مالکان پورشههای ۹۱۱ که به دنبال تغییراتی دیوانهکننده در خودرویشان میگردند، بهتر است خود را به را-وِلت بِگریف (RWB) معرفی کنند تا این تیونر ژاپنی مجموعهای گسترده از اصلاحات ظاهری را در اختیارشان قرار دهد. البته خبر بد این است که آکیرا ناکای (Akira Nakai) نیروی متخصص RWB این کار را تنها برای کیتهای بدنه قدیمیتر ۹۱۱ انجام میدهد. با این حال، تلاش RWB برای گسترش حوزه تیونینگ خود و توجه ویژه آن به مدل «پورشه کیمن» بسیار جالبتوجه است.
آخرین سطح از کیمن، مطمئناً مدل GT4 است که در فوریه سال گذشته میلادی ارائه شده است. البته با توجه به محدودیت تولید این مدل و ارزش فوقالعاده آن در دهههای آینده، نمیتوان انتظار داشت که تعداد زیادی از مالکان آن، علاقهای به ایجاد تغییر در پنلهای اصلی این خودرو داشته باشند. با این وجود، جان سیبِل در صفحه شخصی خود (Jon Sibal) تصوّر خود را از یک کیمن GT4 با کیت ظاهری RWB منتشر کرده است. همانند سایر کیتهای RWB، برای کیمن نیز گلگیرهای برجسته در جلو و عقب و لبههای عریض در کناره بدنه درنظر گرفته شدهاند. جلوبندی خودرو نیز به میزان قابلتوجهی تغییر داده شده است. این تغییر شامل یک اسپلیتر در ارتفاع پایینتر است که تقریباً زمین را لمس کرده است. مکمّل این تغییرات، یک بال عقب بزرگ و چرخهای برنزی مات با طرح ۵ پرهای است.۱۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
Joker
۴ بهمن ۱۳۹۴تصویر میخوره کامپیوتری باشه …
مهدی
۴ بهمن ۱۳۹۴نمیخوره
هست
BMW ///M
۴ بهمن ۱۳۹۴اینکه بیای روی یک خودرویی که توسط خود کمپانی تقویت شده، و خاص هست تغییرات بدی یه مقدار ریسکه چون خیلی ها اینکار رو دوست ندارن انجام بدن و بنظرم اگه رو کیمن استاندارد انجام می دادن بهتر بود.
احمد باقری
۴ بهمن ۱۳۹۴میخوان عریض کنن، میخوان طویل کنن، میخوان کوچیک کنن، میخوان بزرگ کنن، میخوان هر بلایی سرش بیارن، همونی هست که بود، همونی میشه که بود، شما فراری رو نگاه کن، از این همه عظمت، ابهت و شکوه، خصوصا نمای جلو، حال میکنی، حالا پورشه رو ببین، نمای جلوش بیشتر به درد بچه ها میخوره. نمای جلوش، ضعیف ترین نمای جلو در بین خودروهاست، البته بعداز مینی.
sina
۴ بهمن ۱۳۹۴تا حالا از نزدیک دیدی پورشه ؟؟؟ اگه دیده بودی همچین چیزی نمیگفتی !!!
Hitler
۴ بهمن ۱۳۹۴یعنی تا حالا نشده یه پورشه از جلوت رد شه و سرتو نگردونی تا دوباره نگاش کنی و با خودت بگی یعنی چقد یک ماشین میتونه زیبا باشه؟
چیزی از اصالت میفهمی؟امضای خودروسازا چی؟
REZA
۴ بهمن ۱۳۹۴با این ارتفاعش فقط حال میده از سرعت گیرهای ایران رد بشی و صدای داغون شدن ماشینتو بشنوی
moein
۴ بهمن ۱۳۹۴چه خبره هر روز یه مطلب از این پورشه می زارین
sina
۴ بهمن ۱۳۹۴شما ببخش من صحبت میکنم دیگه تکرار نشه
احسان
۴ بهمن ۱۳۹۴خیلی رینگاشو دوست دارم
ali a.j.g
۴ بهمن ۱۳۹۴تشکر از آقای انیس حسینی
۹۱۱ های این تیونر واقعا عالی هستن همین کیمن هم زیباست
رندری از یه رنو ۵ با اسم این تیونر هست خبر دارید که این تیونر این رنو رو تیونینگ کرده ؟؟