رپورتاژ

پر قدرت، مقتدر، تجربه‌ی سفری مطمئن، برگ برنده‌ی اکستریم: TXL و LX‌

در سال‌های اخیر، اگرچه خودروهای الکتریکی در بازار کم و بیش زیاد شده‌اند، اما مشتریانی که عاشق رانندگی هستند، هنوز وسایل نقلیه بنزینی را ترجیح می‌دهند تا از صدای روان و تجربه رانندگی خود لذت ببرند، مخصوصاً هنگام خرید خودرو هایSUV، کیفت لوکس و عملکرد عالی هستند. طراحان خودرو های SUV بنزینی لوکس اکستریم XTRIM TXL و XTRIM LX را برای برآوردن نیازهای مختلف مشتری های مختلف طراحی می کنند.

XTRIM به طور ویژه موتورهای ۲.۰ TGDI و  ۱.۶ TGDIرا انتخاب کرده است تا نیازهای متنوع مشتری ها را برای عملکرد بالا و قدرت قوی برآورده کند و به کاربران امکان انتخاب بیشتری می دهد. XTRIM TXL به موتور ۲.۰ TGDI با حداکثر قدرت ۲۶۱ اسب بخار، حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتن بر متر، شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر در ۷/۷s مجهز شده است. XTRIM LX به یک موتور توربوشارژ ۱.۶ TGDIبا حداکثر قدرت ۱۹۷ اسب بخار ، حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن بر متر، شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر در ۸/۸s مجهز شده است، این دو مدل از نظر قدرت کمی متفاوت هستند. XTRIM TXL قدرتمندتر و روان تر است، در حالی که XTRIM LX قدرتمند و کم مصرف است.

TXL مجهز به موتور  ۲.۰ TGDI از یک توربوشارژر با راندمان بالا استفاده می کند تا ورودی هوا را تقویت کند و مجهز به سیستم تزریق مستقیم ۳۵۰ بار است که عملکرد فوق العاده ای به آن می دهد. با به کارگیری انواع فناوری های پیشرفته NVH، از جمله سیستم شفت تعادل دوگانه برای کاهش لرزش موتور، دمپر خمشی و پیچشی، مجموعه ژنراتور بی صدا و غیره، عملکرد NVH TXL در سطح پیشرو در صنعت قرار دارد که به ویژه برای شهروندان خاص طراحی شده است.

LX مجهز یه موتور ۱.۶ TGDI از بسیاری از فناوری‌های پیشرفته مانند سیستم احتراق هوشمند I-HEC، سیستم مدیریت حرارتی گرمایش سریع، فناوری واکنش سریع سوپر شارژ، فناوری کاهش اصطکاک و غیره استفاده می‌کند و یک جابجایی کوچک نیز می‌تواند قدرت قوی را آزاد کند. چه از چراغ راهنما شروع شود و چه در شتاب سبقت گرفتن، می تواند به سرعت به فشردن پدال گاز پاسخ دهد و در این مرحله شاهد شتاب سریع خودرو هستیم که از بلوک سیلندر آلیاژ آلومینیومی دایکاست استفاده می کند که در مقایسه با موتور نسل قبلی به استحکام بیشتری دست یافته و وزن را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد و قدرت عالی  و اقتصادی را تضمین می کند.

اکستریم  TXLو LX به طور کامل با پیگیری مصرف کنندگان برای عملکرد بالا و کیفیت لوکس مطابقت دارد. باور کنید که با قدرت قوی خود، مصرف کنندگان بیشتری در آینده به پایگاه مالکان خودرو XTRIM خواهند پیوست تا جذابیت بی نهایت عملکرد نهایی و نهایت تجمل را تجربه کنند.

 

میانگین امتیازات ۲ از ۵
از مجموع ۱۴ رای

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. hosen

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    الان فرق این ماشین با تیگو 8 و فیدلتی پرستیژ چیه؟ همشون عین همن با سه تا لوگوی مختلف

    موافقم 8
    مخالفم 3
    1. ALI A

      ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اینجوری که شنیدم اکستریم ها تو بازار به قیمت کارخونه هم خریدار نداره… ملت رفتن طرف وارداتی ها…هونگچی و ؤاپنی و کره ایها…

      موافقم 8
      مخالفم 2
    2. ALI A

      ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (54 ديدگاه)

      اینجوری که شنیدم اکستریم ها تو بازار به قیمت کارخونه هم خریدار نداره… ملت رفتن طرف وارداتی ها…هونگچی و ؤاپنی و کره ایها… ارزش خرید با این قیمتا رو نداره هم این هم یه مدل بالاترش…

      موافقم 5
      مخالفم 2
    3. نانو

      ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (142 ديدگاه)

      به نظرم فروش عالی نخواهد داشت تیگو 8و7و فونیکسfxبهتر میخرن

      موافقم 4
      مخالفم 2
  2. سامان

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (32 ديدگاه)

    خودرویی که تیراژش کمه نباید خرید هر چند پرقدرت و با کیفیت باشه .خودروهای کم تیراژ ،خدمات پس از فروش بسیار پایینی دارن.

    موافقم 7
    مخالفم 1
  3. هراکلیوس

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (177 ديدگاه)

    تو خیابون یکی شو دیدن اونجوری که میگن ابهت بزرگی نداره باز فرم چراغ های تیگو 8خیلی بهتر از اینه

    موافقم 5
    مخالفم 1
  4. علیرضا

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    از کی تابه حال ماشین ۱.۶ لیتری پسوند قدرت براش میاد

    موافقم 7
    مخالفم 3
    1. کسرا

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (160 ديدگاه)

      چه ربطی داره
      الان مرسدس ای ام جی وان یدونه ۱.۶ لیتری با موتور برقی داره
      یعنی قدرتمند نیست؟
      این نشون از بهره‌وری موتوره

      1. ali

        ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (181 ديدگاه)

        با سلام
        چه قیاس مع الفارغی.اون لبه تکنولوژی کجا و این آشغال بی هویت چینی کجا؟؟؟اینا هم از ایران فرغون یاد گرفتن چراغ جلو عجب عوض کنن و یه اسم جدید بهش بدن …اینجا هم که شده آزمایشگاه آت و آشغالهای چینی رو خلق الله.ما هم از بس جنس خوب نداشتیم دیگه فرق جنس خوب و بد رو نمیتونیم تشخیص بدیم.من خودم ماشین چینی دارم ولی یه فوت کوزه گری رو اینا بلد نشدن و بهشون ندادن.مثلا یه ماشین 110 اسب چینی رو با یه 110 اسب ژاپنی یا حتی کره ای یا … مقایسه کنید میبینید چه قدر کندتر و خنگ تره .اینم همونه

  5. محسن

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (174 ديدگاه)

    دنا از این قوی تره

    موافقم 4
    مخالفم 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا