رپورتاژ

قدردانی از مشتریان وفادار در جشن با شکوه هزار نفری مشتریان مدیران خودرو

جشن باشکوه پایان سال شرکت مدیران خودرو به رسم هر سال در ماه پایانی سال برگزار خواهد شد. این جشن فرصتی ویژه برای قدردانی از همراهی مشتریان عزیز و نمایندگان برتر این شرکت و دیدار چهره به چهره مدیران ارشد مدیران خودرو با مشتریان است. جشن پایان سال مدیران خودرو در ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۳ به صورت همزمان با ۵۰ نمایندگی این شرکت در سراسر کشور و با حضور بیش از ۷۰۰۰ نفر از خانواده مشتریان مدیران خودرو برگزار خواهد شد. در این رویداد بزرگ برنامه‌های متنوعی مانند اجرای موسیقی زنده توسط خواننده‌های مطرح کشورمان و آتش بازی تدارک دیده شده، همچنین در این رویداد مروری بر دستاوردهای سال گذشته، چشم‌انداز سال آینده شرکت با معرفی محصولات جدید به نمایش در می‌آید.

جشنی به پاس همراهی مشتریان

مدیران خودرو در سالی که گذشت، بیش از پیش بر ارتباط دوسویه و تجربه‌ای متمایز برای مشتریان تمرکز کرد. در این سال با وجود چالش‌های مختلف پیش آمده، به پاس همراهی مشتریان، این شرکت توانست از چالش‌های پیش آمده گذر کند و به دنبال ایجاد تجربه بهتری برای مشتریان خود باشد. مدیران خودرو به ارتباط دو سویه با مشتریان تاکید دارد و به ویژه در برنامه‌های آتی این شرکت، تعامل پایدار، خدمات شخصی‌سازی شده و ن وآوری مستمر در دستور کار قرار دارد.

در این رویداد مدیران شرکت در کنار ارتباط چهره به چهره با مشتریان، از استراتژی‌های موثر آینده مدیران خودرو برای بهبود مستمر خدمات و افزایش سطح رضایت مشتریان رونمایی خواهند کرد، استراتژی‌هایی که می‌تواند به افزایش قدرت انتخاب مشتریان، اعتماد متقابل، وفاداری مبتنی بر تجربه و ارتباط دو سویه مبتنی بر ارزش مشترک تاثیرگذاری مستقیم داشته باشد.

چشم اندازی به سال آینده مدیران خودرو

همانطور که گفته شد یکی از بخش‌های مهم این رویداد، معرفی محصولات سال آینده شرکت مدیران خودرو است. در این جشن، مشتریان و نمایندگان فروش شاهد رونمایی از مدل‌های جدید محصولات این برند خواهند بود. این فرصت منحصر به فرد به مشتریان اجازه می‌دهد تا از نزدیک با ویژگی‌ها و امکانات جدید خودروها آشنا شوند و به انتخاب‌های آینده خود فکر کنند. همچنین در این مراسم، مروری بر عملکرد و دستاوردهای امسال مدیران خودرو به ویژه از منظر باشگاه‌های مشتریان ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم خواهد شد.

تقدیر از مشتریان کلیدی و وفادار

جشن پایان سال مدیران خودرو، رویدادی به پاس قدردانی از خانواده مشتریان این شرکت است، مشتریانی که ارزشمندترین سرمایه مدیران خودرو محسوب می‌شوند و این شرکت خدمت رسانی و قدردانی از مشتریان خود را در حکم یک وظیفه می‌داند.

به رسم هرساله در جشن پایان سال مدیران خودرو، از مشتریان کلیدی و مطرح شرکت تقدیر به عمل می‌آید، این مشتریان هر کدام عضوی از خانواده بزرگ مدیران خودرو در تمامی نقاط کشور بوده و چهره اصلی برند‌های این شرکت هستند. تقدیر از مشتریان کلیدی نشان‌دهنده قدردانی از اعتماد و وفاداری آن‌هاست و به ایجاد رابطه‌ای پایدار و دوسویه میان شرکت و مشتری کمک می‌کند. مشتریان، سرمایه اصلی هر کسب‌وکار هستند و توجه به نیازها و رضایت آن‌ها، نه‌تنها باعث افزایش وفاداری می‌شود، بلکه به رشد و موفقیت بلندمدت شرکت نیز کمک می‌کند.

در این رویداد، نمایندگان برتر در زمینه مشتری‌مداری نیز تقدیر خواهند شد. این نمایندگان با تلاش مستمر و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، به عنوان الگوهای برتر در صنعت خودروسازی شناخته می‌شوند. مدیران خودرو با برگزاری این مراسم، نشان می‌دهد که رعایت حقوق مشتریان و ایجاد رضایت آنها از اصول کلیدی فعالیت‌های این شرکت است و همواره در تلاش برای ارتقاء استانداردهای خدمات به مشتریان خود در سراسر کشور خواهد بود.

 

باشگاه مشتریان: هویت‌های متفاوت برای مشتریان خاص

باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام به عنوان یکی از بخش‌های مهم و تأثیرگذار این شرکت، با تمرکز بر مسئولیت اجتماعی (CSR)، در سال‌های اخیر نقش بسزایی در ارتقاء خدمات به مشتریان ایفا کرده است. این باشگاه با ارائه خدمات ویژه به مشتریان وفادار و برگزاری رویدادهای مختلف، به تقویت رابطه نزدیک با مشتریان پرداخته و همچنین در زمینه حمایت از نیازهای اجتماعی به ویژه توانمند سازی دانش آموزان و کودکان کمتر برخوردار گام برداشته است. در این راستا، مدیران خودرو به دنبال ایجاد بستری است که در آن مشتریان بتوانند در کنار خرید محصولات با کیفیت، به پشتیبانی از پروژه‌های مسئولیت اجتماعی نیز کمک کنند.

باشگاه مشتریان فونیکس، رویکردی متفاوتی نسبت به دو برند دیگر دارد، این باشگاه برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال تجربه‌های خاص و پرهیجان هستند، ایونت‌های ورزشی مانند مسابقات تنیس و اسب سواری را تدارک دیده که با استقبال بالای مشتریان این برند نیز همراه شده است. این باشگاه در تلاش می‌کند تا برای مشتریان خود فضایی پر از هیجان و فعالیت‌های ورزشی ایجاد کند تا مشتریان از تجربه خرید خود لذت بیشتری ببرند. از طرفی رویدادهایی خاص با تمرکز بر حفظ و احترام به محیط زیست و تلاش برای ساخت آینده‌ای عاری از آلودگی‌های محیطی برای مشتریان برند فونیکس NEV تدارک دیده شده که نشان از تمرکز این برند بر هویت انرژی‌های پاک و حفظ محیط زیست است.

باشگاه مشتریان اکستریم نیز به مشتریانی اختصاص دارد که به دنبال برندهای لوکس و خاص هستند. این باشگاه با توجه به خواسته‌ها و نیازهای خاص این دسته از مشتریان، خدمات ویژه‌ای در زمینه خرید محصولات لوکس و پشتیبانی اختصاصی ارائه می‌دهد. اکستریم، با تمرکز بر ارائه محصولات با کیفیت و ویژه، به یکی از باشگاه‌های مهم برای مشتریان سطح بالای بازار تبدیل شده است.

تأکید بر مشتری مداری، ثروت اصلی مدیران خودرو

در پایان، مدیران خودرو با تأکید بر اینکه مشتری‌مداری همواره در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار دارد، اشاره خواهند کرد که مشتریان کلیدی، نمایندگان فروش برتر و باشگاه‌های مشتریان، بخش اصلی ثروت و سرمایه اجتماعی این شرکت هستند. این جشن پایان سال، نشان‌دهنده آن است که مدیران خودرو همواره در تلاش است تا خدمات خود را در بهترین سطح ممکن ارائه دهد و رابطه‌ای مستحکم و پایدار با مشتریان برقرار کند.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. نیو کار

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (122 ديدگاه)

    اینایی که ام‌وی‌ام 110مدل 82دارن هم میتونن تو این جشن بزرگ و بیاد ماندنی و خاطره انگیز و شعف انگیز و غیر قابل تصور و شورانگیز کنار خانواده خیلی خیلی خیلی بزرگ شاسی بلند سوران پراوازه وباکلاس فونیکس شرکت کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 7
    مخالفم 1
  2. نانو

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    خدایا میشه یه روزی از این شال های زیبا بر گردن ما باشه یکی دوبار که ماشیناشون بخاطر نبود قطعه یکی دو ماه تو نمایندگی خاک خورد با همین شال ها مدیر نمایندگی خفه می کنن همین خنده رویان

    موافقم 3
    مخالفم 3
  3. هراکلیوس

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (334 ديدگاه)

    وقتی آب که سر بالا رفت، قورباغه ابوعطا می‌خواند کشوزی که مردمش یه زمانی کادیلاک بیوک وشورولت سفارش ایران سوار میشدن حالا باید برای اشغال های چینی جشن بزرگ بگیرن

    موافقم 5
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا