پروتوتایپ نسل جدید پورشه ۹۱۱ GT2 RS بدون پوششهای استتاری در پیست نوربرگرینگ در حال آزمایش رؤیت شده است.
درحالیکه بهتازگی نسخهٔ بروز شدهٔ ۹۱۱ نسل ۹۹۲ با نسخهٔ هیبریدی معرفی شده است، طرفداران پورشه باید خود را برای هیجان دیگری آماده کنند زیرا هنوز مهمترین اتفاق این نسل یعنی معرفی نسخهٔ GT2 RS باقی مانده است. نسل جدید GT2 RS که خیلیها انتظارش را میکشیدند سرانجام در قالب پروتوتایپ نمایان شده است. عکاسان جاسوس این خودرو را در حال آزمایش در نوربرگرینگ شکار کردهاند.
البته قطعاً خواهید گفت این خودرو GT3 RS است زیرا در پایین درها این برچسب دیده میشود اما تیم توسعهٔ پورشه این حقه را به کار گرفتهاند تا چشمان کنجکاو را از خودرو دور نگه دارند؛ بنابراین، اشتباه نکنید، این درواقع نسل جدید GT2 RS است. هرچند این یک پروتوتایپ است و ممکن است در نسخهٔ نهایی تغییراتی داشته باشد اما بهطورکلی، ظاهر پرچمدار خانوادهٔ ۹۱۱ بسیار شبیه GT3 RS خواهد بود و تفاوتها صرفاً در موارد کوچکی خلاصه میشود؛ بنابراین، بهتر است سراغ اصل مطلب یعنی پیشرانه برویم.
در این رابطه فعلاً هیچ اطلاعات رسمی وجود ندارد و صرفاً باید به گزارشاتی اکتفا کنیم که بعضاً ضدونقیض هستند. به احتمال بسیار زیاد، در GT2 RS جدید شاهد استفاده از یک پیشرانهٔ توئین توربو خواهیم بود ولی مشخص نیست که این پیشرانه با سیستم هیبریدی خفیف ۴۸ ولت همراه میشود یا از یک سیستم هیبریدی کامل بهره خواهد بود. اگر مورد اول درست باشد، افزایش قدرت نسبت به ۷۰۰ اسب بخار نسل قبلی نباید خیلی زیاد باشد اما در صورت استفاده از قوای محرکهٔ هیبریدی کامل، مجموع خروجی حتی میتواند به ۱۰۰۰ اسب بخار نزدیک شود. در مورد حجم پیشرانهٔ بنزینی GT2 RS هم گزارشات متناقضی شنیدهایم و فعلاً هیچکس از خارج از پورشه نمیداند این موتور چقدر حجم خواهد داشت.
این در حالی است که نسل قبلی از یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری توئین توربو با ۷۰۰ اسب بخار قدرت استفاده میکرد. GT2 RS جدید اما به لطف قدرت بیشتر و دیگر پیشرفتها، قطعاً بسیار سریعتر از نسل قبلی خواهد بود که ظرف ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسید. انتظار میرود شتاب نسل جدید چیزی در محدودهٔ ۲.۵ ثانیه باشد. طبق شایعات، نسل جدید ۹۱۱ GT2 RS در سال ۲۰۲۶ معرفی خواهد شد. این افراطیترین نسخهٔ ۹۱۱ خواهد بود و احتمالاً سعی خواهد کرد رکورد سریعترین خودروی تولیدی پیش نوربرگرینگ را بشکند.
khashayartehrani
۱۵ خرداد ۱۴۰۳خیلی وقته منتظرشم تقریبا از اول نسل ۹۹۲ ولی خوب چشممون به جمالش روشن شد ۳ رقمی با اصالت اشتوتگارت
SMS
۱۶ خرداد ۱۴۰۳الان این از همه قدرتمند تره ؟
Amir Enzo
۱۵ خرداد ۱۴۰۳به به ببین این چکار می کنه
corvette
۱۵ خرداد ۱۴۰۳هیولا وارد میشود
امیدوارم یه ماشین بسیار خفن خوف ببینیم ک کیف کنیم
ARIAN
۱۵ خرداد ۱۴۰۳پورشه911 شاخص ترین ماشین اسپرت جهان به همراه موستانگه اما چیزی که 911 رو از موستانگ متمایز میکنه بی نقص بودن عجیب و غریبشه!!! شما تصور کنید هیچ نسل و هیچ نمونه ای از 911 هیچ نقصی نداشتند در هیچ جاشون و این بینقصی نسل به نسل واضح تر شد طوری که امروزه دیگه قابل قیاس با هیچ حریفی نیست اما موستانگ نسل های مزخرفی مثل نسل دوم و سوم رو توی کارنامش داره علاوه بر اینکه توی نسل پنجم به هندلینگ ضعیفش مشهور بود یا متریال کم کیفیت کابین. این gt2 rs جدید قطعا بهترین سوپر اسپرت جهان خواهد بود. زنده باد صنعت خودروسازی آلمان
Taha Ayoobi
۱۵ خرداد ۱۴۰۳استاد موستانگ ماسل حساب میشه که آلمان اصلا نیست تو این زمینه، 911 با کرورت مقایسه میشه.
حسن
۱۶ خرداد ۱۴۰۳من تبریک میگم به طرفدارای پورشه شما باید از رونمایی خودروی جدید لذت ببرید اصلا موستانگ کجای معادله است اما برای اینکه روشن بشی
بزرگوار کلا پورشه سال 1992 داشت میترکید و ورشکست میشد
911 به ارابه ی مرگ معروف بود راننده ناشی بود یا کاملا دقت نمیکرد با یه گاز از جاده پرت میشد بیرون به خاطر اشتباه محاسباتی در نصب موتور در عقب – جلوی خودرو دچار عدم تعادل شده بود و دارای بیش فرمانی بود و کنترلش سخت بود تا جای که برای مهار فرمان جلوی خودرو وزنه ی فلزی نصب میکردن
بقیه محصولات پورشه هم انقد گران بودن که کسی نمیخرید یا با ضرر میفروختن پس دست به دامن تویوتا شدن
مهندسان تویوتا براشون باکستر را طراحی و خط تولید انرا راه اندازی کردن و حاشیه سود بالا رفت
911 را هم با جانمایی جدید موتور از حالت بی ثبات قبلی خارج کردن
mehran911
۱۶ خرداد ۱۴۰۳بعد میگن چرا جواب میدی
.
اینایی که نوشتی بهش اعتقاد هم داری؟ یا همینجوری گفتی ی چیزی بنویسم ؟
نمیدونم چرا عمده طرفدارای خودروهای آمریکایی( نمیگم همه) اصرار بر خلاف واقع حرف زدن دارن!!!
قشنگ رفتارشون منو یاد ی سری ماسل پرخوران بدون ظرافت و کاملا غریبه با فناوری میندازه که فقط صدا و زور زیاد و بیفایده دارن ( منظورم همه نیستن سوءبرداشت نشه) …
.
(با یه گاز از جاده پرت میشد بیرون …)
ببین من معمولا علاقهای به بازگو کردن حرفهایی که از ۱۰ سال پیش زده میشد ندارم
اما برندی که با بیش از ۳۰ هزار عنوان پیروزی در رقابت های اتوموبیل رانی حداقل از نظر تعداد با اختلاف دست نیافتنی پرافتخارترین خودروساز تاریخ موتور اسپورت محسوب میشه ماشینش پرت میشه بیرون؟؟؟؟ اونم با ی گاز ؟؟؟
پورشه ای که از ۲۰۰۶ که اعلام کرد رکورد بیشترین فروش خودرو به تیم های مشتری در مسابقات رو داره با ی گاز پرت میشه بیرون ؟؟؟
.
چیزی که به نظر امثال شما ایراد محسوب میشه از نظر من شکوه و نهایت مهندسی است
ساختن چیزی که روی کاغذ غلط است و رسوندنش به نوک قله مسابقات استقامتی برای من سالهاست تعریف ” نهایت مهندسی” است…
.
.
((( مهندسان تویوتا براشون باکستر را طراحی…))) قبلا گفتم درسته مجازیه ولی حداقل برای اسم و پروفایلی که باش کامنت میذاری ارزش قائل باش… توسعه باکستر هییییچ ارتباطی با برند دیگهای نداره کاش انقدر سطح کامنتها بالا بود که میشد با جزئیات در مورد کارهای امثال جناب Marchart و Larson و… وطراحی باکستر نوشت …
یا حتی بیشتر
شاید بیش از ۸ سال پیش بود در مورد همین موضوعات کنجکاو شدم برم ته داستان رو در بیارم
شاید عجیب باشه رفتم ی کتاب پیدا کردم در مورد تاثیرات بحران اول نفت آمریکا و شروع کردم به خوندن تا بفهمم اثر گذاری این موضوعات رو صنعت خودرو چی و چقدر میتونه باشه تا دهه هفتاد و بحران انرژی و تغییرات اساسی سیستم مالی آمریکا و بانکداری ژاپن که بیش از پیش متاثر سیستم پولی مالی آمریکا بود تا تاثیرش روی خودروسازی ژاپن و واکنش سریع اونها به این جریانات و…( خیلی داستان دیگه ) که در نهایت نتیجهاش شد شکوفایی اسپورت سازی ژاپن و… در نهایت شد “””” دلیل توسعه اسپورت اقتصادی باکستر”””…
پشت این داستان ی دنیا مطلبه اما انقدر اوضاع کامنتهای سایت خرابه که بخدا دلیلی برای اینکه بشه ی خط در موردش نوشت نیست
قبلا گفتم اینی که چیزی نمیگیم به این معنی نیست که چیزی وجود نداره و الزاما شما درست میگید موضوع اینه که حوصله بحث نداریم عمدتا فقط میخندم رد میشم… قبل از اینکه راحت حرفی بزنید یک درصد احتمال بدید ی نفر شاید چیزهایی که میگید رو قبلا بارها در موردشون خونده و بحث کرده…
حسن
۱۶ خرداد ۱۴۰۳حالا ناراحت نشو تویوتا کم کمپانی یی نیست تاریخ بحث و گفتگو نداره
اما وجدانا اطلاعاتت کمه
راستگو
۱۶ خرداد ۱۴۰۳حسن شما کمپانی 30هزار قهرمان میگی با یه گاز می ه بیرون بعد ایشون کم سواده؟
ایشون واسه همه حرفاش دلیل اورد شما منبعت فقط خودتی
اوج اطلاعات سما میرسه به جایی ک بگین کوروت بهتره دیگ
khashayar0
۱۶ خرداد ۱۴۰۳مهران چکارش داری بزار ترول بازی کنه . به قول فریدریش نیچه سرنوشت تو مگس تاراندن نیست.
mehran911
۱۶ خرداد ۱۴۰۳چی بگم والا خشایار جان اسیر شدیم …
حسن
۱۶ خرداد ۱۴۰۳راستگو جان
اره خیلی منبع مستندی بود همون کتابی که پیدا کرده و خونده
تا دهه ی 80 پورشه برای جلوی 911 از سپر اهنی سنگین استفاده میکرد تا چسبندگی چرخهای جلو را بیشتر کنه اصلا سپر اهنی 911 خیلی معروفه شما چجور فن پورشه هستید که جزئیات تاریخی خودروهایی را که میپرستید نمیدونید
شما که استادی نباید برات واو به واو توضیح داد .چسبندگی چرخهای جلو کم بود با رانندگی تهاجمی اتصال چرخهای جلو به زمین در حداقل ممکن قرار میگرفت و به فرمان پاسخ نمیداد و خودرو از کنترل راننده خارج میشد
که مترادف همونه
حسن
۱۶ خرداد ۱۴۰۳خشایار خیلی ضرب المثل هست چرچیل میگه تاریخ را نمیتوان نابود کرد اما میتوان با عو عوی … انرا کتمان کرد و نادیده گرفت
Arshia m3csl
۱۶ خرداد ۱۴۰۳کوروت فنا واقعا متعصبن کوروت ماشین خوبیه ولی دلیل نمیشه پورشه رو بکوبند خود جنرال موتورز میخواد کوروت رو برند مستقل کنه تا بشه اسپرت ساز لوکس جنرال موتورز برای رقابت با پورشه و میخواد کوروت کراس اوور برای رقابت با ماکان و کوپه کوچیک جمع و جور برای رقابت با ۷۱۸ عرضه کنه خود جنرال موتورز الگوی شده پورشه برای عرضه کوروت هاش که حتی میخواد برند مستقلش بکنه کوروت رو
Taha Ayoobi
۱۶ خرداد ۱۴۰۳مستقل کردن کوروت چه ربطی به الگو بودن پورشه داره؟
حسن
۱۶ خرداد ۱۴۰۳محصولات پورشه بی عیب و نقص نیستن خیلی تخصصی ان
یا مثل توربو اس فقط مخصوص شتاب و خط مستقیمن که هندل را فدای شتاب کردن خودرو کاملا خشکه تکانه های گهواره ای به صفر رسیده که در تعویض دنده ها سر و ته خودرو بار گرانشی تولید نکنه و جلوی حرکت خودرو با نگیره
یا مث همین ار اس دو سه مخصوص پیستن
تنها مدل همه فن حریف همون کاررا است که میشه گفت هم لذت سواری داره هم شتاب متناسب داره هم هندل خوبی داره منتها در حد هیچ کدام از رقبای خودش نیست اعدادش چشمگیر نیست
بازم تبریک میگم امیدوارم براتون بترکونه
Aradkhodaverdi
۱۶ خرداد ۱۴۰۳باز این آمریکایی بازا الان میان زیر پیامت هی ریپلی کنن آمریکا بهتره و فلان و بهمان . آخ هر چی آمریکایی پر خرج و استهلاک به فدات با اصالت اشتوتگارتی
Taha Ayoobi
۱۶ خرداد ۱۴۰۳اونی که استهلاک داشت آلمانی بود ها!
khashayar0
۱۵ خرداد ۱۴۰۳قاتل خندان
mercedes
۱۵ خرداد ۱۴۰۳قشنگ بود
Taha Ayoobi
۱۵ خرداد ۱۴۰۳توی همون حال و هوایی که 911 داره خاک و خون به پا میکنه، یه نفر از دور داره میاد.
ته داستانو باز میذارم.
khashayartehrani
۱۵ خرداد ۱۴۰۳کی ؟ موستانگ ، AMG GT BS یا جانشین هوراکان ؟ داداش این دیگه خیلی تهش بازه
B
۱۶ خرداد ۱۴۰۳یا حتی ممکنه منظورش کوروت zr1 باشه
Aradkhodaverdi
۱۶ خرداد ۱۴۰۳احتمال داره db12 بتونه بیاد ولی بقیه بیان داستانی با پایان نه چندان جالب میشه
Mohammad
۱۵ خرداد ۱۴۰۳نویسندگان محترم پدال لطفا یه مقاله هم درمورد فناوریanc(وقتی شیشه خودرو پایینه صدای ترافیک داخل ماشین نمیاد ولی هوا میتونه بیاد) که توسط تیم پسر دکتر حسابی ساخته شده و قراره روی ماشینای نسل آینده مرسدس به کار بره بنویسید
Taha Ayoobi
۱۵ خرداد ۱۴۰۳عه anc توی هندزفری های بی سیم هم هست.
Mohammad
۱۵ خرداد ۱۴۰۳اره داداش ولی این یکی پیچیده تر از این حرفاس
بیشتر از ۱۰سال روش کار شده تا به اینجا برسه
P
۱۵ خرداد ۱۴۰۳بالاخره اومد
𝐀𝐥𝐢
۱۵ خرداد ۱۴۰۳بی نهایت زیبا با این ترکیب رنگ عالی شده
محمدهادی
۱۶ خرداد ۱۴۰۳دیگه داره خیلی ظاهرشو تخیلی میکنن دیگه
آخه چیه اینهمه برش و حفره ی پر تعداد
ورودی هواهاشم به همین ترتیب
بنظرم از اون سادگی و یکپارچگی همیشگی ۹۱۱ ها اومدیم بیرون
دیگه خیلی افراطی شده ظاهر جی تی ۳ و جی تی ۲
sinasvj
۱۵ خرداد ۱۴۰۳قورباغه زهرآلود
Taha Ayoobi
۱۵ خرداد ۱۴۰۳حاجی برگام، من تازه دارم مفهوم اسب بخار رو درک میکنم.
الان تازه فهمیدم gt2 rs هفتصد اسبه.
عجب چیزیه.
JaMsHiD-R1988
۱۵ خرداد ۱۴۰۳اسب بخار اگه مهم بود الان جا ۹۱۱ GT3 RS هزاران ماشین دیگه باید میبودن
ولی اصلا این تایم های تعجب برانگیز پورشه ربطی به اسب بخار نداره
ربط به این داره که مهندسای پورشه صب تا شب برای توسعه این هیولا تو نوربرگ رینگ تشک پهن کردن
این ماشین نتیجه هزاران تست و آزمایش هست
معیار یه ماشین پوشالی اسب بخاره . وگرنه فقط یه ماشین که وقت پاش رفته و هزاران ساعت تست شده تنها چیزی که براش بی ارزشه اسب بخاره .
مهم ترین عوامل سفتی سیستم تعلیق و چسبندگی و آیرودینامیک و سبکی و فرمان پذیری و حساس بودن و ارتباط عمیق با راننده مهم ترین چیزیه که یه ماشینو سریع میکنه .
Taha Ayoobi
۱۶ خرداد ۱۴۰۳نمیگم که همه چی اسب بخاره، ولی موتور داره اونقدر قدرت تولید میکنه.
این همه قدرت پشم نیست که.
bayerischemotorenwerkeag
۱۵ خرداد ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/06/Porsche-911-GT2-RS-4.jpg
تو این عکس اگه به کاپوت نگاه کنی میگی چه ماشین گنگی
ولی اگه کل فیس روبهرو رو ببینی میگی اِه یه قورباغه گوگولی
مازیار
۱۵ خرداد ۱۴۰۳خوبیش اینه که بدون معطلی به نوربرگ رینگ خواهد رفت. کاری که کاش والهالا و ZR1 هم انجام بدن
امیرحسین
۱۵ خرداد ۱۴۰۳باید با چلنجر کَل بندازه
R@min
۱۵ خرداد ۱۴۰۳سیستم خفیف هیبرید با بدنه GT3RS و موتور توربو با قدرتی بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ اسب، چیزی که از همون زمان معرفی نسل جدید مشخص بود. هر چقدر پورشه صبر کرد تا باتری ها سبک تر بشه دید فایده نداره و به همین سیستم ساده و سبک قناعت کرد. زمان معرفیش هم بسیار خوب تنظیم شده تا درگیر تنش دیوانه وار ۲۰۲۵ نشه.
قطعا زیر ۶:۳۵ میزنه.
khashayar0
۱۵ خرداد ۱۴۰۳رامین عزیز آیا راهی بجز داون فورس برای چسبندگی و پایداری در پیچ ها وجود داره؟
R@min
۱۶ خرداد ۱۴۰۳پهن کردن لاستیک، تعلیق های هاردکور مسابقه ای، تقسیم وزن، استفاده از بدنه آیرودینامیک مثل فراری ۴۸۸ پیستا یا مک لارن ها و فورد جی تی که این مورد خیلی پیچیده و پرخرجه.
برای محصولاتی مثل ۹۱۱ یا پونی های آمریکایی و آلمانی که بدنه ساده تر و به نسبت آیرودینامیک ضعیف تری دارن استفاده از ادوات اضافه مثل بال، کانارد ( تو پست مازراتی د جا گذاشتم)، دیفیوزر و … اجتناب ناپذیره.
بنده خدا
۱۶ خرداد ۱۴۰۳سبک تر کردن
تعادل وزن محور جلو عقب
تایر های پهن تر و نرم
Mohammad
۱۶ خرداد ۱۴۰۳در پاسخ به خشایار جان
اونطوری که من چند روزی کامنت های شمارو خوندم اطلاعات زیادی در مقایسه با شما ندارم و خیلی سعی میکنم توضیحات ندم تا چیزی رو اشتباه نگفته باشم
نمیدونم شما دونسته میپرسی یا واقعا برات سواله
ولی بگم برای افزایش چسبندگی و پایداری به جز داون فورس فناوری های جدید داره رونمایی میشه یکیشون حالت چنبر گیری (زاویه پیداکردن چرخ ها به بیرون) حین پیچیدن هستش که باعث میشه میشه ارتفاع خودرو بیاد پایین و حداقل لغزش به سمت مخالف رو داشته باشه ، لامبورگینی ازش رونمایی کرده قراره تو نسل آینده خودرو هاش ازش استفاده کنه ، تو یکی از تست هاش هم تو پیست ، نسخه معمولی لامبو با نسخه ای که این فناوری رو داشت حدودا ۳ونیم ثانیه اختلاف زمانی داشتن (یعنی جدیده بهتر تایم زد) ، مقالش رو هم چند ماه پیش پدال گذاشته بود
Mohammad
۱۶ خرداد ۱۴۰۳تلفظ درستش میشه کمبر
Mohammad
۱۶ خرداد ۱۴۰۳کامنت اولم ثبت نشد 🤦🏻♂️
لامبورگینی یه فناوری جدید هم رونمایی کرده به اسم کمبر گیری چرخ ها خیلی جالبه باعث چسبندگی بیشتر تو پیچ ها میشه تو چند تا پیست هم تست شده و تاثیر مثبت خوبی داشته پدال هم در موردش مقاله گذاشته
دوست داشتی میتونی بخونی https://www.pedal.ir/lamborghini/lamborghini-active-toe-and-camber-tech/
JaMsHiD-R1988
۱۵ خرداد ۱۴۰۳صدای جیغ بی ام و فن ها از دور شنیده شده .
رؤیت شده بعضا بعضی هاشونم خودشونو تو گونی قایم کردن موقعی صداشون میزنی جیغ میکشن😂😂😂
تنها ماشینی که جلودار این میتونه باشه یا یه افسانه مثل خودش هست یا یه ماشین که نسبت قدرت به وزن یک داره🔥❤️💪🇩🇪🇩🇪🇩🇪
B
۱۶ خرداد ۱۴۰۳پورش که هیچی amg gt هم فرسنگ ها مرفورمنس بهتری از اون m5 cs داره کلا بیمر تو این زمین نیست
امیر
۱۶ خرداد ۱۴۰۳بنز فن ها باید جیغ بزنن ها… از این جهت که احتمالا رکورد amg one رو بزنه…
راستگو
۱۵ خرداد ۱۴۰۳چه خون هایی با اون لبخند خواهد ریخت
علیرضا
۱۵ خرداد ۱۴۰۳https://youtube.com/shorts/7zOw63AxuPk?si=lAHIxDjWF5bRWhmQ این ویدیو برای اون دوستان عزیزی که esp سهند و شاهین و تارا و … براشون امنیت میاره
مهراد
۱۵ خرداد ۱۴۰۳نقطه سر خط .
این پایانه داستانه ، دیگه خودرویی به این سرعت در پیست ظهور نخواهد کرد
Mr. gt c
۱۵ خرداد ۱۴۰۳جدی اگ دف عقب باشه خیلی سخته بخواد صفر تا صد ۲.۵ داشته باشه، هرچند جی تی ۲ آر اس صفر تا صد اولویتش نیست و تایم پیست مهمه، خلاصه که قراره خیلی هارو به چالش بکشه و رکورد های زیادی رو جابجا کنه
SENIOR
۱۵ خرداد ۱۴۰۳بعنوان یه شخص آمریکایی فن،تحسینت میکنم پورشه جان 🇩🇪
SENIOR
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ماشالله آلمان ماشالله آمریکا ماشالله اسطوره های غربی…اینجور شاید قشنگتر باشه!
Taha Ayoobi
۱۵ خرداد ۱۴۰۳آقا فقط من اینجوریم که حس میکنم 911 بدون بال و ورودی هوا و… خیلی قشنگ تره؟
اصلا با با لخوب نمیشه.
بدون بال قشنگ اون فرم فست بکش معلوم میشه.
زیزیگولو
۱۵ خرداد ۱۴۰۳پورشه 911 GT2 RS رو باید رکورد شکن کمپانی پورشه بدونیم و نکته مهم اینجاست که این هیولا میتونه اجازه عبور تو خیابون شهرها رو داشته باشه 👌
GMA
۱۶ خرداد ۱۴۰۳قاتل هایپرکار ها💎
علی جردن
۱۶ خرداد ۱۴۰۳تا وقتی 911 Dakar نیاز به بقیه نسخه های ۹۱۱ نمیبینم البته حساب نسخه کروک جداست اون عشق خالصه
mehran911
۱۶ خرداد ۱۴۰۳اتفاق خوب
با در نظر گرفتن نسبت قدرت به وزن قطعا سریعترین خودروی جادهای جهان خواهد بود…
.
منتظر تایم Gt3rs با کیت manthey هستم. born in Flacht
.
the new king of the ring
.
ever ahead
amir-mr
۱۶ خرداد ۱۴۰۳عشقتون اومد🫠برین کنار قرار خیلی رکورد ها جابه جا بشه👑💯
مهدی
۱۶ خرداد ۱۴۰۳رقابتش توی پیست با sf90 xx جذاب میشه هرچند که نتیجه تا حدی مشخصه
Scuderia Ferrari
۱۶ خرداد ۱۴۰۳اوه چه رقابت هیجان انگیزی
با کوهی از تکنولوژی و دستاوردهای بی شمار قطعاً شاهد یک رقابت تاپ و سطح بالا خواهیم بود
قطعاً GT2RS به عنوان پرچمدار پورشه در پیست به هیچ ماشینی رحم نمیکنه و میاد که بهترینِ کلاس خودش باشه
BlackWing
۱۶ خرداد ۱۴۰۳به به چه شود 🔥🔥🔥🔥
LAMBORGHINI
۱۶ خرداد ۱۴۰۳پادشاه پیست 🏆