پورشه نسخهٔ جدید مدل ۹۱۱ GTS را معرفی کرده است که فیسلیفت جدید ۹۹۱.۲ و همچنین یک پیشرانهٔ جدید دریافت کرده است. این خودرو رسماً طی هفتهٔ جاری در نمایشگاه دیترویت معرفی خواهد شد. همانطور که سال گذشته تأیید شد، در GTS جدید پیشرانهٔ قبلی ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی جای خود را به یک واحد تازه توسعه یافتهٔ ۳ لیتری شش سیلندر تخت داده است که با تجهیز به دو توربوشارژر میتواند ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند که ۲۰ اسب بخار بیشتر از GTS قبلی است.
۹۱۱ GTS در طیف گستردهای از مدلهای مختلف شامل کاررا ۴ GTS، کاررا GTS کابریولت، کاررا ۴ GTS کابریولت و تارگا ۴ GTS عرضه میگردد. در بین این مدلها، نسخهٔ کاررا GTS 4 سریعترین است بهگونهای که در تنها ۳.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست میابد. البته این شتاب در صورتی است که GTS 4 به گیربکس اتوماتیک PDK مجهز باشد. همچنین یک گیربکس هفت سرعتهٔ دستی نیز برای تمامی مدلهای GTS فیسلیفت ارائه شده است. در کنار این عملکرد بالاتر، به مصرف سوخت GTS جدید هم توجه شده است بهگونهای که نمونههای مختلف این خودرو در هر صد کیلومتر تنها ۸.۳ لیتر بنزین مصرف میکنند.
نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ GTS در بیرون بهراحتی از نمونهٔ قبلی قابلتشخیص است البته چراغهای عقب و جلوی آن مشابه دیگر اعضای ۹۱۱ است اما در جلو از یک سپر جدید با طراحی اسپرت سود میبرد، در نمونههای دیفرانسیل عقب یک نوار مشکیرنگ میان چراغهای عقب نصب شده است، اسپویلر عقب بزرگتری دارد، چراغهای جلو دودی هستند و رینگها و سر اگزوزهای آنهم به رنگ مشکی هستند. برای تمامی مدلهای GTS جدید رینگهای مشکیرنگ ۲۰ اینچی در نظر گرفته شده است.
در داخل نیز تمامی مدلها بهصورت استاندارد از پکیج Sport Chrono بهره میبرند. علاوه بر این تعدادی از قطعات داخلی با چرم آلکانترا پوشیده شدهاند و صندلیها هم در چهار جهت بهصورت برقی تنظیم میشوند؛ اما بهغیراز موتور جدید و افزایش قدرت، GTS جدید به ویژگیهای جدیدی چون سیستم مدیریت فعال تعلیق پورشه بهصورت استاندارد، ۱۰ میلیمتر ارتفاع کمتر، سیستم اگزوز اسپرت و پکیج اسپرت Chrono مجهز شده است.
در آلمان، قیمت نسخهٔ پایهٔ GTS جدید از ۱۲۴,۴۵۱ یورو آغاز میشود و در صدر آنها نیز مدلهای GTS 4 کابریولت و GTS 4 تارگا با قیمت ۱۵۲,۶۱۲ یورو قرار دارند. پورشه ۹۱۱ GTS جدید اولین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه دیترویت تجربه خواهد کرد و سپس در ماه مارس با مدل ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد.
همراه شما هستیم با پوشش کامل آخرین و جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷، لحظهبهلحظه در دیترویت با پدال…
الف.ی
۲۱ دی ۱۳۹۵خوشم اومد.ولی هنوز نمیتونم با فرم ساده غربیلک فرمون پورشه کنار بیام.
us army
۲۱ دی ۱۳۹۵اینھمه پول برا این ؟ وجدانن چلنجر ھلکت 60 تا میدی 707 اسب گیرت میاد بعدش ھم 5 نفر با خودت عشق میکنن الن میگید پورش کیفیت داره جدا از این که کیفیته ھلکت عالیه فقط از 70 تا که پس انداز کردی 20 تا مىدى موپار چرمه تمساھ کار میکنه حتی تو صندوق
علی
۲۱ دی ۱۳۹۵مهندس قطعاهمه چیزاسب بخارماشین نیست بحث هندلینگ وخوش فرمانی،کیفیت ساخت قطعات،رضایت مشتری،…مطرحه
علاوه براین مطمین باش بابت هریوری اضافی که میگره امکانات وتجهیزات دراختیارمشتری قرارمیده.
ساسان.م
۲۲ دی ۱۳۹۵707 اسب بی بخار هلکت کجا و 450 اسب 4 نعل پورشه کجا
mohsen
۲۲ دی ۱۳۹۵به این اعداد دهن پر کن و شاخ تو کاغذ یه ماشین باز پول نمیدن
دیگه خیلی وقته وقته تکنولوژیه
گذشت زمان یه پمپ بنزین واسه 100 کیلومترو سوپر شارژر های خفن
تا دیروز میگفتن چارجر هلکت سریعترین سدان که AMG اثبات کرد اشتباه محضه و M 5 هم مطمئنم رکوردو میشکونه
mans
۲۱ دی ۱۳۹۵خداییش طراحی پورشه عالیه خیلی اصیله و گیرا هر چی زمان بگذره بیشتر به دل میشینه
شما عکس اول و ببین دیگه هیچی نمیشه گفت
ولی به نظر من بهترین پورشه 911 R هست که از یه موتور 6 سیلندر 4لیتری 500hp توان میگیره وزنشم که 1370 ردلاین هم 9500 لذتبخشترین پورشه ست به نظر من
موتور تنفس طبیعی واسه یه سوپر اسپرت یه چیزه دیگه ست
Parker
۲۱ دی ۱۳۹۵یک پورشه شناس اصیل 👌👌👌👌👌
البته انتخاب من در تنفس طبیعی های آلمانی Audi R8 هست. به نظرم وقتی بالای 100K پول واسه صدا و غرش یک موتور میدی، چه بهتر که یک 10 سیلندر پشت سرت باشه تا یک 6 سیلندر. ردلاینش هم تا 9000 هست.
اما بین توربو های آلمانی 911Turbo S برای من جذاب ترینه.
نسل بعدی توربو اس هم خوبی های خودش رو خواهد داشت.
شتاب عالی زیر 2.5 ثانیه. سقف سرعت بالای 330.
اینجور ماشینی واقعا یک نعمته. 4 تا صندلی ، ماشین خانوادگی که باهاش از پس بوگاتی شیرون و فراری 488 هم میتونی بر بیای.
mehran911
۲۱ دی ۱۳۹۵آفرین
سلیقه ات هم عین منه
.
۹۱۱R رو بیشتر از هر خودرویی در این دنیا دوست دارم
.
۹۱۱R توسط مجله autocar بعنوان بهتر خودرو برای رانندگان انتخاب شد در حالی که در اون رقابت فراری 488 و مکلارن ۶۵۰s و هوندا NSX حضور داشتن که ۹۱۱R با اختلاف و اقتدار اول شد
.
ever ahead ?
Daniel
۲۱ دی ۱۳۹۵حاج مهران منم به شما آفرین میگم.
چون منم 911R رو بیشتر از بقیه مدل های 911 دوس دارم.
میگم دقت کردی؟؟؟
نوشته 911 مجهز به انجین 6 سیلندر 3 لیتری ((خطی))شده؟؟؟ حقیقته ؟؟؟؟
mehran911
۲۱ دی ۱۳۹۵قربونت دانیال عزیزم
.
خوبه سلیقه هامون مثل همه ?
.
راستش در مورد موتور به نظر من دروغه و چیزی نزدیک به محال
.
به نظر منکه موتور تخته اما باید یکم صبر کرد تا حقیقت مشخص بشه !!!
Archi KHAN
۲۱ دی ۱۳۹۵همینه که قدیمی ها میگفتن
” خودروسازی یعنی فراری و پورشه “
مجید
۲۱ دی ۱۳۹۵یه هیولای دیگه از برند اشتوتگارتی!!!!!!!!!!!!رنگ قرمزش خیلی باحاله!!!!!
faramarz
۲۱ دی ۱۳۹۵جانم من عاشق مدل تارگام
Chrysler
۲۲ دی ۱۳۹۵دقیییقا
حامد
۲۱ دی ۱۳۹۵انجین بوکسر با یک نمونه خطی جایگزین شده؟!!
اشتباه لپیه یا فاجعه رخ داده؟!
(در GTS جدید پیشرانهٔ قبلی 3.8 لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی جای خود را به یک واحد تازه توسعه یافتهٔ 3 لیتری شش سیلندر خطی داده است..)
امیر دهقان
۲۱ دی ۱۳۹۵سلام
من خودم هم در این مورد خیلی شک داشتم ولی طبق گفتۀ منبع نوشته یعنی سایت Carscoops این امر صحت داره:
utilize a newly-developed 3.0-liter ___(((((straight-six engine)))))___ benefiting from two turbochargers and delivering 450 hp and 550 Nm of torque, a 20 hp bump over the pre-facelift GTS.
«استفاده از یک پیشرانۀ تازه توسعه یافتۀ 3 لیتری شش سیلندر خطی با دو توربوشارژر…»
Daniel
۲۱ دی ۱۳۹۵امیر دهقان عزیز
همون موتور تخت هست. تو سایت netcarshow مشخصاتش رو گذاشته. تو خط سوم نوشته flat engine
لینکش:
https://www.netcarshow.com/porsche/2018-911_gts/
mehran911
۲۱ دی ۱۳۹۵آقای دهقان عزیز
نمی دونم چرا در سایت carscoops چنین چیزی نوشته شده !!!!!!
اما چیزی که در این چند سال من از پورشه دیدم و در موردش خوندم این موضوع بینهایت عجبیه و به احتمال زیاد اشتباهی رخ داده باشه !!!!!!
.
راستش تا دقیقا موضوع مشخص نشه نمی تونم باور کنم !
.
خواهشا پیگیر این خبر باشید
.
موتور خطی اونم در خودرویی مثل ۹۱۱GTS واقعا عجیبه !!!!
Daniel
۲۱ دی ۱۳۹۵مهران جان بنده سایت پورشه و سایت netcarshow رو بررسی کردم نوشته همون flat engine
carscoops اشتباه نوشته.
mehran911
۲۲ دی ۱۳۹۵ممنون دانیال جان
گفتم پورشه از این کارا نمیکنه ?
Daniel
۲۱ دی ۱۳۹۵سایت خود پورشه هم نوشته flat engine
http://www.porsche.com/specials/en-us/usa/911-gts/
با تشکر
امیر دهقان
۲۱ دی ۱۳۹۵بله حق با شما دوستانه
سایت های کارانددرایور و موتورترند هم نوشتن شش سیلندر تخت. اشتباه از Carscoops بوده
mehran911
۲۲ دی ۱۳۹۵ممنون از آقای دهقان و دانیال عزیز بخاطر پیگیری و اطلاعشون .
حامد
۲۳ دی ۱۳۹۵بابت پیگیری تون ممنونم جناب دهقان.
مهدی
۲۱ دی ۱۳۹۵واقعا ایراد خاصی نمیشه از پورشه ها گرفت اما کسل کننده هستن در مقابل بعضی رقبا. چه مدل هایی که تو عکس میبینم چه تو خیابون
مهدی
۲۱ دی ۱۳۹۵چقدر هنر دارن این آلمانا
با تغییر کوچیک توچراغ عقب نسبت به نسل چند سال پیش چقدر ماشین زیباتر شده. واقعا دیونه ی این طراحیشم
Saied
۲۲ دی ۱۳۹۵عشقه به خدا. ارزویه هر ماشین بازیه.
سیاوش
۲۲ دی ۱۳۹۵این چه وضعشه اصلا در طراحی بدنه پورشه تغییری حاصل نمیشه خیلی دیگه خسته ککننده است .
امیر
۲۳ دی ۱۳۹۵اینهمه۹۱۱ فرقشون چیه اخه میشه یکی توضیح بده؟؟اسب بخار بعضی از مدلها بهم نزدیکه اما اسمشون فرق داره، جرمی میگفت ۱۶ مدل مختلف وجود داره !!!