ایکس ۵۵ پرو را میتوان یکی از محبوبترین خودروهای بازار ایران نامید، مدلی که پس از عرضه موفق و استقبال بالای مشتریان از آن، با نسخهای جدیدتر به نام ایکس ۵۵ پرو پرو به بازار کشور معرفی شد. این سری در بازار جهانی و مناطق مختلفی مانند آسیا، آمریکای لاتین و آفریقا عرضه شده و حالا از رکورد فروش یک میلیون نسخه عبور کرده و به یک موفقیت جدید رسیده است.
چرا سری ایکس ۵۵ پرو به این اندازه محبوب هستند؟
طراحی مدرن و جذاب: یکی از اصلیترین دلایل محبوبیت سری ایکس ۵۵ پرو ، تمرکز بر طراحی مدرن و هوشمندانه است. مدیران خودرو در تولید ایکس ۵۵ پرو از المانهای بصری جذابی استفاده کرده که میتواند هم خریداران جوان و هم خانوادهها را راضی کند.
کسب عنوان برتر از طرف JD.Power: سال گذشته سازمان جهانی آمارسنجی J.D. Power خودرو ایکس ۵۵ پرو را به عنوان بهترین کراساوور کامپک چینی سال معرفی کرد. این سازمان بهعنوان یک نهاد معتبر در زمینه تحقیقات بازار و شناخت نیازهای مصرفکنندگان فعالیت دارد، بهترین خودروهای چینی سال ۲۰۲۳ را بر اساس نتایج بررسی طولانی مدت کیفیت منتشر کرد. اتفاقی که نشان میدهد این خودرو هم از نظر مشتریان و هم از نظر نهادهای برجسته بینالمللی به عنوان یکی از بهترین خودروهای بازار شناخته میشود.
قدرتمند و کم رقیب از نظر قدرت فنی: از نظر فنی، ایکس ۵۵ پرو مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که قدرتی معادل ۱۵۶ اسب بخار و گشتاوری حدود ۲۳۰ نیوتنمتر تولید میکند. این ترکیب، با یک گیربکس پیشرفته CVT همراه است که عملکرد روان، مصرف سوخت مناسب و راندمانی کارآمد ارائه میدهد.
توسعه محصول بر اساس نیازهای بازار هدف: توسعه محصول مطابق با نیازهای بازارهای جهانی، یکی از عوامل کلیدی موفقیت این محصول است، برای مثال، در بازار آمریکای جنوبی که زمینهای ناهموار و شرایط اقلیمی متنوعی دارد، ایکس ۵۵ پرو پرو به شکلی خاص طراحی شده تا قابلیتهای آفرود برتر و سازگاری بالایی ارائه دهد و در عین حال، ویژگیهای دوام و ایمنی آن نیز تقویت شود.
به همین ترتیب، در محیطهای گرم، مرطوب و پرترافیک جنوبشرق آسیا، ایکس ۵۵ پرو بهطور پیوسته عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشته و رضایت و تحسین بالای مصرفکنندگان را به دست آورده است. این موارد نهتنها توانایی ایکس ۵۵ پرو در پاسخگویی انعطافپذیر به نیازهای متنوع بازارهای مختلف را برجسته میکند، بلکه برتری رقابتی و تأثیر رو به رشد آن را در صنعت جهانی خودرو به نمایش میگذارد. سیستم تعلیق خودرو نیز به گونهای طراحی شده که در کنار پایداری خوب در جادهها، نرمی و راحتی در مسیرهای شهری و جادههای صعبالعبور را تضمین کند.
بروزرسانی محصول بر اساس نیاز مشتری: خودروی X55 پرو بهعنوان یکی از محصولات موفق و پرطرفدار، همواره بر اساس نیازهای متنوع مشتریان در بازارهای مختلف بهروزرسانی و ارتقا یافته است. تیم توسعه محصول با بهرهگیری از روشهای پیشرفته تحلیل بازار و دریافت بازخورد مستقیم از کاربران، همواره تلاش میکند تا این محصول را مطابق با سلایق و انتظارات مشتریان طراحی کند. این فرآیند شامل بررسی دقیق قابلیتها، امکانات و ویژگیهای خودرو، شناسایی نقاط ضعف احتمالی، و افزودن فناوریها و قابلیتهایی است که به بهبود تجربه کاربری منجر میشود. این نگاه پویا و مشتریمحور باعث شده تا X55 پرو نه فقط یک خودرو، بلکه محصولی باشد که نیازها و ارزشهای کاربران را منعکس میکند و توانسته است جایگاه ویژهای در بازار خودروهای مدرن به خود اختصاص دهد.
یک میلیون فروش، یک میلیون اعتماد در سراسر جهان
موفقیت ایکس ۵۵ پرو پرو در جذب اعتماد مشتریان جهانی را میتوان به عوامل متعددی نسبت داد. این خودرو با تکیه بر سه رکن اساسی “ایمنی قوی، طراحی مدرن و تجربه کاربری برتر” استانداردهای جدیدی را در کلاس کراساوورهای کامپکت تعریف کرده است.
ایکس ۵۵ پرو توانسته است به سطح بالایی از اعتماد در میان مشتریان جهانی دست یابد. جشن گرفتن صادرات یک میلیون دستگاه از مدل ایکس ۵۵ پرو ، نقطه عطفی مهم در تاریخ این خودرو محسوب میشود که نشاندهنده استقبال گسترده از آن در بازارهای بینالمللی است. از زمان معرفی جهانی این مدل در سال ۲۰۱۸ تا به حالا، به لطف کیفیت بالای محصول و جایگاهیابی دقیق در بازار، توانسته است رضایت مصرفکنندگان را در بیش از ۷۰ کشور و منطقه به دست آورد. این خودرو به عنوان یکی از مدلهای شاخص مدیران خودرو، نقش محوری در تقویت چهره این برند ایفا کرد.
nima.jdm
۲۳ اسفند ۱۴۰۳قبل اینکه سایبری های مدیران خودرو حمله کنن و دیسلایک بدن ، خواستم بگم مردم وقتی انتخاب دیگه ای ندارن مجبورن برن سراغ این زباله های متحرک چون انتخاب دیگه ای ندارن
Ali
۲۳ اسفند ۱۴۰۳دوست عزیز با توجه به اینکه کره ای ژاپنی زمان پدر شما ارزش خرید ندارند پس همین ماشین یکی از با ارزش ترین خودرو های بازار هست و جوابشو خوب پس داده…
متاسفانه نا آگاهی مردم و پرستیدن خودرو های کره ای ژاپنی ۱۰ سال کار باعث تعصب کور کورانه روی خودرو های این دو کشور در ایران شده.
حق هم داری خود من هم قبل از اینکه سوار بشم همچین طرز فکری داشتم.افرادی مثل شما چون در شرایط خرید خودرو قرار نگرفتن و اطلاعات کافی ندارن همچین نظری میدن مگرنه به هیچ وجه خرید خودروی ۱۰ سال کار ارزنده نیست مگر در شرایط استثنا.
فورد
۲۳ اسفند ۱۴۰۳هیشکی نمیخره رودستشون مونده دارن تبلیغ الکی میکنن
پیکان جوانان گوجه ای
۲۳ اسفند ۱۴۰۳جدا از اینکه کلی نوشابه برای خودشون باز کردن
ولی جدیدا این ماشین خیلی تو خیابون میبینم ظاهراً از پرفروشهای مدیران خودرو هستش
رضا حسینی
۲۳ اسفند ۱۴۰۳خیلی جالبه، تو ایران هر کی خودروی چینی داره ازش راضی هست اونی که نداره و هیچ تجربه ای هم ازش نداره ناراضی هست،!!!
رامتین
۲۳ اسفند ۱۴۰۳طرف پراید داره و ازش میپرسی میگه بشدت راضیم. عاشقشم. بعد این طرف میره مثلا ام وی ام بخره مشخصه میگه راضیم. بنابراین به این شکل نتیجه گیری نکنید. شما کسی که مثلا راو4 داره و چند ساله باهاش زندگی کرده، حال بهش بگید یکسال ام وی ام بشین و نظرت را بگو. آیا باز هم راضیه؟ بنابراین همه خودروها از دیدگاهی خوبند، مهم اینه تو چقدر پول داری.
Angry AMIR
۲۳ اسفند ۱۴۰۳از این فشار می خورم که توی کشوری هستیم 10% از منابع دنیا رو داره ولی اقتصادش داغونه! اونوقت کشورهایی مثل ژاپن و کره از نظر منابع نسبتاً فقیرن اما شدن کشور های پیشرفته بخصوص کره چند دهه زیر استعمار امپراتوری ژاپن بود ولی الان شده یک کشوری پیشرفته!
nima.jdm
۲۳ اسفند ۱۴۰۳چون آمریکا نمیخواد ما پیشرفت کنیم و مستقل بشیم
heshmat021
۲۳ اسفند ۱۴۰۳مهمترین معیار برای درآمد کشور و مردم کشور ( gdp ) ، بهره وری و تولیده، منابع اهمیتی نداره
خیلی کشور های آفریقایی هم رو کوه منابع نشستن، ولی چون تولید ندارن همه فقیرن
۲۳ اسفند ۱۴۰۳ما یا تجزیه میشیم هرکدوممون به یه کشور جدا تبدیل میشیم یا تجزیه اگه نشدیم همین وضع اقتصادمونه و بدتر هم میشه و دلار میلیونی هم میبینیم و اگر هم اینطوری نشد احتمالش هست که یکی از پیشرفته ترین کشور های جهان بشیم که مردمش ماشین زیر ۲۰ هزار دلار سوار نشن
یا باز هم با اومدن رضا دوم سس خرسی بازم تجزیه میشیم ولی یه تیکه کوچیک از ایران میمونه و شمال و جنوب و همه جای ایران کنده میشه مستقل میشه و اون قسمت که تجزیه نمیشه در وضعیت اقتصادی خوب ولی ناامن میمونه و بعد مرگ سس خرسی کشور دوباره کامل تجزیه میشه و میشیم عین افریقا
heshmat021
۲۳ اسفند ۱۴۰۳آیا قیمت راوفور با چری یکیه؟
فروش توی بازار آزاد نشون میده داستان چیه
معلومه ماشبن با نصف قیمت تویوتا ، تویوتا نمیشه، ولی تویوتا با اون قیمت فرغون هم تولید نمیکنه
شرام
۲۳ اسفند ۱۴۰۳من دارم ،بی تعصب میگم ،قبلا هم ویتارا کلاس ده و سانتافه و تویوتا رافور داشتم ،،،بخاطر اینکه یه ماشین وارداتی جدید بگیرم زمان ارزانی ۴۰۱ اخرینشو که رافور بود فروختم و یک کلاه گشاد سرم رفت من موندمو پول نقد و واردات قطره چکانی،خودروهای وارداتی سطح پایین و پولی که دیگه ارزشش نصف شده بود ،لذا قسمت من بعد از کلی مطالعه و نداشتن چاره ایکس ۵۵ پرو شد ،،، ازقبلی ها بهتر نیست ولی نسبت به سایر چینی ها اونم بخاطر قدرت موتور زیاد نسبت به وزنش و در نتیجه شتاب و قدرت بسیار عالی و نبودن فشار بر روی موتور هم کشش خوبی داره هم استهلاک پایین و هم مصرف خوب و در نهایت نرمی و تعادل عجیب هندلینگ که بعد از سوار شدن من بسیار تعجب کردم ولی ماشین خوبی هستش ،اگه هیچ چاره ای جز گرفتن ماشین چینی و ایرانی نداشتید خودرو بدی برای یک خانواده پنچ نفره نیست
۲۳ اسفند ۱۴۰۳هایما خودروی بهتریه و شما که کلی ماشین گرون فروختیو خریدی برای چی چند وقت بدون ماشین موندی و گذاشتی ارزش پول کم بشه ؟؟؟؟
شما نباید راوفور رو میدادی میرفت و به همون راضی میموندی
سید حسین میرمشتاقی
۲۳ اسفند ۱۴۰۳سالهاست که از خودرو های چینی استفاده می کنم
اولش ایکس 33 داشتم و بعد از پنج سال جک اس5 خریدم انصافا هیچگونه اذیت و آزاری نداشتند در طول 11سال بخدا قسم فقط مصرفی ها رو تعویض کردم و به جرات عرض کنم که مراتب از خودروی ایرانی سرتر و مطمئن تر هستند و در حال حاضر هم ایکس 55ثبت نام کردم که بسیار خودروی با کیفیتی است و امیدوارم با توجه به ارتقاء این خودرو سالها بتونم ازش استفاده کنم .
با سپاس و تشکر
کیا
۲۳ اسفند ۱۴۰۳من خودم دارم فوق العاده است من هم هایما و جک داشتم قبلا این بهتره
۲۳ اسفند ۱۴۰۳هایما بهتره
زارع
۲۳ اسفند ۱۴۰۳درود من هم ثبت نام کردم خیلی تعریفش رو شنیدم انشاالله که خیره
علی اکبر
۲۳ اسفند ۱۴۰۳باسلام من از سال 88 ازخرید پراید پژو پارس سمند کوییک از این ماشین ایرانی استفاده کردم همش درگیر تعمیرگاه بودم واقعاً ماشینهای ایرانی اشغال سال 96برلیانس گرفتم 5سال داشتم تمام جای ایران رو گشتم این زبون بسته فقط بنزین روغن مصرفیش بود الان 2سال ایکس 55دارم خیلی ازش راضیم فوق العاده ماشین ابشانهای خوب خوش استیل راحت تو مسافرت ی دونه هست خدا پدر این کمونیستها رو بیامرزه واقعا ماشین ساختن
۲۳ اسفند ۱۴۰۳همینا باعث شدن کشور ما اینجوری بشه که یه ماشین خوب نتونیم داشته باشیم الانم برده ایناییم
۲۳ اسفند ۱۴۰۳شما قبل سال ۹۶ چجوری کوییک داشتی جناب؟
Roham
۲۴ اسفند ۱۴۰۳اومده آینده خریده برده گذشته استفاده کنه
قاسم آذره
۲۹ اسفند ۱۴۰۳سلام.
گفت پراید ،پژو،پارس،سمند وبعد کوئیک داشتم…یعنی توی سال ۸۸ کوئیک نداشته گویا😍😍
علی
۲۵ اسفند ۱۴۰۳متاسفانه این ها همش تبلیغات هست
بعد از اون ماجرای در رفتن اکسل که براش اتفاق افتاد دیگه هیشکی سمتش نمیره قیمت کارخونه و بازار یکیه اصلا فروش ندارن
جدیدا هم فیس لیفتش رو میخواد به اسم X5 بده بیرون فک کرده مردم گاون تشخیص نمیدن این همونه که یه پنج ازش برداشتن
امیر
۲۷ اسفند ۱۴۰۳سلام . من ۱۵ روز ماشینx55را تحویل گرفتم چراغ گیربکسش روشن شد الان نمایندگی میگه باید گیریبکس عوض بشه و حدود ۲ ماه زمان میبره. من باید به کی به کجا شکایت کنم . تو این مملکت نه میشه ماشین ایران خودرو و یا سایپا خرید که همهشون به علت مافیای خودرو آشغال هستند نه این ماشین های چینی که دارن آشغال میشن چون تو ایران منتاژ میشه. اگه دست ایرانی به هرمنتاژی حتی فورد و یا بنز هم بخوره آشغال از آب درمیاد.