پورشه

معرفی پورشه 911 GTS جدید و تازه نفس

پورشه نسخهٔ جدید مدل ۹۱۱ GTS را معرفی کرده است که فیس‌لیفت جدید ۹۹۱.۲ و همچنین یک پیشرانهٔ جدید دریافت کرده است. این خودرو رسماً طی هفتهٔ جاری در نمایشگاه دیترویت معرفی خواهد شد. همان‌طور که سال گذشته تأیید شد، در GTS جدید پیشرانهٔ قبلی ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی جای خود را به یک واحد تازه توسعه یافتهٔ ۳ لیتری شش سیلندر تخت داده است که با تجهیز به دو توربوشارژر می‌تواند ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند که ۲۰ اسب بخار بیشتر از GTS قبلی است.

porsche-911_gts-2018-1024-01

۹۱۱ GTS در طیف گسترده‌ای از مدل‌های مختلف شامل کاررا ۴ GTS، کاررا GTS کابریولت، کاررا ۴ GTS کابریولت و تارگا ۴ GTS عرضه می‌گردد. در بین این مدل‌ها، نسخهٔ کاررا GTS 4 سریع‌ترین است به‌گونه‌ای که در تنها ۳.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست میابد. البته این شتاب در صورتی است که GTS 4 به گیربکس اتوماتیک PDK مجهز باشد. همچنین یک گیربکس هفت سرعتهٔ دستی نیز برای تمامی مدل‌های GTS فیس‌لیفت ارائه شده است. در کنار این عملکرد بالاتر، به مصرف سوخت GTS جدید هم توجه شده است به‌گونه‌ای که نمونه‌های مختلف این خودرو در هر صد کیلومتر تنها ۸.۳ لیتر بنزین مصرف می‌کنند.

porsche-911_gts-2018-1024-1

نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ GTS در بیرون به‌راحتی از نمونهٔ قبلی قابل‌تشخیص است البته چراغ‌های عقب و جلوی آن مشابه دیگر اعضای ۹۱۱ است اما در جلو از یک سپر جدید با طراحی اسپرت سود می‌برد، در نمونه‌های دیفرانسیل عقب یک نوار مشکی‌رنگ میان چراغ‌های عقب نصب شده است، اسپویلر عقب بزرگ‌تری دارد، چراغ‌های جلو دودی هستند و رینگ‌ها و سر اگزوزهای آن‌هم به رنگ مشکی هستند. برای تمامی مدل‌های GTS جدید رینگ‌های مشکی‌رنگ ۲۰ اینچی در نظر گرفته شده است.

در داخل نیز تمامی مدل‌ها به‌صورت استاندارد از پکیج Sport Chrono بهره می‌برند. علاوه بر این تعدادی از قطعات داخلی با چرم آلکانترا پوشیده شده‌اند و صندلی‌ها هم در چهار جهت به‌صورت برقی تنظیم می‌شوند؛ اما به‌غیراز موتور جدید و افزایش قدرت، GTS جدید به ویژگی‌های جدیدی چون سیستم مدیریت فعال تعلیق پورشه به‌صورت استاندارد، ۱۰ میلی‌متر ارتفاع کمتر، سیستم اگزوز اسپرت و پکیج اسپرت Chrono مجهز شده است.

porsche-911_gts-2018-1024-08

در آلمان، قیمت نسخهٔ پایهٔ GTS جدید از ۱۲۴,۴۵۱ یورو آغاز می‌شود و در صدر آن‌ها نیز مدل‌های GTS 4 کابریولت و GTS 4 تارگا با قیمت ۱۵۲,۶۱۲ یورو قرار دارند. پورشه ۹۱۱ GTS جدید اولین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه دیترویت تجربه خواهد کرد و سپس در ماه مارس با مدل ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

همراه شما هستیم با پوشش کامل آخرین و جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷، لحظه‌به‌لحظه در دیترویت با پدال…

detroit-autoshow-2017

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. الف.ی

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1765 ديدگاه)

    خوشم اومد.ولی هنوز نمیتونم با فرم ساده غربیلک فرمون پورشه کنار بیام.

  2. us army

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    اینھمه پول برا این ؟ وجدانن چلنجر ھلکت 60 تا میدی 707 اسب گیرت میاد بعدش ھم 5 نفر با خودت عشق میکنن الن میگید پورش کیفیت داره جدا از این که کیفیته ھلکت عالیه فقط از 70 تا که پس انداز کردی 20 تا مىدى موپار چرمه تمساھ کار میکنه حتی تو صندوق

    1. علی

      ۲۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (17 ديدگاه)

      مهندس قطعاهمه چیزاسب بخارماشین نیست بحث هندلینگ وخوش فرمانی،کیفیت ساخت قطعات،رضایت مشتری،…مطرحه
      علاوه براین مطمین باش بابت هریوری اضافی که میگره امکانات وتجهیزات دراختیارمشتری قرارمیده.

    2. ساسان.م

      ۲۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (338 ديدگاه)

      707 اسب بی بخار هلکت کجا و 450 اسب 4 نعل پورشه کجا

    3. mohsen

      ۲۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      به این اعداد دهن پر کن و شاخ تو کاغذ یه ماشین باز پول نمیدن
      دیگه خیلی وقته وقته تکنولوژیه
      گذشت زمان یه پمپ بنزین واسه 100 کیلومترو سوپر شارژر های خفن
      تا دیروز میگفتن چارجر هلکت سریعترین سدان که AMG اثبات کرد اشتباه محضه و M 5 هم مطمئنم رکوردو میشکونه

  3. mans

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (51 ديدگاه)

    خداییش طراحی پورشه عالیه خیلی اصیله و گیرا هر چی زمان بگذره بیشتر به دل میشینه
    شما عکس اول و ببین دیگه هیچی نمیشه گفت
    ولی به نظر من بهترین پورشه 911 R هست که از یه موتور 6 سیلندر 4لیتری 500hp توان میگیره وزنشم که 1370 ردلاین هم 9500 لذتبخشترین پورشه ست به نظر من
    موتور تنفس طبیعی واسه یه سوپر اسپرت یه چیزه دیگه ست

    1. Parker

      ۲۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      یک پورشه شناس اصیل 👌👌👌👌👌

      البته انتخاب من در تنفس طبیعی های آلمانی Audi R8 هست. به نظرم وقتی بالای 100K پول واسه صدا و غرش یک موتور میدی، چه بهتر که یک 10 سیلندر پشت سرت باشه تا یک 6 سیلندر. ردلاینش هم تا 9000 هست.

      اما بین توربو های آلمانی 911Turbo S برای من جذاب ترینه.
      نسل بعدی توربو اس هم خوبی های خودش رو خواهد داشت.
      شتاب عالی زیر 2.5 ثانیه. سقف سرعت بالای 330.
      اینجور ماشینی واقعا یک نعمته. 4 تا صندلی ، ماشین خانوادگی که باهاش از پس بوگاتی شیرون و فراری 488 هم میتونی بر بیای.

    2. mehran911

      ۲۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (2115 ديدگاه)

      آفرین
      سلیقه ات هم عین منه
      .
      ۹۱۱R رو بیشتر از هر خودرویی در این دنیا دوست دارم
      .
      ۹۱۱R توسط مجله autocar بعنوان بهتر خودرو برای رانندگان انتخاب شد در حالی که در اون رقابت فراری 488 و مکلارن ۶۵۰s و هوندا NSX حضور داشتن که ۹۱۱R با اختلاف و اقتدار اول شد
      .
      ever ahead ?

      1. Daniel

        ۲۱ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (955 ديدگاه)

        حاج مهران منم به شما آفرین میگم.
        چون منم 911R رو بیشتر از بقیه مدل های 911 دوس دارم.
        میگم دقت کردی؟؟؟
        نوشته 911 مجهز به انجین 6 سیلندر 3 لیتری ((خطی))شده؟؟؟ حقیقته ؟؟؟؟

        1. mehran911

          ۲۱ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (2115 ديدگاه)

          قربونت دانیال عزیزم
          .
          خوبه سلیقه هامون مثل همه ?
          .
          راستش در مورد موتور به نظر من دروغه و چیزی نزدیک به محال
          .
          به نظر منکه موتور تخته اما باید یکم صبر کرد تا حقیقت مشخص بشه !!!

  4. Archi KHAN

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    همینه که قدیمی ها میگفتن

    ” خودروسازی یعنی فراری و پورشه “

  5. مجید

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    یه هیولای دیگه از برند اشتوتگارتی!!!!!!!!!!!!رنگ قرمزش خیلی باحاله!!!!!

  6. faramarz

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (184 ديدگاه)

    جانم من عاشق مدل تارگام

    1. Chrysler

      ۲۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (544 ديدگاه)

      دقیییقا

  7. حامد

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (188 ديدگاه)

    انجین بوکسر با یک نمونه خطی جایگزین شده؟!!
    اشتباه لپیه یا فاجعه رخ داده؟!
    (در GTS جدید پیشرانهٔ قبلی 3.8 لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی جای خود را به یک واحد تازه توسعه یافتهٔ 3 لیتری شش سیلندر خطی داده است..)

    1. امیر دهقان

      ۲۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (743 ديدگاه)

      سلام
      من خودم هم در این مورد خیلی شک داشتم ولی طبق گفتۀ منبع نوشته یعنی سایت Carscoops این امر صحت داره:
      utilize a newly-developed 3.0-liter ___(((((straight-six engine)))))___ benefiting from two turbochargers and delivering 450 hp and 550 Nm of torque, a 20 hp bump over the pre-facelift GTS.
      «استفاده از یک پیشرانۀ تازه توسعه یافتۀ 3 لیتری شش سیلندر خطی با دو توربوشارژر…»

      1. Daniel

        ۲۱ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (955 ديدگاه)

        امیر دهقان عزیز
        همون موتور تخت هست. تو سایت netcarshow مشخصاتش رو گذاشته. تو خط سوم نوشته flat engine
        لینکش:
        https://www.netcarshow.com/porsche/2018-911_gts/

      2. mehran911

        ۲۱ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (2115 ديدگاه)

        آقای دهقان عزیز
        نمی دونم چرا در سایت carscoops چنین چیزی نوشته شده !!!!!!
        اما چیزی که در این چند سال من از پورشه دیدم و در موردش خوندم این موضوع بینهایت عجبیه و به احتمال زیاد اشتباهی رخ داده باشه !!!!!!
        .
        راستش تا دقیقا موضوع مشخص نشه نمی تونم باور کنم !
        .
        خواهشا پیگیر این خبر باشید
        .
        موتور خطی اونم در خودرویی مثل ۹۱۱GTS واقعا عجیبه !!!!

        1. Daniel

          ۲۱ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (955 ديدگاه)

          مهران جان بنده سایت پورشه و سایت netcarshow رو بررسی کردم نوشته همون flat engine
          carscoops اشتباه نوشته.

        2. mehran911

          ۲۲ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (2115 ديدگاه)

          ممنون دانیال جان
          گفتم پورشه از این کارا نمیکنه ?

      3. Daniel

        ۲۱ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (955 ديدگاه)

        سایت خود پورشه هم نوشته flat engine
        http://www.porsche.com/specials/en-us/usa/911-gts/
        با تشکر

        1. امیر دهقان

          ۲۱ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (743 ديدگاه)

          بله حق با شما دوستانه
          سایت های کارانددرایور و موتورترند هم نوشتن شش سیلندر تخت. اشتباه از Carscoops بوده

        2. mehran911

          ۲۲ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (2115 ديدگاه)

          ممنون از آقای دهقان و دانیال عزیز بخاطر پیگیری و اطلاعشون .

      4. حامد

        ۲۳ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (188 ديدگاه)

        بابت پیگیری تون ممنونم جناب دهقان.

  8. مهدی

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    واقعا ایراد خاصی نمیشه از پورشه ها گرفت اما کسل کننده هستن در مقابل بعضی رقبا. چه مدل هایی که تو عکس میبینم چه تو خیابون

  9. مهدی

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (40 ديدگاه)

    چقدر هنر دارن این آلمانا
    با تغییر کوچیک توچراغ عقب نسبت به نسل چند سال پیش چقدر ماشین زیباتر شده. واقعا دیونه ی این طراحیشم

  10. Saied

    ۲۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    عشقه به خدا. ارزویه هر ماشین بازیه.

  11. سیاوش

    ۲۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (223 ديدگاه)

    این چه وضعشه اصلا در طراحی بدنه پورشه تغییری حاصل نمیشه خیلی دیگه خسته ککننده است .

  12. امیر

    ۲۳ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (21 ديدگاه)

    اینهمه۹۱۱ فرقشون چیه اخه میشه یکی توضیح بده؟؟اسب بخار بعضی از مدلها بهم نزدیکه اما اسمشون فرق داره، جرمی میگفت ۱۶ مدل مختلف وجود داره !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا