پورشه باکستر شاید در چهارمین نسل خود قرار داشته باشد و شایعات تولید نسخه تمام الکتریکیاش نیز به گوش رسیده باشد اما این دلیل نمیشود که مالکان مدلهای قبلی به آپشن های جدید در ارتقای خودروی خود دسترسی نداشته باشند. جدیدترین کیت برای نسل اول باکستر (سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۴) از نوع کیت پهن است که در بخش عقب خود حالت اسپیدستر دارد و توسط مایلز ورکس اتوموتیو طراحی شده است. این کیت در بخش جلو شامل سپر جدید با ورودیهای الهام گرفته از ۹۹۶ توربو و اسپلیتر فیبر کربنی گیراست. گلگیرهای جلو و عقب بهطور قابلتوجهی پهن شدهاند. همچنین فاصله بین چرخ های روبرویی نیز بیشتر شده است تا رینگهای ۵ پره افترمارکتی با لاستیکهای پهن جلوه بهتری داشته باشند.
وقتی به دم خودرو برسید شاهد گلگیرهای پهنتر خواهید بود که به سپر سوپرکار مانند رسیدهاند. در این بخش ورودیهای هوای یکپارچه و دیفیوزر جدیدی دیده میشود. این دیفیوزر پذیرای دو خروجی اگزوز شده است. مهمتر اینکه بخش عقب خودرو استایل اسپیدستر مانند به خود گرفته است و از طراحی پیچیدهتر و گیراتری نسبت به ۷۱۸ اسپایدر سود میبرد.
چراغهای عقب و سپر استوک به خاطر قطعات جدید پنهان شدهاند. در کل باید گفت تنها پانلهای استوکی که قابلرؤیت باقی ماندهاند کاپوت، چراغها، دربها و شیشه جلو هستند. علیرغم تغییرات وسیع رخ داده در بدنه، کاپوت و صندوقعقب هماهنگی خوبی با کلیت خودرو دارند هرچند مطمئن نیستیم سقف پارچهای تاشدنی چه وضعیتی خواهد داشت. در کابین هم صندلیهای مسابقهای نصب شدهاند تا با ظاهر جذاب و منحصربهفرد این باکستر هماهنگی خوبی داشتهاند.
اگرچه تصاویر منتشر شده از این باکستر رندر هستند اما کیت بدنه موردبحث فقط در فضای مجازی نخواهد ماند و کمپانی آن را روانه بازار خواهد کرد. جانی فارگاس که روی این باکستر کار میکند میگوید کیت قیمت ۴ هزار یورویی قبل از مالیات و هزینههای تحویل خواهد داشت.
TOM KRISTENSEN
۵ بهمن ۱۴۰۰چه خفن
ممد ژانگولر
۵ بهمن ۱۴۰۰هر برندی الخصوص پورشه وقتی ماشینی تولید میکنن شاید اولش نفهمی و باهاش ارتباط برقرار نکنی ولی بعد از ۱۰۰ سال اگه زنده باشی تازه میفهمی عجب چیزی بوده و انگشت به سولاخ دهن از خدا میخوایی دوباره برت گردونه که دیگه فایده نداره
تو هر برندی دوتا یا سه تا مدل اینجوری در میان
Philipp
۵ بهمن ۱۴۰۰شبیه این کیتای نیدفوراسپیده که وقتی به آخرای بازی میرسدی باز میشدن چقدرم خفن بودن