پورشه

پورشه کاین تک آرت با کیت بدنه اسپرت و گیرا معرفی شد

شرکت تیونینگ تک آرت از کیت بدنه جدید خود برای شاسی‌بلند پورشه کاین رونمایی کرد.


یافتن توازن درست بین استایل گیرا و تیونینگ شرکت‌های متفرقه کار راحتی نیست اما شاید کیت بدنه جدید تک آرت برای پورشه کاین این کار را به خوبی انجام داده باشد. این کیت که با نام آیرو کیت I شناخته می‌شود به‌طور ویژه برای کاین نسل سوم فیس لیفت E3 توسعه یافته و اگرچه تغییرات حاصل از نصب آن خیلی چشمگیر نیست اما تأثیر جذابی روی ظاهر شاسی‌بلند پورشه می‌گذارد.

در بخش جلو شاهد یک اسپویلر لبه‌ای در بخش پایینی خودرو خواهید بود. در کناره‌ها بالچه‌های کوچکی به اسپویلر اضافه شده و مشابه همین نوع طراحی در بخش عقب هم دیده می‌شود. تک آرت علاوه بر دیفیوزر جدید نمای عقب اسپویلر کوچکی را هم برای بالای شیشه پشتی تدارک دیده است. به لیست تغییرات پورشه کاین تک آرت باید کاپوت فیبر کربنی جدید را نیز اضافه کنیم.

این تیونر نام‌آشنا می‌گوید تغییرات رخ داده در کابین فراتر از طراحی ظاهری آن است چراکه آیرودینامیک خودرو نیز بهینه شده و هندلینگ آن هم بهبود یافته است. البته آمار و ارقامی برای پشتیبانی از این ادعا منتشر نشده اما به نظر شما چه تعداد از مالکان کاین هر روز راهی پیست می‌شوند؟ صادقانه باید گفت تمرکز اصلی این کیت روی بهبود جذابیت ظاهری کاین است نه بخش پرفورمنس.

اگر خواهان آپشن های بیشتری هستید می‌توانید رینگ‌ها و سیستم اگزوز جدید تک آرت را انتخاب کنید که جذابیت شنیداری کاین را نیز افزایش می‌دهد. تیونر موردبحث یک کیت پرفورمنس را نیز در نظر گرفته که قدرت پیشرانه را ۶۶ اسب بخار بیشتر می‌کند. پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی کاین در حالت استاندارد ۳۴۸ اسب بخار قدرت دارد هرچند گل سرسبد این خانواده را می‌توان مدل توربو E-Hybrid دانست که خروجی‌اش به ۷۲۹ اسب بخار می‌رسد. تک آرت قیمت و زمان عرضه کیت جدید خود را در آینده منتشر خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. 𝐀𝐥𝐢

    ۵ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1400 ديدگاه)

    خیلی خوب شده اگه رنگش تیره تر بود عالی میشد

  2. علیزاده

    ۵ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (269 ديدگاه)

    اگر چراغ های عقبش متصل نبود خیلی بهتر میشد اینجوری چینی شده

    موافقم 1
    مخالفم 7
  3. Kiarash

    ۵ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    جزو ماشین های آلمانی هست که هنوز ابهت خاص خودش رو حفظ کرده

    موافقم 12
    1. جرمی کلارکسون

      ۵ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (692 ديدگاه)

      بهترین ماشین آلمانی که ابهت خودش حفظ کرده آئودی RS4
      سال دیگه این وزغ برقی میشه

      موافقم 2
      مخالفم 8
  4. froG-driVer

    ۵ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (907 ديدگاه)

    از لحاظ کیت بدنه که همون کار های منصوریه😑😑
    فقط منصوری زیاد از فیبر کربن استفاده می‌کنه و اون بخش های سیاه رو اکثرا سنگفرشی مدل و فیبر کربن استفاده می‌کنه.و البته معمولا یه دو سه تا بسته مداد رنگی خالی می‌کنه روی بدنه و داخلی.
    بهرحال برام جذابه.
    ولی بین تیونر های غیر منصوری،نوویتک رو بیشتر میپسندم.

    موافقم 3
    مخالفم 3
  5. mosafer

    ۵ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (140 ديدگاه)

    الله اکبر از این همه جلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا