نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۵: منصوری با یک دوجین از خودروهای فوقالعاده در ژنو، قلب طرفداران خود را به ضربان تند، واداشته است. پورشه کاین توربو، خودرویی که بهخودیخود، یک شاهکار در دنیای شاسی بلندهای اسپرت محسوب میشود، این بار با هنر دستان منصوری، جلوه ای تهاجمی و خشن یافته است.
کیت پیشنهادی منصوری برای این خودرو شامل یک کیت بدنه و همچنین یک مجموعه ارتقای پیشرانه میشود. طبق معمول، فیبرکربن، اصلیترین عنصری است که منصوری از آن در اجزای بدنه سود میبرد. سپر جلو و هواکشها و ورودیهای هوای آن کاملاً تغییر یافتهاند. در زیر سپر هم از اسپویلر لبه ای فیبرکربنی استفاده شده است. درب کاپوت نیز از همین جنس و با هواکشهای اضافی طراحی شده است. در زیر دربها، اسکرت های ظریف و با طراحی خاص قرار گرفتهاند. در انتهای خودرو، علاوه بر اسپویلر بزرگ سقفی، از یک اسپویلر لبه ای ظریف در پایین شیشه عقب و یک نوار فیبر کربنی در انتهای درب استفاده شده است. دیفیوزر عقب نیز از جنس فیبر کربن است و دو خروجی بزرگ اگزوز در طرفین را در خود جای میدهد. علاوه بر تغییرات و استفاده از کیت بدنه، چراغهای جلو و عقب نیز کاسه ای تیره رنگ از جنس فیبر کربن دارند. چرخهای آلیاژی ۲۳ اینچی با تایرهای ۳۱۵/۲۵ نیز به رنگ مشکی میباشند. با لمس یک دکمه میتوان ارتفاع خودرو را ۴ سانتیمتر دیگر کاهش داد تا در سرعتهای بالا از پایداری بهتری برخوردار باشد. فضای داخل کابین از روکشهای چرم، آلکانترا، فیبر کربن، آلومینیوم و چوب مرغوب پوشیده شده است. ترکیب رنگی و کنتراست ایجاد شده، فضایی دنج و کلاسیک را خلق نموده است. این شرکت آلمانی همچنین یک کیت ویژه ارتقای موتور را نیز برای این خودرو پیشنهاد میکند. با استفاده از این پکیج، قدرت موتور ۸ سیلندر کاین توربو از ۵۶۲ اسب بخار و گشتاور آن از ۸۰۰ نیوتن متر به ۷۹۰ اسب بخار و ۱۰۵۰ نیوتن متر افزایش خواهد یافت. صفر تا صد کاین توربوی منصوری تنها ۳.۹ ثانیه زمان میبرد و بیشینه سرعت نیز به طور الکترونیکی به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است.۱۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
شایان
۱۷ اسفند ۱۳۹۳خوشکله
NA-NikandreosApotheon-NA
۱۷ اسفند ۱۳۹۳رنگش خیلی خشن و تنده دل آدمو میزنه.
سفیدی
زردی نارنجی ای سبزی سرخی
قرمز زرشکی قهوه ای یعنی چی
امین
۱۸ اسفند ۱۳۹۳تفکر ایرانی + مهندسی آلمانی
علی - کیوج
۱۷ اسفند ۱۳۹۳داخلش با این رنگ جیگری خیلی جیگر شده!
Ghost
۱۷ اسفند ۱۳۹۳از نظر من “زیبا” نیست !
جواد
۱۸ اسفند ۱۳۹۳به نظر من منصوری خیلی رو بدنه افراطی کار میکنه به نظرم باید موتور حرفاشو بزنه نه ظاهر شلوغ چون الان تیونر های تازه کار و بدون اسم و رسم بدنه رو شلوغ می کنن
RETOLEX
۱۷ اسفند ۱۳۹۳رنگ خیلی با حالی داره
احسان(احسان سابق)
۱۷ اسفند ۱۳۹۳هیچوقت به دکمه های پایین صندلی کاین دقت نکرده بودم.با اینکه خوشکل نیست اما احساس مغرور بودن رو داره.وقتی با این همه وزن و عظمت توی 3.9 ثانیه به 100 میرسه دیگه چیزی نمیگم
سعید
۱۷ اسفند ۱۳۹۳رنگ داخل کابینش خیلی قشنگ نیست،البته اگه تو یه محیط روشن عکسشو گرفته بودن هم بیرونش و هم داخلش خیلی خیلی قشنگ تر به چشم میومد،ولی در کل عالی شده
احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
۱۷ اسفند ۱۳۹۳پدال جان یعنی کم کم این 2روز رو از اخبار دسته اول دنیا عقبی.
ولی بازم ممنون که هستی.
armin
۱۷ اسفند ۱۳۹۳جلو پنجرش شبیه موستانگ شده :))
Jeremy
۱۷ اسفند ۱۳۹۳این یارو منصوری ماشینای خوشگل رو برمیداره از ریخت میندازه و ابهت و زیباییشون رو لجن مال میکنه تازه یه چیزی هم میکشه رو قیمتش هه هه
ایرانی ها هر جای دنیا باشن خوب بلدن از سر مردم کلاه بردارن
محمد
۱۷ اسفند ۱۳۹۳jeremy عزیز شما سلیقه نداری لزومی نداره که گردن آقای منصوری بندازی
ضمنا این رو بدون که کورش منصوری سلطان تیونینگ جهان شناخته شده
E 36
۱۸ اسفند ۱۳۹۳یه شاهکار دیگه از منصوری ، حدود 800 اسب بخار برا شاسی بلند معرکس
عرفان
۱۸ اسفند ۱۳۹۳,و 1000 نیوتون متر گشتاور!!!!!!!!!!
سامی
۱۸ اسفند ۱۳۹۳خوش بحال خودمون ک پرایدمون اونقدی سبک هست ک نیازی ب فیبر کربن نداری :دی
MjM
۱۸ اسفند ۱۳۹۳منصوری جز 3 تیونر برتز دنیاست!
دانیال
۲۰ اسفند ۱۳۹۳خعلی خشن شده
amir hossein
۲۸ اسفند ۱۳۹۳واقعا عالیه طرح قشنگی هست خوشم اومد من عاشق ماشین های پورشه هستم.