رپورتاژ

با فونیکس NEV در مسیر تجربیات خاص و زندگی پایدار

بازدید مشتریان تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید از جاذبه‌های دبی

مشتریانی که با خرید تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید در کمپین هیجان‌انگیز سفر دو نفره به دبی برنده شده بودند، از این شهر توریستی و جذابیت‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس در کشور امارات بازدید کردند.

برند فونیکس NEV در راستای خلق تجربه و رویداد‌های نو برای مشتریان خودرو‌های انرژی نو، اقدام به برگزاری کمپینی شامل ۵ سفر دو نفره به دبی و ۲۰ دستگاه آیپد برای مشتریان تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید نمود که در نهایت به قید قرعه، ۵ تن از خریداران این خودرو با یک همراه، (مجموعا ۱۰ نفر) در سفری هیجان‌انگیز راهی شهر دبی شدند.

مشتریان فونیکس NEV که از ابتدای امسال با دریافت خودرو‌های پیشرفته و هوشمند تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید تجربه رانندگی و سفر لذتبخش با تکنولوژی روز دنیا را تجربه کرده‌اند، روز دوشنبه، ۲۱ آبان راهی شهر دبی شدند.

یکی از اهداف این سفر ماجراجویانه، ضمن خلق لحظات مفرح و شاد برای شرکت‌کنندگان در تور فونیکس NEV، بازدید از جاذبه‌های مشهور و توریستی دبی و کسب تجربه زندگی در شهری با زیرساخت و تکنولوژی انرژی‌های تجدیدپذیر بود.

فونیکس NEV به عنوان پیشتاز صنعت خودرو‌های انرژی نو ایران، علاوه بر تولید و عرضه خودرو‌هایی بر پایه آخرین و برترین دستاورد‌های متخصصان صنعت حمل و نقل، خلق سبک زندگی مدرن به جهت جلوگیری از اتلاف وقت، حفظ محیط زیست و تعامل با جهان فناوری است که در سفر مشتریان تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به دبی، این موضوع مهم توسط شرکت‌کنندگان لمس و تجربه شد.

اعضای خانواده وفادار فونیکس NEV، در شهر چند ملیتی دبی که میزبان انواع اقوام و نژاد‌های مختلف از سراسر جهان است، ضمن برقراری تعامل با سایر توریست‌ها و شهروندان ملل مختلف، از نزدیک از جاذبه‌های گردشگری این شهر مانند مدینه الجمیرا، نمای بیرونی برج العرب، پالم جمیرا، ساحل جنوبی خلیج فارس، آکواریوم دبی مال با حیوانات هیجان‌انگیزش دیدن کردند.

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، آغاز سبک زندگی نوین

برخورداری از خودرویی با ملاحظات محیط زیستی، امکانات پیشرفته رفاهی و همچنین موتور قدرتمند آغاز سبک زندگی جدیدی محسوب می‌شود که فونیکس NEV با عرضه تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به ارمغان آورده است.

خودرو‌های پاک و دوست دار محیط زیست تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید و تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، با مصرف سوخت ترکیبی کمتر از ۲ لیتر و پیمایش بدون توقف تا محدوده ۱۰۰۰ کیلومتر، نیاز به مصرف مداوم بنزین را کاهش می‌دهد. موتور‌های بنزینی تعبیه شده در خودرو‌های پلاگین هیبرید به لطف بهره‌مندی از سیستم خودشارژشوندگی، قادر به شارژ همزمان باتری خودرو هستند که این مسأله با ذخیره‌سازی انرژی الکتریکی و سپس انتقال به چرخ‌ها، منجر به کاهش تولید گاز‌های آلاینده و مضر برای محیط زیست خواهد شد.

این مسأله در چگونگی بهره‌مندی از زمان نیز تأثیرگذار است. امروزه بسیاری از رانندگان زمان خود را در ترافیک مقابل ‌ایستگاه‌های سوخت اتلاف می‌نمایند و گاهی تا ساعت‌ها مجبور به توقف برای سوخت‌گیری هستند اما مصرف سوخت پایین این خودرو‌ها، به مراجعه کمتر به جایگاه سوخت منتهی خواهد شد.

وجود یک موتور ۱.۵ لیتر توربو شارژ و دو موتور برقی در تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به تولید ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور منتهی می‌شود که این شاسی بلند را در مقایسه با سایر خودرو‌های بنزینی، در اوج قرار می‌دهد چرا که قادر است در ۷.۶ ثانیه، این خودرو هفت نفره و بزرگ را از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر هدایت کند.

به این موارد باید بهره‌مندی از امکانات متعددی مانند سیستم‌های کمک راننده سطح ۲.۵، گرمکن و سردکن صندلی‌ها، درب صندوق برقی، ۶ ایربگ، سیستم صوتی سونی، صفحه نمایش ۲۴.۶ اینچی، فرمان چند منظوره دی کات، سیستم خوش آمد گویی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم تهویه ردیف دوم، فیلتراسیون کابین، سانروف پانورامیک دوگانه، سیستم ضدسرقت  PEPs، دستیار صوتی هوشمند، سیستم‌های ایمنی و پایداری در حرکت، شاسی مستحکم و ضخیم فولادی و … بسیار موارد دیگر اشاره کرد که فصل جدیدی در صنعت حمل و نقل و تجربه رانندگی VIP به شمار می‌رود.

فونیکس NEV به عنوان پیشتاز صنعت خودرو‌های انرژی نو، عرضه ادامه دار و گسترده خودرو‌های پاک و لوکس همراه با خدمات پس از فروش باکیفیت را توام با خلق تجربیات جدید از نصب ‌ایستگاه‌های شارژ در اماکن تجاری و رفاهی و تور‌ها و سمینار‌های آموزشی و تکنولوژی و رابطه‌ای مستمر و با تعامل بالا را با مشتریان خود در نظر دارد.

 

With Fownix NEV on the path to unique experiences and sustainable living

Customers visiting Dubai’s attractions as winners of Tiggo 8 Pro Plug-in Hybrid campaign

Customers who had purchased Tiggo 8 Pro Plug-in Hybrid won a two-person trip to Dubai through an exciting campaign and visited this tourist city and the attractions along the southern coast of the Persian Gulf in the United Arab Emirates.

The Fownix NEV brand, aiming to create new experiences and events for new energy vehicle customers, conducted a campaign that included 5 two-person trips to Dubai and 20 iPads for Tiggo 8 Pro Plug-in Hybrid customers. Ultimately, 5 of the buyers of this vehicle, along with a companion each (a total of 10 people), won an exciting trip to Dubai.

Customers of Fownix NEV, who have experienced advanced and smart driving and travel with Tiggo 8 Pro Plug-in Hybrid since the beginning of this year, set off for Dubai on Monday, November 11. One of the goals of this adventurous trip was not only to create pleasant and joyful moments for participants in the Fownix NEV tour, but also to visit famous tourist attractions in Dubai and to gain experience living in a city with renewable energy infrastructure and technology.

As a pioneer in the new energy vehicle industry in Iran, Fownix NEV, in addition to producing and supplying vehicles based on the latest and highest achievements of transportation industry specialists, is committed to creating a modern lifestyle that prevents time wastage, preserves the environment, and interacts with the technological world. This significant aspect was felt and experienced by participants during Tiggo 8 Pro Plug-in Hybrid customers’ trip to Dubai.

Members of the loyal Fownix NEV family interacted with other tourists and citizens from various nations in the multicultural city of Dubai, while closely visiting tourist attractions in the city, such as Madinat Jumeirah, the exterior of Burj Al Arab, Palm Jumeirah, the southern beach of the Persian Gulf, and the Dubai Mall aquarium.

Tiggo 8 Pro Plug-in Hybrid marks the beginning of a new lifestyle

Having a vehicle with environmental considerations, advanced comfort features, and a powerful engine signifies the start of a new lifestyle that Fownix NEV has brought with the introduction of Tiggo 8 Pro Plug-in Hybrid.

The clean and environmentally friendly Tiggo 8 Pro Plug-in Hybrid and Tiggo 7 Pro Plug-in Hybrid vehicles, with a combined fuel consumption of less than 2 liters and an uninterrupted range of up to 1000 kilometers, reduce the need for continuous gasoline consumption. The hybrid vehicles’ gasoline engines, thanks to their self-charging system, can charge the car’s battery simultaneously, which, through electrical energy storage and subsequent transfer to the wheels, leads to a decrease in the production of harmful pollutants for the environment.

This also impacts the way time is utilized. Nowadays, many drivers waste their time in traffic at fuel stations and sometimes have to stop for hours to refuel, but the low fuel consumption of these vehicles will lead to less frequent visits to fuel stations.

Tiggo 8 Pro Plug-in Hybrid, which features a 1.5-liter turbocharged engine and two electric motors, produces 510 Newton-meters of torque, positioning this SUV at the forefront compared to other gasoline vehicles, as it can accelerate this seven-passenger vehicle from 0 to 100 kilometers in 7.6 seconds.

Additionally, one can mention the availability of numerous features such as level 2.5 driver assistance systems, heated and cooled seats, power liftgate, 6 airbags, Sony sound system, 24.6-inch display, multifunctional D-cut steering wheel, welcome system, air conditioning, second-row climate control, cabin filtration, dual panoramic sunroof, PEPs anti-theft system, intelligent voice assistant, safety and stability systems, sturdy and thick steel chassis, and many more, which represent a new chapter in the transportation industry and VIP driving experience.

Fownix NEV, as a leader in the new energy vehicle industry, aims for a continuous and widespread supply of clean and luxurious vehicles, coupled with high-quality after-sales services, while creating new experiences through the installation of charging stations in commercial and recreational locations, alongside tours and training seminars on technology and maintaining a continuous high-interaction relationship with its customers.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا