به دنبال سرمایهگذاری مشترک پورشه با برند تجاری Ponooc، این خودروساز سیستم محرکه جدید و قدرتمندی را برای دوچرخه برقی خود و سایر برندها از جمله شرکتهای P2 و Fazua توسعه میدهد.
به گزارش carscoops، پورشه عزم جدی برای حضور در بازار دوچرخه برقی (eBike) دارد و به تازگی اعلام کرد که به گسترش تعهد خود به شکل جدید حملونقل ادامه میدهد.
خودروساز آلمانی در پروژه سرمایهگذاری مشترکی با برند تجاری دوچرخه برقی Ponooc همکاری خواهد کرد و اعلام کرده است که یان بکر به عنوان رئیس شرکت مسئولیت محدود پورشه eBike Performance انتخاب خواهد شد. مدیر عامل سابق پورشه لایف استایل، مسئولیت پتانسیل بازار را بر عهده خواهد داشت.
برند جدید پورشه، سیستمهای محرک الکتریکی را برای دوچرخهها توسعه خواهد داد. این اقدامات شامل معماری نرمافزاری لازم برای تغذیه دوچرخهها و همچنین خود موتورها میشود. پورشه قصد دارد سیستم محرکه جدید و «بخصوص قدرتمند» دوچرخه برقی توسعه دهد که برای محصولات خود استفاده خواهد کرد. پورشه همچنین قصد دارد سیستم محرکه جدید را به برندهای دیگر مانند P2 که سرمایهگذاری مشترک در آن دارد، بفروشد.
P2 قصد دارد از سیستمهای محرک توسعهیافته توسط پورشه برای راهاندازی نسل جدیدی از دوچرخههای برقی در اواسط دهه جاری استفاده کند. موریتز فایلنشمید که مدیرعامل Focus Bikes نیز هست، رهبری آن را بر عهده خواهد داشت.
لوتز مشکه، نایب رئیس و مسئول مالی و فناوری اطلاعات هیئت مدیره پورشه در این زمینه گفت:
ما پتانسیل بزرگی برای پورشه در بخش دوچرخه برقی انتظار داریم. به همین دلیل است که ما به طور مداوم در حال گسترش فعالیتهای خود در این زمینه هستیم. یان بکر و موریتز فایلنشمید در زمینه راهاندازی و توسعه سرمایهگذاریهای آیندهنگر و مشتریمدار متخصصان اثباتشدهای هستند.
پورشه همچنین در ماه ژوئن، سهام خود را در چند شرکت دوچرخه برقی از جمله Fazua افزایش داد. پورشه سهام خود را در این شرکت مستقر در مونیخ آلمان از ۲۰ به ۱۰۰ درصد رساند. کارشناسان این شرکت که به عنوان سازندگان دوچرخههای برقی سبک شناخته میشوند، اکنون برای پورشه eBike Performance کار خواهند کرد.
مشکه میگوید:
به عنوان یکی از مشخصههای پورشه، همه چیز در مورد توسعه محصولاتی است که از طریق طراحی هوشمند، فناوری پیشرفته و عملکرد فوقالعاده الهامبخش مردم باشد.
aryan 25
۵ شهریور ۱۴۰۱به نظر من دوچرخه های الکتریکی آینده ی حمل و نقل درون شهری هست به این دلیل که دیگه خطر موتور سیکلت رو نداره و مثل ماشین مشکل ترافیک رو نداره البته واقعا هیچی لذت روندن یه ماشین رو نداره (منظورم آشغال های به اصطلاح ماشین داخلی و چینی نیست )
Elemento
۷ شهریور ۱۴۰۱دوچرخه ی برقی عجب ایده ی احمقانه ای
چه فرقی با موتور سیکلت داره جز یک سری توضیحات چرند از سوی سازندگان؟