از زمان ظهور برند اکستریم در ایران، خودروهای این برند توانسته اند توجه انبوهی از مشتریان را به خود جلب کنند. لوکس بودن خودروهای اکستریم، طرح های متنوع فروش، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش VIP از جمله نکاتی هستند که باعث محبوبیت هر چه بیشتر این برند خاص شده اند.
در این بین تحویل به موقع خودروها برای مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در بازار فعلی ایران که بسیاری از شرکتها، محصولات خود را با تاخیرهای بعضا طولانی تحویل میدهند، برند اکستریم توانسته است به واسطه ی تحویل های به موقع، نامی نیک از خود بر جای بگذارد.
اکنون اکستریم قصد دارد به زودی فروش شاسی بلند لوکس و جوان پسند ال ایکس (LX) را آغاز کند، خودرویی که ضمن حفظ ویژگی های لوکس برند اکستریم، سعی کرده است در بازه قیمت رقابتی قرار بگیرد و رقبای خود را به چالشی سنگین فرا بخواند.
علاوه بر این، اکستریم ال ایکس ویژگی های بارز دیگری نیز نسبت به رقبای خود دارد که آن را به گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت تبدیل کرده است. ال ایکس نسبت به رقبای خود از آپشن های پرشماری برخوردار است که از آن جمله میتوان به سیستم چهار چرخ متحرک ساخت شرکت “بورگ وارنر” اشاره کرد. این سیستم با توزیع نیرو بین همه ی چرخها، کشش و پایداری خودرو را بهبود بخشیده و تجربه رانندگی مطمئن تری را در جاده های مختلف فراهم می آورد. خصیصه ای که در خودروهای رقیب ال ایکس یافت نمیشود.
علاوه بر این، وجود ۱۶ سیستم همیار راننده در خودروی ال ایکس، از دیگر نکاتی است که میتواند نظر مصرف کنندگان را به خود جلب نماید. سیستم ترمز خودکار (AEB)، سیستم کروز کنترل تطبیقی (ACC)، سیستم حفظ خودرو بین خطوط (LKA)، هشدار خروج از خط (LDW)، دوربین ثبت وقایع (DVR)، تابلو خوان مسیر (TSR) و هشدار خروج امن (DOW) از جمله سیستم های همیار راننده خودروی ال ایکس هستند که میتوانند سهم بسزایی در افزایش ایمنی سرنشینان و کاهش تصادفات جاده ای داشته باشد.
در پایان میتوان به خدمات پس از فروش منحصر به فرد این خودرو به عنوان یکی دیگر از نکات ممتاز آن اشاره کرد. خودروهای ال ایکس مانند دیگر خودروهای برند اکستریم شامل ۷ سال یا ۲۰۰,۰۰۰ کیلومتر گارانتی، ۵ سال یا ۱۰ نوبت سرویس دوره ای رایگان، امداد جاده ای رایگان مادام العمر، قطعات یدکی اصلی و غیره میشوند که میتواند سبب آسودگی خاطر بیشتر مصرف کنندگان شود.
Ali.d
۲۴ آبان ۱۴۰۳سرمایه گذاری؟
مگه ماشین یه چیز مصرفی نیست؟
خوب دستتون با هم تو یه کاسه هستش و میخورید
کاش هیچوقت تو ایران بدنیا نیومده بودم که مجبور باشم انقدر این مسائل رو تحمل کنم
Ali.d
۲۴ آبان ۱۴۰۳گزینهای جذاب برای سرمایهگذاری?
واقعا باورم نمیشه کار به اینجا رسیده …
معارفی
۲۴ آبان ۱۴۰۳هر جای دنیا این تبلیغ رو ببری و بگی یه کراس اوور بی نام و نشون رو تو کشور من به عنوان گزینه مناسب سرمایهگذاری معرفی میکنن صد در صد بهت پناهندگی میــــــــــــــــدن …
mickeyy
۲۴ آبان ۱۴۰۳البته که این یک واقعیت تلخیه که وجود داره و در کشور ما متاسفانه خودرو تبدیل شده به کالای سرمایه ای اما اینکه به چه دلیل این خودرو اکستریم مناسبه سرمایه گذاریه ؟! داخل متن گفته اکستریم ال ایکس ویژگی های بارز دیگری نیز نسبت به رقبای خود دارد که آن را به گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت تبدیل کرده است.بعد هم به آپشن ها و سیستم چهار چرخ متحرک داره و … اشاره کرد. اینکه نشد دلیل !!! اتفاقا برند های چینی به هیچ عنوان مناسب سرمایه گذاری نیستن. اگه کسی میخواد ارزش ماشینش در برابر تورم و افت ارزش ریال تا حد زیادی حفظ بشه باید بره دنبال بعضی از مدلهای بنز و ب ام و تویوتا لکسوس هیوندای و کیا
Avan
۲۴ آبان ۱۴۰۳محصولات ام وی ام کیفیت خوبی دارند اما برای سرمایهگذاری به درد نمی خورند چون خود شرکت با قیمت گذاری گران و بعد فروش اقساطی فراوان، رقیب مشتری خواهد بود ، ام وی ام را برای داشتن باید خریدش نه برای فروش.
بهترین خودرو ها برای سرمایهگذاری مالی در ایران محصولات ایران خودرو هستند.
گاس فرینگ
۲۵ آبان ۱۴۰۳روند تغییرات تند و تند مدیران خودرو و روند تغییرات خودروسازان داخلی هم دلیل دیگری است شما در نظر بگیر سال ۹۶ تیگو ۷ اومد سال بعدش تیگو ۷ ie با رینگ و تریم داشبورد جدید سال ۱۴۰۱ تیگو ۷ پرو که اصلا یه اتاق دیگه ای بود وامسال هم قراره تیگو ۷ پرومکس بیاد که دو دف موتور قوی تر و امکانات جدید یکی دو سال دیگه هم تیگو ۷ اسپرت و الی آخر و تغییرات زیادی هم داشت مدت تغییرات خودروسازان داخلی هم ۴ ۵ ساله ولی در حد خیلی جزئی مثلا سورن سال ۸۶ اومد سال ۹۰ داشبورد و جلو پنجره اش عوض شد موتور هم شد ef7 سال ۹۵ بدون تغییر در ظاهر ماشین موتورش توربو شد که البته بعد یه مدتی مدل توربو رو کنار گذاشتن و سال ۹۹ با چراغ ها و جلوپنجره جدید (همون قبلیه بود که مشکی شده) شد سورن پلاس ماشین های با آرم پژو اوضاع جالب تری هم دارن پژو ۲۰۶ از سال ۸۱ تا ۹۱ هیچ تغییری نکرد تا این که به دلیل تحریم های ظالمانه سیستم برقی که در اصل برای رانا طراحی شده بود و بر مبنای ۴۰۵ بود جایگزین سیستم برق فرانسوی شد گیربکس هم گیربکس ۴۰۵ اس ال ایکس گذاشتن روش و با همون منوال پیش رفت تا سال ۱۴۰۱ که تولید ۲۰۶ ظاهرا متوقف شد ولی در عمل ۲۰۷ و رانا همون ۲۰۶ ان و جالبتر اینه که پژو تو بازار طالبش بیشتر از ایران خودرو کله اسب ه
Mohsen63
۲۴ آبان ۱۴۰۳مدیران خودرو اکستریم رو میفروشه؟