پورشه

تریم چوبی برای پورشه 911

پورشه اکسکلوزیو بار دیگر مهارتش را در قالب یک فیس‌لیفت از ۹۱۱ کاررا S کابریولت نشان داده است. خودروسازان سطح بالایی مانند پورشه، همیشه طیف گسترده‌ای از امکانات سفارشی‌سازی ارائه می‌دهند و در دوره‌های مختلف زمانی، ترکیبات مشخصی از این آپشن‌ها را به مشتریان عرضه می‌کنند.

Porsche Exclusive 911 Carrera
Porsche Exclusive 911 Carrera
آخرین نمونه پورشه اکسکلوزیو، یک ۹۱۱ کاررا S کابریولت است که به رنگ مشکی (Jet Black) متالیک درآمده و مجهز به کالیپرهای قرمز رنگ برای سیستم ترمز و چرخ‌های خاکستری آلیاژی چند پرده‌ای سبک‌وزن و ۲۰ اینچی است.
Porsche Exclusive 911 Carrera
Porsche Exclusive 911 Carrera
در همین حال، طراحی داخلی کابین با توجه به تریم چوبی مورد استفاده در آن، می‌تواند توجه بیشتری را به سمت خود جلب کند؛ موضوعی که کمتر در یک خودروی پرفورمنس مانند ۹۱۱ دیده می‌شود. این تریم در جاهای مختلفی مانند غربیلک فرمان، داشبورد، کنسول وسط و پنل‌های درها اعمال شده و هماهنگی بسیار خوبی با طراحی چرم «اسپرسو» دارد. همچنین می‌توان تاج پورشه را وسط تکیه‌گاه چرمی صندلی‌ها و همین‌طور برخی الگوهای متالیک برای ایجاد کنتراست با فضای کلی قهوه‌ای رنگ داخلی کابین مشاهده کرد.
Porsche Exclusive 911 Carrera
Porsche Exclusive 911 Carrera
پورشه اکسکلوزیو تنها بر روی جنبه‌های زیبایی‌شناسی خودرو کار کرده و بنابراین، ۹۱۱ کاررا S کابریولت برای پیشرانه از همان موتور دو توربوشاٰرژر ۳ لیتری شش سیلندر با قدرت ۴۲۰ اسب‌بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند. خروجی این موتور از طریق یک گیربکس استاندارد ۷ سرعته دستی یا آپشن ۷ سرعته PDK به چرخ‌های عقب انتقال داده می‌شود.
Porsche Exclusive 911 Carrera
Porsche Exclusive 911 Carrera
از نقطه‌نظر عملکرد، مدل ۹۱۱ کاررا S کابریولت با گیربکس دو کلاچه PDK و پکیج اسپورت آپشن «کرونو»، می‌توان در عرض ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعتی برابر ۳۰۱ کیلومتر بر ساعت ثبت کند. اگر هم به سراغ استفاده از گیربکس دستی بروید، حداکثر سرعت، اندکی افزایش خواهد یافته و به ۳۰۳ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. ولی در همین حال، شتاب این مدل (بدون استفاده از پکیج اسپورت کرونو) برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، زمانی برابر ۴/۴ ثانیه نیاز خواهد داشت.
Porsche Exclusive 911 Carrera
Porsche Exclusive 911 Carrera
Porsche Exclusive 911 Carrera
Porsche Exclusive 911 Carrera

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. king 918

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    خیییییییییییییلی زیبا شده مخصوصا فرمونش ………………..
    فکر تو این بشینی فرمون رو لمس کنی بعد لوگو پورشه رو فرمون رو ببینی ادرنالین در خونت ترشح میشه بعد لانچ کنترول رو روشن میکنی بعد گیر بکس رو میذاری رو اسپرت پلاس بعد ترمز و گاز رو باهم میگیری یکباره ترمز رو رها میکنی وای وای وای وای
    اگه زنده بمونی و سکته نزنی بهترین تفریح دنیا میشه ………………

    1. ارش

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (72 ديدگاه)

      وای من الان پشت فرمون پورشه نشسته ام وای الان چشامو بستم چه ارامشی داره که دستام رو فرمونشه!!ااا چرا فرمونش اینقد سفته!!بزار چشامو یه کوجولو باز کنم.ای بابا این که لوگوی وانت پیکان هست!!داززززز

  2. mostafa

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (69 ديدگاه)

    اقا یکی کمک کنه
    هرکاری می کنه نمی تونم خودم پشت فرمان این تصور کنم

    هی مغزم خطا می ده میگه شما با این پولتون نمی تونی زاپاس این ماشینم بگیری
    خیال بافی بسه برو یه استارت به اون پرایدت بزن یه نیم ساعت طول میکشه تا گرم بشه

    1. shahab

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (647 ديدگاه)

      خیلی قشنگ شده
      هعععععییییییی داشبود سمندهم طرح چوب وسطش داره ولی این کجا و آن کجا

  3. moein

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    همه می دونن که من از طراحی پرشه حالم بهم می خوره ولی از تکنولوژی و کیفیت و… نمی شه چشم پوشی کرد
    و این دیزاین خیلی فوق العاده شده
    لایک داره

    1. AliASg

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (283 ديدگاه)

      من نمیدونم چه جویه ما ایرانیا داریم که از یه چیزی خوشمون نمیاد هم حتما باید بگیم خب دوست عزیز از پورشه خوشت نمیاد خیلی محترمانه پست های مربوط به پورشه رو ندید بگیر

  4. محمدرضا

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    اگه یکم دقت کنید اوج ظرافت و مهندسی را در طراحی داشبورد و فرمان می بینید ، حض بردم آقای حسینی از این انتخاب.

  5. اشکان

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (106 ديدگاه)

    یعنی جفت کلیه هامو میدم یه دور بزنم باهاش

  6. Hamid

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    تریم چوبی تو ماشین اسپرت؟؟؟
    تو سدان لوکس خیلی قشنگه اما برای یک ماشین اسپرت اصلن جالب نیست. فرمون چرم بیشتر حس اسپرت بودن رو به راننده القا میکنه.

    1. نوید جهرمی

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      چ اشکالی داره. هم اسپورت هم لوکس با هم جمع بشن.
      اگ تودوزیش رنگ روشن بود دیگه حرف نداشت.

  7. حسین

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    دسته دندش ب پهنا تو حلقم

  8. Archi KHAN

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    قد و بالایت سیاه رنگ و قشنگ
    تو با لباس و تریپی عالی هستی …

  9. محمد

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (12 ديدگاه)

    …………………زیبا ترین وبهترین خودرو ساز کل عالم هستی=Porsche………….
    کلا کارش درسته//////////////////

  10. فرزام

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (44 ديدگاه)

    در این که پورشه و ماشیناش از هر لحاظی فوقالعادن هیچ شکی نیست .
    ولی یه چیز پورشه هیچ موقع به دلم ننشسته و اونم عقربه ها و نوشته ها و کلا ظاهر پشت آمپر پورشه هست که به نطرم هم نسبت به سایر ماشینای عقربه ای طراحی ضعیف تری داره و هم با اختلاف از ماشینایی که پشت آمپرشون نمایشگر داره کم میاره .
    کلا از نگاه کردن به همه جای پورشه لذت بی وصفی میبرم به جز پشت آمپرش .

  11. احمد باقری

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا حیف که نمای جلوش خیلی خیلی بیخوده، وگرنه ماشین خیلی عالی ای می شد.

  12. احمد باقری

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا حیف که نمای جلوش خیلی خیلی بیخوده، وگرنه ماشین خیلی عالی ای می شد، اما افسوس که تا صدها سال دیگه هم همینه. شاید یه تکونی به خودشون بدن.

  13. Hamid

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    از همه ی دوستداران پورشه درخواست میکنم برای یکبار هم که شده به اون عکس نیم رخ بدنه پورشه بدون تعصب نگاه کنن. تقریبا شبیه کالسکه بچه است. بدون هیچ ظرافت و یا طرح خاص. مشکل اصلی بشر همیشه تعصب بوده.

    1. AliASg

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (283 ديدگاه)

      مشکل اصلی بشر وجود انسانهاییه که دوسدارن عقیدشون رو تحمیل کنن مثل شما که از پورشه خوشت نمیاد و هی اصرار داری بقیه هم خوششون نیاد…

      1. Hamid

        ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (1198 ديدگاه)

        من هم مثل شما نظرم رو گفتم و اصلن سلیقه دیگران برام مهم نیست که بخوام عوضش کنم. شما خودتو ناراحت نکن. من خودم از طرفدارای پورشه هستم. بخصوص از نظر فنی و نوآوری.

  14. باقر

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    طراحی بیرونی همه مدل های پورشه همیشه در عین اصالت خیلی زیباست
    در طراحی داخلی همه مدل های پورشه میشه حس لوکس بودن و اسپرت بودن رو همزمان تجربه کرد.

    لیست آپشن های پورشه خوب و کامل است، اگه فول آپشن باشه همه چی داره

  15. پوریا

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    به نظر من تغیییرات زیادی نکرده فقط نوار چوبی به دور ان طراحی شده که زیاد هم جالب نیست.

  16. نت

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (363 ديدگاه)

    نوار چوبی برای پورشه خیلی زشته.قبلا هم مرسدس بنز داشبورد خود رو چوبی میکرد واقعا زشته.سمند ایران هم همین کار رو کرده خیلی زشته

  17. نت

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (363 ديدگاه)

    هر ماشینی داشبوردشو به رنگ چوب در میاره تو اون ماشین که سوار میشی حالت به هم میخوره چه این ماشین لوکس باشه یا اسپورت یا ماشین معمولی مثل سمند ایران باشه.متاسفم برای پورشه و بنز که همچین کاری رو انجام میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا