پورشه پانامرای تماماً جدید همان سقف سرعت نسل قبلی را دارد اما همهچیز بزرگتر و بهتر شده است.
پورشه پانامرا توربو یکی از سریعترین سدان هایی است که میتوانید بخرید اما نسل جدید این خودرو همان سقف سرعت ۳۰۶ کیلومتر در ساعت نسل پیشین را دارد. میخواهید یک سدان چقدر سریع باشد؟ برای اولین بار اتواکسپرس پشت فرمان این خودرو قرار گرفته تا مزیتهای جدید آن را کشف کند.
این خودرو روی حمل افراد از نقطهی A به B با حداکثر سرعت و راحتی تمرکز کرده است اما اینکه کارایی پانامرا چگونه روی جاده منتقل میشود بسیار فوقالعاده است. کنترل شاسی 4D جدید این خودرو به برقراری ارتباط عناصر رانندگی و پلتفرم در زمان واقعی کمک میکند و پاسخهای سریعتری را ایجاد میکند. صدای پیشرانهی ۸ سیلندر شگفتانگیز است و با بالا رفتن دور پیشرانه بهتر هم میشود. با فشردن دکمهی اگزوز اسپورت صدای وحشیتری آزاد میشود.
هرگز مشکلی با سرعت مدل توربوی قبلی وجود نداشته اما پلتفرم جدید مستحکمتر و سیستم تعلیق بهبود یافته با اتحادی که دارند و با همراهی سیستمهای کنترل سواری کاراییای را در خودرو ایجاد میکنند که توصیف آن در قالب کلمات نمیگنجد. میزان چسبندگی خودرو بسیار بالا بوده و کششی که از طریق سیستم چهارچرخ محرک ایجاد میشود اجازه میدهد تا حد امکان از ۵۴۲ اسب بخار قدرت خودرو نهایت استفاده برده شود.
پانامرای جدید هنوز هم خودرویی بزرگ است و فاصلهی بین محورهای بیشتر و پهنای نسبتاً زیاد خودرو به افزایش فضای کابین منجر شدهاند که این فضا در صندلیهای عقبی بیشتر به چشم میآید. هنوز هم پانامرا خودرویی چابک و تودست است و در راههای شهری خودرویی اسپورت و پاسخگو احساس میشود. این احساس به لطف فرمان دقیق ایجاد میشود و آپشن فرمان پذیری چرخهای عقب حتی میتواند این حس را تشدید کند. این سیستم بر پایداری خودرو در سرعتهای بالا نیز میافزاید.
رانندگی با این خودرو در اتوبان ثابت میکند که پانامرا توربو در سرعتهای ۲۷۰ کیلومتر در ساعت همانند خودرویی با سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت حس میشود. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک تعویضهای سریعی دارد و بنابراین به نظر میرسد که چیرهدستی این گیربکس باعث شده تا پدال شیفترهای واقع روی فرمان چیزی زائد به نظر بیایند.
پورشه بهطور قابلتوجهی راحتی و آسایش این خودرو را بهبود بخشیده است. سیستم تعلیق بادی استاندارد این خودرو سواری خونسردانه و بهتری را نسبت به قبل ارائه میکند. همانند همیشه سیستمهای سواری بیشماری از طریق دکمهای در کنسول مرکزی قابل انتخاب هستند اما سوئیچ مربوط به پکیج اسپورت کرونو جدید است و حالت انفرادی جدیدی را به سواری خودرو اضافه کرده که به شما اجازه میدهد تا تنظیمات شخصی خودتان را برای سیستم تعلیق، اگزوز، گیربکس و پیشرانه انتخاب کنید.
چیزی که غیرقابل سؤال است چگونگی ساخت چنین سوپرسدانی با چنین سیستمها و تجهیزاتی است. پورشه این مدل جدید را راحتتر، فوقالعادهتر و تکنیکیتر از قبل ساخته است و هر آن چیزی را که در این کلاس قابلانتظار بوده برآورده ساخته است.
مشخصات پورشه پانامرا توربو
قیمت: 113,۰۷۵ پوند
پیشرانه: 8 سیلندر ۴ لیتری توئین توربو
قدرت/گشتاور: 542 اسب بخار/۷۷۰ نیوتون متر
گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک PDK، چهارچرخ محرک
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 3.۶ ثانیه
حداکثر سرعت: 306 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: 9.۳ لیتر در هر صد کیلومتر
جنوب
۳ شهریور ۱۳۹۵چه دیدگاهی میتونم داشته باشم
صداشو که شنیدم کلا چشمه دیدگاهم خشک شد.هیچ…..
uss zumwalt DDG-1000
۳ شهریور ۱۳۹۵صفحه مانیتور اوووووووووووووووووف
صدای اگزور خیره کننده
همه چی این ماشین بی نظیر
Elemento
۳ شهریور ۱۳۹۵عالیه.
زبون آدم بند میاد.
خوش بحال کسایی که سوار میشن.
uss zumwalt DDG-1000
۳ شهریور ۱۳۹۵حسرت نخور هیچ فایده ای نداره
Elemento
۳ شهریور ۱۳۹۵بحث حسرت نیست دوست من.
حیفم میاد.
بعضی از کسایی که پورشه دارن انسان های زحمت کش و فهیمی هستن. منظورم این افراد نیست. ولی تو شهر ما من هر چی کاین و پانامرا میبینم پسرها و دخترایی پشتشون نشستن که در عمرشون 1 دقیقه کار مفید نکردن. فقط خوردن و خوابیدن…
Elemento
۳ شهریور ۱۳۹۵درسته بهنام جان.
بازم تاکید میکنم من نه حسرت میخورم نه حسادت میکنم.
شما تلاش کن مطمئن باش خدا جوابتو میده. اصلا چرا بگم خدا؟ این قانون هستیه. از هر دست بدی از همون دست میگیری. اگه زحمت بکشی دنیا هم پاداش زحمتتو میده.
خدا رو شکر میکنیم تنمون سالمه و میتونیم رویای سوار شدن این ماشین هارو داشته باشیم. نه مثل کسی که با نقص یا معلولیت ذهنی یا جسمی به دنیا اومده که هیچ امیدی به فردا نداره.
من همیشه از خدا سپاسگزارم. که میتونم به یک فردای خوب امیدوار باشم. این خیلی ارزش داره. شاید فقط وقتی ارزششو میفهمی که جای بعضی ها قرار بگیری.
خدا رو چه دیدی شاید یه روزی من و شما به آرزوهامون رسیدیم.
فعلا خدانگهدارت.
uss zumwalt DDG-1000
۴ شهریور ۱۳۹۵امیدوارم موفق و پیروز باشی
حمید
۳ شهریور ۱۳۹۵این همون چیزیه که ماشینی مثل تسلا از اون بی بهرست یعنی اوج لذت رانندگی درسته تسلا ماشین بسیار خوبیه و لی همه چیز شتاب و مصرف بنزین نیست .لذت رانندگی چیزیه که پورش و لامبورگینیو فراری و بقیه بزرگان میدهند و عاشقان واقعی ماشین دنبال اون هستند نه کسانی که ماشینو فقط وسیله نقلیه می دونند پورش اگه هیبریدی میسازه شاهکاری مثل ۹۱۸ از توش در میاد
uss zumwalt DDG-1000
۳ شهریور ۱۳۹۵میگه در اتوبان باسرعت 270 کیلومتر درساعت حرکت کنید انگار سرعت 110 کیلومتر میرید.ببین چه غولی
113075 پوند میشه 520145000 تومن که عالیه
با این قدرت و پیشرانه فقط مصرف سوختش 9.3 لیتر.
واقعا عالیه
دانیال
۳ شهریور ۱۳۹۵تو ایران میشه 2 میلیارد عزیز :)
uss zumwalt DDG-1000
۳ شهریور ۱۳۹۵حداقل 2 میلیارد
امير علي
۳ شهریور ۱۳۹۵این ماشین عالی و بی نقص
uss zumwalt DDG-1000
۳ شهریور ۱۳۹۵به نظر منم عالیه و حرفه ای و زیبا
علیرضا
۳ شهریور ۱۳۹۵چقدر مانیتورش بزرگه قشنگ میشه توش فیلم سینمایی دید فقط چون زاویش عموده یه خورده دید راننده نسبت به مانیتور بده کاش یخورده جای مانیتور بالاترمیبود یا زاویه رو به بالا داشت فنی هم که هرچیزی اسمش پورشه باشه حرف نداره البته طراحی خارجی فیس لیفته منتظر کاین کوپه
مجید
۳ شهریور ۱۳۹۵چابک و سریع و راحت و غیر قابل وصف!!!!!!!!!!هیولایی چهارچرخ که اوج نبوغ و هنر مهندسی پورشه رو تو این کلاس نشون میده!!!!!!واقعا افرین!
uss zumwalt DDG-1000
۳ شهریور ۱۳۹۵درود برتعریف شما
mehran911
۳ شهریور ۱۳۹۵ساخت همچین سدانی فقط از پورشه بر میومد
.
پانامرا بهترین سدانیست که در طول عمرم دیدم
.
پورشه از هر تکنولوژی که داشت در پانامرا جدید بکار گرفت و سنگ تموم گذاشت
.
مثل همیشه جلوتر از آرزوهات حرکت کن
.
ever ahead ?
ALIREZA034
۴ شهریور ۱۳۹۵دوستان در فوق العاده بودن این ماشین حرفی نیست.همونطور که میدونید این ماشین فرمانپذیری دو محوره داره.دوستان و مهران جان لطفا اگر ماشین های دیگه ای رو میشناسید که این قابلیتو داره به من هم معرفی کنید.(البته به غیر از بنز GT R).با تشکر از آقا شاهین.
rrr
۳ شهریور ۱۳۹۵ی ساعت دستت باشه بعد راحت سرتو بزاری بمیری، بی نظیره این ماشین، کجاست اون پخمه ای که میگفت پورشه فقط بلده جلو ماشیناشو بیاره پایین که تند برن!!!!!!
آرین
۳ شهریور ۱۳۹۵چه جوری میشه یه ماشین اینقد شبیه نسل های قبلش باشه ولی اینقققققققققققد خلاقیت و زیبایی توش باشه!؟
lmbx
۳ شهریور ۱۳۹۵به نظرم پشتش خیلی قشنک تر شده جلوشم که اصلا از اول مشکل نداشت!منتظر مدل توربو اس هستم اون دیگه عالیه.اصلا کلا مگه میشه بهتر از این هم کسی ماشین بسازه.
از پدال خواهشمندم که در مورد تکنولوژی های پورشه وشیوه مدیریتی پورشه هم مطلب بزاره .به نظرم خیلی اموزنده باشه
Saied
۴ شهریور ۱۳۹۵❤️❤️❤️❤️
فرید
۴ شهریور ۱۳۹۵به روز رسانی این ماشین یکی از بهترین به روز رسانیهایی بود که تو چند سال اخیر دیده بودم…
سیاوش
۴ شهریور ۱۳۹۵حتی احمد باقری رو هم وادار به تحسیناز این اعجوبه وا داشته
بی نقصه !!!!
uss zumwalt DDG-1000
۴ شهریور ۱۳۹۵طراحی دیده کامنت نمیزاره
مسعود
۴ شهریور ۱۳۹۵در تنظیمات عملکرد پیشرانه روی دریافت حداکثر گشتاور تأکید شده که در یک سدان سنگین AWD
از اهمیت بسزایی برخورداره.
این نسل رو دوست دارم.
مطمئنم فروش خوبی خواهد داشت.
احمد باقری
۶ شهریور ۱۳۹۵هر چی باشه، از اون 911 خیلی بهتره، البته در مقایسه با بقیه ماشینها، حرفی برای گفتن نداره.
محمد زمانلو
۸ شهریور ۱۳۹۵کسی می دونه که آیا پورشه نسخه ی Turbo S این نسل از پانامرا رو میسازه یا نه؟