برای بسیاری از خودروسازها، شرکت در مسابقات یا ساخت خودروهای مسابقه ای تنها یک کار هزینه بر است که می تواند به تبلیغی برای نام تجاری و برند آنها تبدیل شود. اما در پورشه، ساخت خودروهای مسابقه ای هم کاری پولساز به شمار می آید.
کسب و کار سودآور پورشه در ساخت خودروهای مسابقه ای و اختصاصی سری ۹۹۷ نیز مثالی بر این ادعا می باشد. این شرکت بیش از ۱۵۰۰ دستگاه از انواع خودروهای مسابقه ای ۹۱۱ را در تاسیسات Zuffenhausen و در کنار تولیدات سری این خط تولید مونتاژ کرده است.
خودروهای مسابقه ای با توجه به نیاز یا سفارش مشتریان می توانند متفاوت باشند. تغییرات شامل مقاوم سازی بر اساس قوانین مسابقات و تیونینگ موتور و تغییرات آیرودینامیکی می شوند. در جدول زیر مقایسه ای بین خودروهای مسابقه ای ۹۱۱ GT3 را مشاهده می کنید.
محمد حسین
۳۱ تیر ۱۳۹۱ماشین فوق العاده ایه…
درسته میگن پورشه تنبل ترین طراحهای دنیا رو داره…
ولی باکیفیت ترین خودروها رو می سازه که 80 ساله دارن کار میکنن…موسسش هم فردیناند پورشه هست که یه روزهایی تو مرسدس بنز طراح خودرو بود بعدش جدا شد از این شرکت…
ولی لذت رانندگی این خودرو خیلی بالاتره…
نیسان GTR که بهش می گن گودزیلا و دهن هر ماشینی رو سرویس می کنه نتونست از پس پورشه 911 PDK بیاد…
در ضمن واقعا من بین GTR و 911 پورشه 911 رو انتخاب میکنم…چون چهرش واقعا جذابه…
قیافه GTR بعد از مدتی خسته کننده است
Ahmad..F12
۱۳ مهر ۱۳۹۳کی همچین حرفی زده آخه محمدحسین جان!!!
طراحی پورشه خیلی هم جسورانه و به روزه
ولی پایبند بودن پورشه به دیرینۀ خود باعث شده اینطور فکر کنی
ibra
۳۱ تیر ۱۳۹۱حالا که انتخاب کردی کی میری قولنامه کنی!!!!!!!!!
سامان
۳۱ تیر ۱۳۹۱واقعا ماشین خوبیه . حرف نداره . به نظر من طراحی خوبی داره.
محمدعلی
۳۱ تیر ۱۳۹۱عالیه
من خط تولیتش رو دیدم
ما هم دلمون خوشه صنعت خودروسازی داریم
tara
۲۴ مرداد ۱۳۹۱آقا نکن این کارووو :((:((
با احساسات جوون مردم اینجوری بازی نکن :((
آخه منم میخام از اینا بابا