شرکت تیونینگ تک آرت از پروژه ارتقای پورشه کاین با نام مگنوم رونمایی کرده است. اگرچه قدرت ۹۳۰ اسب بخار این خودروی آلمانی کاملاً لذتبخش است اما آنچه بیش از همه جلبتوجه میکند ظاهر جنجالی خودروست.
در بازارهای جهانی تیونرهای زیادی وجود دارند که دست روی پورشه کاین گذاشتهاند. تک آرت چندین سال است که این کار را انجام میدهد و حالا از جدیدترین کاین خود با نام مگنوم رونمایی کرده است. البته کاین مگنوم تک آرت چیزی بیشتر از کیت آیرودینامیکی است که قبلاً رونمایی کرده بود. از جمله تغییرات این خودرو میتوان به نصب ورودیهای هوای متنوع، قوس چرخهای گیرا، قطعات فیبر کربنی و همچنین قدرت ۹۳۰ اسب بخاری اشاره کرد.
پروژه تیونینگ تک آرت با قطعات فیبر کربنی متنوع آغاز میشود. این شرکت میگوید اکثر بخشهای بدنه کاین را میتوان با این متریال سبکوزن سفارش داد که از ستون A تا بخش عقب و خود کیت بدنه را شامل خواهد شد. جدای از نصب سپرهای بسیار گیرا و متمایز، تک آرت رکابهای جانبی جدیدی را نیز در نظر گرفته که با قوس چرخهای بسیار بزرگ همراه میشوند. این بچه گلگیرها طوری طراحی شدهاند که طراحی خود گلگیرها را به حاشیه میبرند. مشتریان همچنین امکان سفارش بال عقب جدید از جنس فیبر کربن را نیز خواهند داشت. بال عقب بزرگ تنها آیتم سفارشی پورشه کاین مگنوم تک آرت نیست. نمای عقب این خودرو پذیرای چهار خروجی اگزوز در گوشهها یا در مرکز خود میشود. البته مشتریان مجبور هستند سیستم اگزوز سفارشی را نیز انتخاب کنند اما اگر فردی سنتگرا باشید امکان ارتقای اگزوز با خروجیهای اگزوز استاندارد هم وجود خواهد داشت؛ اما وقتی وارد کابین شوید با آپشن های زیادی مواجه خواهید شد. تک آرت میگوید مشتریان میتوانند کابین کاین را باب میل خود تزئین کنند.
از نظر قدرت هم باید به کیت پاور تک آرت اشاره کنیم که اگرچه جزئیاتی از آن منتشر نشده اما شامل تغییرات سختافزاری همچون توربوهای جدید و بهروزرسانی نرمافزاری است. نتیجه این تغییرات دستیابی به قدرت ۹۳۰ اسب بخار و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متر خواهد بود. تک آرت میگوید حداکثر سرعت کاین مگنوم به ۳۳۰ کیلومتر در ساعت محدود شده هرچند رانندگان میتوانند از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیه نهایت استفاده را بکنند. این عملکرد به راحتی با هایپرکارهای خیابانی استاندارد قابلرقابت خواهد بود.
تک آرت چهار نسخه از پورشه کاین مگنوم را عرضه میکند. نسخه استاندارد مگنوم فقط شامل کیت بدنه تیونینگ شده است درحالیکه مدل مگنوم اسپرت از خروجی اگزوز مرکزی سود میبرد. مدل مگنوم یونیک یک صفحه خالی برای مشتریان است تا هر آنچه از نظر رنگبندی، تریم ها و پرفورمنس را مدنظر دارند سفارش دهند. نهایتاً به مدل مگنوم فرست ادیشن میرسیم که فقط به تعداد ۲۵ دستگاه تولید خواهد شد و هریک دارای ویژگیهای ظاهری مخصوص و بهبودهای فنی خاص خواهند بود. تک آرت اشارهای به قیمت محصولات خود نکرده اما به جرات میتوان گفت قیمت کاین مگنوم درست به اندازه ظاهر این خودرو گیرا خواهد بود.
froG-driVer
۹ اسفند ۱۴۰۳منصوری(نسخه تک آرت)
Khosrow
۹ اسفند ۱۴۰۳الاان متوجهـ شدمـ کهـ منصـوری افتضاح کاریاش هم کپی کاریه / به اون سر و صفت اونورتـر از کلاهـ برداری نمیخوره ..
POUYAN
۹ اسفند ۱۴۰۳کامل زده روی دست منصوری
𝐀𝐥𝐢
۹ اسفند ۱۴۰۳یاد منصوری افتادم
آدولف هیتلر
۹ اسفند ۱۴۰۳تیون کردن شامل اضافه کردن قطعه است یا اینکه محدودیت رو از موتور بردارن ؟
چون یه یارویی بود انگار با لپتاپ داشت یه کارایی میکرد با موتور ماشین نمیدونم بازده موتور رو میاورد رو ماکسیسمم حالت و …
بعد یه چیزی شبیه این ، چجوری کارخونه ها سرعت رو محدود میکنن توی ماشینا؟ محدودیت فیزیکیه یعنی ابزاری میذارن اینکارو کنه یا دوباره با نرم افزار و دیجیتالیه؟
امیرعلی
۹ اسفند ۱۴۰۳به نظرتون اسکی از منصوری نیست؟
mehran911
۹ اسفند ۱۴۰۳خیلی وقته میخوام این پیشنهاد رو بدم که در مورد تصاویر جاسوسی که منتشر میشه هم پست بزارید نمیدونم چرا هر وقت پستهای تیونرها رو میبینم یاد این موضوع میوفتم…
حالا امثال تکآرت و اینا خوبن اما شاید اینکه وقت بزاریم ببینیم مثلا منصوری چقدر موفق شده ماشین فلان مایهدار رو بدترکیبش کنه خیلی جالب نباشه… به نظرم پستهای تصاویر جاسوسی ، بخصوص از خودروهای اسپورت اطلاعات بسیار بسیار خوبی رو قبل از معرفی به طرفدارها میده… همینطور کانسپتهایی که گاهی خودروسازها معرفی میکنن به نوعی آینده و خط مشی اون کمپانی رو در محصولات آیندهاش مشخص میکنه و خواسته و ناخواسته اطلاعات خوبی میده…
موتوروان قبلا بیشتر الان کمتر تصاویر جاسوسی منتشر میکنه اما autoevolution هنوز خیلی خوبه از این نظر…