اولین موضوع نام این خودروست! هماکنون بهصورت رسمی GT2 RS نامیده میشود. درحالیکه نسل قبلی ۹۹۷ در دو مدل GT2 و GT2 RS عرضه میشود اما به نظر میرسد پورشه تصمیم گرفته تنها نمونهی GT2 RS را برای نسل ۹۹۱ ارائه کند. در ماههای گذشته تصاویر جاسوسی متعددی از این خودرو منتشر شده و احتمالاً در سال ۲۰۱۹ آن را در خیابانها خواهیم دید.
قلب و روح این خودرو پیشرانهی ۳.۸ لیتری بای توربو برگرفته از مدل توربو S خواهد بود اما در این نسخه شاهد توربوهای بزرگتر، خروجی بیشتر و سیستم اگزوز جدیدی خواهیم بود که از ساختار سبکوزنی سود میبرد. رئیس بخش GT پورشه Andreas Preuninger گفته GT2 RS جدید تنها یک مدل بهبود یافته از توربو S نخواهد بود بلکه یک خودروی کاملاً بازمهندسی شده خواهد بود.
پورشه میگوید پیشرانهی ارتقا یافته قدرت بیشتر از ۶۴۱ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری داشته و بنابراین به نظر میرسد این اعداد در نسخهی تولیدی افزایش خواهند یافت. این خروجی از طریق گیربکس ۷ سرعته PDK و یک دیفرانسیل با قفل الکترونیکی به اکسل عقب منتقل خواهد شد.
انتظار میرود پورشه ۹۱۱ GT2 RS جدید زیر ۱۵۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشد زیرا از شیشههای نازکتر مشابه با تکنولوژی اسمارت فون های امروزی بهره میبرد. هنوز هم مقداری از مواد جاذب صدا بکار رفته اما پورشه به خریداران این امکان را میدهد در صورت درخواست سیستم اطلاعات سرگرمی و سیستم تهویه را به خاطر کاهش وزن حذف کنند. همان پکیج سفارشی Weissach که هایپرکار ۹۱۸ اسپایدر وجود داشت برای این خودرو نیز در نظر گرفته شده و با استفاده از رینگهای منیزیمی (کاهش وزن ۱۲ کیلویی)، رول کیج تیتانیومی (کاهش وزن ۷ کیلویی)، سقف فیبر کربنی و… شاهد کاهش وزن ۳۰ کیلوگرمی خواهیم بود.
ACR VIPER
۱۷ خرداد ۱۳۹۶۶۰۰ اسب بخار واقعا رقم خوبی واسه ۹۱۱
۰تا۱۰۰ هم زیر سه ثانیه معرکه س
PaRHaM
۱۷ خرداد ۱۳۹۶من ب شخصه زیاد ب ۹۱۱ علاقه ای ندارم(نظر شخصی(بیشتر ب خاطر قیمت وحشتناک زیادش!))(در کل میگم سلیقه ای! بهم حمله نکنین لطفا?)
ولی میدونم ک این نسخه و اون نسخه توربو اس ، ماشین های به شدت قدرتمندی هستن! واقعا قدرتمند! و خب از نظر خیلیا به شدت دوست داشتنی!
همون پرفورمنس توربو اس هیولا بود دیگه چ برسه با تقویت!
جالب میشه!
راستی! ی سوال این پسوند RS همون معنی رو میده که بقیه شرکتا استفاده میکنن؟ بقیه جاها عموما دیدم معنی رالی اسپرت داشته.
amir
۱۷ خرداد ۱۳۹۶.
ای جان ، طراحی 911 در عکس سوم زیبایی خودش رو نشون میده.
الف.ی
۱۷ خرداد ۱۳۹۶طراحی اگزوز بزرگ و جالبی داره
خیلی قدرت زیادی داره
641 اسب و 750 نیوتن متر – 340 کیلومتر در ساعت
تازه قراره در نسخه تولیدی بیشتر هم بشه
کوشا
۱۷ خرداد ۱۳۹۶640 اسب و 750 نیوتون متر دیفرانسیل عقب!!
به قول ایتالیایی ها ‘Madonn!
یاس ی
۱۷ خرداد ۱۳۹۶اعجوبه ای هستش واسه خودش
Omid622
۱۸ خرداد ۱۳۹۶من که هلاک قدرت اسب بخاره پورش و جعبه دنده بی نظیر pdkهستم بدون شک بهترین گیربکس جهان که در کسری در لحظه دندهارو به بهترین شکل عوض میکنه همینه واقعا خانواده ۹۱۱ به کل اسطوره هستش شما با این اعداد و ارقام محاله مو به تنت سیخ نشه و کل اندام بدن به لرزه و تکاپو نیفته