مقامات رسمی و عالی رتبه کشور در مراسمی از پیشرفتهای فونیکس NEV در زمینه توسعه خودروهای برقی بازدید کردند. در این رویداد، مدیران خودرو از تمرکز خود بر محصولات دوستدار محیط زیست تحت عنوان برند فونیکس NEV خبر داد. فونیکس NEV تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید و تیگو ۷ پرو پلاگین-هیبرید، ضمن نمایش از جانب وزیر صمت تست شده و با ابراز رضایت ایشان همراه بود. فونیکس NEV اعلام کرد با هر یک از محصولات این برند، دو شارژر رایگان به خریداران تقدیم میشود.
تحول صنعت خودرو از حرف تا عمل
از جمله مقامات حاضر در این مراسم میتوان به دکتر علی آبادی – وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، دکتر زاکانی – شهردار محترم تهران و دکتر سلاجقه – معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد. همچنین وزیر صمت، شهردار تهران و مدیرعامل مجموعه مدیران خودرو در این مراسم به سخنرانی پرداختند. وزیر صمت در صحبتهای خود به اولویت دادن در حمایت از خودروسازان برقی خبر داد. شهردار تهران نیز از اهمیت تحول صنعت خودرو در کاهش آلودگی هوا سخن گفت. همچنین مدیر عامل شرکت مدیران خودرو درباره تلاش و سرمایهگذاری جدی این مجموعه با تمرکز بر فونیکس NEV برای توسعه محصولات دوستدار محیط زیست، سخنانی اظهار کرد.
خودروهای تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید و تیگو ۷ پرو پلاگین-هیبرید – بهعنوان محصول آتی فونیکس NEV – بخش دیگری از این مراسم بود که با بازدید مسئولان و تست از جانب وزیر صمت همراه شد و وی به دنبال تست این محصولات به تمجید از سرعت توسعه محصولات فونیکس پرداخت.
خدمات فونیکس: از تحویل دو شارژر تا نصب Wallbox (ایستگاه شارژ خانگی):
در راستای حمایت از مشتریانی که با ارجحیت دادن به دغدغههای زیستمحیطی، برای خرید محصولات دوستدار محیط زیست اقدام میکنند، فونیکس NEV در کنار شارژر همراه که به مشتریان تقدیم میشود، یک دستگاه شارژر خانگی را نیز از طریق Home Service این برند در منزل یا محل مورد نظر خریداران نصب میکند. شارژر همراه با قدرت ۳.۶ کیلووات و والباکس با قدرت شارژ ۷ کیلووات، به مشتریان محصولات برقی و پلاگین-هیبرید فونیکس پیشکش میشود.
مدیران خودرو و در رأس آن، فاز NEV (New Energy Vehicles) از سبد محصولات برند فونیکس، نشان داده بهعنوان پیشگام در زمینه تحول صنعت خودرو، در مقام عمل به گسترش خودروهای برقی جامه عمل پوشانده و از مرحله حرف و شعار فراتر رفته است. طبعا با حمایتهای دولتی و ایجاد زیرساختهای عمومی برای شارژ این محصولات، گذار خودروسازان به سوی محصولات برقی و همچنین استقبال مشتریان برای خرید این محصولات، سرعتی مضاعف خواهد گرفت.
ممد ژانگولر
۲۰ آذر ۱۴۰۲واقعا تحولیه
MR.JD
۲۰ آذر ۱۴۰۲شخصا هیچوقت احساس خوبی نسبت به مدیران خودرو نداشتم
از همان اول که با اون کپی ماتیز (ام وی ام۱۱۰) و چری ویانا (لعنت الله علیه) و … آمده بود تنفری از این برند داشتم که دلیلش کیفیت مضخرف آنها بود.
ولی حالا می بینم که دلیل تنفر شدیدم از این شرکت سرطان بودنشه !
شما دقت کنید در این چهار پنج سال اخیر که بازار خودرو به شکل وحشتناکی خراب شد : بسته شدن واردات و افزایش دو سه برابری قیمت و فروش خودرو با قرعه کشی و بورس و هجوم مردم به خودرو برای سرمایه گزاری و . و . و …
همه شرکت ها به نوعی ضرر کردند یا رو به افول گزاشتند . الا این مدیران خودرو :
سایپا و ایران خودرو شروع کردند به گدایی حذف آپشن و کیفیت و افزایش قیمت / سایر مونتاژ کار ها چندتا خارجی درست حسابی که داشتند تولیدشان متوقف شد / وارد کنندگان به عزا نشستند .
اما مدیران خودرو ! شما نگاه کنید تا قبل از این اتفاقات مدیران خودرو ۵۳۰/۵۵۰ . ۳۱۵ . ایکس۳۳ . ایکس۲۲ . تیگو۵ و … عرضه میکرد آنهم با التماس و فروش اقساطی با حداقل سود و اینطور چیز ها .
اما الان با یک برند من در آوردی (که آنهم کپی از یک برند دریل هست) شده سنگ محک خودروهای لوکس ! طوری که انگار باید فرد خاصی باشی که بتوانی مشتری این شرکت شوی .
محل پارک اختصاصی در فروشگاه های زنجیره ای ! مسابقه گلف ! تنیس ! اسکی ! بولینگ !
مراسم مخصوص دارندگان یک خودرو خاص (پرومکس ۲۵۶ گیگ) و کلی کار های هنری و فرهنگی مثلا کول
این شرکت با این کارها توانسته گروهی از مشتریانی که فاقد اطلاعات و سواد در حوزه خودرو هستند یا کسانی که عاشق چشم هم چشمی را به خود جلب کند و با این کار مثل یک غده سرطانی بازار خودرو را اشغال کند
قسمت دردناک اینجاست که کل مدیای اتوموبیل هم در اشغال این شرکت هست کل سایت ها خودشان را اجاره دادند به این شرکت حتی پدال . البته از آنجایی که این شرکت با چند تا ال سی دی وآپشن یکبار مصرف فاز تسلا هم برمیدارد خود را خدای تکنولورژی میپندارد و به همین دلیل به مدیای تکنولورژی هم نفوذ کرده و کسانی هم که قبلا کارشان تبلیغ سیم سیار و لوازم جانبی و گوشی بوده مثل این مثلا اینفلوئنسر های دنیای خودرو یاد گرفته اند که با یک دوربین (حتی گوشی) با دم تکان دادن به این شرکت ها شروع کنند به بهبه و چه چه گفتن .
همه اینها فقط در مورد تبلیغات زرد این شرکت هست که به بدترین شدت انجام میشود مطمعنا بحث های مهم دیگری هم در مورد خود خودروها و خدمات پس از فروش آنها و البته قیمت گزاری این شرکت وجود دارد
مثلا بهمن موتور زمانی که دیگنیتی فیدلیتی را حدود ۸۰۰ میلیون میفروخت شامل جریمه ۱۳.۸۶۰ میلیارد تومنی شد
این شرکت به قمیت هایی بسیار فضایی تر ماشین میفروخت ولی بجای جریمه همیشه تعریف و تمجید شد .
(این نظر شخصی بنده است شاید هم این طور نباشه من اشتباه کنم ! به هر حال اینجا یک سایت خودرو هست و من هم مثل بقیه دوستان نظر خودم را بیان کردم فردا خدای ناکرده مدیران خودرو یا پدال از من ناراحت نشوند)
ARMAN سابق
۲۰ آذر ۱۴۰۲کاملا حق میگی رفیق
متاسفانه مردم ما تو تمام چیزا اکثرا دنبال چشم و هم چشمین و زرق و برق و آپشن و اینا از همه چی براشون مهم تره و همچین شرکتهایی میان ماشین میدن با آپشن و زرق و برق زیاد ولی فاقد ذره ای کیفیت
بعد مردم میخرن و ادعا می کنن از ماشینای کره ای و ژاپنی که قبلاً داشتن بهتره چرا چون هیچی نمی فهمن
رضا شریعت
۲۱ آذر ۱۴۰۲شما چه فشاری بهت اومده،!!کاری ندارم به مسئولان بی خرد،ولی تکنولوژی از هر کشوری باشه خوبه،من به شخصه از محصولات چینی خوب،بسیار راضی هستم،و کارم طوریه که همه نوع ماشین تو دست وبالم هست و سی ساله کار خودرو انجام میدم و امثال شما زیاد دیدم که گارد تخصص میگیرید در حالی که یک بار هم سوغر هیچکدام از فونیکسها نشدین،شما ماشین آلمانی بخر ولی توجه به قیمت هم بفرما،در همون چین تولیداتی هست که بسیار با کیفیت تر از محصولات اروپاییست ولی باید دیوار تعصب را خراب کرد
MR.JD
۲۲ آذر ۱۴۰۲فشار ؟
من به عنوان کسی که اطلاعاتی در باب اتوموبیل ها دارم نظراتم را درست و نادرست بیان میکنم و هرچند کوچک اقدامی جهت افزایش آگاهی عمومی و اشتراک گزاری اطلاعات انجام میدهم . انتقادم هم از ماشین های چینی ( در این مورد ماشین های چینی یک شرکت خاص ) طبق سند و مدرک یعنی علم هست
نه اینکه مثل جنابعالی که مثل تازه به دوران رسیده ها اومدی میگی من میلیادرم کارم ماشینه و همه جور ماشین زیر بال و پرم هست و … تو تاحالا سوار فونیکس نشدی
وضعیت مالی و کار من حریم من هست لزومی نمیبینم که مایه فخر فروشی ام باشد کذا برای اظهار نظر در مورد ماشین چینی هم احتیاجی به اینکار ها ندارم . همانطور که بدون سوار شدن به حمار میتوان راحتی آنرا ارزیابی کرد !
نشان بده من کجا نوشتم که ماشین آلمانی بخرید ؟ من به ماشین خوب فارغ از ملیت آن بها میدهم
ماشین چینی با کیفیت تر از اروپا که هیچ . همین آسیایی های تازه کاری مثل هیوندا و کیا هم نیست . این تعصب نیست حقیقته و شما هم یا فرق خوب و بد را نمیدونی یا هم اگر میدونی نونت توی اینکار هست که برای من مدافع حقوق فونیکس شدی !
مزدا
۲۱ آذر ۱۴۰۲وزیر وزرای آقای رئیسی بدجور به خودروسازان چینی حال میدن!!
حالا شما انتظاری داری واردات بی دردسر ادامه پیدا کنه!!
Carl
۲۰ آذر ۱۴۰۲تا وقتی مسئولین مجنون ما دیوار میخورن
گربه نره ها از آشفتگی کارزار سود میبرن
فونیکس دیگه داره مثل ی خودروساز ژاپنی تو آمریکا بازار ایرانو قبضه میکنه
امیدوارم روزی برسه همین تیتر های قشنگ قشنگو برای خودروساز هایی که مردم ما لیاقتشونو دارن زده بشه
🤡
۲۰ آذر ۱۴۰۲زرشک
حسن
۲۰ آذر ۱۴۰۲چهره ها را که ببینی قشنگ متوجه میشی که چه قشر و قماشی مافیای خودرو هستن واقعا کجا را پیدا کنیم که اینا نباشن
MehdiTurbo
۲۰ آذر ۱۴۰۲درستشم هکینه این افراد مافیای خودرو و مسئولان کشور باشن
Navid A J
۲۱ آذر ۱۴۰۲هر وقت میزنه ب سرم که برگردم ایران، دقیقا میام اخبار رو مرور میکنم.
Behnam1012
۲۰ آذر ۱۴۰۲مدیران خودرو با فروش یک دستگاه تیگو 8 پرو که همه قطعاتشم وارداتیه اندازه سود فروش پنج عدد تیگو هشت توسط چری سود میکنه ، اینو میگن مدیریت قوی !!!
امیر
۲۰ آذر ۱۴۰۲از کادیلاک سویل مدل روز به چری…تحول نیم قدت ایران به روایت ساده
امیر
۲۰ آذر ۱۴۰۲نیم قرن
A1
۲۰ آذر ۱۴۰۲رقیب جدی تسلا بالاخره پیدا شد
۲۰ آذر ۱۴۰۲چقدر میتونه این مدیران خودرو باهوش
و البته ببخشید که میگم … باشه !
خیلی نامردین که ماشینو چند برابر گرونتر از قیمتش تو چین میدید
اون دنیا باید جواب مردم رو بدید
همون طور که تو نمایندگیتون با وعده های چرت مردم رو الاف کردید اون دنیا هم دهنتون رو سرویس میکنیم🙃
۲۱ آذر ۱۴۰۲سانسور کردی
Ali.Malek
۲۰ آذر ۱۴۰۲به وزارت صمت باشه که ایشون به پراید و پارس و ماشین های ۳۰سال پیش و آشغال های دیگه هم ابراز رضایت مینمایند وگرنه الان وضعمون این نبود.