پورشه اکسکلوزیو بار دیگر مهارتش را در قالب یک فیسلیفت از ۹۱۱ کاررا S کابریولت نشان داده است. خودروسازان سطح بالایی مانند پورشه، همیشه طیف گستردهای از امکانات سفارشیسازی ارائه میدهند و در دورههای مختلف زمانی، ترکیبات مشخصی از این آپشنها را به مشتریان عرضه میکنند.
آخرین نمونه پورشه اکسکلوزیو، یک ۹۱۱ کاررا S کابریولت است که به رنگ مشکی (Jet Black) متالیک درآمده و مجهز به کالیپرهای قرمز رنگ برای سیستم ترمز و چرخهای خاکستری آلیاژی چند پردهای سبکوزن و ۲۰ اینچی است. در همین حال، طراحی داخلی کابین با توجه به تریم چوبی مورد استفاده در آن، میتواند توجه بیشتری را به سمت خود جلب کند؛ موضوعی که کمتر در یک خودروی پرفورمنس مانند ۹۱۱ دیده میشود. این تریم در جاهای مختلفی مانند غربیلک فرمان، داشبورد، کنسول وسط و پنلهای درها اعمال شده و هماهنگی بسیار خوبی با طراحی چرم «اسپرسو» دارد. همچنین میتوان تاج پورشه را وسط تکیهگاه چرمی صندلیها و همینطور برخی الگوهای متالیک برای ایجاد کنتراست با فضای کلی قهوهای رنگ داخلی کابین مشاهده کرد. پورشه اکسکلوزیو تنها بر روی جنبههای زیباییشناسی خودرو کار کرده و بنابراین، ۹۱۱ کاررا S کابریولت برای پیشرانه از همان موتور دو توربوشاٰرژر ۳ لیتری شش سیلندر با قدرت ۴۲۰ اسببخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتنمتر استفاده میکند. خروجی این موتور از طریق یک گیربکس استاندارد ۷ سرعته دستی یا آپشن ۷ سرعته PDK به چرخهای عقب انتقال داده میشود. از نقطهنظر عملکرد، مدل ۹۱۱ کاررا S کابریولت با گیربکس دو کلاچه PDK و پکیج اسپورت آپشن «کرونو»، میتوان در عرض ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعتی برابر ۳۰۱ کیلومتر بر ساعت ثبت کند. اگر هم به سراغ استفاده از گیربکس دستی بروید، حداکثر سرعت، اندکی افزایش خواهد یافته و به ۳۰۳ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. ولی در همین حال، شتاب این مدل (بدون استفاده از پکیج اسپورت کرونو) برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، زمانی برابر ۴/۴ ثانیه نیاز خواهد داشت.۲۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
king 918
۲۰ بهمن ۱۳۹۴خیییییییییییییلی زیبا شده مخصوصا فرمونش ………………..
فکر تو این بشینی فرمون رو لمس کنی بعد لوگو پورشه رو فرمون رو ببینی ادرنالین در خونت ترشح میشه بعد لانچ کنترول رو روشن میکنی بعد گیر بکس رو میذاری رو اسپرت پلاس بعد ترمز و گاز رو باهم میگیری یکباره ترمز رو رها میکنی وای وای وای وای
اگه زنده بمونی و سکته نزنی بهترین تفریح دنیا میشه ………………
ارش
۲۰ بهمن ۱۳۹۴وای من الان پشت فرمون پورشه نشسته ام وای الان چشامو بستم چه ارامشی داره که دستام رو فرمونشه!!ااا چرا فرمونش اینقد سفته!!بزار چشامو یه کوجولو باز کنم.ای بابا این که لوگوی وانت پیکان هست!!داززززز
mostafa
۲۰ بهمن ۱۳۹۴اقا یکی کمک کنه
هرکاری می کنه نمی تونم خودم پشت فرمان این تصور کنم
هی مغزم خطا می ده میگه شما با این پولتون نمی تونی زاپاس این ماشینم بگیری
خیال بافی بسه برو یه استارت به اون پرایدت بزن یه نیم ساعت طول میکشه تا گرم بشه
shahab
۲۱ بهمن ۱۳۹۴خیلی قشنگ شده
هعععععییییییی داشبود سمندهم طرح چوب وسطش داره ولی این کجا و آن کجا
moein
۲۰ بهمن ۱۳۹۴همه می دونن که من از طراحی پرشه حالم بهم می خوره ولی از تکنولوژی و کیفیت و… نمی شه چشم پوشی کرد
و این دیزاین خیلی فوق العاده شده
لایک داره
AliASg
۲۰ بهمن ۱۳۹۴من نمیدونم چه جویه ما ایرانیا داریم که از یه چیزی خوشمون نمیاد هم حتما باید بگیم خب دوست عزیز از پورشه خوشت نمیاد خیلی محترمانه پست های مربوط به پورشه رو ندید بگیر
محمدرضا
۲۰ بهمن ۱۳۹۴اگه یکم دقت کنید اوج ظرافت و مهندسی را در طراحی داشبورد و فرمان می بینید ، حض بردم آقای حسینی از این انتخاب.
اشکان
۲۰ بهمن ۱۳۹۴یعنی جفت کلیه هامو میدم یه دور بزنم باهاش
Hamid
۲۰ بهمن ۱۳۹۴تریم چوبی تو ماشین اسپرت؟؟؟
تو سدان لوکس خیلی قشنگه اما برای یک ماشین اسپرت اصلن جالب نیست. فرمون چرم بیشتر حس اسپرت بودن رو به راننده القا میکنه.
نوید جهرمی
۲۱ بهمن ۱۳۹۴چ اشکالی داره. هم اسپورت هم لوکس با هم جمع بشن.
اگ تودوزیش رنگ روشن بود دیگه حرف نداشت.
حسین
۲۰ بهمن ۱۳۹۴دسته دندش ب پهنا تو حلقم
Archi KHAN
۲۰ بهمن ۱۳۹۴قد و بالایت سیاه رنگ و قشنگ
تو با لباس و تریپی عالی هستی …
محمد
۲۰ بهمن ۱۳۹۴…………………زیبا ترین وبهترین خودرو ساز کل عالم هستی=Porsche………….
کلا کارش درسته//////////////////
فرزام
۲۰ بهمن ۱۳۹۴در این که پورشه و ماشیناش از هر لحاظی فوقالعادن هیچ شکی نیست .
ولی یه چیز پورشه هیچ موقع به دلم ننشسته و اونم عقربه ها و نوشته ها و کلا ظاهر پشت آمپر پورشه هست که به نطرم هم نسبت به سایر ماشینای عقربه ای طراحی ضعیف تری داره و هم با اختلاف از ماشینایی که پشت آمپرشون نمایشگر داره کم میاره .
کلا از نگاه کردن به همه جای پورشه لذت بی وصفی میبرم به جز پشت آمپرش .
احمد باقری
۲۰ بهمن ۱۳۹۴واقعا حیف که نمای جلوش خیلی خیلی بیخوده، وگرنه ماشین خیلی عالی ای می شد.
احمد باقری
۲۰ بهمن ۱۳۹۴واقعا حیف که نمای جلوش خیلی خیلی بیخوده، وگرنه ماشین خیلی عالی ای می شد، اما افسوس که تا صدها سال دیگه هم همینه. شاید یه تکونی به خودشون بدن.
Hamid
۲۰ بهمن ۱۳۹۴از همه ی دوستداران پورشه درخواست میکنم برای یکبار هم که شده به اون عکس نیم رخ بدنه پورشه بدون تعصب نگاه کنن. تقریبا شبیه کالسکه بچه است. بدون هیچ ظرافت و یا طرح خاص. مشکل اصلی بشر همیشه تعصب بوده.
AliASg
۲۰ بهمن ۱۳۹۴مشکل اصلی بشر وجود انسانهاییه که دوسدارن عقیدشون رو تحمیل کنن مثل شما که از پورشه خوشت نمیاد و هی اصرار داری بقیه هم خوششون نیاد…
Hamid
۲۲ بهمن ۱۳۹۴من هم مثل شما نظرم رو گفتم و اصلن سلیقه دیگران برام مهم نیست که بخوام عوضش کنم. شما خودتو ناراحت نکن. من خودم از طرفدارای پورشه هستم. بخصوص از نظر فنی و نوآوری.
باقر
۲۱ بهمن ۱۳۹۴طراحی بیرونی همه مدل های پورشه همیشه در عین اصالت خیلی زیباست
در طراحی داخلی همه مدل های پورشه میشه حس لوکس بودن و اسپرت بودن رو همزمان تجربه کرد.
لیست آپشن های پورشه خوب و کامل است، اگه فول آپشن باشه همه چی داره
پوریا
۲۱ بهمن ۱۳۹۴به نظر من تغیییرات زیادی نکرده فقط نوار چوبی به دور ان طراحی شده که زیاد هم جالب نیست.
نت
۲۱ بهمن ۱۳۹۴نوار چوبی برای پورشه خیلی زشته.قبلا هم مرسدس بنز داشبورد خود رو چوبی میکرد واقعا زشته.سمند ایران هم همین کار رو کرده خیلی زشته
نت
۲۱ بهمن ۱۳۹۴هر ماشینی داشبوردشو به رنگ چوب در میاره تو اون ماشین که سوار میشی حالت به هم میخوره چه این ماشین لوکس باشه یا اسپورت یا ماشین معمولی مثل سمند ایران باشه.متاسفم برای پورشه و بنز که همچین کاری رو انجام میدن