در یک مسابقه درگ هیجانانگیز، پورشه ۹۱۱ تیونینگ شده با ۱۱۰۰ اسب بخار قدرت به مصاف قویترین موتورسیکلتهای دنیا یعنی سوزوکی هایابوسا و کاوازاکی نینجا رفته است.
وقتی صحبت از نبردهای پرسرعت باشد، درگ های انگشتشماری میتوانند جذابیت صفآرایی پورشه ۹۱۱ در برابر دو موتورسیکلت پرقدرت را داشته باشند. ویدئویی که تماشا خواهید کرد به درگ کاوازاکی نینجا H2، سوزوکی هایابوسا و پورشه ۹۱۱ توربو S اختصاص دارد. هر سه وسیله نقلیه موردبحث ارتقا یافتهاند تا ظرفیتهای واقعی خود را به نمایش بگذارند. نینجا H2 شاید قدیمیترین عضو این مسابقه باشد اما این موتورسیکلت مدل ۲۰۱۶ به خوبی نشان میدهد که یک ابر موتورسیکلت سوپرشارژردار چقدر باورنکردنی عمل میکند. به عنوان یکی از قویترین موتورسیکلتهای تولیدی دنیا، نینجا H2 در طول این سالها نیازمند هیچگونه تغییر فنی محسوسی نبوده است. محصول جذاب کاوازاکی در این درگ از پیشرانه مشهور ۱۰۰۰ سیسی سوپرشارژردار با ۳۳۰ اسب بخار قدرت سود میبرد هرچند برخی بهینهسازیهای مخصوص درگ در آن اعمال شده است؛ اما سوزوکی هایابوسا و پورشه ۹۱۱ توربو S هر دو مدل سال ۲۰۲۲ هستند هرچند آنها نیز ارتقا یافتهاند. در حال حاضر هایابوسا حدود ۴۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند درحالیکه خروجی پورشه به رقم قابلتوجه ۱۱۰۰ اسب بخار میرسد.
در همه درگ های رولینگ انجام شده نینجا H2 پادشاهی خود را به رخ میکشد. لانچ خیره کننده پورشه باعث میشود در ابتدا اندکی پیش بیفتد اما قدرت انفجاری کاوازاکی به این موتورسیکلت اجازه میدهد زودتر به خط پایان برسد. هایابوسا نیز خط آغاز را با قدرت تمام ترک میکند و خوی وحشی آن موتورسوار را مجبور کرده تا لطافت بیشتری در شتاب گیری به خرج دهد. نتیجه درگ ها مشابه بوده و هر سه وسیله نقلیه فاصله بسیار کمی با یکدیگر دارند و در واقع بین همه آنها فاصلهای در حدود یک خودرو وجود دارد. با اینکه کاوازاکی در درگ های رولینگ حرف اول را زده اما پورشه ۹۱۱ توربو S در درگ از حالت سکون کامبک های تماشایی دارد.
این هیولای ۱۱۰۰ اسب بخاری که توسط ES موتور بریتانیا تیون شده مزیت سیستم چهار چرخ محرک خود را به رخ کشیده و کشش بهتری را فراهم میسازد. پورشه با قدرت تمام شلیک میشود و تنها در عرض ۲.۲ ثانیه از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد و به این ترتیب دو موتورسیکلت افسانهای موردبحث ما پشت سر پورشه حرکت میکنند. البته کاوازاکی یکبار دیگر به پورشه میرسد اما با فاصله بسیار نزدیکی این رقابت را واگذار میکند. توربو S ثابت میکند یک سوپر اسپرت تمامعیار است و مسافت ۴۰۰ متر را فقط در ۹.۴۳ ثانیه طی میکند تا به این ترتیب پیروز یکی از جذابترین مسابقات درگ چند ماه اخیر باشد.
پورشه ۹۱۱ توربو S | کاوازاکی نینجا H2 | سوزوکی هایابوسا | |
صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت | ۲.۲۲ ثانیه | ۲.۹۸ ثانیه | ۳.۰۶ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۹.۴۳ ثانیه با سرعت ۲۴۷.۸ کیلومتر در ساعت | ۹.۵۴ ثانیه با سرعت ۲۷۰.۳ کیلومتر در ساعت | ۹.۹ ثانیه با سرعت ۲۵۱ کیلومتر در ساعت |
گیربکس | ۸ سرعته دوکلاچه | ۶ سرعته سکونشئال | ۶ سرعته سکونشئال |
۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت | ۳.۹۹ ثانیه | ۳.۱۱ ثانیه | ۳.۶۹ ثانیه |
samurai
۲ دی ۱۴۰۳هایابوسا و نینجا رو بدین من برم :))
اگه نینجا h2r بود پورشه تیون شده 110 اسبی هم حریفش نمیشد :))
NAVID@@98
۲ دی ۱۴۰۳آی کیو این همون h2r بود دیگه !!!!!! ))))))))::::::::::
تازه با فرم کشیده آوردنش
یعنی طول بازوی چرخ عقبش رو بیشتر کردن تا تکچرخ نزنه با این حال
حاله جالبیش اینجاست که با اینکه پورشه ۹۱۱ نسبت قدرت به وزن خیلی تفاوت داشت ( یعنی این ۶۰۰ و اون بیش از ۱۰۰۰ بود ) ولازم بود مدل قویتری میاوردن تا عادلانه بشه ولی با این حال بازم فاصله سانتی متری بود حتی تو درگ هم پورشه ۹۱۱ پیروز شده این یعنی چی یعنی اگه پورشه ۹۱۱ رو با نسبت قدرت به وزن شبیه اونها میاوردن که باید ۱۷۰۰ اسب میشد دیگه هایابوسا خودشو پاره میکرد نمیرسید بهش حتی با احتساب قدرت به وزن یکسان ۱۰۰ چیه ۱۱۰ درصد تو رولینگ هم برنده میشد تعجب میکنم همین شرکت مدل ۱۶۰۰ اسبی همین پورشه هم داسته خود همین عوضی ها هم تستش کردن و رکورد ۱ اول رو هم زدن باهاش تو جدول تایم ها هم در ویدیو مشخصه ولی اینجا که لازم بود باشه نیاوردن ای …. .. … همشون
کلا موتور چیز ناقصیه فقط ماشین تو پیست هم همینطوره یعنی با ماشین تو پیست خیلی بهتر تایم بدست میاد راحت !!!!!!!!!!!
NAVID@@98
۲ دی ۱۴۰۳آی کیو این همون h2 بود که h2r ش کرده بودن دیگه !!!!!! )))))))):::::::::: ۳۳۰ اسبش کردن تفاوت دیگه خاصی نداره بخصوص تایمش خود h2r هم میاوردن تفاوت خاصی نمیکرد
تازه با فرم کشیده هم آوردنش
یعنی طول بازوی چرخ عقبش رو بیشتر کردن تا تکچرخ نزنه با این حال
حاله جالبیش اینجاست که با اینکه پورشه ۹۱۱ نسبت قدرت به وزن خیلی تفاوت داشت ( یعنی این ۶۰۰ و اون بیش از ۱۰۰۰ بود ) ولازم بود مدل قویتری میاوردن تا عادلانه بشه ولی با این حال بازم فاصله سانتی متری بود حتی تو درگ هم پورشه ۹۱۱ پیروز شده این یعنی چی یعنی اگه پورشه ۹۱۱ رو با نسبت قدرت به وزن شبیه اونها میاوردن که باید ۱۷۰۰ اسب میشد دیگه اصلا هایابوسا خودشو پاره میکرد اصلا حریفش نمیشد و نمیرسید بهش حتی با احتساب قدرت به وزن یکسان ۱۰۰ چیه ۱۱۰ درصد تو رولینگ هم برنده میشد تعجب میکنم همین شرکت مدل ۱۶۰۰ اسبی همین پورشه هم داشته خود همین عوضی ها هم تستش کردن و رکورد ۱ اول رو هم زدن باهاش تو جدول تایم ها هم در ویدیو مشخصه ولی اینجا که لازم بود باشه نیاوردن ای …. .. … همشون
کلا موتور چیز ناقصیه فقط ماشین تو پیست هم همینطوره یعنی با ماشین تو پیست خیلی بهتر تایم بدست میاد راحت !!!!!!!!!!!
آی پدل سلام موردی نداره همینو بزا قبلی نه همینو بزار
NAVID@@98
۳ دی ۱۴۰۳این همون h2 بود که h2r ش کرده بودن دیگه !!!!!! )))))))):::::::::: ۳۳۰ اسبش کردن تفاوت دیگه خاصی نداره بخصوص تایمش خود h2r هم میاوردن تفاوت خاصی نمیکرد
تازه با فرم کشیده هم آوردنش
یعنی طول بازوی چرخ عقبش رو بیشتر کردن تا تکچرخ نزنه با این حال
حاله جالبیش اینجاست که با اینکه پورشه ۹۱۱ نسبت قدرت به وزن خیلی تفاوت داشت ( یعنی این ۶۰۰ و اون بیش از ۱۰۰۰ بود ) ولازم بود مدل قویتری میاوردن از خود پورشه ۹۱۱ یا شورلت کوروت درست تا عادلانه بشه ولی با این حال بازم فاصله سانتی متری بود حتی تو درگ هم پورشه ۹۱۱ پیروز شده این یعنی چی یعنی اگه پورشه ۹۱۱ رو با نسبت قدرت به وزن شبیه اونها میاوردن که باید ۱۷۰۰ اسب میشد دیگه اصلا نینجا هایابوسا خودشو پاره میکرد اصلا حریفش نمیشد و نمیرسید بهش حتی با احتساب قدرت به وزن یکسان ۱۰۰ چیه ۱۱۰ درصد تو رولینگ هم برنده میشد تعجب میکنم همین شرکت مدل ۱۶۰۰ اسبی همین پورشه هم داشته خود همین عوضی ها هم تستش کردن و رکورد ۱ اول هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱ نگاه کنید تو جدول تایم ها هم در ویدیو مشخصه ولی اینجا که لازم بود باشه نیاوردن ای …. .. … این چه وضعیه
کلا موتور چیز ناقصیه فقط ماشین تو پیست هم همینطوره یعنی با ماشین هرکاری برتر ۱ میشه مثلا تو پیست خیلی بهتر تایم بدست میاد راحت !!!!!!!!!!!
snoopsagg
۳ دی ۱۴۰۳داداش مث اینه من بیام بگم نا عادلانه اس موتور ها هم باید دو دف میبودن
هر کدوم یسری مزیت دارن دیگه
NAVID@@98
۳ دی ۱۴۰۳نه اصلا اتفاقا چهار چرخ محرک بودن تو رولینگ به ضررش تموم میشه، چون فقط تو درگ نتیجه بهتری میده ولی اگه محرک عقب باشه قطعا تو رولینگ حتی با همین اسب بخار همین نسبت کمتر قدرت به وزن تو رولینگ هم برنده میشد جلو میزد
درضمن ماشین میتونه دف عقب بودن و جبران کنه ولی موتور ظرفیت این چیزارو نداره و باز به نفع ماشینه قضیه
Nr
۲ دی ۱۴۰۳حاجاقا بیگ دی وزنش با موتورش هم اندازه پورشس 😂
Bobcat
۲ دی ۱۴۰۳وزن کل راکب و موتور در هایابوسا ۱۰۰ کیلو بیشتر از H2 ئه . اگه یه راکب سبک وزن میاوردند خیلی تفاوت میکرد
Siyavash
۲ دی ۱۴۰۳این h2r خیلی هیولا هست..
R
۳ دی ۱۴۰۳یه شیرون سوپر اسپرت میاوردین همه اینارو با تایم ۹.۱ تو آینه بغلش جا میذاشت
آریا
۳ دی ۱۴۰۳کاش یه لامبورگینی هوراکان توئین توربو می آوردن
به راحتی 1300 ازش گرفته میشه موشکیه واسه خودش
V10 لامبو خیلی توانایی بالای داره و تیونر ها اسب بخار زیادی ازش میگرن
اگر اون بود شاید نتیجه برعکس میشد
NAVID@@98
۳ دی ۱۴۰۳اگه عادلانه انجام میدادند با همین ۹۱۱ یا شورلت کوروت هم با احتساب نسبت قدرت وزن یکسان میشد برتری رو با این حال پورشه خوب بود
nima.jdm
۳ دی ۱۴۰۳موتورسنگین یعنی ژاپن🇯🇵🇯🇵🇯🇵
nima.jdm
۳ دی ۱۴۰۳حالا جناب بیگ دی خودش هم وزن یه ۹۱۱ بود
ولی نینجا هم اچ ۲ ار نبود
NAVID@@98
۴ دی ۱۴۰۳موتور سنگین هم مثل هر چیز یعنی خدایی خوب 👑🥇
👑🥇هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱🥇👑
🥇👑🇪🇺🇮🇹🇷🇴🇬🇷🇪🇦🇺🇦🇧🇬🇸🇯🇸🇪🇫🇮🇨🇵🇩🇪🇬🇧🇨🇦🇷🇺🇺🇸🥇👑 👑🥇هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱🥇👑 هستند مثلا کروزر میخوای آمریکایی باشه ولی بازم اصلش ماشینه که خدایی خوبه با ماشین هرکاری میکنی حتی پتانسیل۱ برای انواع کار ها رو هم داره
تایم موتوجی پی رو با فرمول۱ مقایسه کن حالا تکنولوژی و مهندسی و هنر به بالا خدایی که دیگه چه شود !!!!!!!!!!! یازده ۱۱
محمد
۱۱ دی ۱۴۰۳باید موتو جی پی ردبول میاوردن همه رو قورت میداد. ماشین ریماک رو میگرفت
zm.1994
۱۶ دی ۱۴۰۳سلطان فقط h2r