پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 سال پیش به عنوان پرفورمنس ترین نسخه از این خودرو معرفی شد. البته Which Car معتقد است GT4 مشکلی جدی حداقل در جادههای استرالیا دارد. نسبتهای طولانی دنده در گیربکس ۶ سرعته دستی این خودرو به معنی محدودیت راننده در تعویض دنده است.
فرانک استفان والیسر مدیر پروژه ۹۱۱ و ۷۱۸ در مصاحبه با این وبسایت دلیل این کار را توضیح داده است. او گفته است:
گیربکسی که ما داریم نسخهای قدیمی بوده و تعویض آن از نظر فنی ممکن نبوده زیرا در بحث شفتها محدودیتهایی داشتهایم.
البته راهحلی برای این مشکل وجود دارد زیرا پورشه به دنبال معرفی گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه در اواخر سال جاری است. دندهی اضافی این گیربکس باعث میشود نسبتهای بهتری وجود داشته و بنابراین شتاب گیری خودرو بهبود یابد.
مدیر پورشه میافزاید:
ما باید نسبتهای دندهی کوتاهتری داشتیم اما از نظر فنی این کار ممکن نبود. ما پاسخی داریم که اواخر امسال از راه میرسد و پاسخ بسیار خوبی هست.
در واقع والیسر به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه اشاره کرده است.
تصاویر جاسوسی منتشر شده حاکی از توسعه GT4 RS است که نسخهای تیزتر میباشد. این خودرو از بال عقب بزرگ و کاپوتی با ورودیهای هوای متمایز سود میبرد. پورشه شاید بخواهد پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری این خودرو را نیز دستکاری کرده و بر قدرتش بیفزاید. البته فعلاً خبری از ارتقای ۷۱۸ باکستر اسپایدر منتشر نشده است.
JDM
۸ خرداد ۱۳۹۹تو عکس سوم رگنار لاتبروک پشت فرمون چیکار میکنه!
امین
۸ خرداد ۱۳۹۹آفرین خیلی شبیه?????
امین
۸ خرداد ۱۳۹۹این ماشین خیلی خوشگله همه رنگی هم بهش میاد انصافا اگه قیمتش رقابتی تر بود از اون ماشین جوون پسندا میشد
Farzad
۹ خرداد ۱۳۹۹فقط اون عکسه که چرخ عقب سمت شاگرد از رو زمین بلند شده …
سعید(تهران)
۸ خرداد ۱۳۹۹فک کنم داره رانندگی میکنه!
Aran Milan
۸ خرداد ۱۳۹۹بخدا اگه بعضیا قبول کنن?!!! مدیر پورشه واسه خودش گفته!
Farzad
۸ خرداد ۱۳۹۹?