پورشه

نسخه کلاب‌اسپورت از پورشه کیمن GT4

شاخه موتور اسپورت پورشه مسئول توسعه خودروهای شاخه جاده‌ای کمپانی به شکلی تمام و کمال است. ۹۱۱ GT3 RS و کیمن GT4 از آخرین نمونه‌های این دسته از خودروهای پورشه هستند. ولی در عین حال، موتور اسپورت به سراغ نسخه مسابقه‌ای از این خودروها نیز رفته و یک نسخه «کلاب‌اسپورت» برای کیمن GT4 ارائه کرده است.

Porsche Cayman GT4 Clubsport Race Car
Porsche Cayman GT4 Clubsport Race Car
این می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای کسانی باشد که نسخه جاده‌ای این خودرو، نتوانسته رضایت چندانی برای آنها ایجاد کند؛ البته برای تحقق این رؤیا، مسلماً هزینه بیشتری نیز موردنیاز خواهد بود و همین‌طور، در نهایت یک نسخه از کیمن در اختیار خواهید داشت که تنها می‌توانید در پیست از آن استفاده کنید.
Porsche Cayman GT4 Clubsport Race Car
Porsche Cayman GT4 Clubsport Race Car
نسخه موتوراسپورت از کیمن شرایط لازم برای سری مسابقات مختلفی در سراسر جهان را دارا خواهد بود؛ از جمله بسیاری از مسابقات در ایالات متحده. شرایط این مدل برای شرکت در کانتیننتال تایر اسپوتس‌کار چلنج، پیرلی GT3 کاپ تروفی و پیرلی ورلد چلنج در حال تأیید است.
Porsche Cayman GT4 Clubsport Race Car
Porsche Cayman GT4 Clubsport Race Car
برای پیشرانه از یک موتور آشنای ۳/۸ لیتری تخت شش سیلندر با قدرت ۳۸۵ اسب‌بخار استفاده می‌شود؛‌ یعنی همان موتور که با یک موتور جدید توربو در ۹۱۱ جایگزین خواهد شد. این خودرو به صورت استاندارد از یک گیربکس دو کلاجه PDK استفاده می‌کند و سیستم تعلیق جلوی آن مستقیماً از مدل ۹۱۱ ‌GT3 کاپ گرفته شده است. تمام ترمزها به صورت دیسک ۳۷۶ میلی‌متری فولادی هستند و GT4 کلاب‌اسپورت با امکاناتی چون چارچوب محافظ انتگرالی، صندلی‌ تک‌نفری مسابقه‌ای و مهاربندی شش نقطه‌ای، به شکلی مؤثر برای مسابقه آماده شده است. این در حالی است که حداکثر وزن این خودرو به میزان ۱۳۰۰ کیلوگرم حفظ شده است.
Porsche Cayman GT4 Clubsport Race Car
Porsche Cayman GT4 Clubsport Race Car
وقتی کلاب‌اسپورت در ماه نوامبر سال جاری در لس‌آنجلس رونمایی شود، احتمالاً تصاویر و اطلاعات بیشتری در رباطه با جزئیات و قیمت‌گذاری در اختیار قرار خواهد گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. امير علي

    ۱۹ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (399 ديدگاه)

    واقعاً عالیه پورشه ماشین خوب نداره همشون عالین از کاین تا باکستر و 911 وکایمن و عشق من که پانامرا باشه

  2. real

    ۱۹ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (39 ديدگاه)

    مگه تغیراتش نسبت به gt4 استاندارد چیه که فقط اجازه تردد تو پیستو داره!؟
    هرچندpdk دیگه اخر گیربکس تو دنیاس ولی بنظرم دستیش باز یه چیز دیگس

  3. سروش

    ۱۹ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    (خبر خوشحال‌کننده‌ای برای کسانی باشد که نسخه جاده‌ای این خودرو، نتوانسته رضایت چندانی برای آنها ایجاد کند؛)
    فک نکنم نگارنده این مقاله خبر داشته باشه که تو این کره خاکی کشوری وجود داره که اکثر مردمانش نمیتوانند ی ماکت درجه یک از این ماشین خریداری کنند چ برسه به خود ماشین

  4. Archi KHAN

    ۱۹ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    خودروسازی پورشه فکر نکنم ، دیگه دِین ای به صنعت خودروسازی و مشتری هاش باقی بذاره …

  5. سعید

    ۱۹ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    به نظرم از911قیافه باحال تری داره

  6. احمد باقري

    ۲۰ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    دیگه خیلی زیادی این پورشه رو بزرگ کردن.

    1. جوشکار خسته

      ۶ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (83 ديدگاه)

      یعنی قبل اینکه مطلب رو بخونم صاف اومدم قسمت کامنتا ببینم بازم نظر فشانی کردی یا نه !{طراحیش تکراری به دارد نمیخوره خسته کنندس یه فکری باید بکنه و ازین خوزولات }

      با این حال خوشم میاد که پی ثابت همه مطالب پورشه هستی و نظر هم میفشانی !
      اینقد بخون مطالب پورشه رو تا مغزت عادت کنه به زیبایی شناسی ،،
      هی بیا بخون ،، هی بازم بیا بخون پسرم بخون ، واست مفیده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا