دو هفته پس از انتشار تصاویر کیت آئرودینامیک تِک آرت برای پورشه کاین، حالا صحبت از کیت پیشرانه جدید این تیونر است که موجب ایجاد قدرتی برابر ۷۰۰ اسببخار و گشتاور حداکثری معادل ۹۲۰ نیوتنمتر میشود. اگر طراحی بیرونی به اندازه کافی نتوانسته نظر شما را به خود جلب کند، شاید با مشاهده جهش قابل ملاحظه در عملکرد پیشرانه نسبت به موتور توربوی استاندارد کاین با ۵۱۲ اسببخار قدرت و گشتاور ۷۵۰ نیوتنمتر، بخواهید در این مورد تجدیدنظر کنید و قبول کنید که تحتتأثیر قرار گرفتهاید.
موتور توربوی استاندارد دارای شتاب صفر تا ۱۰۰ برابر ۴/۵ ثانیه بوده و حداکثر سرعتش ۲۷۹ کیلومتر بر ساعت است. حالا تصور کنید که افزایش ۱۸۰ اسببخاری و ۱۷۰ نیوتنمتری در خروجی موتور، چه تأثیری بر عملکرد خواهد گذاشت. با استفاده از کیت پیشرانه TA058/T2 تک آرت، کاین توربوی شما میتواند تنها در ۳/۹ ثانیه سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند و به سرعتی بالاتر از ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ یعنی عملکردی در حدّ یک بنتلی بنتِیگا. میزان قدرت در دسترس در دو سطح تنظیم میشود. اولین سطح در هنگام رانندگی نرمال، قدرتی برابر ۶۴۰ اسببخار در اختیار قرار میدهد و این در حالی است که با فشردن دکمه “Sport” میتوانید از حداکثر ۷۰۰ اسببخار ممکن استفاده کنید. نکته قابلتوجه دیگر در این خودروی تیونینگ، شتاب ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها در مدت ۱۳/۸ ثانیه است؛ چیزی که کاملاً باب میل کسانی است که میخواهند در یک مسابقه درگ شرکت کنند. ضمناً زمان رسیدن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت تنها ۹/۱ ثانیه است.۱۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
شایان
۶ مهر ۱۳۹۴فوق العادست مخصوصا برای مسابقه کم نمیاره
علی
۶ مهر ۱۳۹۴این گشتاور وقدرت موتور فقط اسمیه و هیج جا به کارش نمیاد،کسی نمیاد 700 اسب به خورد این ماشین بده یا بخواد از 700 اسبش استفاده کنه گشتاورش به درد افرود میخوره ولی کی میاد باهاش بره افرود،این تیون الکی فقط باعث کاهش عمر مفید موتور میشه و مصرف سوخت رو بالا میبره
HamidGh
۶ مهر ۱۳۹۴حرفت مث این میمونه که بگی کی میاد از 691 اسب اونتادور استفاده کنه اخه بجاش بریم پراید بخریم دیگه. اخه مثلا تو ایران اگه کسی اینو بتونه وارد کنه تو کل کشور کی میتونه جلوش وایسه؟؟؟ چه تو افرود چه انرود
مهدی
۶ مهر ۱۳۹۴زیبایی. استحکام. کیفیت. اصالت
mehran911
۶ مهر ۱۳۹۴در بین تیونر های اختصاصی پورشه مثل TechArt و9ff و RUF
TechArt یه چیز دیگست با توجه به تغییر جزئی در مصرف سوخت و آلایندگی
واقعا عالی عمل کرده که این موضوع نشان دهنده پتانسیل های بالای پورشه کاین هست
البته ناگفته نمونه کاین در مدل توربو اس شتابی معادل 3.8 ثانیه در 96 کیلومتر برساعت و حداکثر سرعت 283 کیلومتر برساعت رو ثبت کرده که در نوع خودش واقعا عالیست
احمد باقری
۶ مهر ۱۳۹۴ماشین خوبیه. ظاهرش خیلی بهتر از 911 هست(نیاز نیست بگید که این شاسی بلند هست و 911، شاسی بلند نیست)، منظورم این هست که کاین، طراحی و ظاهر قابل قبولی داره، در حالی که 911، هیچ رنگی از طراحی و زیبایی به خودش ندیده.
mehran911
۶ مهر ۱۳۹۴جناب احمد باقری
اینکه هر کس تو هر قسمت از این سایت و تو هر پستی نظر خودشو بده کاملا به حق و منطقی هستش .
اما من نمیدونم مشکل تو با پورشه 911 چیه که مدت مدیدیه سعی و تلاش و ممارست به خرج میدی که به هر نحوی ایرادی از این خودرو بگیری
بعنوان مثال پست M6 GT3 و میشن E و معرفی پورشه 911 کاررا 2016
دوست من تو این 4-3 سالی که تو پدال هستم و 8-7 سالی که در مورد خودرو میخونم با خیلی ها در مورد پورشه بحث کردم و جواب خیلی هارو دادم که پستاش موجوده
جواب شما رو هم تو پست های قبلی دادم ولی مثل اینکه قانع نمیشی ونخواهی شد
اولاطراحی تمام خودرو های پورشه از اول تاریخ تا حالا برگرفته و الهام گرفته از 911 است .
دوما مردم و تمام علاقه مندان به خودرو این طراحی رو دوست دارند و از دیدنش لذت میبرند محض رضای خدا در مورد آمار فروش 911 درکشور هایی مثل آمریکا آلمان چین
و محبوبیتش در این کشور ها و در کل جهان تحقیق کن
سوما هر ساله رشد فروش دو رقمی 911 جواب محکمی به امثال شماست که نمی خواهید ببینید و بفهمید و این که شما با این طراحی مشکل داری نتیجه نمیشود که طراحی این خودرو بد باشه
چهارما شما هر وقت 911 رو از نزدیک دیدین بیاید طراحیشو زیز سوال ببرید
تو پست میشن E دوست عزیزم محسن جواب امثال شما رو داد اما کو گوش شنوا
تو پست M6 GT3 شما و جناب AHMADREZA باز هم با بیانات گوهر بار فضای سایت را منور فرمودین
محض اطلاع شما و AHMADREZA در جواب پست M6 GT3 باید بگم از لحاظ هندلینگ و دینامیک هیچ خودرویی به پای پورشه نمیرسه و فعلا هم نه خواهد رسید در این مورد حاضرم باهر کسی بحث کنم
و در آخر اینکه من نمیدونم شما طرفدار کدوم برند و کدوم خودرو هستین اگه امکانش هست لطف کنین و به اطلاع من برسونین ممنون میشم
Archi KHAN
۶ مهر ۱۳۹۴مهران جان عزیز
خاک اره را اره نکن !
بزار این بابا هم دلش خوش باشه به رویاهاش.
نرود میخ آهنی در سنگ …
Archi KHAN
۱۰ مهر ۱۳۹۴افرادی هستن که نمیتونن بعضی از بزرگ ها را ببنین
چون از همون اول محقر بودن ، حقیر بزرگ شدن و با حقارتشون باقی خواهند موند.
این افراد ناخودآگاه با بزرگی ها ، اصالت ها و کلا اسم های ماندگار مخالفن
و یه جورایی تو هر موضوعی سریع جبهه میگیرن و میرن بسمت فرد ضعیف ، بدون اینکه فکر کنند حق با کی هست ؟؟!!!
چون میخوان به ذات خودشون و فردی که وجه مشترک با کمبودهای شخصی شان داره رجعت کنن.
که در سطح جامعه هم از این جور افراد و این ژست ها خیلی بود و هست …
(( البته اضافه کنم منظور از حقیر اصلا معنی ، فقیر نیست. چون بعضی افراد مال ندارن اما منش بالا دارن و افرادی هم مال فراوان دارند اما … ))
البته این تیپ افراد نمیشه بهشون گفت بیمار ، فقط یه طیفی از بافت جامعه هستن
که نه در ایران بلکه در همه ی جوامع موجودِ
رضا
۱۹ مهر ۱۳۹۴حق کاملا با مهرانه.اول باید یه ماشینو از نزدیک دید بعدش در مورد طراحیش ایراد گرفت.
mohsen
۶ مهر ۱۳۹۴واقعا همچین حسی رو به طراحی پورشه دارید؟
مثله نظر مردم عادیه که این دیگه چیه قورباغس ماشین باید شاستی بلند باشه چینیم باشه اشکال نداره
حالا جلوش باشه حرف شما درست بقیه جاهاش کجاش مشکل داره؟ عقبش که عالیییه از بنز GT خیلی بهتره که چراغ اتوبوس چسبونده عقب عملکردشم که دیگه چیزی نمیگم
فردین بهادری نژاد
۶ مهر ۱۳۹۴با چراغای عقبش خیلی حال کردم
mohammad_boss429
۶ مهر ۱۳۹۴آره واقعا خوشکل شده
جنوب
۷ مهر ۱۳۹۴عاششششقتم شرکتِ پورش!!!!!
لطفاً ببخشید احساسی شد….
mro
۷ مهر ۱۳۹۴بهترین و زیباترین خودرو پورشه از گذشته تا حالاست به نظر من …. طراحی فوق العاده خارجی و صد البته طراحی داخلی شگفت انگیز و مناسب با هر سلیقه ای …. به نظر من قشنگ ترین طراحی داخلی ای که دیدم مال پورشه کاین و پانامراست …
bahman
۱۵ مهر ۱۳۹۴سلام
یه سوال دارم دوستان چند وقت پیش یه پورشه باکستر سوار شدم که شتابشو بسته بودن و گاز نمیخورد میشه بگید چطور این کارو میکنن و چطور میشه درستش کرد؟
با تشکر هر کس میدونه لطفا جواب بده