بعد از معرفی نسخه کوپه GTstreet R توسط تک آرت که بر مبنای سری ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ توربو و توربو S ساخته شد، این تیونر آلمانی دست روی نسخه کابریولت نیز گذاشته و این سوپراسپرت روباز را در تعداد محدود ۸۷ دستگاه تولید میکند.
در بخش طراحی باید به بدنه فیبر کربنی (مات یا براق یا فورج شده)، سپر، گلگیرها، اسکرت های جانبی، شکافهای کاپوت با استایل مدل GT3 RS، کاپوت جدید با شکاف هوا و اسپویلر عقب اشاره کرد. دو خروجی دوگانه اگزوز از جنس استنلس استیل با سوپاپ کنترلی، بهروزرسانیهای بصری قابل توجه این مدل میباشند.
موتور شش سیلندر تخت ۳.۸ لیتری پورشه با یک جفت توربوشارژر جدید و برنامهریزی مجدد نرمافزاری برای موتور و گیربکس، اکنون ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. این نشاندهنده افزایش ۱۵۰ اسبی و ۱۵۰ نیوتن متری نسبت به پورشه ۹۱۱ توربو S کانورتیبل استاندارد است. بدین ترتیب امکان رسیدن به سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت توسط این خودرو فراهم میشود. همچنین یک نسخه با بهروزرسانی سبکتر نیز با قدرت ۷۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متری برای کسانی که ترجیح میدهند سختافزار موتور آنها دستنخورده باقی بماند ارائه میشود.
هر دوی این نسخهها در صورت انتخاب مشتری با کیت تعلیق جدید شامل کمکفنرهای اسپرت که تا ۲۵ میلیمتر کوتاهترند و چرخهای آلیاژی با قفل مرکزی ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب و همچنین بسته اختیاری کلاب اسپرت شامل صندلیهای پرفورمنس و رول کیج تولید میشوند.
در داخل کابین از پوشش ترکیبی از چرم و آلکانترا و پارچه با طرح کلاسیک و فیبر کربن مطابق با سلیقه مشتری استفاده میشود.
هزینه کل تبدیل یک پورشه ۹۱۱ توربو اس کابریولت به نسخه GTstreet R تک آرت از ۶۳ هزار یورو (۷۳۶۰۴ دلار) شروع میشود که ارزانتر از هزینه ۸۵ هزار دلاری نسخه کوپه است و احتمالاً به دلیل عدم باله قابل تنظیم عقب میباشد.
پرهام+و+رهام
۷ مهر ۱۴۰۰زیبا جذاب خفن
واقعا یک آلمانی به تمام عیار 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۷ مهر ۱۴۰۰با این کیت فوق العاده شده
Reza Waffen SS
۷ مهر ۱۴۰۰اوف چی شده
ARAZ
۷ مهر ۱۴۰۰عالی شده منصوری هم تیون میکنه
تک آرت هم تیون میکنه
منصوری گند میزنه فقط تیون یعنی این
ناشناس
۷ مهر ۱۴۰۰به نظر من به منصوری سفارش میدن و میسازه و بیشتر سلیقه شخص مشتری لحاظ میشه اما تک آرت یا شرکت های دیگه اول میسازن بعد مشتری جذب میکنن. فرق این دوتا اینه که تک آرت باید جوری طراحی کنه که عامه پسند باشه و مشتری جذب کنه اما منصوری جوری طراحی میکنه که مشتری سفارش داده و کاری میکنه هیچکس دیگه سفارش هم چین چیزی رو نده و تک ساخت باشه. مثلا کابین آبی رنگ.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۷ مهر ۱۴۰۰ولی منصوری واقعا از بیخ تیون میکنه ، بعضی تیوناش خوب نمیشن مثل اوروس ولی در مقابل بعضی تیوناش بینظیر میشن مثل اوراکان و amg gt و g کلاس
" Swedish Arrogant Tiger "
۷ مهر ۱۴۰۰واقا زیبا کار کرده، نسخه کوپه هنوز جذاب تره.
ولی هزینه اش فقط، 85 هزار دلار!
امیر
۷ مهر ۱۴۰۰خیلی رویایی و خفن 😍😍😍
akrh78
۷ مهر ۱۴۰۰سپر جلو و گلگیرها شلوغ کاری زیاد دارن به دلم ننشست ولی عقبش خوب شده
کلا تک آرت هم تو تیون هم اسم گذاری خیلی شلوغ کاری میکنه جی تی استریت آر ایکس وای زد دبل پلاس
عاشق قسمت عقب پف کرده 911 هستم (قسمتی که سقف جمع میشه توش)
زیزیگولو
۷ مهر ۱۴۰۰هوای خنک بهاری و گرم تابستون واسه سرنشینای ماشینای کروک یا کانورتیبل خیلی لذت بخشه
رامتین
۷ مهر ۱۴۰۰حرف نداره.
محمدرسول صمدی (◕‿◕)
۷ مهر ۱۴۰۰من پورشه زرد ساده و فقط یه دست رینگ مشکی حرفه ای زیرش باشه را بیشتر ترجیح میدهم تا شلوغ کاری
محمد امین
۷ مهر ۱۴۰۰درکل ، تیون کردن سوپر کارها خیلی درست نمیدونم هرچند بعضی از تیون هارو واقعا دوست دارم و به نظرم ماشین رو بهتر میکنه و در جهت مفیدی قرار میده
این تیون خوبی بود ، حرف نداشت
Mf1
۸ مهر ۱۴۰۰هیچ فرقی نکرد همون نسخه بدون تیونش مالی نیست پورشه بایستی یه فکری بحال ظاهر خودروهاش بکنه تکراری مثل همیشه این پیشرفت قابل تحسینه
حسین دهمرد
۹ مهر ۱۴۰۰دوستانی که از نزدیک دیدن صندلیای عقبش قابل استفاده هست؟
آریا ماشین
۱۲ مهر ۱۴۰۰عجب چیزی شده