تسلا سایبرتراک به لطف قدرت عظیم خود در ابتدا جلو میافتد اما در ادامه آیرودینامیک ضعیف خود را نشان خواهد داد.
همهٔ ما ویدئوی تبلیغاتی تسلا هنگام معرفی نسخهٔ تولیدی سایبرتراک را دیدیم که این پیکاپ با یک پورشه ۹۱۱ مسابقه میداد درحالیکه ۹۱۱ دیگری را یدک میکشید. در آن درگ، پیکاپ تسلا برنده شد اما بعداً صحت ویدئوی موردبحث زیر سؤال رفت. حال اما به لطف تراتل هاوس، نهایتاً میتوانیم عملکرد سایبرتراک را در برابر ۹۱۱ ببینیم بدون آنکه هیچ حقهٔ فیلمبرداری در کار باشد. در این مسابقه، پادشاه بلامنازع مسابقات درگ یعنی ۹۱۱ توربو S به مصاف سایبرتراک رفته است.
این ماشین از یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو بهره میبرد که ۶۵۰ اسب بخار قدرت را به هر چهارچرخ میفرستد. به گفتهٔ پورشه، توربو S میتواند ظرف ۲.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. این عدد با شتاب سایبرتراک در نسخهٔ سایبربیست که ۸۴۵ اسب بخار قدرت دارد برابر است. البته حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت تسلا بسیار از ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت پورشه کمتر است اما در یک درگ ۴۰۰ متر این موضوع اهمیتی ندارد.
چیزی که در اینجا اهمیت دارد آیرودینامیک است و در ویدئوی تراتل هاوس بهخوبی میتوان این موضوع را دید. در مسابقهٔ اول که درگ از حالت سکون است، پیکاپ سنگین تسلا ابتدا جلو میافتد که شاهکار چشمگیری بهحساب میآید زیرا توربو S یکی از سریعترین خودروهای حال حاضر جهان در شتاب اولیه محسوب میشود. در ادامه نیز سایبرتراک پیشتازی خود را حفظ میکند اما این خیلی طول نمیکشد. اگر این یک مسابقهٔ درگ ۲۰۰ متری بود (مثل چیزی که تسلا در ویدئوی بحثبرانگیز درگ یدک کشی انجام داده بود)، سایبرتراک ممکن بود پیروز شود اما با افزایش سرعت، فرم آیرودینامیک ۹۱۱ باعث برتری آن میشود.
بدین ترتیب، پورشه با وجود ۲۰۰ اسب بخار قدرت کمتر، پیروزی آسانی به دست میآورد. مسابقهٔ دوم که بهصورت رولینگ آغاز میشود هم همان نتیجه را به دنبال دارد که شامل برتری سایبرتراک در ابتدا و پیروزی ۹۱۱ در انتها است. بهطورکلی، پرفورمنس فوقالعادهٔ سایبرتراک در سرعتهای پایین قابل کتمان نیست و قطعاً در برابر هر پیکاپ دیگری بهراحتی پیروز میشود اما وقتی پای اعجوبهای بنام پورشه ۹۱۱ توربو S در میان باشد، پیکاپ تسلا باید نظارهگر چراغهای عقب رقیب باشد.
مشخصات فنی
تسلا سایبرتراک | پورشه ۹۱۱ توربو S | |
پیشرانه | الکتریکی سه موتوره | ۳.۸ لیتری H6 توئین توربو |
قدرت | ۸۴۵ اسب بخار | ۶۵۰ اسب بخار |
گشتاور | ۹۳۰ نیوتن متر | ۸۰۰ نیوتن متر |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
وزن | ۳۱۰۴ کیلوگرم | ۱۶۴۰ کیلوگرم |
قیمت | ۹۶,۳۹۰ دلار | ۲۳۰,۴۰۰ دلار |
پیام
۲۷ بهمن ۱۴۰۲واقعا برای ماشینی با این ابعاد و وزن تحسین برانگیز هست!!! دو سال دیگه اینجور تستی دیدنیترم میشه! 😂😂
amir
۲۷ بهمن ۱۴۰۲با آرمیچر همچیز شدنیه هروقت فضاپیما سازی هیوندای تونستن بنزینی در حد اینا بدن قد علم کن
وگرنه صبر کن تا بقیه برندا برقی خوب و درشت بدن تو بازار
همونطور که دیدی تایکان از مدل اس ۱۷ ثانیه سریعتر بود نسخه تولیدیهم سریع تر خواهد بود
صبر کن میبینی که لاتای کوچه خلوت چجوری میرن تو باقالیا
همایون
۲۷ بهمن ۱۴۰۲امیر جان منم مثل تو از تسلا و برقیا متنفرم ولی اگه با انصاف بخوام به سایبرتراک نگاه کنم اگه همه ضعفهاش که قبلا همیشه گفتم رو کنار بزاریم موضوعی که بابتش باید به تسلا یه امتیاز مثبت داد مسئله کنترل وزن خودروهاشه که همیشه از همتایان برقیشون بهترن تو این قضیه حتی این سایبرتراک زشت با وجود ورقهای فوقالعاده ضخیم بدنه که وزن زیادی دارند،سه تا موتور برقی و پک باتریها سنگین که بردی معادل هامر ev واسش به همراه داشته ولی تقریبا یک تن از هامر سبکتره این مسئله در مورد بقیه خودروهاش مثل مدل ۳وY هم همینطوره در مقایسه با همکلاساشون.
یکی از نکاتی که باعث رانندگی کسل کننده برقیها شده همین وزنه که حتی باعث شده هامرev با اون مشخصات خیره کننده تو تستها مورد انتقاد قرار بگیره یا نسل جدید c63 و s63 به خاطر باتریهاشون رانندگی خوبی نداشته باشن نسبت به رقبا با وجود موتور فوق العاده قدرتمندشون
حسین
۳ اسفند ۱۴۰۲من عاشق پورشه هستم پورشه رودست ندارها
👍💖😘
amir-mr
۲۷ بهمن ۱۴۰۲تو که فن کره
از کره تون آبی گرم نمیشه از تسلا مایه میزاری؟😂
پیام
۲۷ بهمن ۱۴۰۲آبی گرم نمیشه؟! جالب اینجاست که هر دفعه ماشینای ژاپنیتون در مقابل کرهای ضایع میشن، شماها اچار فرافکنی و دروغ و … میشید! به این میگن فرار رو به جلو! حدود یک ماه هست که یکسره تو برجکتون زده میشه!!! دونه دونه برنداتون دارن از لیست خارج میشن.
جرمی کلارکسون
۲۷ بهمن ۱۴۰۲داش میگی ژاپن با لند کروزش و پاترول از شاسی بلند های کره ای کم اورده؟
جومونگ
۲۷ بهمن ۱۴۰۲این بیچاره حتی اگه سومالی هم بتونه یه محصول بده که با ژاپن رقابت کنه ، میره فنش میشه .
کلا کارش ترول و هیت کردن ژاپن مثل بچه هاست .
هر چن وقت یه بار هم که خبرای ژاپن میاد میره تو غار بعدش درمیاد بیرون قلدر بازی درمیاره 😂
پیام
۲۷ بهمن ۱۴۰۲فعلا که انسال هوندا و نیسان هم به جمع تو غار رفتگان اضتفه سدن. سوزوکی و … کم بودن! اینام اضافه شدن 😂😂😂😂😂
amir
۲۷ بهمن ۱۴۰۲حرفت قبول ولی این چه وضع تایپ کردنه دورت بگردم پیام جان
ضمنا لازم به یاد اوری که نیست
از لحاظ ارزش هوندا> جنسیس+کیا+هیوندای
و هردوی هوندا و نیسان در مهم ترین بازار جهان که آمریکا باشه بیشتر از فضاپیما سازی هیوندای و کیا فروختن
محمد
۲۷ بهمن ۱۴۰۲فکر کنم توی این سایت فقط منم که ایران زندگی میکنم و بقیه همه آمریکا زندگی میکنن انقدر که نسبت به محصولات تسلا همه گارد دارند و بدشون میاد انگار هر روز دارند موتورهای v8 , v12 سوار میشن و همه ی این پراید و پژو سوار ها هم منم،جالبه اگه تسلا یه درگ رو ببره که مسابقه درگ مضخرفترین قیاس به حساب میاد اگه ببازه که خودروی بنزینی سلطانه و برقی آرمیچر و اسباب بازی! خداییش من دلیل تنفر از محصولات تسلا توی این سایت رو نمی دونم،من خودم طرفدار تسلا نیستم ولی از محصولاتش بدم نمیاد،نمیدونم چند نفر تو این سایت تسلا داشتن که اینجوری با کینه نظر میدن،همینکه خودروسازهایی مثل بنز و پورشه و فورد و حتی فراری تو توسعه ی محصولات جدیدشون نیم نگاهی به تسلا دارن و محصولات تسلا رو مورد آزمایش قرار میدن معلومه تسلا راه درست رو رفته و آینده برای خودروهای برقیه
rita
۲۷ بهمن ۱۴۰۲هیچکدوم از اعضای پدال از تسلا بدشون نمی یاد همه از فن های تسلا متنفرن همون اول از فن های تسلا هم متنفر نبودند و انقدر نسبت بهش گارد نداشتن ولی بخاطر چند تا آدم مثل پیام و کیلر و … و مهم تر از اون خود کاربر تسلا همه متنفر شدن
۲۷ بهمن ۱۴۰۲همه ی این ها یک نفر و همون پیامه که یه تنه سایت رو خراب کرده .
۲۷ بهمن ۱۴۰۲چرا اسم منو گذاشتی 🤬😐
محمدرضا
۲۷ بهمن ۱۴۰۲تمام کامنت های پدال شدن هیتر های هیوندای که ژاپنی فن هستن🤣وسط درگ تسلا و پورشه چیکار هیوندا دارید😅
پیام
۲۷ بهمن ۱۴۰۲آخه اینا از وضعیت هوندا و نیسان امسال شاکی هستن! 😂😂
amir
۲۷ بهمن ۱۴۰۲اره شاکی هستیم چرا فروشش دو سه برابر هیوندای و کیا نیستش که بی تی اس فن هایی مثل شما بتونن ت رول کنن
Amiri
۲۸ بهمن ۱۴۰۲همینوبگو😂
𝐀𝐥𝐢
۲۷ بهمن ۱۴۰۲عشق فقط یه کلام
۹۱۱ وسلام
مهدی
۲۷ بهمن ۱۴۰۲سایبرتراک چه شتاب عجیبی داره واقعا
KHASHAYAR
۲۷ بهمن ۱۴۰۲همه برقیا اینجورین
amir
۲۷ بهمن ۱۴۰۲مجددا تکرار میکنم
خودروهای برقی به صورتی آنی و بدون احتیاج و به دور موتور و تعویض دنده و…. این چیزا که وقت میبره میتونن به صورت آنی قدرت رو در اختیار بگذارن پس عجیب نیست که شتاب زیادی داشته باشن حتی با وجوده وزن بالا
و اصولا مقایسه برقی و بنزینی در محدوده عملکرد اشتباه هستش و این درگای بی پایان که میندازن برای تبلیغ و شو آف رسانه ایه
مثلا شما فرض کن یه تپانچه ۱۹۱۱ رو با یه کلاش مقایسه کنیم و بگیم چون کلاش نرخ آتش بیشتری داره پس بهتره در صورتی که اون تپانچه اس این اسلحه تهاجمی پس باید با ام۴ یا ام ۱۶ مقایسه بشه که ام۴ از لحاظ دقت و کشندگی بهتره بخاطر کالیبرش
Dark Knight
۲۷ بهمن ۱۴۰۲راننده توربو s خیلی ناشی بود و گرنه توربو s تو لانچ حتی چند متری هم از plaid سدان جلو میوفته دیگه چه برسه به سایبرتراک ، اما در کل برای یه پیکاپ شتاب عجیبی داره ولی نکته اینجاست آیا شتاب زیر ۳ ثانیه برای پیکاپ واقعا لازمه ؟! کسی هیچوقت با پیکاپ نمیره drag strip ولی حتما آفرود میره یعنی جایی که قهوه جوش تسلا هیچ حرفی برای گفتن نداره
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۲توربو اس شتابش ۲.۷ هست و این یعنی ۰.۶ ثانیه شتابش از تسلا مدل اس پلد کمتره اطلاعات غلط نده
amir-mr
۲۷ بهمن ۱۴۰۲متونو بخون نوشته شتاب توربو s
2.6 هست اطلاعات غلط نده
لطفا تعصب رو کنار بزار😂
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۲کسی که متعصب نباشه متن رو نمیخونه میره تو سایت رسمی سازنده ماشین
مازیار
۲۷ بهمن ۱۴۰۲نه کاری به متن داری نه کاری به نتیجه مقایسه و مسابقه پیست و درگ و …
پس واسه چی اینجایی؟😂
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۲برای این اینجام که به پورشه فن ها تبریک بگم که سوپر اسپرتشون تو شتاب از یه پیکاپ شکست خورده😂 هم از مدل ایکس پلد شکست خوردن هم از اس پلد دلشون به یه پیکاپ خوش بود که از اونم باختن😂
مازیار
۲۷ بهمن ۱۴۰۲😂😂😂 عشششق منی به مولا
راستی دو تا C4 ZR1 رسید
دادم پشت یکیش بزنن POWERED BY LOTUS بعدش برات بفرستم
آدرسو همینجا بزار
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۲مازیار منم یه بنز w166 سفارش دادم که پلتفرمش بر اساس wk2 کرایسلر درست شده🤣 امیدوارم از تکنولوژی کرایسلر لذت ببری😂
مازیار
۲۷ بهمن ۱۴۰۲خیلی ازت ممنونم سوشیجان
تکنولوژی کرایسلر واقعا لذتبخشه و اینو بنز بهتر از هر کسی میدونه
هرچی باشه تا دنیا دنیاست بخاطر اون پیوند نا مبارک با کرایسلر داره تاوان میده
phonix
۱ اسفند ۱۴۰۲سازنده ای که ویدیو داده تسلاش با یدک کش از پروشه سریع تره ؟ عجب منبع موثغی :)
Dark Knight
۲۷ بهمن ۱۴۰۲اولا شتاب تسلا پلد تو بهترین حالت ۲/۴ باشه و این در حالیه که توربو s کف اتوبان رو آسفالت معمولی ۲/۲ تایم زده ، واقعیت تلخه ولی حتی آمریکایی با وجود برقی بودن هم حریف تکنولوژی آلمان نمیشه 🇩🇪💪
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۲خود پورشه گفته ۲.۷ میتونی تو سایت رسمیش بری از خودت عدد در نیار شش دهم ثانیه خیلیه البته نیاز به برقی هم نیست چون دوج هم پورشه رو شکست داده🇺🇲💪
amir-mr
۲۷ بهمن ۱۴۰۲درگ های بین توربو s و چلنچر رو ندیدی که میگی دوج پورشه شکست دادع از رو تعصب حرف نزن
حتما تو خواب دوج از پس توربو s بر میاد
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۲توربو اس تو خواب هم نمیتونه چهارصد متر رو تو ۸.۹۱ بره و صفرتاصد ۱.۶۶ بزنه تو درگ مدل ایکس پلد با توربو اس هم که پورشه زود تر شروع کرد اون هم باز شتابش ۲.۶ هست و یک دهم ثانیه سریع تره از پورشه راستی تاحالا دقت کردی هیچکدوم از ماشین های تسلا رقیب ۹۱۱ توربو اس نیستن ولی همشون سریع ترن😂 حالا برو با پروتوتایپت که ۱۷ ثانیه سریع تره خوش باش😂
مازیار
۲۷ بهمن ۱۴۰۲۸/۹۱ همونی نیست که چند روز قبل به GT لوکس فراری مفتضحانه باخت؟
حتما راننده اونم ناشی بود
خدا بگم چیکار نکنه این راننده های ناشی رو
آبرو نزاشتن واسه داج
آخرش خودت باید بری پشت داج بشینی می دونم
فرشاد
۲۸ بهمن ۱۴۰۲اره سوشینا دیدیمش از یه فراری با شتاب2.5باخت
سوشیانت
۲۸ بهمن ۱۴۰۲خوبه حتی تو متن هم نوشته بوده دوجی که تست کردن مشکل داشت و پیست درگ هم نبود! از ویژگی های آلمانی فن های متعصب ندیدن حقیقته
مازیار
۲۸ بهمن ۱۴۰۲تو پیست درگ هم دیدیمش
مازیار
۲۸ بهمن ۱۴۰۲فقط تو همین مطلب سیصد چهارصد تا مخالف گرفتی
فکر میکنم کافی باشه سوشی
حالا یه سایبرترک پیدا کن بریز پشتش ببر خونه
در سریعترین زمان ممکنه میرسی
فقط ای کاش وقتی گالیله مثل خودت مخالف زیاد داشت یه سایبرترک هم داشت
amir-mr
۲۷ بهمن ۱۴۰۲چرا دروغ میگی متعصب
درگ توربو s و مدل x خوده پدال کار کرد مدل x قهوهای شد اینم از سایبرتراک که قهوهای شد مدل s هم که توسط تایکان تو پیست با 17 ثانیه اختلاف هم قهوهای شد و هم تحقیر شد درگ بین پورشه و تسلا مدل s هست که مدل s تو لانچ عقب میمونه😂
لطفاً دروغ نگو متعصب
فرشاد
۲۷ بهمن ۱۴۰۲فقط فقط فقط به لطف گشتاور انی انیجنای الکتریکی میتونن کنار اسطوره ها قرار بگیرن
Taha Ayoobi
۲۷ بهمن ۱۴۰۲سایبرتراک واقعا نسبت به اینکه هیچ آیرودینامیکی نداره فوقالعاده اس
ماشالا پورشه
Elmiraj
۲۷ بهمن ۱۴۰۲پورشه زیاد رو شتاب اولیه این توربو S مانور میداد…
مازیار
۲۷ بهمن ۱۴۰۲هر دفعه که راجع به مقایسه شتاب برقی و بنزینی _ بخصوص شتاب اولیه که اشاره کردی _ حرف میزنی برام تازگی داره چون ازت انتظار ندارم
از اون چند تا معلوم الحال چرا
اما از المیراژ نه
نمی دونم این نا امیدی تموم میشه یا نه؟
Elmiraj
۲۷ بهمن ۱۴۰۲مقایسه شتاب الکتریکی و درون سوز وقتی خنده داره و جای هیچ بحثی نداره که دو رقیب هم کلاس و از نظر وزن و قدرت هم برابر باشند…(مثل درگ رپتور R با سایبرتراک)
ولی اینجا پورشه با نصف وزن نیمی از مسیر درگ رو جا موند…!!! و آخر سر محدودیت سرعت سایبرتراک بود که به دادش رسید…
مازیار
۲۷ بهمن ۱۴۰۲یعنی به نظر شما فاکتور وزن مهمتر از گشتاور آنی هست؟؟
اگه اینطوره که ببخشید باعث زحمت تایپ شدم
Elmiraj
۲۷ بهمن ۱۴۰۲اینجا S plaid وجود نداره که به فاکتور گشتاور آنی رو بیارین…
با ماشینی روبرو هستیم که ۹۴۲ کیلوگرم سنگین تر از S plaid هست ، ۱۷۵ اسب بخار ضعیف تره و در بحث آیرودینامیک هم حرف چندانی برا گفتن نداره…
در بحث پرفورمنس هیچ ماشین الکتریکی حتی نزدیک سایبرتراک هم نمیشه چون این قدرت از سلول باتری هاش میاد ( چیزی که بقیه ندارن ) نه صرفا گشتاور موتور هاش .
مازیار
۲۷ بهمن ۱۴۰۲اینجا S plaid نیست!
سایبرترک گشتاور آنی نداره؟!
المیراژ تعصب تعریف نشده ای نسبت به هر چیزی که به تسلا و ماسک مربوط میشه داری و این به وضوح تو مقایسه اسب بخار استارشیپ و توربوفن جت !!! مشخص شد
نباید ادامه داد
amir-mr
۲۷ بهمن ۱۴۰۲شما تسلا فنا رو اصلا درک نمیکنم این بازی مسخره رو کی شروع کرد مگه خوده تسلا نبود که اومد اون ویدیو تبلیغاتی مسخره ساخت ها؟ بعد گندش در اومد که دروغ بوده
حالا که اومدن یک درگ واقعی بین این دوتا برگزار کردن و با واقعیت روبه رو شدی
دست بردی به ماله و داری ماله میکشی
amir-mr
۲۷ بهمن ۱۴۰۲شما هم زیاد رو اون ویدیو تبلیغاتی تسلا مانور میدادین
ولی خب گندش در اومد
پورشه هیچ وقت آمار دروغ تحویل مردم نمیده
amir
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ایلان ماسک هم زیاد رو آفرود و ضد گلوله سایبرتراک مانور میداد
چی شد؟ ا۱۵۰ باید بیاد جمعش کنه چون خودشم نمیتونه بکشه
HR3
۲۷ بهمن ۱۴۰۲یادمه آیفون هم از سال 2010 تا 2018 پادشاه یوتیوب و قیاس ها این چنینی بود و آمریکایی ها خوب فهمیدن چطور یه محصول بولد بشه تا برنداشون تو دنیا حرف اول و آخر ور بزنه
بحث اینه اولاً یه وانت با اون ابعاد تو کدوم مسیر آین چنین مستقیم و خلوت بتونه با 911 رقابت کنه ؟
و دوم اینکه آیا با رسیدن به جاده ی پر پیچ و خم ماشین های برقی می تونن هندلینک خودروهایی مثل 911 و ب ام و m3 رو ارئه بدن ؟
و سوم و مهمترین اینکه چرا هیچ جا این آمریکایی ها نمیان تست چند باره ی یه ماشین برقی رو بزارن ؟ چون عملکرد خودروهای برقی هر چه بیشتر کار کنن افت پیدا می کنه !!!!!!!! بخصوص در حالت پرفشار مثل درگ که اگه این درگ دوباره اجرا بشه تسلا عمراً بتونه چنین عملکردی داشته باشه
چهارم عملکرد یکسان در شرایط جغرافیایی مختلف مثلا یوتیوبرهای اماراتی و سعودی تسلا رو تو آفتاب سوزان تست کردن اون اعداد ارقام اعلامی کمپانی رو هرکز نتونستن برسن
پنجم بحث عمر مفید و کیفیت متریال هم حرفی واس گفتن نمیزاره
amir-mr
۲۷ بهمن ۱۴۰۲اینم برای اون دوست عزیزمون سوشیانت
کلا واسه پورشه نیستین نه تو پیست نه درگ
اون از ۱۷ ثانیه اختلافی که تایکان انداخت با مدل s
اینم از سایبرتراک کابینت شکلتون
باز الان پیداش میشه شروع میکنه به ماله کشیدن😂
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۲فرق آمریکایی فن ها و آلمانی فن ها رو میبینید آمریکایی فن ها از اینکه یه پیکاپ تونسته تو شتاب بهترین ماشین پورشه رو بزنه خوشحالن آلمانی فن ها از اینکه یه پیکاپ تو درگ نتونسته سوپر اسپرتشون رو شکست بده خوشحالن خب دوست عزیز اگه از یه پیکاپ تو درگ هم ببازین دیگه چیزی براتون نمیمونه😂
amir-mr
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ماله نکش 😂
مگه خوده تسلا نبود که اومد درگ بین ۹۱۱ و سایبرتراک برگزار کرد بعد معلوم شد که دروغ بوده 😂🤦 الان که اومدن تو شرایط واقعی درگ رو برگزار کردن و تسلا قهوه ای شدع شروع کردی به بهانه آوردن چون توسط پورشه قهوه ای شدین😂
بعد فرق بین یک آلمان فن و فن متعصب آمریکایی
اون ۱۷ ثانیه که تایکان با مدل s انداخته یه😂
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۲دروغ نبود مسافت بجای ۴۰۰ متر ۲۰۰ متر بود البته بازم خیلی حرفه که در حال یدک کشی هم تو ۲۰۰ متر شکست بخوری هم تو شتاب😂 در ضمن خوبه خودت دیدی که همین پیکاپ شتابش از بهترین ماشین پورشه هم بهتره چه برسه به مدل ایکس پلد و اس پلد اول آخر اون پورشه پروتوتایپه حالا هی بگو ۱۷ ثانیه واقعیت فرقی نمیکنه🤣
phonix
۱ اسفند ۱۴۰۲اون قرمزه تایکان بود که اونم میزنتش
دیگه خودت ببخش پورشه پیکاپ 10 متری نمیسازه استفاده ندارن تو اروپا
Jeferson
۲۷ بهمن ۱۴۰۲https://youtube.com/shorts/Kh1uQBkiJAE?si=4YGM1CurTN6p_rEJ
والسلام 💔🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۲مهندسی تسلا فوق العاده ست با اینکه پیکاپه شتابش از سوپر اسپرت ها هم بهتره👏
مهران
۲۷ بهمن ۱۴۰۲😂
amir
۲۷ بهمن ۱۴۰۲اصلا هم بخاطره این نیست که اون بنزینیه این برقی
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۲همین تایکان جدید هم که معرفی شد باز تو شتاب و قدرت و سرعت از تسلا عقب تره😂
amir-mr
۲۷ بهمن ۱۴۰۲تعصب رو کنار بزار و با واقعیت رو به رو شو
اعتماد به نفس تو رو اگه بوته ی خیار داشت الان آناناس میداد 😂🤦
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۲واقعیت اینه که پیکاپ تسلا پورشه جونتون رو تو شتاب شکست داده😂 بعد به همون بوته خیار بگی که آلمانی فن ها میگن مهندسی پورشه بهتره میخنده🤣
amir-mr
۲۷ بهمن ۱۴۰۲یعنی هیچ وقت از خودت چیزی برای گفتن نداری چرا از جملات من اسکی میری؟😂
JaMsHiD
۲۷ بهمن ۱۴۰۲تکنولوژی؟
یه آلمیچر که نیاز به این همه تعریف نداره !
سوشیانت
۲۸ بهمن ۱۴۰۲پورشه همون آرمیچر هم نمیتونه بسازه
مازیار
۲۸ بهمن ۱۴۰۲چرا آرمیچر ساخته
همون که اسم تسلا اس پلد رو به تسلا اس پلد ۱۷ تغییر داد دیگه
phonix
۱ اسفند ۱۴۰۲شتاب ماشین rc هم بیشتر از کل ماشینای تسلا پس rc خدای مهندسیه
R
۲۷ بهمن ۱۴۰۲تسلا فنا الان میگن قیمت پورشه بیشتره
ارسلان
۲۷ بهمن ۱۴۰۲این همون بحث تکراری نبود که آقایون پدال معلم ریاضی فیزیک آورده بودند و گفتند دروغه ؟! گفتند سایبرتراک آشغال و فیلم ها ساختگی بوده ، حتی یه فیلم ام گذاشت و گفتنپ سایبرتراک تو برف گیر کرده و….؟! داستان جدید قراره معلم تاریخ جغرافیا بیارید این بار ؟!
HFball
۲۷ بهمن ۱۴۰۲پیشرانه پورشه رو هم الکتریکی کنید اونوقت درگ بزارید
امین جعفری اطربی
۲۷ بهمن ۱۴۰۲درماندگی خودروهای درون سوز ب حدی رسیده ک برای بردن وانت برقی 96 هزار دلاری در برابر ابر شتاب بنزینی 2 درب 230 هزار دلاری کف و خون قاطی میکنند
وزن وانت 3000 کیلوگرم
وزن ماشین 2درب پورشه 1600 کیلوگرم :)
جدی میفرمایید ؟
۲۷ بهمن ۱۴۰۲درماندگی و تبلیغات برای الکتریکی هم به جایی رسیده که ضعیف ترین پورشه رو میارن و بجای ۴۰۰ متر هم ۲۰۰ متر مسابقه میدن و به دروغ برنده رو سایبرتراک اعلام میکنن
همین غوووول الکتریکی تو آفرود و عبور از جاده های سخت و … ضعف داره و ویدیوشم تو همین سایت هست که یه فورد اف درون سوز این غووووول برقی رو از برف بیرون میاره ؛ وگرنه تا تابستون باید همونجا میموند .
حسن
۲۷ بهمن ۱۴۰۲شتاب یعنی صفر تا صد و تو صد متر تعیین میکنن کدوم شتاب بهتری داره
برد یا باخت مهم نیست تغییر واژه ها مضحکه
اگه این یک درگ صفر تا 200 بود دیگه چه صیغه ایه مگه شتاب را تو دویست متر تعیین میکنند
کدوم خری وانت را تو سرعت بالا ازمایش میکنه رخ دیواری هر چقد سرعت بره بالا قدرت و اصطکاک هوا بیشتر میشه بازدارندگی زیادتره
صفر تا صد مهمه که پورشه باخت و طبیعیه بقیش داستان سازی
amir-mr
۲۷ بهمن ۱۴۰۲درگ رو تو شرایط واقعی برگزار میکنن بهانه میران
چرا واقعیت رو قبول نمیکنین؟
توربو s تو لانچ مدل s خجالت زده میکنه بعد
حرف از شتاب میزنی
و اینکه میگی کدوم خری وانت تو سرعت بالا امتحان میکنه این فقط از دست
ماسک برا فروش بیشتر دست به دروغ
میبرع و ویدیو تبلیغاتی فیک میسازع
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۲این ریاضیت آلمانی فن ها خیلی خوبه از یه پیکاپ ۳ تنی تو شتاب شکست میخورن بعد میگن شتاب ۹۱۱ توربو اس از مدل اس پلد بهتره😂
حسن
۲۷ بهمن ۱۴۰۲امیر خان شتاب ربطی به 400 متر یا 200 متر نداره
وجدانا بخون کامنتها را ببین سطحا تا کجا پایین اوردی
بزرگواران این تست شتاب نیست این 400 متره ربطی به شتاب نداره
Silent
۲۷ بهمن ۱۴۰۲متن و کلمات رو فقط, اول پست یه “””18– “”” بزارید که کاربر بدونه محتوی برای چه سنی هست!
غووول
لاستیک عقب
پادشاه بلامنازع!!!…. یادمون هست جلو PLAID داشت دنده عقب حرکت میکرد گویا این پادشاه و دربوون.
فرق 911 رو با توربوS ؟
آیرودینامیک کجا بوود وزن 911 نصف تراک هست! به دم 911 یه 911 دیگه می بستن فقط اگر شاسی فیبرکربن از وسط 2 نیم نمی شد! اوون موقع بحث آیرودینامیک رو می شد دید.
………………………………………………
TESLA اعتبار صنعت خودرو هست و قبل نوشتن متن بی محتوی دمنوش کنار دست داشته باشید تا مخاطب رو با واقعیت های صنعت خودرو آشنا کنید که اوومد جامعه مدرن توو پر ش نخوره.
amir-mr
۲۷ بهمن ۱۴۰۲تو هم احتمالاً یکی مهندسین شرکت تسلا هستی
الان فراری پورشه بی ام و مردن که تسلا اعتبار صنعت خودرو سازی باشه
بنظرم دنیای شما تسلا فنا کلا با بقیه ماشین باز فرق میکنه😂
بعد این متنی که نوشتی رو یک بار دیگه بخون ببینم خودت میفهمی چی نوشتی😂🤦
مازیار
۲۷ بهمن ۱۴۰۲با گذشتن از کنار اون ادبیات عجیب و غریب، میخوام به یه جمله سرراست بپردازم
((TESLA اعتبار صنعت خودرو هست))
اول راجع به خود جمله
بد نبود اگه به جای اعتبار، واژه دیگه ای انتخاب می کردید چون ناخودآگاه دروغ پردازی ها و بد عهدی ها و نمایش های عوامفریبانه رو تداعی می کنه و این اواخر هم که با دستکاری در فیلم سنگ تموم گذاشتن
و راجع به مفهوم جمله
بله تسلا غیر قابل انکاره. فقط رشد حیرت انگیزش برای هر سوالی جوابه اما از دید درون سایتی فن های تسلا _ از قضا دو آتشه هاشون _ بدجوری دارن بی اعتبارش می کنن
مهران
۲۷ بهمن ۱۴۰۲نمردیم و معنی اعتبارو هم فهمیدیم🔫😑
سامان اذری
۲۷ بهمن ۱۴۰۲افسانه خودشو دوباره ثابت کرد
حتی اگه سایبر تراک برنده میشد انتخاب من ۹۱۱ افسانه ای هست
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۲این ریاضیت آلمانی فن ها خیلی خوبه از یه پیکاپ ۳ تنی تو شتاب شکست میخورن بعد میگن شتاب ۹۱۱ توربو اس از مدل اس پلد بهتره😂
جدی میفرمایید ؟
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ریاضیات آلمانی فن ها >>>>> ¹⁰⁰⁰( منطق امثال تو )
سوشیانت
۲۸ بهمن ۱۴۰۲این منطق من نیست همه میدونن ماشینی که شتابش ۲.۱ از ماشینی که شتابش ۲.۷ بیشتره
مازیار
۲۸ بهمن ۱۴۰۲همه هم می دونن که می بازه
همه به جز یه نفر
علی
۳۰ بهمن ۱۴۰۲جالبه همه نظرات جوری مطرح میشه انگارتمام اقایون امکان تست این ماشین هارا داشتن.همون پراید را سوارشین که دو روز دیگه همونم رویا میشه.درضمن چه بخاهین چه نخاهین اینده مال اتومبیلهای برقی هست.ماهم که ازدنیا عقبیم.یک موتورحسابی نمیتونیم سواربشیم چه برسه این جورماشینها.پس بحث الکی نکنید
محمد تشکری صالح
۳۰ بهمن ۱۴۰۲این مقایسه اصلا عادلانه نیست چون وزن تسلا دوسه برابر پورشس و قیمت پورشه911 هم دوسه برابر قیمت تسلاس
یعنی شما با پول این پورشه میتونید دوتا تسلای سایبرتراک بخرید و یک مبلغ قابل توجهی هم تو جیبتون بزارید!
phonix
۱ اسفند ۱۴۰۲این مقایسه در پاسخ به ویدیو تبلیغاتی شرکت تسلا پر شده .
خدمت شما هم بگم که ای بابا چیکار کنیم پک باتری سنگینه دیگه میخواست نزاره که اگر نمیزاشت هم وزنش کمتر بود هم دیگه تو 2 ثانیه 100 تا رو پر نمیکرد .
چرا یکی باید از افتضاح ترین محصول شرکت تسلا در برابر اسطوره صنعت خودرو دفاع کنه ؟
محمد
۱ اسفند ۱۴۰۲سلام
توی مشخصاتی که داخل ویدئو دیدیم گشتاور تسلا 13,969 نیوتون متر بود نه 969
من اشتباه میکنم یا شما؟؟