وقتی بحث سبد محصولات پورشه و مدلهای پیشرانه وسط کیمن و باکستر باشد اکثر افراد این دو خودرو را زیر سایه ۹۱۱ خواهند دید. اگرچه طراحی پیشرانه وسط این دو خودرو از جنبههای بسیار بر طراحی پیشرانه عقب ۹۱۱ برتری دارد اما پورشه همیشه بهترینهای خود را برای ۹۱۱ در نظر گرفته است. زمانی که پورشه از نسخههای پرفورمنس ۷۱۸ اسپایدر و ۷۱۸ کیمن GT4 رونمایی کرد، همهچیز جذابتر شد.
این دو خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری سفارشی و گیربکس ۶ سرعته دستی استفاده میکنند. متأسفانه این نیروگاه ۴ لیتری با پیشرانه ۴ لیتری بکار رفته در ۹۱۱ GT3 ارتباط خانوادگی ندارد. بهجای آن پورشه این پیشرانه جدید را با افزایش حجم پیشرانه ۳ لیتری بکار رفته در ۹۱۱ ساخته و توربوهای آن را حذف کرده است. نتیجه این کار ایجاد قدرت ۴۱۴ اسب بخاری است که با شخصیت شاسی توانای ۷۱۸ اسپایدر و ۷۱۸ کیمن GT4 همخوانی دارد.
پورشه برای ایجاد هماهنگی با این پیشرانه اقدام به بازنگری در شاسی و سیستم تعلیق کرده و در ابتدا قطعات سبکتر برای بخش جلوی سیستم تعلیق در نظر گرفته است. همچنین محل اتصال چرخ ها بازنگری شده و تنظیمات بهتری هم برای سیستم تعلیق ارائه گردیده است؛ اما در پیست شاهد تنظیم دستی ارتفاع و میلههای ضد لغزش خواهید بود. تمامی این پارامترها باعث ایجاد هندلینگ و سواری سطح بالایی میشوند.
گیربکس نیز پاسخهای مناسبی به شرایط متنوع میدهد. بر پایه حالت رانندگی، استایل رانندگی راننده و بازخورد سیستم تعلیق، گیربکس ۶ سرعته تعویضهای خود را تنظیم میکند. این سیستم هوشمند باعث ایجاد کنترل وزن بهتر و لذت رانندگی بیشتر میشود.
در ویدئوی جدید منتشر شده توسط AutoTopNL، یک دستگاه پورشه ۷۱۸ اسپایدر به حداکثر سرعت خود یعنی ۳۰۶ کیلومتر در ساعت میرسد. این سرعت بسیار زیاد حدود ۳۲ کیلومتر در ساعت بیشتر از سرعت پورشه ۷۱۸ باکستر استوک میباشد. همین سرعت بیشتر دلیلی محکم برای نشان دادن ارزشهای ۷۱۸ اسپایدر میباشد.
[دانلود ویدئو]
Mohammadreza
۲۲ بهمن ۱۳۹۸چند دفعه کلیپو نگا کردم.
خیلی لذت بخش بود.
صدای موتور
دور گرفتن سریع
دنده دستی
رنگ زیبا
اتوبان های باکیفیت و بدون محدودیت سرعت
…
Nissan
۲۲ بهمن ۱۳۹۸پدرمون دراومد از بس ای کلیپهارو نگاه کردیم از بس به این ماشینهای ۱۱۰ اسبی مون گاز دادیم که جر خوردن من خودم شدیدا دچار کمبود اسب هستم تو ماشینم
در حسرت اسبهای فراوان
کی میشه یه هشت سیلندرو خخخاز بدم
Farzad
۲۲ بهمن ۱۳۹۸دلمون خواست ¿¿¿¡¡¡¡¡¡
فری
۲۲ بهمن ۱۳۹۸پورشه همیشه بهترینه
احمدرضا
۲۲ بهمن ۱۳۹۸دنده دستی
استارت ماشین با چرخوندن کلید نه زدن یه دکمه
یه اتوبان بدون محدودیت با یه ماشین معرکه
آدم دیگه چی میخواد
خوش بحالشون
مانی
۲۲ بهمن ۱۳۹۸پورشه یکمی به این ماشین برسه و موتورGT3RS رو بندازه روش
تو پیست GT3RS رو قورت میده اما حیف که این مدل پرچمدار نیست