برخی میگویند نوستالژی یک استراتژی بازاریابی عالی است. چیزهایی که شما را به یاد دوران خوش گذشته میاندازند کاملاً جواب میدهند حتی اگر این موضوع دربارهی خودروها باشد.
پورشه این را به خوبی میداند و به عنوان برندی که محصولاتی کاملاً نمادین و افسانهای ساخته، درست وسط بهشت قرار دارد. استراتژی پورشه هریتیج دیزاین را خدمت شما معرفی میکنیم که برنامهای مشترک بین بخش انحصاری و بخش طراحی استایل پورشه میباشد. هدف این دپارتمان معرفی مدلهای متنوع پورشه ۹۱۱ با عناصر نمادین اما مدرن است.
یکی از اولین مدلهایی که آغازگر این راه است پورشه ۹۱۱ اسپیدستر جدید میباشد که در نمایشگاه نیویورک به نمایش درآمد. این خودرو پیشنمایشی از محصولات سبک زندگی پورشه است و در آینده خبرهای بیشتری از این دست خودروها به گوش خواهد رسید.
ژرمنها سال آینده محصولات خاص و سفارشی مجهز به پکیج هریتیج دیزاین را عرضه خواهند کرد. برخی عناصر دکوراتیو و خاص مربوط به چندین سال پیش در دسترس خریداران خواهد بود.
یکی از مدیران بخش انحصاری پورشه میگوید:
انتقال ارزشهای برند به آینده امری حیاتی است. مدلهای مجهز به پکیج هریتیج دیزاین نشان دهندهی توجه خاص به جزئیات در محصولات پورشه خواهند بود و این موضوع بخشی از نوآوریهای فنی و تخصصی ما میباشد.
خب آنچه که باعث تمایز و خاص بودن این پکیج میشود چیست؟ جدای از رنگ ویژه، این خودروها دارای بافت نفیس در کابین خواهند بود. عناصری همچون مخمل، الگوی پپیتا و یا تارتان نیز در این خودروها بکار خواهند رفت. مدیر بخش استایل طراحی پورشه نیز گفته است: “رنگ قدیمی، کارتهای خاطرهانگیز، خودروهای موزهای، عناصر طراحی عصر معاصر و… اینها تمام چیزهایی هستند که برای نشان دادن زبان طراحی گذشته الهامبخش ما شدهاند.”
یاس ی
۴ تیر ۱۳۹۸اینکار را با دل ما نکنید ، پورشه همینجوری عالیه دیگه با این پکیجها چه شود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پورشه یعنی جادوووووو
Abbas
۴ تیر ۱۳۹۸همین چهارتا عکس آخری فقط،رنگ بندیاشو یه نگاه بندازین خداییش
Car lover
۴ تیر ۱۳۹۸عاشق این طرح پارچه برا ماشین هستم حس پتو مسافرتی رو داره
اگ مث من عشق خواب باشید میفهمید چی میگم