پورشهفولکس واگن

منفعت بالای پورشه برای فولکس واگن

گروه فولکس واگن، یک درخت است که پول به بار می‌آورد! و پورشه شاخه ایست که بیشترین محصول را دارد. حسابرسی ها تا پایان سال ۲۰۱۳ نشان می‌دهد که هر پورشه جدید که به فروش می‌رسد به طور متوسط ۲۳ هزار دلار سود عاید کمپانی می‌کند.

2014 Porsche Panamera S E-Hybrid
۲۰۱۴ Porsche Panamera S E-Hybrid
برای چشم انداز بهتر باید به سایر زیر مجموعه های فولکس هم نگاهی انداخت. جایی که بنتلی و لامبورگینی، هر کدام برای هر خودروی فروش رفته، ۲۱ هزار و ۵ هزار دلار سود عملیاتی نصیب شرکت می‌کنند. حاشیه سود پورشه به معنی ۱۸ درصد منفعت نسبت به قیمت فروش هر دستگاه است. این عدد برای فولکس پاسات یا جتا حدود ۲.۹ درصد می‌باشد.
Porsche 911 Turbo S Cabriolet
Porsche 911 Turbo S Cabriolet
بیزینس ویک این گزارش را با این توجیه پی می‌گیرد که خریداران پورشه، کمتر تحت تأثیر قیمت‌ها قرار می‌گیرند. بنابراین فولکس دلیلی برای کشیدن ترمز قیمت پورشه های جدید ندارد.
Volkswagen Pofit
Volkswagen Pofit
فروش کل فولکس واگن در سال ۲۰۱۳، معادل ۱۹۷ میلیارد یورو بود در حالی که درآمد این شرکت با تضعیف ۵۸ درصدی به ۹.۱ میلیارد یورو کاهش یافت. فولکس امیدوار است در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱۰ میلیون دستگاه خودرو تولید کند که نسبت به ۹۷۳۰۰۰۰ دستگاه سال ۲۰۱۳، اندکی رشد را نشان می‌دهد. بدین منظور بودجه عظیمی برای توسعه و تحقیق صرف شده که ۶ درصد از کل درآمد این شرکت را می‌بلعد. بدین ترتیب هزینه های این شرکت نیز ۲۳ درصد افزایش می‌یابد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود .

    خیلی غوله این فولکس واگن . خیلی .

    یکی از دلایل این سودها ، نتیجه استفاده از پلتفرم های مشترک است . .

    1. Zonda R

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      F.A
      لامبورگینی!!
      من فکر میکردم سودش بیش از اینها باشه
      برای vw
      هر چی سود کنن حقشونه
      چون
      مشتری مداری بالاترین اصلشونه

    2. meysam

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (52 ديدگاه)

      فکر کنم دیگه کم کم داره وقتش میرسه که تویوتا جایگاه پر فروشترین رو به فولکس واگذار کنه. سرعت رشد گروه فولکس وحشتناک بالا رفته.

  2. حامد MASERATI GT

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (304 ديدگاه)

    طبیعیه آلمانیا هوای همدیگرو دارن . افرین افرین

  3. زیگما

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    ببینید دوستان.
    ایران خودرو از 405 و چند تا از ماشین هاش سود نداشته(سال 1391). لذا منطقی بنظر میاد که قیمت هارو زیاد کنه.

    1. فرامرز

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1590 ديدگاه)

      405 کلاْ ۵-۶ میلیون هزینه ساخت داره ۲۰ میلیون میکشن روش! چی داره آخه؟ کیفیت ساختش با فرغون ۴۰ سال پیش یکیه. من بابام لوازم یدکی پراید داشت میگفت بعضی از جنس های فابریک ارزونترین چیزیه که تو بازار میشه پیدا کرد.

      1. Ehsan

        ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1243 ديدگاه)

        کاملا درسته فرامرز ، این در مورد تمام ماشین هاست برات یک مثال میزنم ، قیمت واشر سر سیلند سمند در نمایندگی پخش قطعات 13 هزارتومنه ولی در لوازم یدکی ها تا 40 هزار تومن قیمت داره ، البته هر مارکی فرق داره ولی معمولا قیمت در لوازم یدکیها با نمایندگی پخش بسته به قیمت و نوع قطعه از 30 تا 150 در صد تفاوت داره

  4. saied

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1261 ديدگاه)

    خیلی عالیه :)

  5. armin

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    اگر آلمانی ها قیمت ماشیناشون هم زیاد کنند،بازم می صرفه!!!!

    در مقابل پولی که میدی،واقعا ماشین میگیری!!!!

    نه این که 28میلیون بدی سمند ال ایکس بخری که تمام وجودش عیب و نقصه!!!!

    که اونم نمی صرفه آدم 28 میلیون پول بده!!!!

  6. مجید

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    درود به این خودروساز بزرگ و لعنت خدا بر لگن سازیهای ایران .

  7. رضا

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1691 ديدگاه)

    قدرت مدیریت آلمانی

  8. pouya

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (109 ديدگاه)

    نوش جونشون
    از شیر مادرم حلال تر

  9. کرمانشاه

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (108 ديدگاه)

    دوستان یه سوال ! دقیقا وظیفه ESP چیه؟

    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1674 ديدگاه)

      سیستم ترمز ضد لغزش که تو بیشتر ماشین های جدید بازار هست و نبود این سیستم ترمز باعث میشه که وقتی گاز میدی ، عقب ماشین تکون تکون نخوره …

  10. میلاد

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (56 ديدگاه)

    پورش به کی منفعت نمی رسونه؟
    حتی تماشای خاموش این ماشین هم آدم رو هیجان زده می کنه چه برسه به وقتی صداش رو بشنوی و شتابش رو ببینی :)

    1. ahmad

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1167 ديدگاه)

      میلاد درسته پورشه از لحاظ مالی به فولکس واگن منفعت زیادی میرسونه ولی در جواب این حرف شما تو زیر مجموعه های فولکس لامبورگینی منفعت بیشتری نصیب کسانی که از خیابون رد میشن میکنه حتی صداش هم بهتره.

      1. میلاد

        ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (56 ديدگاه)

        صد در 100!
        شما واسه من لامبو بیار اگر من لذت نبردم بزن تو گوشم!
        در مورد پورش کلی گفتم.این ماشین در نظر من خیلی خاص و دوست داشتنی هست.

  11. meysam

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    خیلی جالبه پورشه911 توربوS مدل 2014 ، صدی 7.5 مصرف میکنه (کمتر از 405). تو شبکه AAA داشت مشخصاتش رو میگفت. ( I LOVE GERMANY )

    1. e.scamp

      ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1947 ديدگاه)

      برادر من مقایسه 405 با پورشه مثل مقایسه قدرت پرواز بین سوسک لجن خوار مزرعه خوک ها با عقاب پر قهوه ای هستش

  12. احسان(احسان سابق)

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (2870 ديدگاه)

    3 سالی هست که پورشه هر سال رکورد سال قبل خودش رو میشکونه و مشخصه سود بیشتری رو به صاحبانش می رسونه.منم پول داشتم یکی از همین عروسک های اشتوتگاردی رو میخریدم

  13. مصطفی

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (295 ديدگاه)

    پورشه ناسلامتی آلمانیه اما فروشش تو آلمان از ایران کم تره!!!!!!!!!

    1. shayan

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1340 ديدگاه)

      آلمان بزرگترین و به نظر من که سالهاست تویه صنعت دارم کار میکنم و تقریبا با اکثر برندهایه صنعتی و تکنولژی روز و plc و برنامه سازی صنعتی آشنایی دارم میتونم با قدرت بگم که حتی ایالات متحده آمریکا هم توان کیفیت و خصوصیات برندهایه آلمانی رو نداره اینجا فقط داره از اتومبیل و نهایتا هواپیما گفته میشه ولی اینو بدون اگر آلمان نبود که بخواد یه روزی چنین امکاناتیو تقدیم به بشر کنه الان بنده و جنابعالی فکر چنین جهانیو هم که الان دراون حضور داریمو نمیتونستیم داشته و باشیمو حتی تویه رویاهامونم چنین شهریو تصور نمیکردیم پس نخواه با کوچیک جلوه دادن آلمان یا پورشه یا مردم آلمان اونارو کوچیک کنی و یا بخوای با این حرفها هر روز بگی ما اختلاف طبقاتی داریم و حرفایه تکراری که دوزار ارزش نداره بجایه این حرفا سعی کن اول خودتو اصلاح کنی و بعد بقیه رو البته سخته ولی شدنیه

  14. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1674 ديدگاه)

    فولوکس واگن شرکت خوبیه ، ولی بنظر من کار تویوتا ارزش بیشتری داره ؛ ببینید فولوکس واگن چندین شرکت رو در حالی که اون شرکت ها یه اسکلتی از خودشون داشتند و یه نامی برای خودشون درست کرده بودند خرید ؛ ولی تویوتا چی؟؟ خودش دو تا زیر مجموعه به نام لکسوس و سایون درست کرد واسه ی خودش و اون شرکت ها از صفر کارشون رو شروع کردند ، در ثانی فولوکس واگن تعداد زیر مجموعه های بیشتری نسبت به تویوتا داره ولی فروششون چی؟؟؟ فولوکس واگن شرکت خوبیه ولی بنظر من کار تویوتا ارزش بیشتری داره

    1. Arash66

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (433 ديدگاه)

      ببخشید که تویوتا به صورت فله ای ماشین تولید میکنه !

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود .

      محمد جان حرف شما درست .

      ولی نباید مدیریت بسیار عالیه فولکس رو نادیده گرفت . همیشه در رشد بوده .

      برندهای زیر را سود ده کرده . تکنولوژی موتورهای 12 سیلندر و 16 سیلندر .

      کمصرف ترین ماشین های دنیارو داره . یک گلف با 1.5 لیتر در هر صد

      کیلومتر .

      بعدشم برو تحقیق کن که اگر در پلتفرم هایی که از تکنولوژی مدولار

      استفاده میکنه ، یک مشکل ایجاد بشه ، چقدر فراخوان داره . چنتا برند

      زیر سوال میرن . اون مشکل در تمامیه ماشینهاش و در تمام سایز ها نمود

      پیدا میکنه . ضررش خیلی زیاده .

      پس هر کدام به اندازه ی خودشون ارزش دارند . ولی مشتری مداریه تویوتا

      انصافا خوبه . قبول دارم .

    3. داریوش. فقط پراید.فقط میدون اعدام

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (92 ديدگاه)

      درسته که اون شرکت ها رو در دست گرفته اما ادامه دادن و موفق کردن اون شرکت ها مگه کار هر شرکتیه؟ مثلا الان پورشه دست تویوتا بود به نظر شما همینقدر که الان موفق هستش موفقه؟ هنوز ژاپن نتونسته ماشینی بسازه که از دور هم بتونی تشخیص بدی این مال فلان کمپانیه، تا آرمش رو نبینی نمیدونیه چیه !!! من نمیگم آلمانها بهتر هستن ،بلکه ژاپن هیچ وقت بهایی رو که آلمانها برای پیشرفت پرداختن و می پردازن رو حاضر نیست بپردازه،به همین خاطر همیشه پشت کشور هایی مثل آلمان هستش.کل دنیا میدونن ژاپن کارش تقلیده نه نو آوری و خلاقیت.

  15. خاوری مزراتی

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1100 ديدگاه)

    باسلام خدمت دوستان
    گروه پورشه برمبنای برنامه ریزی قرار بود سال2020به سقف تولید 200000دستگاه برسه که با مدیریت بالای گروه وولکس واگن درسال آینده و باعرضه جهانی خودروی ماکان به احتمال بالا این سقف رو میشکنه و این یعنی رسیدن به اهداف ، 5سال زودتر از موعد
    مدیریت یعنی این …

  16. hero

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (590 ديدگاه)

    من نمیدونستم آئودی و لمبو هم متعلق به فولکسه!

    1. Arash66

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (433 ديدگاه)

      آئوئی سهامش برای فولکس هست و لامبو برای آئودی

    2. ehsan

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بوگاتی ـم سهامش متعلق به وولکس واگنه

  17. ali

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (95 ديدگاه)

    زیگما دیگه این حرفت غیر قابل تحمل بود! خواهشا به هیچ عنوان از خودروسازای داخلی حمایت نکن!!! همه پدالی ها در جریان خودروسازای داخلی هستن تو بیخیال شو! دوم اینکه ممنون میشم درباره سیاست و دین هم نظری ندی … با عرض پوزش!

  18. HILUX

    ۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (249 ديدگاه)

    ESPسیستم ترمز نیست بلکه یه سیستم واسه پایداریه که میتونه دریچه ی گاز و ترمز رو کنترل کنه یعنی روی ترمز کنترل داره ولی صرفا مال ترمز نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا