زینگر جدیدترین محصول خود را معرفی کرد. این خودرو ۹۱۱ بیگ سور نام دارد و همانند دیگر پروژههای این تیونر محصولات پورشه شاهد خلق خودرویی ظریف و جذاب هستیم. بیگ سور از پوشش آبی هورایزون با نوارهای نارنجی مسابقهای سود میبرد و این ترکیب اشارهای به اسپانسر مشهور پورشه یعنی شرکت گلف اویل دارد. این پوشش را روی خودروهای مسابقهای معروف دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی به ویژه پورشه 917k دیدهایم. همین طرح آبی به کابین نیز راه یافته است و نشانههایی از آن را میتوانیم روی تونل گیربکس و رکابهای جانبی ببینیم.
صحبت از کابین شد و باید گفت زینگر از صندلیهای اسپرت با تنظیم برقی در ۴ جهت سود برده است. این صندلیها پوشش چرمی دارند و در بخشهایی از آن تریم پیانو بلک نیز دیده میشود. پوشش چرمی به صندلیهای عقب و بخش محفظه بار نیز راه یافته و دوخت های سفارشی آن جزو موارد برجسته هستند. طرح چرمی قهوهای رنگ در داشبورد و پانل دربها هم به چشم میخورد. زیر کاپوت بیگ سور پیشرانه ۴ لیتری قرار دارد که در واقع نسخه ارتقا یافته از پیشرانه ۳.۸ لیتری کاسورث محسوب میشود. این پیشرانه توسط شرکت اِد پینک ریسینگ توسعه یافته و زینگر آن را حد نهایی یک پیشرانه ۶ سیلندر تخت تنفس طبیعی میداند.
نیروگاه آهنین موردبحث قدرت ۳۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۲۷ نیوتون متری تولید میکند. نیروی تولیدی هم از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ های عقب فرستاده میشود. این گیربکس توسط شرکت مشهور گترگ تأمین میشود. بیگ سور با این مجموعه شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۳ ثانیهای را ثبت میکند و برای رسیدن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت نیز به ۸.۲ ثانیه زمان نیاز دارد.
viper2
۱۱ خرداد ۱۴۰۱دمت گرم فرمون پونتیاک انداخته روش
محسن
۱۱ خرداد ۱۴۰۱مهم نیت کاره😂😂
viper2
۱۱ خرداد ۱۴۰۱یه سوال چجوری این با گیربکس ۵ دنده و ۳۹۰ اسب ۳.۳ ثانیه شتاب داره بعد چلنجر با قدرت خیلی بیشتر حدود ۳ ثانیه؟
amir
۱۱ خرداد ۱۴۰۱به نظرت وزن چلنجر چند برابر اینه!؟
Aboalfazl demon
۱۱ خرداد ۱۴۰۱چون این ماشین موتورش روی محور عقب هستش . سبک تر از چلنجر هستش
اما چلنجر یک خودرو سنگین و بزرگ و اینکه موتور آن در جلو و محور عقب هستش .
ولی خب خیلی از محصولات اروپایی و آمریکایی از این پورشه در تصویر کُند تر هستن
F
۱۱ خرداد ۱۴۰۱حد نهایی پیشرانه 6 سیلندر تخت تنفس طبیعی 390 اسب داره؟
پس موتور کایمن با 430 اسب که موتور پایه تنفس طبیعی پورشه هست چیه؟ اگه این حد نهایی پس اصلا GT3 RS موتورش چی خواهد بود.
به فکر فرو رفتم از این جمله
M@M@DRZ911
۱۱ خرداد ۱۴۰۱اصلا همین gt3 رو بگو جای دور نمی خواد بری
M@M@DRZ911
۱۱ خرداد ۱۴۰۱من دیوونه ی سینگر ام
هنوز صدای اون سینگر dls که مجری تاپ گیر تستش کرده بود تو گوشمه .
2311
۱۱ خرداد ۱۴۰۱هشتگ زینگر چیز کاملا متفاوتی رو نمایش میده
MAHDI_GERMANY
۱۱ خرداد ۱۴۰۱حس یه خودروی اصیل رو میده اوفففف