تمامی نسخههای اسپرت و پرفورمنس پورشه ۹۱۱ باعث جلبتوجه میشوند و اخیراً نیز یک نمونه از مدل 911GT3 RS نسل ۹۹۲ با شتاب گیری فوقالعاده خود برای رقبا خط و نشان کشیده است.
هر نسخه جدیدی از که ۹۱۱ معرفی میشود شاهد پیشرفتهای زیادی هستیم. اگرچه ۹۱۱ اعضای خانواده متنوعی دارد اما آنچه باعث میشود مدل GT3RS جدید سریعترین و بهترین آنها لقب بگیرد استفاده از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری تخت است، پیشرانهای که بهصورت طبیعی نفس میکشد. پورشه 911GT3 RS با استفاده از لانچ کنترل همچون گلوله شلیک میشود و این کار را با اندکی هرزگردی انجام میدهد. دندهها نیز با هیجان تمام در ردلاین ۹ هزار تعویض میشوند تا راننده تجربه سواری فراموشنشدنیای داشته باشد. البته که تماشای بالا رفتن دور موتور این خودرو در دورشمار بزرگش سورئال به نظر میرسد. در واقع سرعتسنج و دورشمار موتور 911GT3 RS شبیه پورشه ۳۵۶ کلاسیک است، خودرویی که ردلاین پیشرانهاش نصف GT3 خواهد بود.
علاوه بر این گوش دادن به صدای پیشرانه ۶ سیلندر پورشه همانند حضور در بهترین کنسرت موسیقی دنیا خواهد بود. صدای تولیدی چیزی شبیه آژیر خطر است و شما را به تخت گاز رفتن تشویق میکند. این خودرو یک دور جهنم سبز را زیر ۷ دقیقه طی میکند و قویترین پیشرانه تنفس طبیعی پورشه را به همراه دارد. شاید همین موضوع باعث شده که ویدئوی منتشر شده کمی ناامید کننده باشد زیرا کوتاه است.
شما در این ویدئوی ۵۴ ثانیهای میتوانید شتابگیری خیرهکننده پورشه 911GT3 RS و رسیدن به سرعت ۲۶۳ کیلومتر در ساعت را تماشا کنید. شایان ذکر است پیشرانه خودروی یاد شده قدرت ۵۲۵ اسب بخار را در دسترس راننده قرار میدهد که ۱۵ اسب بخار بیشتر از قدرت مدل استاندارد GT3 است. گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه نیز مشابه مدل GT3 بوده اما پورشه از نسبت دنده کوتاهتری در دنده آخر استفاده کرده تا شتابگیری خودرو در تمامی دندهها بهبود یابد. ژرمنها مدعی هستند این هیولا در عرض ۳.۲ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد که دو دهم ثانیه بهتر از مدل GT3 جدید خواهد بود.
corvette
۱۶ فروردین ۱۴۰۲پورشه حرف نداره . عالیه
ARIAN
۱۶ فروردین ۱۴۰۲چقد این gt3rs خوبه! یک پکیج کامل از بهترین چیز های دنیا. اصیل ترین ماشین بشریت با بهترین گیربکس و بهترین موتور شیش سیلندر خطی دنیا نتیجش میشه این اعجوبه اشتوتگارتی! روانیشم
mercedes
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ماشین باز واقعی👏
وی
۱۷ فروردین ۱۴۰۲البته 6 سیلند تخت نه خطی
مانی
۱۷ فروردین ۱۴۰۲تخته خطی نیست
غلام یاکوزا
۱۶ فروردین ۱۴۰۲خیره کننده کجا بود جلوی اسکای لاین و سوپرا شوخیه
❤ ب ت bugatti
۱۶ فروردین ۱۴۰۲از اسمت معلومه
خیلی مافیایی حرف می زنی
چرت و پرت و سوپرا رو بزار کنار
خب منم بگم سوپرا خیره کننده نبود پی وان جی تی ار خیره کننده بود
Tesla
۱۶ فروردین ۱۴۰۲دوست دارم ببینم اسکای لاین و سوپرا فابریک : جرات میکنن حتی به gt3rs پیشنهاد درگ بدن !! 🤣🤣🤣🇩🇪🇩🇪💪💪
زیزیگولو
۱۶ فروردین ۱۴۰۲آلمانیا تو درگ رودست ندارن
Tesla
۱۶ فروردین ۱۴۰۲تو پراید هم تقویت بکن ، میتونه خیلی از مدعیان رو تو خط مستقیم شکست بده 🤣😒🤣 ، مهم اینه وقتی ماشین استوکه چه حرفی برای گفتن داره و گرنه هر ماشینی رو تا خرخره تقویت کنی پرشتاب میشه
Amir
۱۶ فروردین ۱۴۰۲اولندش که سوپرا رو تقویت میکنن دومندش تویه مسیر ۴۰۰ متری تا بخواد سوپرا به ۰ تا ۱۰۰ برسه پورش مسیرو تموم کرده … بگزریم که فرمون پذیریش بهتره و هزارررر برابر تو امکانات و اپشنه😂
Haji
۱۶ فروردین ۱۴۰۲خدا عاقبت پدالو ختم بخیر کنه با ورود ماشین بازای اینستاگرام
R
۱۶ فروردین ۱۴۰۲بچه ها همش از سوپرا حرف میزنن توهم یکی از اون بچه های خردسالی یا یه دلقک اینطور که از اسمت پیداس
کافر مقدس
۱۷ فروردین ۱۴۰۲یذره اغراق تیتر میزنن .این آمار ارقام در اختیار بسیاری دیگه هم هست که.حتی بهتر از این آمار و ارقام و شتاب و..
iman1199
۱۷ فروردین ۱۴۰۲چرا خودتو به اون راه میزنی؟
این نسخه مخصوص پیسته داونفورس بالایی داره و اصلا برای درگ ساخته نشده محور عقبه
تنفس طبیعیه و ردلاین بالایی داره تا حدود ۱۰ هزار آر پی ام
عملکردی که این داره اتفاقا در اختیار بسیاری دیگه نیست بجز صفر تا صد
تو بحث صفر تا صد هم مدل توربو اس مد نظره که با قدرت کمتر بسیاری از اسب بخار بیشتر از خودش رو لوله کرده
Arshia m3csl
۱۶ فروردین ۱۴۰۲عالیه ۹۱۱ جی تی ۳ ار اس یک پورشه واقعی هستش و واقعا خیلی برای لامبورگینی و مکلارن و فراری داره شاخ و شونه میکشه که بی نظیره ۹۱۱ جی تی ۳ ار اس بی نظیره یکی از بهترین سوپراسپرت های تاریخه از نسل ۹۹۶ پورشه ۹۱۱ شروع شد مدل gt3 rs و رقیب نزدیکش هم تو اون سالا فراری 360 چلنج استرادلا بود از همون سالا فراری و لامبورگینی رو ۹۱۱ جی تی ۳ ار اس باهاشون درحال رقابت بوده تا الان و برادر بزرگترش gt2 rs هم آماده خون ریزی خیلیاست تا ۳ سال دیگه که معرفی قراره بشه
❤ ب ت bugatti
۱۶ فروردین ۱۴۰۲چیزی که برام عجیب بود سرعتش از دویست و خورده بیشتر نشد
آقای راننده نترس
ماشین عالیه و پیشرانه باحالی داره
کاشکی میشد یک ماشین ترکیبی از جی تی دو ار اس و جی تی ۳ ار اس ساخته میشد
سرعت جی تی ۲ ار اس و طراحی جذاب جی تی ۳ ار اس
مازیار
۱۶ فروردین ۱۴۰۲آیا این اولین پورشه اتمسفریک با ورودی هوای روی گلگیر عقبه؟
GT01
۱۶ فروردین ۱۴۰۲قورباغه افسانه ای ❤️
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۶ فروردین ۱۴۰۲احساس میکنم هر چی دندها سبک میشه سرعت تعویض میره بالاتر.دقت کنید تو دندهای ابتدائی دور موتور بعد هر شیفت میاد رو 7000 ولی به دندهای بالاتر که میره دور بالاتر میمونه تا جایی که تو آخرین شیفتش برمیگرده حوالیه 8000 دور.یعنی گیربکس انقدر سریع میشه که دور موتور فرصت نمیکنه افت کنه.
F
۱۶ فروردین ۱۴۰۲نه به اون موضوع ربطی نداره، ببینید مثلا دنده یک نسبت سه به یک داره و به طور مثال برای اینکه بتونه پنجاه کیلومتر برساعت بره باید دور موتورش باشه ۷۵۰۰ ، حالا دنده دو رو میان و کاهش نسبت معکوسی میدن و مثلا حدودای دو به یک میشه و اینجا بعد از تعویض دنده چون سرعت خودرو در اون لحظه ثابته برای صدم ثانیه موتور باید با سرعتی بچرخه که با توجه به تغییر ضریب همون سرعت پنجاه تا رو حفظ کنه که در این حالت مثلا دور موتور میاد روی ۵۰۰۰ حالا سرعت میگیری و دوباره مثلا سرعت میره روی ۸۰ تا ، حالا هم دور موتور روی ۷۵۰۰ هست در دنده دو و اینبار هم ضریب دنده دو سوم برابر میشه و دوباره بعد تعویض دنده دور موتور هم دو سوم برابر میشع، حالا اصل اینه که تا آخرین دنده همین نسبت تغییر یعنی دو سوم بشن ولی اینجا پورشه طبق متن که گفته شده میاد نسبت دنده رو کوتاه تر میکنه یعنی به جای اینکه دو سوم برابر کنه میاد یه کوچولو کمتر کم میکنه مثلا چهار پنجم برابر میکنه و این دفعه بعد تعویض دنده به جای اینکه دور موتور بیوفته روی ۵۰۰۰ میاد روی ۶۰۰۰ و این یعنی شتاب گیری سریع تر میشه هرچند که ممکنه نهایت سرعت کاهش پیدا کنه.
مثال دم دست هم بزنم براتون گیربکس پنج دنده پراید نسبت دنده یکش حدود سه و نیم به یک هست و نسبت دنده پنجش حدود شیش دهم به یک هست یعنی هرشیش دهم دوری که فلایویل میزنه یا همون شفت ورودی به ازای اون شفت خروجی یک دور میزنه یعنی دنده سبک یا سرعتی. حالا اگه پراید رو بزنی دنده یک در دور موتور ۱۰۰۰ سرعت ماشین حدود ۷ کیلومتر بر ساعت هست و اگه بزنی دنده پنج در دور موتور ۱۰۰۰ سرعت ماشین حدوداً ۴۰ کیلومتر بر ساعت هست که این یعنی دقیقا به مانند نسبت ضریب گیربکس دنده یک به دنده پنج که حدودا شیش برابر شده سرعت در یک دور موتور هم شیش برابر میشه اما شتاب هم یک شیش و یا کمتر میشه.
Amir
۱۶ فروردین ۱۴۰۲باید به اونایی که میگن پورشه صدا چرخ خیاطی میده این ویدیو رو نشون بدی
Amir
۱۶ فروردین ۱۴۰۲برای ی شیش سیلندر تنفس طبیعی این صدا حرف نداره🤤🤤
شتابشم که بی نظیره
Huracan Performante
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ماشین عالی ایه ولی اونقدرم سریع نبود ها
Amir
۱۶ فروردین ۱۴۰۲دلیلش اینه که شیش سیلندره و تنفس طبیعی نباید توقع شتاب زیر ۳ داشته باشی
ARMAN سابق
۱۶ فروردین ۱۴۰۲از دلایلی که خیلی دوسش دارم اینه که مثله توربو اس صدای جارو برقی نمیده
Slr
۱۶ فروردین ۱۴۰۲تصورش واقعا برام سخته که با ماشین اینقدر سریع به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسم
دیوانه واره واقعا ولی جدای از اون عجب موتوری داره تا ۹ هزار تا دور میگیره قدرتشم که عالیه صداشم اصن
زیزیگولو
۱۶ فروردین ۱۴۰۲سرعتو هیجان ارتباط مستقیمی با هم دارن و خیلی از عشق ماشینا مثل من دوست دارن ماشینایی سوار بشن که شتابو سرعت بالایی دارن چون عاشق رانندگی پرهیجان هستن و به شتاب ماشین اهمیت میدن ولی کمپانیای خودروسازی ماشینا رو که تولید میکنن و بدست مشتریاشون میرسونن جوری تولید میکنن که مثل اون نمونه تبلیغاتی و رونمایی شده موقع معرفی به حداکثر شتابش نمیرسه و شاید این موضوع بخاطر مسائل ایمنی و مصرف سوخت و یه سری فاکتورای دیگه باشه
faster
۱۶ فروردین ۱۴۰۲البته این ماشین با اون اسپویلر عظیم برای خط مستقیم طراحی نشده و 911 turbo s از این شتابش بیشتره
فرشاد
۱۷ فروردین ۱۴۰۲دیس ایز خاص
صداش هندلینگش سرعتش
در عین حال کابینی پر از امکانات
انقدی اسپرت هس که نمیشه بهش گف لوکس
و همینطور انقدی ظریف کاری داره که نمیشه بهش گف اسپرت
همشوباهم داره
این یعنی پورشه
Reza Waffen SS
۱۷ فروردین ۱۴۰۲جوووونم 😘😘
Sobhan
۱۷ فروردین ۱۴۰۲این همونی بود که با تکنیکا درگ انداخت ؟