از زمان آغاز به کار خود در بازار ایران، برند اکستریم، همواره بر آن بوده است تا با برگزاری افتتاحیه های شوروم لوکس و جذاب بیش از پیش نام این برند خاص را بر سر زبانها بیاندازد. در این میان نکته ای که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده، نوع برگزاری این مراسم ها بوده که تاکنون در ایران بی سابقه بوده است.
۴ کمتر از یک دقیقه
Mohsen68
۲۴ آذر ۱۴۰۳این لوکسه آره؟!
نخریمون لاکچری…
𝐀𝐥𝐢
۲۴ آذر ۱۴۰۳قبلا برای ۱۰۰ سالگی مازراتی تو ایران مراسم میگرفتند ولی الان باید این مراسمارو از یه چینی بی نام و نشون بگیرن
گاس فرینگ
۲۴ آذر ۱۴۰۳ایراد بزرگ این برند لاکچری اینه که کلا ۳ رنگ دارن!
(سفید، مشکی، خاکستری)
و جای خالی رنگ هایی مثل سرمهای، شرابی، قهوه ای سوخته، کله غازی، نقره ای تیتانیوم، بژ، مسی و …
اون وقت حتی اون خریداری که سفید میخره هم این حس رو داره که دستش برای رنگ خیلی باز بود و با دلایلی که خودش صلاح دیده رفته سراغ این رنگ مخصوصا وقتی بحث ۴ میلیارد پول رایج مملکت وسط باشه که همین الان هم میشه با این پول ماشین هایی مثل تیگوان و سورنتو و اوتلندر و سی اچ آر و کرولا کراس و … خرید قبلا پورشه معین موتورز یه پالت رنگی متنوع میزاشت جلوت تازه اگه با اون هم حال نمیکردی میرفتی از خود پورشه رنگ سفارشی انتخاب میکردی
𝒢_𝓉ℴ𝓊𝓇𝒾𝓃ℊ
۲۵ آذر ۱۴۰۳با همین پول یه دونه آریون صفر و خشک بالاترین مدل بازارو میگیرم و بقیه پولشم جنس میریزم تو مغازه و حالشو میبرم