رپورتاژ

هوندا هورنت 185 برای اولین بار وارد بازار ایران شد

گروه صنعتی کبیر موتور (Kabir Motor)، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و واردکنندگان موتورسیکلت در ایران، به تازگی از محصول جدید خود با نام هوندا هورنت ۱۸۵ رونمایی کرد که قرار است با نام هانست ۱۸۵ عرضه شود. این موتورسیکلت با طراحی مدرن، ویژگی‌های پیشرفته و تیپ استریت، به‌عنوان یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین محصولات در بازار ایران معرفی شده است. هوندا هورنت ۱۸۵ که تحت برند معتبر هوندا تولید شده، با توجه به امکانات، مشخصات فنی و ظاهر متمایزش، توجه علاقه‌مندان به موتورسیکلت‌های شهری و اسپرت را به خود جلب کرده است.

مشخصات فنی قدرتمند و طراحی منحصربه‌فرد

هوندا هورنت ۱۸۵ دارای موتور تک سیلندر، چهار زمانه و هوا خنک با حجم ۱۸۴ سی‌سی است. این موتور توانایی تولید حداکثر توان ۱۶ اسب بخار در دور ۸۲۵۰ و حداکثر گشتاور ۱۵.۱ نیوتون متر در دور ۶۹۸۰ را دارد که این ویژگی‌ها آن را به یک موتورسیکلت سریع و چابک برای رانندگی شهری تبدیل کرده است. سیستم سوخت‌رسانی این محصول از نوع انژکتور برقی (EFI) بوده و با کنترل کامپیوتر مرکزی (ECU)، عملکردی بهینه و اقتصادی را تضمین می‌کند. مصرف سوخت هوندا هورنت ۱۸۵ تنها ۲.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که در کنار مخزن سوخت با ظرفیت ۱۲.۵ لیتر، امکان رانندگی طولانی‌مدت و بی‌دغدغه را فراهم می‌کند.

این موتورسیکلت دارای جعبه‌دنده ۵ سرعته و سیستم انتقال زنجیری است که قدرت موتور را به‌طور مؤثر به چرخ‌ها منتقل کرده و تجربه‌ای روان از رانندگی را ارائه می‌دهد. همچنین، سیستم خنک‌کننده هواخنک و سیستم روغن‌کاری با پاشش پر فشار روغن، از دوام و عملکرد بهینه موتور در شرایط مختلف آب‌وهوایی اطمینان حاصل می‌کنند.

ایمنی و کنترل در سطح بالا

یکی از ویژگی‌های برجسته هوندا هورنت ۱۸۵، سیستم ایمنی پیشرفته آن است. این موتورسیکلت به ترمز دیسکی مجهز به ABS در چرخ جلو و ترمز دیسکی ساده در چرخ عقب مجهز شده که قدرت ترمزگیری دقیق و ایمنی بالایی را فراهم می‌کند. همچنین، سیستم تعلیق تلسکوپی معکوس در جلو و تک کمک روغنی در عقب، سواری نرم و کنترل‌شده‌ای را حتی در جاده‌های ناهموار تضمین می‌کند. تایرهای اسپرت با سایزهای ۱۷-۷۰/۱۱۰ در جلو و ۱۷-۷۰/۱۴۰ در عقب، پایداری و چسبندگی بالایی به سطح جاده دارند که این موضوع برای رانندگی در سرعت‌های بالا بسیار حائز اهمیت است.

طراحی زیبا و کاربردی

هوندا هورنت ۱۸۵ با طراحی ظاهری مشابه موتورسیکلت‌های نیکد، ترکیبی از زیبایی و کاربرد را ارائه می‌دهد. این موتورسیکلت دارای چراغ رانندگی در روز (Daylight) و سرعت‌سنج دیجیتال است که علاوه بر بهبود ایمنی، ظاهر مدرن و اسپرتی به آن بخشیده است. ارتفاع زین ۷۷۵ میلی‌متری، وزن سبک ۱۳۷.۶ کیلوگرمی و فاصله محوری ۱۳۷۶ میلی‌متری، سواری راحت و کنترل بهینه‌ای را برای کاربران فراهم کرده است. استفاده از شاسی فولادی آلیاژی و طوقه‌های اسپرت آلومینیومی نیز از دیگر ویژگی‌های برجسته این محصول است.

انتخابی ایده‌آل برای رانندگی شهری

هوندا هورنت ۱۸۵ به دلیل قدرت موتور بالا، طراحی ارگونومیک و تجهیزات پیشرفته، برای استفاده روزانه در شهرها و حتی سفرهای کوتاه بین‌شهری، یک انتخاب بی‌نظیر محسوب می‌شود. این موتورسیکلت به‌ویژه برای کسانی که به دنبال ترکیب ایمنی، عملکرد بالا و ظاهر جذاب هستند، گزینه‌ای ایده‌آل به شمار می‌رود.

روش‌های خرید و خدمات پس از فروش

گروه صنعتی کبیر موتور، به عنوان نماینده رسمی و واردکننده این محصول، امکان خرید حضوری و اینترنتی هوندا هورنت ۱۸۵ را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. خریداران می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند یا از طریق وب‌سایت رسمی کبیر موتور، سفارش خود را ثبت نمایند. همچنین، تمامی محصولات این گروه با گارانتی رسمی عرضه می‌شوند که نشان‌دهنده اطمینان از کیفیت و دوام این موتورسیکلت پیشرفته است.

هوندا هورنت ۱۸۵، با قدرت، ایمنی و طراحی مدرن، محصولی است که به راحتی می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین موتورسیکلت‌های شهری در ایران تبدیل شود. اگر به دنبال موتورسیکلتی متفاوت و پیشرفته هستید، این محصول جدید را از دست ندهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۴ رای

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (5258 ديدگاه)

    قیمتش ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون باشه خوبه موتور قشنگیه

    موافقم 20
    مخالفم 12
    1. محسن

      ۱۸ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (101 ديدگاه)

      بین 80 تا 100 یعنی هم قیمت اون سی جی بیخاصیت با اجازه شما قیمت 2,733,430,000 ریال قابل شما رو هم نداره فکر میکنم با این قیمت من دراوردی موتور گلکسی ارزش خرید بیشتری داره

      موافقم 36
      مخالفم 1
      1. ۱۸ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (5258 ديدگاه)

        273 میلیوننن؟
        چخبره با این پول میرم یه ماشین مدل بالا میخرم من اگه ۲۷۳ میلیون داشتم پراید سوار نمی‌شدم داداش

        موافقم 19
        مخالفم 2
        1. کاوه

          ۱۹ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (90 ديدگاه)

          رفیق شما انگار از بازار یه ۷-۸ سال عقبی!!!!۲۷۳ تومن داشتی ماشین مدل بالا سوار میشدی و پراید هم حتی نمیخریدی؟؟؟؟۲۷۳ تومن الان جی ال ایکس ۲۰ ساله بهت میدن.اازه همونم باید دور رنگ و داغون باشه . انگار خیلی وقته خبر نداری بازار موتور و ماشین در چه وضعه!!!!

        2. ۱۹ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (5258 ديدگاه)

          من به نرخ سال ۱۴۰۰ حساب میکنم😢😢😢

    2. علی

      ۱۹ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش اینو زیر ۲۵۰ عمرن بدن

    3. جرمی کلارکسون

      ۱۹ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (1056 ديدگاه)

      عمرا ولی موتور قشنگیه خوشم اومد🥲

      موافقم 2
      مخالفم 1
  2. Yaghoob

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (350 ديدگاه)

    هندلینگ خیلی خوبی داره
    اگه قطعاتش تامین بشه
    خیلی پرفروش میشه

    موافقم 8
    مخالفم 2
  3. محسن

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    وزن 137 کیلو عالیه براش.

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. ۱۸ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (5258 ديدگاه)

      یاعلی ۱۳۷ کیلو
      داش یه جا بخای ببریش بالا جدول که سنگینه

      موافقم 6
      مخالفم 2
  4. دانیال

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (602 ديدگاه)

    ساخت هند هستش
    کسی اینجا اطلاع داره کیفیت هونداهایی مثل این هورنت که توی هند ساخته میشن با هونداهای تولید ژاپن چقدر تفاوت داره؟ آیا در آلیاژشون تفاوتی هست؟
    مثلا هوندا ویو نسل جدید که توی دوتا کشور غیر از ژاپن تولید میشن ( به یکیش میگن ویو فیوچر ) کپی هم هستن اما وزنشون کمی اختلاف داره
    دلیلش چیه؟ کسی اطلاع داره راهنمائی کنه؟

    1. مجد

      ۱۹ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      با سلام
      مهمترین آیتم در وزن موتور بستگی به آلیاژ بکار رفته در انجین و تنه دارد. قطعات ساخته شده در ژاپن میزان تیتانیم بکار رفته حدود ۷۰ درصده ولی در سایر کشورها بین ۳۰ تا ۵۰ درصد. ضمنا این درصد در ایمنی و استحکام و استهلاک قطعات تاثیرات بسیار قابل توجهی دارد.

      موافقم 5
      مخالفم 1
      1. علی

        ۱۹ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (3 ديدگاه)

        سلام
        تیتانیوم فقط در بازوهای اتصالی نمونه های گرانقیمت مخصوص پیست استفاده می‌شود
        اختلاف وزن نمونه های میتونه به چند عامل بستگی داره
        یکی استفاده از فولاد کیفیت معمولی در شاسی که سازنده رو مجاب میکنه برای بالا بردن استحکام از ضخامت بالاتر استفاده کنه و سنگین تر میشه
        یکی هم شما حتی با اسکنر سه بعدی هم نقشه کنی ممکنه در ساخت قالب ها کمی تغییرات به وجود بیاد و ممکنه سبک تر بشه و یه سنگین‌تر
        این که فکر کنید در یک نمونه ارزان ژاپن بیاد رینگ منیزیوم استفاده کنه اشتباهه
        رینگ آلومینیوم خوب از آلیاژ تقریبا خالص با مقدار کمی سیلیس مس وگاهی منیزیم به مقدار کم ساخته میشه که اون هم بسته به سازنده درصد عناصر متفاوته البته مقدارشان بیشتر از ۳ درصد نیست و روی هم با اینکه سختی رو بالا میبره ولی شکننده میکنه و کارخانجات درستکار استفاده نمیکنن در حالی که در هوا فضا بسیار کاربرد داره چون استحکام میخوان
        آلیاژ استاندارد سرسیلندر پژو ۹ درصد سیلیس ۳ درصد مس و بقیه آلومینیوم هست که بسیار نزدیک به آلیاژ رینگ هست

  5. مجد

    ۱۹ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تجربه نشان داده که تجار ایرانی در واردات بیشتر به دنبال کمیت هستند تا کیفیت و طی سال‌های اخیر به برندهای بی کیفیت بیشتر پرداخته شده

  6. مجد

    ۱۹ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    یکی دیگر از دلایل گران بودن خودرو و موتور در ایران اخذ گمرکی بسیار زیاد هستش که باعث چند برابر شدن قیمت در ایران نسبت به قیمت جهانی می شود. یعنی اگر جوانی در اروپا موتوری داشته باشد جوان ایرانی باید همان وسیله را دو سوم گران‌تر باید پول پرداخت کند.

  7. ابوطالب امینی

    ۱۹ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این موتور به نظر موتور خوبی هست مخصوصا که برند هندا هست ، اما از اینها گذشته یه هندا 200 رو کبیر نمیتونه خدمات بده و چندتا نمونه اون رو دیدم ، و برای یه قطعه یا انژکتور موتور اینقدر طرف رو بردید و آوردید و آخرش با کلی هزینه و خواباندنه موتور صاحب موتور راضی شد خاموش بفروشه ، چه کبیر و چه برندهای دیگه تمام قیمتها من در آوردی و برای غارت مردم هست و از اوضاع هرج و مرج تورم داخلی و مجبور بودن مردم سو استفاده میکنند ، هرکس هر جور دلش میخواد میفروشه

  8. Sajad porinezhad

    ۱۹ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیمت زده نشده
    سرعت موتور زده نشده
    شرایط خرید هم لطف کنید بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا