پورشه

معرفی موشک به‌روز شده: پورشه 911 GT3 RS فیس لیفت

پورشه از نسخه به روز شده ۹۱۱ GT3 RS پرده‌برداری کرد.

پورشه 911 GT3 RS
این خودرو که ماه آینده در نمایشگاه ژنو معرفی عمومی خواهد شد از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۵۲۰ اسب بخار بهره می‌برد که قدرت آن نسبت به نمونه قبلی افزایش ۲۰ واحدی را نشان می‌دهد. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس ۷ سرعته PDK با تنظیمات ویژه متصل شده که باعث می‌شود شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن تنها در ۳.۲ ثانیه ثبت شود. حداکثر سرعت ۹۱۱ GT3 RS فیس لیفت نیز ۳۱۲ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

پورشه 911 GT3 RS
پیشرانه تنها بخش این خودرو نیست که به روز شده زیرا در بطن ۹۱۱ GT3 RS به روز شاهد نمای جلوی بهبود یافته با اسپویلری بزرگ‌تر هستیم. طراحان همچنین رکاب‌های جانبی جدید، چراغ‌های بازنگری شده و کاپوتی با دو ورودی جدید به منظور کمک به خنک کردن بهتر ترمز را روی این خودرو نصب کرده‌اند.

پورشه 911 GT3 RS
تغییرات تنها به همین‌جا محدود نمی‌شوند زیرا رینگ‌های سبک‌وزن ۲۰ و ۲۱ اینچی به همراه پوشش جدید پیشرانه که با چراغ سوم ترمز یکپارچه شده در این خودرو به چشم می‌خورند. به لطف این تغییرات، GT3 RS به روز شده بیش از دو برابر داون فورس ۹۱۱ GT3 را در سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت تولید می‌کند.

پورشه 911 GT3 RS

پورشه 911 GT3 RS
این استایل اسپورت به کابین نیز راه یافته و رانندگان در آن صندلی‌های مسابقه‌ای فیبر کربنی و فرمان پوشیده از آلکانترا را خواهند یافت. از آنجایی که طراحان خواسته‌اند این خودرو تا بیشترین حد ممکن سبک کنند بنابراین GT3 RS فیس لیفت از پانل‌های سبک‌تر درب و شیشه‌های کم‌وزن‌تر برای پنجره‌های عقب استفاده کرده‌اند. صندلی‌های عقب نیز تغییر یافته درحالی‌که برخی از متریال سرکوب کننده صدا نیز دیگر جایی در این خودرو ندارند.

پورشه 911 GT3 RS

پورشه 911 GT3 RS
محصول به روز شده پورشه همچون همیشه بدون هزینه‌ای اضافی با پکیج کلاب اسپورت عرضه می‌شود. این پکیج شامل رول بار، آتش‌خاموش‌کن و سوئیچ قطع ارتباط باتری می‌باشد.

پورشه 911 GT3 RS
خب صحبت از آپشن ها شد و باید گفت پکیج وایساخ به این خودرو بازگشته و به لطف استفاده از قطعات فیبر کربنی سبک‌وزنی همچون سقف باعث کاهش وزن بیشتر شده است. زمانی که ۹۱۱ GT RS فیس لیفت به این پکیج و رینگ‌های منیزیمی سفارشی مجهز باشد وزن خودرو تنها ۱۴۳۰ کیلوگرم می‌باشد.

پورشه 911 GT3 RS
بهای جدیدترین دست‌پرورده پورشه در آمریکا از ۱۸۷۵۰۰ دلار به همراه ۱۰۵۰ دلار هزینه تحویل آغاز می‌شود. پکیج وایساخ با بهای ۱۸ هزار دلاری در دسترس بوده درحالی‌که برای تصاحب رینگ‌های منیزیمی باید ۱۳ هزار دلار دیگر نیز بپردازید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. Amir

    ۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (173 ديدگاه)

    رینگ ۱۳ هزار دلاری!!!!

  2. KING 918

    ۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    پیشرانه 6 سیلندر 4 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 520 اسب بخار
    یا خدا …………
    الماس نایاب ……….
    اوج مهارت انسان پس از خلقت ………

  3. Amir

    ۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (173 ديدگاه)

    با پول رینگاش میشه یه فورد فیستای صفر کیلومتر خرید!!!

    1. حامد

      ۳ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (831 ديدگاه)

      ولی مثل این ۹۱۱خاص نیست?

  4. mokhtar

    ۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (75 ديدگاه)

    ساده و شیک فوق العاده است فقط پورشه میتونه از یه موتور شش سیلندر همچین قدرتی بکشه بیرون بدون اینکه فشاری رو موتور بیاد و استحلاکش زیاد بشه .
    لطفا خبر فراری پیستا رو هم پوشش بدین اون هم یه شاه کاری از بی نظیر از فراری هست به معنای واقعی کلمه زیبای وحشی

    1. صدرا

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (15 ديدگاه)

      عزیز دلم بقیه شرکتا مث AMG یا M نمیخوان از پیشرانه هاشون تا یه حدی قدرت بکشن وگرنه AMG تو a45s موتور چهارسیلندر 421 اسب کشیده بیرون یا مثلا همین انجین 5 سیلندر آئودی چقد دیگه باید اسب بکشن بیرون تا شما ببینی؟2jz و موتور نیسانgtr هم که دیگه زشته من بگم!

  5. حامد

    ۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    موتور 6 سیلندر 4 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 520
    و شتاب ۳.۲ ثانیه!!!!
    یعنی خبری از توربو نیست؟
    یعنی همه ای این قدرت هز یه موتور تنفس طبیعیه؟؟؟

    کلمه ای جز شگفت انگیز در وصفش به ذهنم نمیاد

  6. حسین وی

    ۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (463 ديدگاه)

    اینجوری که بوش میاد دیگه از اخرین تنفس طبیعی هاست :(
    پورش سلطان کشیدن اسب بخار از موتوره

  7. .

    ۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (28 ديدگاه)

    رینگ های طلایی خیلی بهش میاد

  8. مهدی

    ۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    البته پورشه همیشه ماشین های فوق العاده ای میسازه اما سلطان موتورهای تنفس طبیعی مطمعنا فراریه

    1. ایمان

      ۳ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (4062 ديدگاه)

      ???? تنفس طبیعی یعنی فراری ????

    2. فری

      ۲۶ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (2 ديدگاه)

      بله اول فراری بیشترین قدرتو از تنفس طبیعی میکشه بعد لامبورگینی بعد پورشه اینایی ک از این قدرت تعجب میکنن اول برن مدلهای یکسال قدیمیتر فراری رو ببینن بعد بگن پورشه سلطان قدرت از حجممه البته پورشه مهندسییش واقعا عالیه و نمیشه منکرش شد ولی در بحث قدرت از حجم فراری فعلا بی رقیبه

      1. Rasool

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (5 ديدگاه)

        پورشه چون از ی ۶ سیلندر چهار لیتری ۵۲۰ اسب بیرون کشیده شده سلطان اتمسفریک؟
        اونوقت موتور 4 سیلندر دو لیتری اتمسفریک هوندا ک ۲۰ سال پیش ازش ۲۵۰ اسب بخار بیرون کشیدن کشکه؟
        یا ۲۳ سال پیش ک از ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری سیویک تایپ R حدودا ۱۸۵ اسب قدرت بیرون کشیدن…
        دیگه بگذریم ک چن سال پیش سریعترین درگستر دف جلو اتمسفریک ۴ سیلندر دنیا با موتور k24 اتمسفریک ۶۰۰ اسبی تایم ۸.۷ ثانیه رو ثبت کرد.
        همه میتونن با ۶ سیلندر و یا ۸ سیلندر صاحب نام و قدرت بشن.اما اونی پرچمدار میمونه ک با نصف این مشخصات ب قدرت بالا برسه.
        من رو هوندا خیلی تعصب دارم اما این حرفم از روی تعصب نیس.و سلطان موتورای اتمسفریک جهان فراری و لامبورگینی نیستن.
        جهت اطلاع حدودا ۲۰ سال پیش هوندا s2000 با موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری اتمسفریک ۲۵۰ اسبیش رکورد دستیابی به بالاترین دور موتور تو بین خودروهای اتمسفریک رو زد.بالای ۹۰۰۰ دور بر دقیقه.تقریبا.
        ۱۰ سال بعد فراری با موتور ۸ سیلندر موفق شد این رکوردو از هوندا بگیره!!!

        1. Rasool

          ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (5 ديدگاه)

          موتور k24 از نوع ۴ سیلندر 2400cc هستش

      2. Amir

        ۶ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        درسته ولی با حجم و تعداد سیلندر های زیاد نه که با شیش تا سیلندر و چهار لیتر حجم!

  9. فقط آمریکا فقط ماسل

    ۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (218 ديدگاه)

    استادیه این پورش توی کشیدن 520اسب بدون توربو ای جانم

  10. Saied

    ۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    یکی از با شخصیت ترین ماشین هایه موجود در کره خاکی
    عاشقتم
    کاش میشد که صرفا جهت حسرت خوردن به دنیا نمیومدم ??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا