پورشه

قیمت و مشخصات پورشه تایکان 4S پایه

اگرچه پورشه تایکان جدید در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ معرفی شده اما نسخه پایه آن یعنی 4S چند ماه بعدتر رونمایی شده است و حالا هم به برادران دیگر خود یعنی توربو و توربو S ملحق می‌شود.

این خودرو نسخه پایه از تایکان بوده و قیمت آغازین ۱۰۳,۸۰۰ دلاری دارد. البته اگر پکیج پرفورمنس باتری پلاس را سفارش دهید قیمت خودرو به ۱۱۰,۳۸۰ دلار می‌رسد.

پورشه تایکان 4S

البته رفتن به شوروم پورشه و دیدن این خودرو از نزدیک با توجه به شیوع ویروس کرونا کار سختی است اما این به معنی عدم توانایی خرید تایکان 4S نخواهد بود. افرادی هم پیش‌فروش این خودرو را انجام داده‌اند در روزهای آینده خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.

پورشه تایکان 4S

در برخی ایالت‌های آمریکا می‌توان به نمایندگی‌های آمریکا سر زد و خودرو را خریداری نمود. البته هنوز هم می‌توان این خودرو را به‌صورت تحویل در خانه انتخاب کرد و این نیز بخشی از برنامه‌ی پورشه در خدمت شماست که طی آن نیازی به ترک خانه نیست.

پورشه تایکان 4S

تایکان 4S قدرت ۵۲۲ اسب بخاری داشته اما شما می‌توانید از طریق برخی روش‌ها از جمله همان پکیج پرفورمنس باتری پلاس ۹۳.۴ کیلووات ساعتی قدرت خودرو را افزایش داده و در این مورد به ۵۶۳ اسب بخار رساند. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو به ۳.۸ ثانیه می‌رسد.

پورشه تایکان 4S

همچنین EPA گفته شعاع حرکتی نسخه پایه‌ی تایکان ۳۲۷ کیلومتر می‌باشد.

یکی از مدیران پورشه دراین‌باره گفته است:

تایکان 4S جدید درست در قلب سبد محصولات الکتریکی شده ما قرار گرفته و پرفورمنسی قابل‌توجه و دینامیک درگیر کننده‌ی قابل‌انتظار از یک خودروی اسپورت پورشه را به همراه فضا و ارتباطات مناسب سواری روزمره ارائه می‌کند. حتی در این زمانه چالش‌برانگیز هم نمایندگی‌ها ما روش‌های خلاقانه‌ای را برای حمایت از مصرف‌کنندگان در پیش گرفته‌اند و بنابراین اولین نمونه‌های تایکان 4S طی روزهای آتی به دست مشتریان خواهند رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. car fan

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (34 ديدگاه)

    اصلا جذاب نیس
    این ماشینو شاید 100 سال دیگه تولید میکردن شاید خوشمون میومد

    1. محمد

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (598 ديدگاه)

      صد سال دیگه که ماشینا رو زمین نیستن…. همه پرندن
      مگه اینکه کرونا و امثالهم قیچی کنه سیر پیشرفت صنعت رو

    2. Ali Keyhani

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (657 ديدگاه)

      من که هیچ نقصی تو این ماشین نمیبینم

  2. محمد

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (598 ديدگاه)

    بسکه لگنای وطنی دیدیم و نشستیم…. تو مخیلاتمم نمیتونم تصور کنم اینو
    یعنی پشت فرمون این خودمو تصور میکنم…. ولی کلاچ مبگیرم و دنده میزنم
    بعدشم…. صدای قیژ پدال و بلبرینگ کلاچم تو تصوراتم هست???

  3. Hadi

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2197 ديدگاه)

    این مدل ارزش خریدن نسبت به مدل‌های بالاتر بهتره…
    و به صرفه تره…

  4. رضا

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (311 ديدگاه)

    داخلش خیلی عالیه ولی چراغای جلوش خوب نیست ، نمای پشتش شبیه ۹۱۱ س ولی جلوش همه چیزو خراب کرده

  5. کافر مقدس

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    با این هزینه میشه به ماشینهایی فکر کرد که 100تا 200 اسب بیشتر دارن اگه هدف پرفورمنس هست . دیگه خریدارش میدونه و جدال بین منطق الکتریکی یا سوخت فسیلی ما که دادمون به جایی نمیرسه ولی الکتریکی ها هم جذابیت خاص خودشون رو دارن بتونن در آینده این خروجی هارو با قیمت پایین تر عرضه کنن اون موقع قانع کننده تر میشن اگه مشکل محل شارژ و بُرد ها هم حل و بیشتر بشه که چ بهتر

    1. علیرضا

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (425 ديدگاه)

      دقیقا

  6. amg 63

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (122 ديدگاه)

    پدال تو یه ماه اخیر چقدر از پورشه خبر میزاری .. جای خبریه ؟؟؟!!??

    1. Farzad

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      ever ahead

      1. Saeed

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (757 ديدگاه)

        فکر کنم این تیکه کلام آقا مهرانه
        خیلی وقته خبری ازش نیست?

  7. 911 lover

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (32 ديدگاه)

    بنظرم این بهترین مدلشو با باتری های پلاس.قیمت توربو و توربواس یه عالمه از این بالاتره و تنها حسنش اینه که یک ثانیه از این سریعتر باشه.واسه کسی که یه استفاده عادی از ماشین میکنه بهترینه.

  8. Khosrow

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    کسی که این شاهکار رو بد بدونه نهایت هنرش اینه که بد میبینه / وای که به یه دوزاری میگن ماشین / تو بهترین حالتش میتونه داگ دست باشه جلو در ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا