رپورتاژ

موفقیت اکسید در کسب رتبه سوم گزارش سالیانه موسسه معتبر جی دی پاور

برند اکسید اخیرا با کسب مقام سوم در گزارش سال ۲۰۲۴ وب سایت موسسه معتبر “جی دی پاور” به دستاورد مهم دیگری دست یافته است. اینگونه موفقیتها در واقع نشان دهنده تلاش مداوم برند اکسید برای حفظ برتری خود در فناوری هوشمند خودرو و همچنین حضور روز افزون در بازار جهانی است. همچنین از آنجایی که این برند مشتاقانه منتظر شروع “نشست جهانی کاربران” در ماه اکتبر ۲۰۲۴ است ، تلاش میکند به تقویت ارتباط خود با مصرف کنندگان رده بالا در سراسر جهان ادامه دهد.

موفقیت اکسید در کسب رتبه سوم گزارش سالیانه موسسه  جی دی پاور

در تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۲۴ ، شرکت اکسید در شهر هانگژو مفتخر به کسب مقام سوم در “گزارش تجربه هوشمند خودرو” موسسه جی دی پاور شد. این گزارش عملکرد قوی برند اکسید در زمینه ی توسعه فناوری های هوشمند را ( با کسب امتیاز ۵۷۱ ) تحسین کرده و این برند را در میان مدعیان اصلی صنعت خودرو قرار داده است. گزارش تجربه هوشمند خودرو در واقع کیفیت و تجربه ی رانندگی را بر طبق ۳۱ ویژگی فناوری اصلی ارزیابی می‌کند که هر دو دسته کابین هوشمند و رانندگی هوشمند را شامل میشود.

موسسه جی دی پاور که همواره به دلیل ارزیابی های مستقل و بی طرفانه ی خود در جهان شناخته می شود ، از سال ۱۹۶۸ یکی از موسسات پیشرو در زمینه ی ارزیابی و تحقیق در صنعت خودرو بوده است. گزارش تجربه هوشمند خودرو نیز یک گزارش کلیدی است که نوآوری برندهای مختلف خودرو را مورد ارزیابی قرار میدهد. امتیاز چشمگیر اکسید در این گزارش نه تنها نشان دهنده توانایی های تکنولوژیک این شرکت است ، بلکه اعتماد رو به رشد مصرف کنندگان به این برند را نشان می دهد. این دستاورد مهم در واقع مهر تاییدی است بر تعهد اکسید  به نوآوری به ویژه در زمینه استفاده از انرژی های جدید و فناوری های هوشمند ، که در واقع به دو رکن اساسی در استراتژی توسعه این برند تبدیل شده اند. علاوه بر این شرکت برند اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ، نمایشگاهی که فناوری های پیشرفته ای مانند سیستم های رانندگی هوشمند و خودروی مفهومی E08 را به نمایش گذاشت ، شهرت این برند را به عنوان یک رهبر نوآور در زمینه صنعت خودرو تقویت کرد.

اکسید: روایت هفت سال پیشرفت مداوم

از زمان معرفی خودرو مفهومی اکسید تی ایکس)  ( EXEED TX در نمایشگاه خودرو فرانکفورت هفت سال پیش ، اکسید سفری پرتلاش را برای گسترش در سطح جهانی آغاز کرده است. این برند در سال ۲۰۲۱ با عرضه مدل TX وارد بازارهای خارجی شد. در طول این سال ها ، اکسید به طور مداوم توانسته است اعتماد و توجه مشتریان رده بالا را در مناطق مختلف جهان از جمله اروپای شرقی، خاورمیانه و آمریکای جنوبی به خود جذب کند.

رویکرد برند اکسید نسبت به گسترش بازار خود همواره متمایز از روش‌های سنتی بوده و بر ایجاد یک برند لوکس از طریق ابداعات مستمر و همکاری‌های استراتژیک تمرکز دارد. شرکت در رویدادهای معتبر مانند نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو و همچنین تعامل با افراد مشهور در اروپای شرقی نقش مهمی در تقویت ارزش برند اکسید ایفا کرده است. حضور این برند در خاورمیانه ، به ویژه از طریق رویدادهای EXEEDER ، نیز نمایانگر تعهد اکسید به ارتباط با مشتریان در سطح عمیق‌تر است. شعار برند اکسید ( BORN FOR MORE) نیز متناسب با میل مخاطبانِ هدفِ این برند برای جابجایی مرزهای رانندگی طراحی شده است.

چشم انداز اکسید در “اجلاس جهانی کاربران

اکسید هم اکنون در حال آماده شدن برای “اجلاس جهانی کاربران” ۲۰۲۴ است که اواسط اکتبر در چین برگزار میشود. اکسید قصد دارد از این رویداد برای نمایش آخرین نوآوری های خود استفاده کند و فرصتی را برای شرکت کنندگان  فراهم کند تا مستقیماً با تیم های طراحی و مهندسی خود در تعامل باشند. در این اجلاس همچنین یک روز به طور ویژه به امر فناوری اختصاص داده خواهد شد که طی آن فناوری های جدید ، از جمله در زمینه روباتیک ، رونمایی خواهند شد.

همچنین با تکیه بر موفقیت اجلاس سال گذشته ، اکسید قصد دارد کمپین استخدام جهانی KOC 2024 را راه اندازی کند. این کمپین به دنبال افرادی است که در گسترش و ترویج محصولات ، مدیریت گروه و سازماندهی رویدادها مهارت دارند. این افراد به شهر ووهو دعوت خواهند شد و به عنوان “دوستان برند” اکسید مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۴ رای

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Mr wrong

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (269 ديدگاه)

    خب پس
    سه میلیارد رفت رو قیمتش

    موافقم 19
    مخالفم 5
    1. مزدا

      ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (2082 ديدگاه)

      اتفاقا تو بازار با این قیمت فضای خریداری نداره واسه همین دارن براش کلی پول تبلیغات خرج می‌کنند!
      از چت شخصی و ماشین و گلزار و چشم انداز جهانی و…
      از این چرندیات میگن شاید فروش داشته باش

      موافقم 18
      مخالفم 3
    2. amirkhanzadeh

      ۲۰ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (403 ديدگاه)

      چه میشه کرد وقتی ما پیشرفت نداریم مجبوریم هر چی می دند بگیرم
      خود کشورمان دنا اپشنال و ساینا لندکروز داره

      موافقم 1
      مخالفم 1
  2. کرگدن باواریا

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (772 ديدگاه)

    تعجبی نداره وقتی کیا سورنتو از نظر این سایت بهترین شاسی ماشین دنیا باشه ، چرا چری تیگو نباشه ؟؟ 😂

    موافقم 25
    مخالفم 12
  3. nima.jdm

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    این تبلیغ اکستریم بالای سایت رو بردارین خدایی

    موافقم 30
    مخالفم 4
    1. داود

      ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (211 ديدگاه)

      آره واقعا آخه چیه این یکساله همش تبلیغ جت شخصی اکستریم آدم حالش بهم میخوره

      موافقم 6
      مخالفم 1
  4. PARSA

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    ۱۰ سال پیش با پول این شاسی بلندای بی نام و نشان چینی میشد دوتا بنز s500 گرفت الان مانیتور متحرک چینی

    موافقم 10
    مخالفم 1
  5. Taha Ayoobi

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (3623 ديدگاه)

    نوچ نوچ نوچ.

    قبلا میگفتن خونه 4 میلیارد تن آدم میلرزید، الان لگن نه ببخشید جت شخصی 4 میلیارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا