خودروسازی پورشه اخیراً طی یک حرکت محتاطانه فراخوانی برای حدود ۶۰ هزار دستگاه از نمونههای بنزینی ماکان منتشر کرده تا مشکل مسیر سوخترسانیِ کمفشارِ آنها را برطرف کند. تعداد دقیق ۵۸,۸۸۱ دستگاه از مدلهای ماکان S و ماکان توربو در سراسر دنیا مشمول این فراخوان میشوند که طبق نظر کمپانی نیاز به تحقیق و تعمیر منافذ احتمالی موجود در مسیر سوخترسانی کمفشار درون پیشرانههایشان دارند.
این خودروساز هنوز حرفی از اثرات احتمالی مشکل مذکور (که میتواند باعث نشت بنزین به خارج از مسیر خود شود) با توجه به پیشرانه توربوی گرم این مدلها نزده، اما این فراخوان را “سنجش پیشگیرانه” میخواند و مدعی است که موضوع را پس از بررسی موشکافانه شکایاتی که تاکنون دریافت کرده متوجه شده است.
باید اشاره کنم که مشکل نمونههای تولیدیِ جدید را خود کمپانی در همان خط تولید حل میکند و نمایندگیهای فروش نیز وظیفه دارند برای مالکان نمونههای تحویل شده قرار قبلی تعیین کنند تا تعمیرات خودرویشان بدون هزینه و در زمان حدود یک تا دو ساعت بهطور کامل انجام شود.
وای کجایی کیارش بیا حالا به یه کمپانی درست حسابی که برا مردم ارزش قائله و فراخوان داده توهین کن شمایی که پیوسته تویوتا و دیگر کمپانی هارو مسخره میکنی دم پورشه گرم حتما حتما روز به روز موفق تر از قبل رو به جلو و روز به روز رتبه بهتری در کنترل کیفیت بدست میاره.
اینم واسه اون دوستانی که ماشینای آلمانی رو کامل مطلق میدونن ! جالبه وقتی آلمانی ها فراخوان میدن میشه کار درست و اصولی وقتی تویوتا فراخوان میده میشه مشکل و عیب !!!! آلمانی پسند ها خیلی جالبن به خدا !
شما یه جمله از من پیدا کن که گفته باشم فراخوان های تویوتا مشکل و عیب هستش.ضمنا دوست عزیز،رفتارهای برخی از دوستان که ماشین های دیگه رو میکوبن رو به پای همه نزارید. ارادتمندم
فراخوان چه برای ماشین المانی باشه چه ژاپنی چیز خوبی نیست طرف ماشین فروخته شیشه بالابرش ایراد داره این میشه احترام به مشتری ؟؟؟؟؟؟؟؟مثلا هوندا چون به مشتری احترام میذاره ایربگاش مشکل دارن درسته ؟ این که یه شرکت بعدش فراخوان بده میشه تعهد کاری نه کیفیت حقیقت امر اینه که فعلا رکورد تعداد ماشین های فراخوان شده و تعداد دفعاتش مطلقا دست ژاپنیاس
والا فراخوان چیز بدی نیست هر کمپانی ممکنه یا خودش یا شرکت تامین قطعاتش اشتباه کنه تو متن هم نوشته هنوز مشکلی پیش نیومده و کسی شکایت نکرده داره پیشگیری میکنه از حادثه این یعنی احترام ،به فکر مشتری بودن و ضربه نخوردن به اعتماد برند
نمی دونم که چرا پورشه نسبت به تولیدش زیاد فراخوان داده . قبلا پانامرا توربو و توربو S ، حالا هم که ماکان . نمی گم که نباید فراخوان می داد ولی بهتره که حواسشو جمع کنه . البته اینو از دید یه طرفدار دلسوز پورشه میگم .
luis
۱۲ آبان ۱۳۹۴وای کجایی کیارش بیا حالا به یه کمپانی درست حسابی که برا مردم ارزش قائله و فراخوان داده توهین کن
شمایی که پیوسته تویوتا و دیگر کمپانی هارو مسخره میکنی
دم پورشه گرم حتما حتما روز به روز موفق تر از قبل رو به جلو و روز به روز رتبه بهتری در کنترل کیفیت بدست میاره.
ali ayat
۱۲ آبان ۱۳۹۴اینو قبول دارم فراخوان یعنی اعتماد به مشتری ماشین ژاپنی هم که همه میدونن با کیفیته
وو این مدل پورشه رو خیلی دوست دارم خداییش تکه
احمد
۱۲ آبان ۱۳۹۴دوست من، فراخوان برای یک مدل مثلا ماکان ویک زیر مجموعه خاص مثلا بنزینی خیلی با فراخوان 6.5 میلیون خودرو اون هم هفته ای چهار بار فرق داره
ali a.j
۱۲ آبان ۱۳۹۴احمد آقا
کدام خودروساز ۶.۵ میلیون خودرو هفته ای چهار بار فراخوان میده ؟ دقیقا ۴ بار در هفته ؟
شاهین
۱۲ آبان ۱۳۹۴به هر حال “پیشگیری بهتر از درمانه” و پورشه هم نمیخواد گرفتار دردسرهای بعد بشه.کار درست و اصولی همینه.
king 918
۱۲ آبان ۱۳۹۴بابا کاش من یه ماکان داشتم موتور نداشت شکایت هم نمیکردم والا………
Diserto
۱۲ آبان ۱۳۹۴اینم واسه اون دوستانی که ماشینای آلمانی رو کامل مطلق میدونن ! جالبه وقتی آلمانی ها فراخوان میدن میشه کار درست و اصولی وقتی تویوتا فراخوان میده میشه مشکل و عیب !!!! آلمانی پسند ها خیلی جالبن به خدا !
شاهین
۱۲ آبان ۱۳۹۴شما یه جمله از من پیدا کن که گفته باشم فراخوان های تویوتا مشکل و عیب هستش.ضمنا دوست عزیز،رفتارهای برخی از دوستان که ماشین های دیگه رو میکوبن رو به پای همه نزارید.
ارادتمندم
Nissan...Japan
۱۲ آبان ۱۳۹۴درسته شاهین جان حساب شما جداس و بنظر من شما یک طرفدار حرفه ای و منطقی هستی ایشون منظورش بعضی عوامل تندرو بودن????
احمد
۱۲ آبان ۱۳۹۴فراخوان چه برای ماشین المانی باشه چه ژاپنی چیز خوبی نیست
طرف ماشین فروخته شیشه بالابرش ایراد داره این میشه احترام به مشتری ؟؟؟؟؟؟؟؟مثلا هوندا چون به مشتری احترام میذاره ایربگاش مشکل دارن درسته ؟
این که یه شرکت بعدش فراخوان بده میشه تعهد کاری نه کیفیت
حقیقت امر اینه که فعلا رکورد تعداد ماشین های فراخوان شده و تعداد دفعاتش مطلقا دست ژاپنیاس
datsun
۱۲ آبان ۱۳۹۴والا فراخوان چیز بدی نیست
هر کمپانی ممکنه یا خودش یا شرکت تامین قطعاتش اشتباه کنه
تو متن هم نوشته هنوز مشکلی پیش نیومده و کسی شکایت نکرده داره پیشگیری میکنه از حادثه
این یعنی احترام ،به فکر مشتری بودن و ضربه نخوردن به اعتماد برند
محمد زمانلو
۱۲ آبان ۱۳۹۴نمی دونم که چرا پورشه نسبت به تولیدش زیاد فراخوان داده . قبلا پانامرا توربو و توربو S ،
حالا هم که ماکان . نمی گم که نباید فراخوان می داد ولی بهتره که حواسشو جمع کنه . البته
اینو از دید یه طرفدار دلسوز پورشه میگم .
احمد باقری
۱۲ آبان ۱۳۹۴کار بسیار خوبی کرد.