گروه صنعتی کبیر موتور (Kabir Motor)، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و واردکنندگان موتورسیکلت در ایران، به تازگی از محصول جدید خود با نام هوندا هورنت ۱۸۵ رونمایی کرد که قرار است با نام هانست ۱۸۵ عرضه شود. این موتورسیکلت با طراحی مدرن، ویژگیهای پیشرفته و تیپ استریت، بهعنوان یکی از جدیدترین و جذابترین محصولات در بازار ایران معرفی شده است. هوندا هورنت ۱۸۵ که تحت برند معتبر هوندا تولید شده، با توجه به امکانات، مشخصات فنی و ظاهر متمایزش، توجه علاقهمندان به موتورسیکلتهای شهری و اسپرت را به خود جلب کرده است.
مشخصات فنی قدرتمند و طراحی منحصربهفرد
هوندا هورنت ۱۸۵ دارای موتور تک سیلندر، چهار زمانه و هوا خنک با حجم ۱۸۴ سیسی است. این موتور توانایی تولید حداکثر توان ۱۶ اسب بخار در دور ۸۲۵۰ و حداکثر گشتاور ۱۵.۱ نیوتون متر در دور ۶۹۸۰ را دارد که این ویژگیها آن را به یک موتورسیکلت سریع و چابک برای رانندگی شهری تبدیل کرده است. سیستم سوخترسانی این محصول از نوع انژکتور برقی (EFI) بوده و با کنترل کامپیوتر مرکزی (ECU)، عملکردی بهینه و اقتصادی را تضمین میکند. مصرف سوخت هوندا هورنت ۱۸۵ تنها ۲.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که در کنار مخزن سوخت با ظرفیت ۱۲.۵ لیتر، امکان رانندگی طولانیمدت و بیدغدغه را فراهم میکند.
این موتورسیکلت دارای جعبهدنده ۵ سرعته و سیستم انتقال زنجیری است که قدرت موتور را بهطور مؤثر به چرخها منتقل کرده و تجربهای روان از رانندگی را ارائه میدهد. همچنین، سیستم خنککننده هواخنک و سیستم روغنکاری با پاشش پر فشار روغن، از دوام و عملکرد بهینه موتور در شرایط مختلف آبوهوایی اطمینان حاصل میکنند.
ایمنی و کنترل در سطح بالا
یکی از ویژگیهای برجسته هوندا هورنت ۱۸۵، سیستم ایمنی پیشرفته آن است. این موتورسیکلت به ترمز دیسکی مجهز به ABS در چرخ جلو و ترمز دیسکی ساده در چرخ عقب مجهز شده که قدرت ترمزگیری دقیق و ایمنی بالایی را فراهم میکند. همچنین، سیستم تعلیق تلسکوپی معکوس در جلو و تک کمک روغنی در عقب، سواری نرم و کنترلشدهای را حتی در جادههای ناهموار تضمین میکند. تایرهای اسپرت با سایزهای ۱۷-۷۰/۱۱۰ در جلو و ۱۷-۷۰/۱۴۰ در عقب، پایداری و چسبندگی بالایی به سطح جاده دارند که این موضوع برای رانندگی در سرعتهای بالا بسیار حائز اهمیت است.
طراحی زیبا و کاربردی
هوندا هورنت ۱۸۵ با طراحی ظاهری مشابه موتورسیکلتهای نیکد، ترکیبی از زیبایی و کاربرد را ارائه میدهد. این موتورسیکلت دارای چراغ رانندگی در روز (Daylight) و سرعتسنج دیجیتال است که علاوه بر بهبود ایمنی، ظاهر مدرن و اسپرتی به آن بخشیده است. ارتفاع زین ۷۷۵ میلیمتری، وزن سبک ۱۳۷.۶ کیلوگرمی و فاصله محوری ۱۳۷۶ میلیمتری، سواری راحت و کنترل بهینهای را برای کاربران فراهم کرده است. استفاده از شاسی فولادی آلیاژی و طوقههای اسپرت آلومینیومی نیز از دیگر ویژگیهای برجسته این محصول است.
انتخابی ایدهآل برای رانندگی شهری
هوندا هورنت ۱۸۵ به دلیل قدرت موتور بالا، طراحی ارگونومیک و تجهیزات پیشرفته، برای استفاده روزانه در شهرها و حتی سفرهای کوتاه بینشهری، یک انتخاب بینظیر محسوب میشود. این موتورسیکلت بهویژه برای کسانی که به دنبال ترکیب ایمنی، عملکرد بالا و ظاهر جذاب هستند، گزینهای ایدهآل به شمار میرود.
روشهای خرید و خدمات پس از فروش
گروه صنعتی کبیر موتور، به عنوان نماینده رسمی و واردکننده این محصول، امکان خرید حضوری و اینترنتی هوندا هورنت ۱۸۵ را برای علاقهمندان فراهم کرده است. خریداران میتوانند به نمایندگیهای مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند یا از طریق وبسایت رسمی کبیر موتور، سفارش خود را ثبت نمایند. همچنین، تمامی محصولات این گروه با گارانتی رسمی عرضه میشوند که نشاندهنده اطمینان از کیفیت و دوام این موتورسیکلت پیشرفته است.
هوندا هورنت ۱۸۵، با قدرت، ایمنی و طراحی مدرن، محصولی است که به راحتی میتواند به یکی از پرفروشترین موتورسیکلتهای شهری در ایران تبدیل شود. اگر به دنبال موتورسیکلتی متفاوت و پیشرفته هستید، این محصول جدید را از دست ندهید.
۱۸ دی ۱۴۰۳قیمتش ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون باشه خوبه موتور قشنگیه
محسن
۱۸ دی ۱۴۰۳بین 80 تا 100 یعنی هم قیمت اون سی جی بیخاصیت با اجازه شما قیمت 2,733,430,000 ریال قابل شما رو هم نداره فکر میکنم با این قیمت من دراوردی موتور گلکسی ارزش خرید بیشتری داره
۱۸ دی ۱۴۰۳273 میلیوننن؟
چخبره با این پول میرم یه ماشین مدل بالا میخرم من اگه ۲۷۳ میلیون داشتم پراید سوار نمیشدم داداش
کاوه
۱۹ دی ۱۴۰۳رفیق شما انگار از بازار یه ۷-۸ سال عقبی!!!!۲۷۳ تومن داشتی ماشین مدل بالا سوار میشدی و پراید هم حتی نمیخریدی؟؟؟؟۲۷۳ تومن الان جی ال ایکس ۲۰ ساله بهت میدن.اازه همونم باید دور رنگ و داغون باشه . انگار خیلی وقته خبر نداری بازار موتور و ماشین در چه وضعه!!!!
۱۹ دی ۱۴۰۳من به نرخ سال ۱۴۰۰ حساب میکنم😢😢😢
علی
۱۹ دی ۱۴۰۳داداش اینو زیر ۲۵۰ عمرن بدن
جرمی کلارکسون
۱۹ دی ۱۴۰۳عمرا ولی موتور قشنگیه خوشم اومد🥲
Yaghoob
۱۸ دی ۱۴۰۳هندلینگ خیلی خوبی داره
اگه قطعاتش تامین بشه
خیلی پرفروش میشه
محسن
۱۸ دی ۱۴۰۳وزن 137 کیلو عالیه براش.
۱۸ دی ۱۴۰۳یاعلی ۱۳۷ کیلو
داش یه جا بخای ببریش بالا جدول که سنگینه
دانیال
۱۸ دی ۱۴۰۳ساخت هند هستش
کسی اینجا اطلاع داره کیفیت هونداهایی مثل این هورنت که توی هند ساخته میشن با هونداهای تولید ژاپن چقدر تفاوت داره؟ آیا در آلیاژشون تفاوتی هست؟
مثلا هوندا ویو نسل جدید که توی دوتا کشور غیر از ژاپن تولید میشن ( به یکیش میگن ویو فیوچر ) کپی هم هستن اما وزنشون کمی اختلاف داره
دلیلش چیه؟ کسی اطلاع داره راهنمائی کنه؟
مجد
۱۹ دی ۱۴۰۳با سلام
مهمترین آیتم در وزن موتور بستگی به آلیاژ بکار رفته در انجین و تنه دارد. قطعات ساخته شده در ژاپن میزان تیتانیم بکار رفته حدود ۷۰ درصده ولی در سایر کشورها بین ۳۰ تا ۵۰ درصد. ضمنا این درصد در ایمنی و استحکام و استهلاک قطعات تاثیرات بسیار قابل توجهی دارد.
علی
۱۹ دی ۱۴۰۳سلام
تیتانیوم فقط در بازوهای اتصالی نمونه های گرانقیمت مخصوص پیست استفاده میشود
اختلاف وزن نمونه های میتونه به چند عامل بستگی داره
یکی استفاده از فولاد کیفیت معمولی در شاسی که سازنده رو مجاب میکنه برای بالا بردن استحکام از ضخامت بالاتر استفاده کنه و سنگین تر میشه
یکی هم شما حتی با اسکنر سه بعدی هم نقشه کنی ممکنه در ساخت قالب ها کمی تغییرات به وجود بیاد و ممکنه سبک تر بشه و یه سنگینتر
این که فکر کنید در یک نمونه ارزان ژاپن بیاد رینگ منیزیوم استفاده کنه اشتباهه
رینگ آلومینیوم خوب از آلیاژ تقریبا خالص با مقدار کمی سیلیس مس وگاهی منیزیم به مقدار کم ساخته میشه که اون هم بسته به سازنده درصد عناصر متفاوته البته مقدارشان بیشتر از ۳ درصد نیست و روی هم با اینکه سختی رو بالا میبره ولی شکننده میکنه و کارخانجات درستکار استفاده نمیکنن در حالی که در هوا فضا بسیار کاربرد داره چون استحکام میخوان
آلیاژ استاندارد سرسیلندر پژو ۹ درصد سیلیس ۳ درصد مس و بقیه آلومینیوم هست که بسیار نزدیک به آلیاژ رینگ هست
مجد
۱۹ دی ۱۴۰۳تجربه نشان داده که تجار ایرانی در واردات بیشتر به دنبال کمیت هستند تا کیفیت و طی سالهای اخیر به برندهای بی کیفیت بیشتر پرداخته شده
مجد
۱۹ دی ۱۴۰۳یکی دیگر از دلایل گران بودن خودرو و موتور در ایران اخذ گمرکی بسیار زیاد هستش که باعث چند برابر شدن قیمت در ایران نسبت به قیمت جهانی می شود. یعنی اگر جوانی در اروپا موتوری داشته باشد جوان ایرانی باید همان وسیله را دو سوم گرانتر باید پول پرداخت کند.
ابوطالب امینی
۱۹ دی ۱۴۰۳این موتور به نظر موتور خوبی هست مخصوصا که برند هندا هست ، اما از اینها گذشته یه هندا 200 رو کبیر نمیتونه خدمات بده و چندتا نمونه اون رو دیدم ، و برای یه قطعه یا انژکتور موتور اینقدر طرف رو بردید و آوردید و آخرش با کلی هزینه و خواباندنه موتور صاحب موتور راضی شد خاموش بفروشه ، چه کبیر و چه برندهای دیگه تمام قیمتها من در آوردی و برای غارت مردم هست و از اوضاع هرج و مرج تورم داخلی و مجبور بودن مردم سو استفاده میکنند ، هرکس هر جور دلش میخواد میفروشه
Sajad porinezhad
۱۹ دی ۱۴۰۳قیمت زده نشده
سرعت موتور زده نشده
شرایط خرید هم لطف کنید بفرمایید