زمانی را که پورشه اولین شاسیبلند خود در سال ۲۰۰۲ را معرفی کرد به یاد دارید؟ عرضه کاین اتفاق خوبی برای بسیاری از طرفداران این خودروساز نبود اما واقعیت این است که موفقیت این شاسیبلند باعث شد پورشه به تولید سوپر اسپورت های جذاب خود ادامه دهد. پورشه کلاسیک به منظور ادای احترام به اولین نسل کاین چند سورپرایز را تدارک دیده است.
بخش کلاسیک پورشه که به مالکان این محصولات کمک میکند تا خودروهای خود را سرپا نگه دارند قبلاً دو خودروی تست بر پایه اولین نسل کاین تولید کرده است. سه دست برچسب بدنه با نام های هانت، ادونچر و رالی در دسترس خواهند بود که همگی توسط بخش استایل پورشه تولید شدهاند. این برچسبها به عنوان پکیجهای سفارشی عرضه نخواهند شد اما پورشه میگوید این برچسبها به روشهایی که مالکان اولین نسل کاین میتوانند در پیش بگیرند اشاره میکند.
ادوارد ریچرت مدیر تولید و کیفیت پورشه کلاسیک میگوید:
این خودرو کاراکتری واقعی دارد. ما تاکنون مالکانی را دیدهایم که چنین کارهایی را با خودروهای خود کرده و مواردی همچون چادر سقفی، چراغهای اضافی و لاستیکهای آفرود را روی کاین نصب نمودهاند. ما شانس نصب چنین تجهیزاتی را به روشی بسیار منحصربهفرد در اختیار مصرفکنندگان قرار میدهیم.
بخش پورشه کلاسیک هماکنون در حال تست وسایل جانبی اورجینال اولین نسل کاین بوده و انتظار دارد آنها را به زودی روانه بازار کند. این تجهیزات شامل کفپوشها، بخشهای جداکننده محفظه بار، رینگها، باربندهای سقفی و… بوده و پورشه میگوید از نظر شخصیسازی نسل اول کاین محدودیتی وجود نخواهد داشت.
اولین نسل کاین تا سال ۲۰۱۰ روی خط تولید قرار داشت و حدود ۲۷۵ هزار دستگاه از آن در کل تولید شد. بسیاری از این شاسی بلندها هماکنون در جادهها تردد میکنند و بنابراین تولید وسایل جانبی جدید برای کاین امری ضروری جلوه میکند.
M@M@DRZ
۲۰ آذر ۱۴۰۰اقا شاهین خسته نباشید بابت این مقاله .
من یک پیشنهاد کوچیک داشتم اونم این بود که تیتر این مقاله مثل مقاله های توی زومیت هست ( فلان چیز معرفی شد …) که به نظرم خیلی تیتر ساده شده و توی زمیت هم من از این تیتر ها زیاد میدیدم .
به نظرم بهتر هست که جمله بندی تیتر رو تغییر بدید مثلا برای این مقاله بنویسید ( معرفی برچسب های بدنه زیبا و جذاب برای نسل اول پورشه کاین . )
در هرحال این نظر بنده هست و اختیار با شماست
شاهین
۲۰ آذر ۱۴۰۰سلام وقت بخیر
ممنون از شما
حتما منتقل میکنم نظرات شما رو تشکر
Sina
۲۰ آذر ۱۴۰۰کلاسیکشو دوست ندارم ولی رالی بودنش رو خوشم اوومد👌🏻
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۲۰ آذر ۱۴۰۰تاسف میخورم که ماشینی که اونجا کلاسیکک یا بهتره بگیم دمده تلقی میشه و قیمت جهانیش به معنای واقعی کلمه مفته اینجا یه ماشین سوپرلوکس چند میلیاردی که برای همه عجیب و غریبه هست ، ماشینی که اونجا کسی که سیویک داره میتونه یکی بخره و چند هزار ( تقریبا ۷ هزار دلار ) ذخیره کنه ولی چون قدیمیه اینکارو نمیکنه اما اینجا ما تو رویاهامون میبینیمش ، تاسف
...
۲۱ آذر ۱۴۰۰😐
Navid_A.J
۲۹ آذر ۱۴۰۰خب اینم در نظر بگیر که شما صاحب همون ماشین باشی و بعد از 5-10 سال ک میخوای بفروشی، هیچی قیمت نداره.
...
۲۰ آذر ۱۴۰۰زیبا شد ولی کو پول 💰