پورشه

کیت بدنه عریض برای کیمن GT4

مالکان پورشه‌های ۹۱۱ که به دنبال تغییراتی دیوانه‌کننده در خودرویشان می‌گردند، بهتر است خود را به را-وِلت بِگریف (RWB) معرفی کنند تا این تیونر ژاپنی مجموعه‌ای گسترده از اصلاحات ظاهری را در اختیارشان قرار دهد. البته خبر بد این است که آکیرا ناکای (Akira Nakai) نیروی متخصص RWB این کار را تنها برای کیت‌های بدنه قدیمی‌تر ۹۱۱ انجام می‌دهد. با این حال، تلاش RWB برای گسترش حوزه تیونینگ خود و توجه ویژه آن به مدل «پورشه کیمن» بسیار جالب‌توجه است.

Rauh Welt Begriff Porsche Cayman GT4
Rauh Welt Begriff Porsche Cayman GT4
آخرین سطح از کیمن، مطمئناً مدل GT4 است که در فوریه سال گذشته میلادی ارائه شده است. البته با توجه به محدودیت تولید این مدل و ارزش فوق‌العاده آن در دهه‌های آینده، نمی‌توان انتظار داشت که تعداد زیادی از مالکان آن، علاقه‌ای به ایجاد تغییر در پنل‌های اصلی این خودرو داشته باشند. با این وجود، جان سیبِل در صفحه شخصی خود (Jon Sibal) تصوّر خود را از یک کیمن GT4 با کیت ظاهری RWB منتشر کرده است.
Rauh Welt Begriff Porsche Cayman GT4
Rauh Welt Begriff Porsche Cayman GT4
همانند سایر کیت‌های RWB، برای کیمن نیز گل‌گیرهای برجسته در جلو و عقب و لبه‌های عریض در کناره بدنه درنظر گرفته شده‌اند. جلوبندی خودرو نیز به میزان قابل‌توجهی تغییر داده شده است. این تغییر شامل یک اسپلیتر در ارتفاع پایین‌تر است که تقریباً زمین را لمس کرده است. مکمّل این تغییرات، یک بال عقب بزرگ و چرخ‌های برنزی مات با طرح ۵ پره‌ای است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Joker

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (89 ديدگاه)

    تصویر میخوره کامپیوتری باشه …

    1. مهدی

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (12 ديدگاه)

      نمیخوره
      هست

  2. BMW ///M

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (398 ديدگاه)

    اینکه بیای روی یک خودرویی که توسط خود کمپانی تقویت شده، و خاص هست تغییرات بدی یه مقدار ریسکه چون خیلی ها اینکار رو دوست ندارن انجام بدن و بنظرم اگه رو کیمن استاندارد انجام می دادن بهتر بود.

  3. احمد باقری

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    میخوان عریض کنن، میخوان طویل کنن، میخوان کوچیک کنن، میخوان بزرگ کنن، میخوان هر بلایی سرش بیارن، همونی هست که بود، همونی میشه که بود، شما فراری رو نگاه کن، از این همه عظمت، ابهت و شکوه، خصوصا نمای جلو، حال میکنی، حالا پورشه رو ببین، نمای جلوش بیشتر به درد بچه ها میخوره. نمای جلوش، ضعیف ترین نمای جلو در بین خودروهاست، البته بعداز مینی.

    1. sina

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (307 ديدگاه)

      تا حالا از نزدیک دیدی پورشه ؟؟؟ اگه دیده بودی همچین چیزی نمیگفتی !!!

    2. Hitler

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      یعنی تا حالا نشده یه پورشه از جلوت رد شه و سرتو نگردونی تا دوباره نگاش کنی و با خودت بگی یعنی چقد یک ماشین میتونه زیبا باشه؟
      چیزی از اصالت میفهمی؟امضای خودروسازا چی؟

  4. REZA

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (225 ديدگاه)

    با این ارتفاعش فقط حال میده از سرعت گیرهای ایران رد بشی و صدای داغون شدن ماشینتو بشنوی

  5. moein

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    چه خبره هر روز یه مطلب از این پورشه می زارین

    1. sina

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (307 ديدگاه)

      شما ببخش من صحبت میکنم دیگه تکرار نشه

  6. احسان

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (314 ديدگاه)

    خیلی رینگاشو دوست دارم

  7. ali a.j.g

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (722 ديدگاه)

    تشکر از آقای انیس حسینی

    ۹۱۱ های این تیونر واقعا عالی هستن همین کیمن هم زیباست
    رندری از یه رنو ۵ با اسم این تیونر هست خبر دارید که این تیونر این رنو رو تیونینگ کرده ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا