تنها ۱۰ دستگاه از این سوپراسپرت ۹۷۶ هزار دلاری جادهای تولید خواهد شد.
شرکت تولید و بهینهسازی خودروهای مسابقهای اهل بریتانیا، «گروه RML»، تصمیم گرفته است تا به مناسبت تولد ۴۰ سالگی خود، خودرویی منحصربهفرد را تولید کند و آن را به فروش برساند. این خودروی خاص که بر پایه پورشه ۹۱۱ تولید خواهد شد، «پراجکت P39 40SE» نام دارد و با وجود تواناییهای فنی گسترده، برای حضور در خیابانهای عمومی طراحی شده است.
تیم RML برای ساخت محصولشان به سراغ ۹۱۱ توربو S جدید رفتهاند اما تقریبا تمام بخشهایش را تغییر دادهاند. سازنده مدعی شده که خودروی حاصل، یک سوپراسپرت بسیار سریع است که در زمینههای فرمانپذیری، سرعت و سواری برتریهای قابلتوجهی در مقایسه با ۹۱۱ توربو S خواهد داشت و در تلاش است تا مسیر پیست نوربرگرینگ را تا ۵ ثانیه سریعتر از 911GT3 RS طی کند.
موتور تقویتشده RML بر پایه همان نمونه ۶ سیلندر تخت پورشه توسعه پیدا میکند که از مپینگ تازه سود میبرد. مهندسان RML برای دستیابی به توان فنی بالا، درکنار بهبود شاسی، فنربندی و… پیشرانه ۹۱۱ را هم ارتقا دادهاند تا به ۹۱۲ اسب بخار قدرت و ۱,۰۰۰ نیوتن متر گشتاور دست پیدا کنند. این حجم بالای قدرت و گشتاور بهلطف بهرهوری پراجکت P39 40SE از دو توربوشارژر، اینترکولر، مجرای ورودی و خروجی گاز موتور و مبدل کاتالیستی بهبودیافته دردسترس راننده قرار خواهد گرفت. به این ترتیب، پراجکت P39 40SE برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۲.۴ ثانیه زمان نیاز دارد که رقمی خیرهکننده محسوب میشود. سازنده اعلام کرده که حداکثر سرعت آن در مقایسه با ۹۱۱ توربو S تغییری نکرده و همان ۳۲۸ کیلومتر بر ساعت باقی مانده است.
از بخش فنی که گذر کنیم به طراحی خودرو میرسیم که دقت، ظرافت و درک درست گروه RML از طراحی خودروهای مسابقهای را نشان میدهد. طراحان این مجموعه با الهام گرفتن از مسابقهدهندگان لمان، یک سوپراسپرت بسیار سریع را از جنس فیبرکربن ساختهاند که به اجزای منحصربهفردی مانند سپر، اسپلیتر، بال، دیفیوزر و سیستم DRS مجهز شده است. طراحی تازه باعث شده که پراجکت P39 40SE در سرعت ۲۸۳ کیلومتر بر ساعت، ۹۲۳ کیلوگرم نیروی عمودی تولید کند؛ یعنی چهار برابر عملکرد بهتر در مقایسه با نسخه استاندارد ۹۱۱ توربو S!
شاسی ۹۱۱ توربو S برای جای دادن بدنه زیبای پراجکت P39 40SE در خود کمی کشیده شده است و اینبار از امکاناتی چون سیستم تنظیم ارتفاع هیدرولیکی هم سود میبرد. سازنده اعلام کرده که تنها ۱۰ نفر شانس خرید این خودرو را دارند. تمام خریداران موظف به خریداری یک پورشه ۹۱۱ توربو S جدید هستند تا گروه RML کار خود را روی آن آغاز کند و سوپراسپرت تازهشان را با بیش از ۵۰۰ هزار دلار مبلغ بیشتر به آنها تحویل دهد. به این ترتیب درصورتی که مالک پایهترین نسخه ۹۱۱ توربو S را خریداری کند، نرخ نهایی پراجکت P39 40SE حدود ۹۷۸ هزار دلار تمام میشود. نظر شما درباره پراجکت P39 40SE چیست؟ چرا بسیاری از شرکتهای تازهوارد برای بازسازی محصولات و تولید خودرو به سراغ مدلهای پورشه میروند؟
علی جردن
۲۹ مهر ۱۴۰۳عکس کابین منتشر نشده؟ یا اینکه کابینو بدون تغییرات باقی مونده نسبت به مدل استاندارد؟
amirkhanzadeh
۲۹ مهر ۱۴۰۳فوق العاده شده حفظ اصالتش در عین یک موتور هیولا با شاسی کاملا جدید
این شد یک چیزی
ولی کاش فیلم از رانندگی با این هیولا منتشر می کردند
علی جردن
۲۹ مهر ۱۴۰۳میخوای یک تست درایو هم شرکت کن 😁
SMS
۳۰ مهر ۱۴۰۳ترکیب توربو s و GT3rs و یکم تیونینگ واقعا هیولاست
Mr wrong
۲۹ مهر ۱۴۰۳روششون جالبه ،هرکی خواست ی ۹۱۱ بخره بیاره براش بسازیم
در مقابل هزینه ها خیلی هوشمندانه عمل کردن
amir-mr
۲۹ مهر ۱۴۰۳فوق العاده شده💯
MOPAR
۲۹ مهر ۱۴۰۳جلوش عجب رخی داره
Mosafer
۲۹ مهر ۱۴۰۳آخرش یه روز خوب میاد که ما هم سوار اینجور ماشینا بشیم یا نه.
Kiarash
۲۹ مهر ۱۴۰۳کی میتونه از این ایراد بگیره 🤤
🇩🇪😎
علی منصوری
۲۹ مهر ۱۴۰۳خدایی هر کاستوم یا تیونی روی ۹۱۱ انجام بدی خوب میشه، این یعنی هویت ،
برام اون قسمت جالب بود ک باید خودت ی ۹۱۱ بخری بدی بهشون ، البته ک ۹۱۱ بخودی خود شاهکاره
mmd@
۲۹ مهر ۱۴۰۳شاهکار پورشه و تیونینگ ش ❤️❤️❤️☣️☣️❤️❤️🔥❤️🔥❤️🔥🏆🏆🎖️🎖️😈😈☠️☠️☠️🥇🥇🥇🇫🇷🇫🇷🇫🇷
JaMsHiD_R1988
۲۹ مهر ۱۴۰۳قلبم گرفت از زیبایی این لعنتی
همایون
۲۹ مهر ۱۴۰۳داداش سرراست بکن یه تومن
SCORPION
۲ آبان ۱۴۰۳وقتی هنر،مهندسی،وژن عالی دست بدست هم میدن واز الهه زیبایی یه رب النوع قدرت وسرعت میسازن.چه رخی ،چه رنگی ،چه نازنینی.رانندش پیر نمیشه.