تولید پورشه ۹۱۱ الکتریکی در دنیای ماشین بازهای واقعی توهین به مقدسات محسوب میشود. خوشبختانه به نظر نمیرسد پورشه عجلهای برای تولید چنین خودرویی داشته باشد.
مدیر اجرایی این کمپانی در مصاحبه با اتوکار گفته که ۹۱۱ محبوب حداقل برای ۱۰ تا ۱۵ سال آینده پیشرانه احتراق داخلی خود را حفظ خواهد کرد.
او گفت:
ما در ۱۰ تا ۱۵ سال آینده پورشه ۹۱۱ با پیشرانهای احتراق داخلی خواهیم داشت. ما این پیشرانهها را داشته و سپس نسخههای پلاگین هیبریدی و کاملاً الکتریکی را تولید خواهیم کرد.
برنامه آینده درباره ۹۱۱ پلاگین هیبریدی روی میز قرار دارد اما هنوز تصمیم درباره تولید آن گرفته نشده است. ۹۱۱ مدلی اصلی برای ما بوده و باید روح یک خودروی اسپورت ناب را در آن داشته باشیم. زمانی که مشتریان خواهان ۹۱۱ الکتریکی باشند ما هم میتوانیم آماده تولید چنین خودرویی شویم.
انتظار میرود اولین خودروی تمام الکتریکی پورشه با نام میشن E در سال ۲۰۱۹ عرضه شود. پس از آن نیز میتوان گفت کمپانی تکنولوژی ساخت نسخه ۹۱۱ الکتریکی را در دو سال به دست خواهد آورد. خوشبختانه به نظر میرسد پورشه کاملاً به خواستههای مشتریان گوش داده و از تولید چنین مدلی تا زمانی که خریداران نخواهند، خودداری خواهد کرد.
saeid
۴ آذر ۱۳۹۶نمیدونم باید خوشحال بود یا ناراحت
همونطور که شاید وقتی به 10 سال قبل برگردیم و نظر مردم رو در مورد چت بدونیم، همه میگفتن بده، ولی الان از پیرمرد 70 ساله تا بچه ها تو گوشیشون تلگرام وجود داره …
کی به کیه، شاید یه روزی برسه و این دنیای مدرن جوری مارو با خودش به جلو ببره که تو اون دنیا، دیگه صدای غرش یک موتور 4000 سی سی هم برامون یک هیجان محسوب نشه
گروه سنی که با هفت سنگ و فوتبال خیابونیش شناخته می شد، با ورود تکنولوژی به بازی های کامپیوتری روی آورد. هیجانی که تو استپ هوا و محکم زدن توپ بهم بود و یا تو فرارهای دزد و پلیس و ترس پیدا شدن تو قایم موشک،جای خودش و به بازی های سه بعدی با مانیتورهای بسته به هم و تفنگ های مجازی و … داد.
میبینین!!
این یعنی غرق شدن تو مدرنیته !
کی به کیه شاید این سعید و هم فکراشم روزی در برابر حجم ورود تکنولوژی دووم نیارن و …
اسطوره هاشونو از یاد ببرن …
شاهین
۴ آذر ۱۳۹۶این مدلش خیلی قشنگتر از 911 های الانی هستش
حیف شد واقعا
911 دستخوش ی سری تغیرات روی چراغ ها و سپر ها و دیفیوزرها باید بشه دیگه واقعا تکراری شده طراحیش مخصوصا چراغ های گرد و بزرگ جلوش
عکس اولی رو دیدم واس اولین بار از پورشه 911 خوشم اومد چون صلیقه ای هستش قیافه ماشین ها
saeid
۴ آذر ۱۳۹۶شاهین جان
اما از نظر من زیبایی و اصالت پورشه به این که در طی مدت طولانی که از تولیدش میگذره
تغییراتش اونقد محسوس نبوده و روز اول پلتفرم اونقد زیبا ساخته شده که حتی هنوز هم نیازی در تغییر اون حس نمیکنم…
کافیه یک پورش 911 مدل 1970 رو نشون یک پیرزن که شاید اطلاع چندانی از ماشین نداره بدی و بعد بین صدتا ماشین مدل 2017 بگی کدوم مال همون شرکته! و اون بدرستی میتونه انتخابش کنه ! این در مورد چند خودرو ساز دیگه با همین نسبت مطرحه ؟
از نظر من خیلی انگشت شمار …
در کل این نظر منه
امیدوارم ناراحت نشده باشی شاهین جان :)
شاهین
۴ آذر ۱۳۹۶اختیار داری داداش چرا ناراحت بشم
همینطور که گفتم چهره ماشین صلیقه ای هستش من همیشه تو نظر اول که 911 رو میبینم اول فولوکس غورباقه ای میاد تو ذهنم ولی از نوع اسپرتش
ذهنیت من مدرنیزه هستش به غول معروف.خیلیا ماشین قدیمی میبینن واسش ذوق میکنن ولی من میگم این چیه بابا!!!
در اصل میشه اینجا به اصالت 911 پی برد که خوب خودشو بروز نگه داشته من نمیگم بده هیچوقت چون خودشو نشون داده 911 مخصوصا از لحاظ فنی و هندلینگ عالیش
درکل من از مدل کررا جی تی خیلی خوشم میومد چون استایل دیگه ای داشت تو خانواده پورشه حیف که دیگه تولید نشد …
اینم صلیقه ایه باز
saeid
۴ آذر ۱۳۹۶شاهین جان
حرفت کاملا درسته
بیتل شباهت زیادی به 911 داره
و شاید علتش الگو برداری اولیه فردیناند پورش از همون محصول اسطوره ای فولکس واگنه …
در واقع در سال 1947 اولین پورش زاده شد
که دقیقا بر مبنای پلتفرم فولکس بیتل بود
1963 هم 911 متولد شد …
و شاید بشه گفت این همون تاریخی بود که دنیا یکی از اولین خودروهای اسپرت رو به خودش دید …
نمیخوام ازش تعریف کنم
فقط خواستم بهت بگم که ایول
زدی به هدف
ناین ایلون
دقیقا یه قورباغست
قورباغه کوچولو من
قورباغه ای که تو هر مسابقه ای که تو مسیر مستقیم نباشه
توانایی اینو داره که هر پشه کوچولویی رو با زبون بزرگش داخل دهنش ببلعه :)
البته منظورم با Gt3 rs …