خط تولید و مونتاژ موتورهای پورشه، مثال خوبی برای یک مجموعه تولیدی بسیار منظم و دقیق با مهندسی بالا است که اتوماسیون را با نیروی انسانی به صورت همزمان و با بالاترین کیفیت و دقت به کار میگیرد.
در این ویدئو، شما مراحل مونتاژ موتور پورشه ۹۱۱ را میبینید. فیلم فاقد موسیقی متن و توضیحات است و در سکوت عجیب این خط تولید، دیدن کارگران ماهری که با حوصله و منظم به کار خود مشغولند یا رباتهای خودکاری که بخشی از مراحل را انجام میدهند، جالب، تحسینبرانگیز و بیش از همه آموزنده است. [jwplayer mediaid=”۹۷۶۸۱″] [دانلود ویدئو]۳۳ کمتر از یک دقیقه
مصطفی
۴ دی ۱۳۹۳چه قدر ساکت بود
MAFIA
۴ دی ۱۳۹۳ممنونم پدال این مطلب به من چسبید بدجوریم چسبید.زنده باد 911
امیدوارم هر ماشینی خط تولیدش قطع شه و ورشکستم میشه بشه به درک ولی یه خط هم رو ابروی پورشه نیفته.
الهی آمین
احسان آرسنالی
۴ دی ۱۳۹۳کلا شما بیا زیر کامنت اول ; کامنت بی ربط بزار به امید دیده شدن.
MAFIA
۴ دی ۱۳۹۳چی میگی تو احسان پس چرا خودت زیر کامنت من کامنت گذاشتی برا بهتر دیده شدن
hero
۴ دی ۱۳۹۳دعوا نکنید!
تقصیر من بود!!!!!!!!!!!
NCR
۴ دی ۱۳۹۳ساکت بودنش مهم نیست مهم موتوریه که می سازه
ramin
۴ دی ۱۳۹۳پورشه توساخت موتور همیشه ازبقیه متفاوت عمل میکنه
سپهر
۴ دی ۱۳۹۳آفرین براین کارگرا فقط بهتر نبود اسمش به جای فیلم عکس متحرک باشه؟
"Amir"
۴ دی ۱۳۹۳اصالت در سه رقم (911)
با این ک از پورشه خوشم نمیاد اما نمیشه این مدلشو دوست نداشت…
مورد نداشتیم خوشش نیاد!!
Just Germany cars
نوید (6*6)
۴ دی ۱۳۹۳ولی 918 یه چیز دیگست
اما میشه به اصالت گفت 911
و یا بلعکس
نوید (6*6)
۴ دی ۱۳۹۳البته اینو هم اضافه کنم که همه چیز اصالت نیست
ولی در کل اصالت بسیار خوبه
یا بهتر بگم لازمه ولی کافی نیست
E 36
۴ دی ۱۳۹۳برا همین پورشست ..
عادل
۴ دی ۱۳۹۳مثل ورزش کارها درمحیط باشگاه برای هم قصه وداستان تعریف نمی کنند
Ehsan
۴ دی ۱۳۹۳دقت کردید خط تولید این شرکت های خارجی چقدر تمیزه و چقدر منظم، خط تولید ( مونتاژ ) ام وی ام رو دیدم کف سالن پر از اشغال بود کلا بهت حس بی نظمی میداد
4MATIC
۴ دی ۱۳۹۳روحت شاد فری پورشه(فردیناندپورشه)
4MATIC
۴ دی ۱۳۹۳اقا رامین می شه یکی ازاین تفاوت هاروبگی
saeid
۴ دی ۱۳۹۳بسم حق
عشق است و اتش و خون
داغ است و درد دوری
کی می توان نگفتن
کی می توان صبوری
: ))))
امیر محمد
۴ دی ۱۳۹۳اول تو کارخونه ساکتن که موتوری که میسازن صداشون رو جبران کنه:)
یه پسر
۴ دی ۱۳۹۳فعلا این موتور میتسوبیشی تو ماشین های چینی داره مث قارچ زیاد میشه
کم کم رو اسباب بازی هاشونم موتور میتسوبیشی می ذارن
جک نمی دونم اریو برلیانس و…
ببخشید ربطی نداشت
ولی حالا متوجه می شم که کیفیت هویجور الکی عشقی بوجود نمیاد و خیلی کار پشتشه
911
۴ دی ۱۳۹۳جو این کارخانه این شکلیه… و جو سایپا و ایران خودرو:
آقای مسعود در حال صافکاری قوطی های حلبی برای صندوق پراید:
“اصغر! باو این چایی چی شد…؟
آقای بهرام:
“سعید جون…داوش! آتیش داری ما این سیگارو روشن کنیم!؟”
دو نفر دیگه در حال قدم زدن و تعریف کردن خاطرات سفر تو چند روز تعطیلی اخیر…
چند نفر مشغول جوک گفتن و خندیدن به همراه کمی کار…
مرتضی
۴ دی ۱۳۹۳اینا دارن سازی میزنند که بعدا صداش در میاد!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ دی ۱۳۹۳درود .
سازو خوب اومدی . یاد اون دزده افتادم که داشت با اره قفل مغازه را
میدزدید ، یکی رد شد به یارو گفت چیکار میکنی ؟؟؟؟؟
گفت دارم ساز میزنم .
طرف گفت پس صداش کو ؟؟؟
دزده گفت صداش صبح درمیاد . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
مرتضی
۴ دی ۱۳۹۳خودمونیم محیط خسته کننده ای میشه اگه هیچکی هیچ حرفی نزنه!!!! البته دوربین هم تاثیر گذاره
شایان
۵ دی ۱۳۹۳کی گفته کسی حرف نمیزنه منتها به موقعش و بجاش اتفاقا صدای صحبت هم میاد ولی نه زیاد چون وظایف تعریف شدست کسی حتی یه متر اونورترشم نمیره والا دیگه پورشه بهترین سوپراسپرتها و با کیفیترین اتومبیل هارو دیگه تولید نمیکرد برادر من فرقش با نابودکنندهای ایرانی چی بود اونوقت(شوخی مقایسشم زشته)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ دی ۱۳۹۳درود .
تو تمام پورشه ها مدل 911 یک افسانست .
شایان
۴ دی ۱۳۹۳made in germany
میثم
۴ دی ۱۳۹۳کارگری تو کارخونه پورشه هم افتخاره. حاضرم برم اونجا پادویی کنم.
محمدMOHAMMAD
۴ دی ۱۳۹۳تصویر سوم بسیار زیباست
محمدMOHAMMAD
۵ دی ۱۳۹۳باید از این کارگر های با غیرت و با تعصب و ماهر و مهندسین واقعی در تصویر سوم که دیگه الان بازنشسته شدند دعوت کنند تشریف بیاورند ایران و سمت مدیر عاملی ایران خودرو و سایپا را تحویل بگیرند تا این که ما و همه مردم ایران از داشتن خودرو شخصی لذت ببریم نه اینکه مثل الان داشتن خودرو برای ما فقط ذلت به حساب بیاید و هر روز نگران قتل عام خانواده های خود توسط این ارابه های مرگ باشیم- سوار شدن بر خودروهای ایرانی =هر روز کشتار دسته جمعی چندین خانواده در ایران
علي
۵ دی ۱۳۹۳کاشکی یه فیلم هم از خط تولید موتور پراید میبود میدیدیم :D
مجتبی(ساروی)
۵ دی ۱۳۹۳ببینید این کارگرا فقط مونتاژکاری میکنن یعنی قطعات رو روهم سوار میکنن درواقع به نظر من اگه حرف هم با هم بزنن فقط راندمان کار پایین میاد یعنی در مدت زمان مشخص تعداد موتور کمتری مونتاژمیشه و روی کیفیت موتور تاثیر نداره ضمن این که المان ها تو دنیا به ادم اهنی و خشک بودن معروفن به نظر من تکنولوژی بالایی که توی طراحی موتور به کار رفته و قطعات استفاده شده با مواد بسیار عالی در موتور حرف اول رو میزنه .با یه مکانیک که دوره تعمیرات مگان رو توی کارخونه پارس خودرو دیده بود صحبت میکرد م خیلی حرفای جالبی میزد یکی از اونا این بود که اونا واسه سفت کردن هر پیچ توی ماشین یه ابزار خاص دارن نه مثله تعمیر کارای ماکه با یه پیچ گوشتی از پاید تا سمند و پرشیا و ….رو باز بسته میکنن و خیلی چیزا ی جالبه دیگه که از حوصله خارجه تازه این مهندسی فرانسوی بود که در سطح به مراتب پایین تر نسبت به المانه
4MATIC
۵ دی ۱۳۹۳میلاد ولی به نظرم بنزSLS300قدیمی معروف به افسانه ی گالوینگ خیلی رویایی تر از اینه
http://www.motorstown.com/images/mercedes-benz-sls-300-01.jpg
4MATIC
۵ دی ۱۳۹۳نفس کشیدن کارگرای پورشه می ارزه به صد سال عبادت کار گرای سایپا