شرکت تیونینگ تک آرت از پروژه جدید خود با نام GT اسپرت رونمایی کرد. این محصول جدید بر پایه پورشه ۹۱۱ توربو S شکل گرفته و ۸۰۰ اسب بخار قدرت دارد.
پورشه ۹۱۱ توربو S جزو شاخصترین سوپر اسپرتهای دنیاست که در کنار طراحی شناخته شده خود پرفورمنسی فوقالعاده را ارائه میکند. این خودرو حتی عنوان بهترین خودروی اسپرت تاریخ را نیز یدک میکشد؛ اما درعینحال شرکتهایی همچون تک آرت وجود دارند که همواره به دنبال ارتقای چنین محصولاتی هستند و برگزاری نمایشگاه توکیو ۲۰۲۴ فرصت خوبی برای این تیونر است تا پروژه جدید خود را نشان دهد.
این تیونر آلمانی میگوید خودروی GT اسپرت تنها به تعداد ۳۰ دستگاه تولید خواهد شد. خودروی موردبحث بر پایه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ فعلی شکل گرفته و تمرکز اصلی تک آرت نیز ارائه پکیج شخصیسازی کامل و آپشن های فراخوان خواهد بود. به این ترتیب خریداران خواهند توانست هر آپشنی را جهت تمایز خودروی خود سفارش دهند. در تصاویر منتشر شده میتوانیم تغییراتی همچون سپر جلوی جدید با ورودیهای هوای متفاوت، رکابهای جانبی گیرا و ورودیهای جانبی را تشخیص دهیم.
خریداران میتوانند تمامی این قطعات را با تریم فیبر کربن سفارش دهند. پکیج تک آرت همچنین شامل اسپویلر عقب و دیفیوزر کربنی خواهد بود تا علاوه بر افزایش جذابیتهای بصری ۹۱۱ توربو S باعث بهبود آیرودینامیک آن نیز شوند. کاپوت کربنی خودرو نیز حس و حال یک خودروی مسابقهای را تداعی میکند. تیونر موردبحث در همین راستا رینگهای فرمولا VI را نیز برای GT اسپرت در نظر گرفته است. در لیست تغییرات خودروی پورشه سیستم اگزوز جدید با خروجیهای کربنی، کیت فنرهای جدید و تریم متفاوت آینههای جانبی نیز دیده میشوند.
اما از نظر بهبود پرفورمنس باید گفت تک آرت کیت قدرت TA 092/T1.1 را در نظر گرفته که باعث میشود قدرت و گشتاور پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری توئین توربوی پورشه از ۶۵۰ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتون متر به ۷۱۰ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتون متر برسد. مالکان همچنین میتوانند کیت قدرت TA 092/T2.1 را انتخاب کنند که باعث اضافه شدن توربوهای جدید به خودرو شده و با برخی بهبودهای نرمافزاری خروجی را به ۸۰۰ اسب بخار میرساند. البته تغییرات تک آرت GT اسپرت به همین موارد ختم نمیشوند چراکه کابین پورشه ۹۱۱ توربو S نیز کاملاً شخصیسازی خواهد شد و حتی از چرم بیشتری نسبت به نسخه استاندارد استفاده میشود. افرادی که خواهان کابینی خاصتر هستند میتوانند برنامه کابین انحصاری تک آرت را انتخاب کنند که البته جزئیات آن منتشر نشده اما قطعاً باعث تمایز حداکثری بخش داخلی پورشه خواهد شد.
ARIAN
۲۵ دی ۱۴۰۲به به عشق میبینم فقط😍
NAVID۰۰۹۸
۲۶ دی ۱۴۰۲من فقط میدونم اینا ۹۱۱ هستن !
حالا هِی تغییرشون بدن ، باز با تمام اسببخارهای کم و زیادش با تمام بادیکیتهاش و ورژنهاش باز برای من ۹۱۱ افسانهایه که همشون رو میپرستم و عشق میکنم ❤ !!!
ممنون از پژو که اجازه نداد ۹۰۱ خوانده بشه به سبب اینکه ناین اِلِوِن یهچیزِ دیگست و شاهکاری جهانیست با حسی ناب و متمایز !
نمیدونم چقدر ۹۱۱ وارد ایران شد !
ولی شرایطی که دارم میبینم از خودرو و اقتصاد و آینده ، مطمئنم هرچقدر بریم جلوتر ، این ۹۱۱ تمیز فابریکایی که پشت ویترین نمایشگاههای سطح تهران میبینیم یواش یواش حکم طلا پیدا میکنند و از پشت ویترین به پذیرایی خونه نمایشگاهها نقل مکان میکنه !
فکر میکنم بیشترین ۹۱۱ها به جای اینکه زیر پا ثروتمندان ایرانی باشه ، توسط نمایشگاهیها قاپیده شده و تنها بین خودشان خریدفروش میشه نه به هر کسی دیگر !
تازه ورژنهای خاصش مثل RS که محدود اومد ولی با رنگهای به شدت جذاب که دیگه هیچی ، نگو و نپُررررس !!!
علی آقایی
۲۵ دی ۱۴۰۲بابا لامصب ابهت زیبایی قدرت همه در کنار هم👏
Arshia m3csl
۲۵ دی ۱۴۰۲پورشه ۹۱۱ چقدر با تیونینگ باحاله خیلی دوست دارم پورشه ۹۱۱ بخرم کاور مات و کیت بدنه براش بندازم و ریمپش کنم و براش کیت مکش و هدرز بندازم
علی
۲۵ دی ۱۴۰۲این که پارس نیست این حرکت ها رو روش بزنی..خودش فراتر از این حرفاست
Arshia m3csl
۲۶ دی ۱۴۰۲کاور مات و رینگ hre یا rotiform که میشه انداخت واسه پورشه ۹۱۱((:
رها
۲۵ دی ۱۴۰۲گل بود به سبزه نیز آراسته شد
R@min
۲۵ دی ۱۴۰۲بنظرم هیچ کدوم از مدل های ۹۱۱ به تیون ظاهری و فنی نیاز نداره و پورشه تو هر تریم پکیج بی نقصی ارائه میده.
تنها ضعف توربو S وجود سافت لیمیتر هست که اگزوز صدای جارو برقی میده و اونم بخاطر قوانین آلایندگی هست.
NAVID@@98
۲۵ دی ۱۴۰۲سلام رامین جان این یک مورد هم حل کردن با مدل GT3 تنفس طبیعی که صدای وحشی هم داره 🙌💯
parhamiof
۲۵ دی ۱۴۰۲البته اون نسخه برابوس هم خیلی خوب بود.
مجتبی .
۲۵ دی ۱۴۰۲چی جیگریه هرچند به قول آقا رامین پورشه خودش نهایت دقت وکارایی روانجام داده.
amir-mr
۲۵ دی ۱۴۰۲عشق ۹۱۱
هیچ وقت قدیمی نمیشه💯
BMW
۲۵ دی ۱۴۰۲حتی اگه تیونش هم نکنی جذابه🥰❤️🔥
رامتین
۲۵ دی ۱۴۰۲حرف نداره. واقعا 911 عشقه.
Siyavash
۲۶ دی ۱۴۰۲منصوری جان یکم از این کمپانی تک آرت،یا جی پاور …یاد بگیر با کمترین دست درازی به قطعات بدنه چه قدر ماشین رو زیبا میکنن و چه رینگ ۶ایه زیبای براش انتخاب کردن..منصوری کلا ۴ یا ۵ مدل رینگ داره و یکی از یکی زشتر هست و جالبه الان نزدیک ۷ سال هم هست دقیقا با همون چندتا رینگ پروژه هاشو تکمیل میکنه…قصدم تخریب منصوری نیس و میدونم مشتری مایه منصوری خودشون با سلیقه خودشون سفارش میدن..ولی منصوری یکم باید نوآوری به خرج بد و به مشتری هاش بگه همه چیز فیبر کربن و چرم و آلکانترا نیس….
SCORPION
۳۰ دی ۱۴۰۲والله اینجا اینقدر عاشق این اثر هنری میبینم ونوشته های زیبا وبا عشقشون رو میخونمکه دیگه خودم نمیخوام چیزی بگم ،فقط دلم میخواد نوشته این عزیزای عاشق این اسباب بازی زیبا روبخونم.الحق که اولا این عزیزا عاشقن ودوم این ماشین لیاقت اینهمه عشقو داره.امیدوارم روزی بیاد برای شما عزیزان که هرکدوم سوار پورشه موردعلاقه خودتون بشین.