در جشنواره خلاقیت فونیکس، برنده سفر به چین باشید
برند فونیکس، این نقطه ایدهآل را برای خود متصور است که بتواند چیزی فراتر از محصولات با کیفیت را به مشتریان خود ارائه کند. در این راستا باشگاه مشتریان فونیکس قصد دارد به پاس وفاداری مشتریان، تجربه ای به یاد ماندنی را رقم بزند و برای اولین بار ، از مالکان خلاق خودروهای برند فونیکس دعوت کرده است تا با شرکت در کمپین «از ایران تا چین ،عکس بگیر ،طرح بزن ،برنامه بچین» شانس خود را برای سفری جذاب به چین محک بزنند.
هدف اصلی این جشنواره ایجاد بستری برای ارتباط بهتر اعضای خانواده فونیکس و فرصتی برای اعضای این خانواده است تا برنده سفری بی نظیر به کشور چین شوند. برندهای پیشرو، اهمیت ویژهای برای وفاداری مشتریان قائل هستند و به پاس این وفاداری، مشتریان فونیکس فرصتی ویژه برای سفر به چین خواهند داشت.
با توجه به گستره پهناور چین، این کشور، اقلیمها و فرهنگهای مختلفی را شامل میشود و این سفر، امکانی برای آشنایی با شهرهای بزرگ، زیباییهای کم نظیر، تاریخ و فرهنگ این کشور است که هر ساله میلیونها گردشگر را به خود جذب میکند. برخی از این شهرها، قطبهای اقتصادی و مالی چین هستند و با آسمانخراشهای بلند و آثار تاریخی فراوان، یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران را به خود اختصاص میدهند.
نکته قابل توجه درباره سفر به چین این است که مشتریان در امتداد برنامه خود، گذری هم به کارخانه مادر خودروهای فونیکس خواهند داشت میتوانند از نزدیک، درک بهتری از فرآیند به کارگیری تکنولوژی و سرعت رشد آن پیدا کنند.
امکان شرکت در این جشنواره، بخشهای مختلفی را شامل میشود
طراحی تیشرت :
شرکتکنندگان این جشنواره میتوانند خلاقیت و مهارتهای طراحی خود را با شرکت در بخش طراحی تیشرت به نمایش بگذارند. طرح های منحصر به فرد و چشم نوازی که نشان دهنده جایگاه برند فونیکس و ارزش های آن باشد. این طراحی بسیار ارزشمند است و به فونیکس امکان میدهد دیدگاه مشتریان خود را بهتر بشناسد.
طراحی مسکات:
یکی دیگر از بخشهای این جشنواره، تخیل در راستای خلق یک مسکات جذاب برای برند فونیکس است. در تشریح مفهوم مسکات میتوان گفت که کاراکتری گرافیکی یا عروسکی است که به نماد یا نشانه یک برند تبدیل میشود. این کاراکتر به شخصیت برند زندگی میبخشد، سفیر آن به حساب میآید و ارتباطی انسانی بین برند و مخاطبانش برقرار میکند. این مسکات باید ماهیت خودروهای فونیکس را به تصویر بکشد و برای مشتریان، یادآور این برند باشد.
تولید محتوا(عکس و ویدیو):
در بخش دیگر این جشنواره، شرکتکنندگان مستعد میتوانند مهارت های خود را با خلق ویدیوهای جذاب یا عکسهای زیبا با خودروهای فونیکس خود به تصویر بکشند و تجربیات، ماجراجویی ها و لذتِ داشتن یک وسیله نقلیه لوکس را به اشتراک بگذارند.
بهترین محتوا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی باشگاه مشتریان فونیکس نمایش داده می شود .
فرآیند شرکت در جشنواره:
به منظور شرکت در این جشنواره میتوانید به لینک زیر مراجعه و فرم مشارکت را تکمیل نمایید.
https://mvmco.porsline.ir/s/chinatravelbyfownix
شایان ذکر است شرکتکنندگان تا ۳ مرداد فرصت دارند تا آثار خود را برای فونیکس ارسال کنند.
فرصت استثنایی برای سفر به چین، پایان این ماجرا نیست و به نفرات دوم و سوم این جشنواره نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. در صورت علاقه به طراحی و تولید محتوا میتوانید نتیجه خلاقیت خود را با فونیکس به اشتراک بگذارید.
فقط چین
۲۷ تیر ۱۴۰۲سفر به چین؟؟؟
یا خدا😍😍😍😍
Navidd
۲۷ تیر ۱۴۰۲احتمالا همون کاربر Teslaهستی
NAVID۰۰۹۸
۲۷ تیر ۱۴۰۲مسافران چین گشته
یاتانقافهی جدید رونمایی شد 🤣🤣🤣👋🏻
مردیم از خوشی
۲۷ تیر ۱۴۰۲تمام شرکت های خودور سازی ایران مشتی دزد هستند که خودرو خارجی را بیش از دوبرابر قیمت واقعی به دست مشتری می رسانند
Python
۲۷ تیر ۱۴۰۲ایران خودرو به دلیل نیروی کار ارزان وزمین مفت وانرژی ارزان بازار انحصاری ۸۰میلیونی ومواد اولیه ارزان نخبه های فراوان
مزایایی که کمتر شرکتی در جهان داره
میتونه به غول خودرو سازی تبدیل بشه
یا نه همین الان میتونه مزدا ۳رو با قیمت ۱۰هزار دلار تولید کنه به دلیل مزایاش
اما بزرگ ترین مشکل دولتی بودنشه
اگه بخش خصوصی بیاد وسط مشکل حل میشه
تولیدات الان ایران خودرو یه چیزی در حد هنده واز چین هم عقب افتاده
امیدوارم از هند عقب نیفتیم وبخش خصوصی بیاد وسط
Genius
۲۷ تیر ۱۴۰۲داداچ چهار صفحه تاریخ بخونی بد نیستا!بیخیال مطالعه واسه ما ایرانیا کار حضرت فیله اقلا تونل زمان ببین ایران ناسیونال رو برادران خیامی که شخصی بودن تاسیس کردن تا بهمن ۵۷ هم خودشون بالاسر کار بودند اسفند ۵۷ چی تغییر کرد که ایران ناسیونال هپلی هاپو شد؟؟ باریکلا همون چیزی اومد رو کار که هنوزم هست پس این نسخه های عجیب غریب رو نپیچ چون اینا هستن تا خلاف عقل عمل کنن و درست هم نمیشن
Amiro
۲۷ تیر ۱۴۰۲خریدار سانتافه ۲۰۱۷ صفر رنگ قهوه ای 🙃
🤌🙂🧡
ADAK
۲۷ تیر ۱۴۰۲ما ها باید همچین کمپین هایی شرکت کنیم ؛
«از ایران تا ایتالیا ،عکس بگیر ،طرح بزن ،برنامه بچین» شانس خود را برای سفری جذاب به ایتالیا محک بزن
«از ایران تا آلمان ،عکس بگیر ،طرح بزن ،برنامه بچین» شانس خود را برای سفری جذاب به آلمان محک بزن
«از ایران تا امریکا ،عکس بگیر ،طرح بزن ،برنامه بچین» شانس خود را برای سفری جذاب به امریکا محک بزن
هی …
بله اینجوریاس
M/D
۲۸ تیر ۱۴۰۲نمیشه تعصبی نگاه نکنید؟
هر کشوری زیبایی های خاص خودشو داره که کشور دیگه نداره و مطمئنا سفر به همه کشور ها هم ارزشمنده حتی کشور های بدبخت آفریقایی.
این جوری که تو داری میگی چین هیچی نداره و آلمان داره.
بعد مشکل خاصی هم نیست تو پول خرج کن برو همین کمپین هم الکیه تهش خیلی پول زیادی خرج میکنن تا با این چین برن طوری که میبینی هزینه چین رفتن عادی و بدون کمپین کمتر در میاد.
Mr
۲۸ تیر ۱۴۰۲آخی ببخشید تو ذوقت خورد
چین رو با اون کشورهای دیگه مقایسه میکنی؟
تموم شد دوره غرب عزیزم حیف شد در دوران زندگیت تا الان نشد به غرب سفر کنی
برج شانگهای به تنهایی میرزه به کل امریکا
Mr. gt c
۲۷ تیر ۱۴۰۲برای مالکان هست فقط…
Royal Driver
۲۸ تیر ۱۴۰۲همینمون کم بود فقط….