به مناسبت هفته تربیت بدنی، تور ۲ روزه خودروهای کلاسیک و اسپرت بامو در منطقه قصران برگزار شد. این رویداد که توسط هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی رودبار قصران و بامو کلوب ایران به اجرا درآمد، از تاریخ ۱۸ تا ۱۹ مهر ۱۴۰۳ به طول انجامید. اسپانسر اصلی این تور دو روزه، شرکت پرشیاخودرو و گروه پرشیا موبیلتی بود که با حمایتهای خود نقش مهمی در برگزاری این رویداد داشتند.
مبدا ابتدایی این تور از نمایندگی کد ۱۰۹ نیاوران پرشیا خودرو و در مرحله بعد کاخ نیاوران در شمال تهران تعیین شده بود و مقصد نهایی آن، هتل میگون در منطقه خوش آب و هوای شمیرانات بود. این تور بهگونهای طراحی شده بود که شرکتکنندگان، یک شب در هتل میگون اقامت داشتند و فرصت دیدار و تبادل تجربیات میان علاقهمندان به خودروهای کلاسیک و اسپرت بامو را به دست آوردند.
این تور برای علاقهمندان به خودروهای کلاسیک بامو فرصتی منحصربهفرد بود تا مدلهای خاص و تاریخی این برند را از نزدیک مشاهده کنند. از خودروهای حاضر در این تور میتوان به مدلهای کمیاب و محبوبی مانند بامو E46 کوپه، چند دستگاه بامو ۲۰۰۲، بامو E21 و بامو E30 اشاره کرد. همچنین، یکی از شاخصترین خودروهای این تور، بامو ۳.۰ CSI بود که به دلیل طراحی خاص و موتور قدرتمند خود همواره مورد توجه علاقهمندان به خودروهای کلاسیک قرار گرفته است.
علاوه بر خودروهای کلاسیک، مدلهای اسپرت بامو نیز در این تور حضور داشتند. از جمله خودروهای اسپرت میتوان به مدلهای محبوب و قدرتمند سری ۳، بامو Z4، بامو X4 و بامو X1 اشاره کرد. همچنین، بامو ۳۲۸ GT نیز به عنوان یکی از خودروهای اسپرت شاخص در این رویداد حضور داشت که با طراحی زیبا و عملکرد عالی خود توجه علاقهمندان را به خود جلب کرد.
𝐀𝐥𝐢
۲۲ مهر ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/10/bmw-classic-3.jpg
خیلی قشنگه
amirkhanzadeh
۲۲ مهر ۱۴۰۳از گرد همایی ها باید بیشتر بذارند
محمدهادی
۲۳ مهر ۱۴۰۳فقط اون سری هفت مافیایی دهه نود🔥🔥🔥🔥
Nr
۲۲ مهر ۱۴۰۳حیف که دیر به دنیا اومدم برای خریدن یه e60 💔
پ.ن: کسی اطلاع داره چند تاe60 ده سیلندر هم تو ایران هست؟
mmd@
۲۲ مهر ۱۴۰۳حرفی برای گفتن ندارم☠️
علی جردن
۲۲ مهر ۱۴۰۳بخاطر قانون واردات خودرو تموم بیامو های پلاک ملی کلاسیک بشمار میان الان ۷۳۰i واسه ما ایرانیا خودروی آخرین سیستمی بنظر میاد درحالی که در آنسوی مرزها ماشین قدیمی به حساب میاد. البته بیامو های ۴ سیلندر ارزش کلاسیک کردن هم ندارن نه نسخه Mpower وجود داره نه مدل های ۶&۸ سیلندر.
قانون واردات اگر اصلاح شه نسل های جدید بیامو بتونن پلاک ملی شن نه اینکه ماشینای قدیمی با قیمت های نجومی و به اسم خودروی جدید بفروش برن
JaMsHiD-B
۲۲ مهر ۱۴۰۳اون e38 عکس تایتل☠️
JAPAN
۲۲ مهر ۱۴۰۳۲ روز میرید زیبایی میبیند و برمیگردید خوشبحال اونی که بره
مهراد
۲۲ مهر ۱۴۰۳😍♥️😍♥️😍
پارسی
۲۲ مهر ۱۴۰۳پ e39 کو
JaMsHiD_R1988
۲۳ مهر ۱۴۰۳خیلی کم وارد ایران شده خیلی خاصن مثل E36 وارد نشده
علی منصوری
۲۳ مهر ۱۴۰۳ی اعلام درست درمون نکردن ملت خبردار بشن، حال میده چنین توری رفتن، البته فک کنم اول باید ب ام و داشته باشی، خب همین اندازه تبلیغات پس کافیه
M power
۲۴ مهر ۱۴۰۳داغ دلم تازه شد….
genius
۲۵ مهر ۱۴۰۳والا یه سرچ ساده لازمه تا ببینید کاخ نیاورون هم شمال تهران نیست همون شمیرانات هست برای من که جد اندر جد تهرونی ام شمال تهرون میشه میدون ونک اونجا مرز بین تهرون و شمرونه. لطفا جغرافیای منطقه رو به بازی نگیرید