در پی معرفی و نمایش خودروهای جدید اوپل توسط گروه پرشیا موبیلیتی (شرکت پرشیا خودرو) در نمایشگاه خودرو شیراز، اکنون این شرکت وارد مرحله جدیدی از روند واردات و عرضه محصولات خود در ایران شده است. به تازگی محمولهای شامل خودروهای اوپل مدلهای کورسا و همچنین موکا به گمرک تهران رسیده و پرشیا خودرو در حال انجام مراحل قانونی برای ورود این خودروها به بازار است.
این محصولات که طی معرفی در نمایشگاه شیراز مورد استقبال قرار گرفتند، اکنون با ورود به گمرک تهران به نقطهای کلیدی برای عرضه به بازار ایران نزدیک شدهاند. پرشیا خودرو برنامههای خود برای عرضه این خودروها را به سرعت پیگیری کرده و طبق اطلاعات موجود، انتظار میرود پس از طی مراحل ترخیص و ثبتهای لازم، بهزودی وارد بازار شوند.
اوپل کورسا؛ هاچبک محبوب اروپایی دیگر محصول اوپل که به گمرک تهران رسیده، مدل کورسا است که در دسته خودروهای هاچبک قرار میگیرد و بهواسطهی سابقهی طولانی این خودرو در بازار اروپا، طرفداران خاص خود را در ایران دارد.
این هاچبک کوچک از یک موتور ۱.۲ لیتری توربو بهره میبرد توان خروجی آن ۱۰۰ اسب بخار و گشتاور آن ۲۰۵ نیوتنمتر تنظیم شده است. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و مصرف سوخت اقتصادی، کورسا را به خودرویی ایدهآل برای ترددهای شهری تبدیل میکند. با امکاناتی از جمله کروز کنترل، سیستم استارت بدون کلید و سیستمهای ایمنی متعدد، کورسا برای مشتریانی که به دنبال یک خودروی کوچک اما مجهز و ایمن هستند، مناسب خواهد بود.
اوپل موکا دیگر محصول وارداتی پرشیا خودرو یک کراساوور جمعوجور از مدلهای وارداتی مورد توجه و محبوب پرشیا خودرو به شمار میرود که به دلیل طراحی شیک و کراساوور بودن، گزینه مناسبی برای خریداران ایرانی علاقهمند به خودروهای مدرن و شهری است.
به دنبال ورود این دو مدل از اوپل به گمرک تهران، انتظار میرود که مراحل ترخیص و ثبت قانونی آنها به زودی تکمیل شود و در ماههای آتی شاهد عرضه رسمی این محصولات در بازار باشیم. پرشیا خودرو با شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود که در حال حاضر برای برندهای دیگر نیز فعالیت میکند، سعی در تأمین نیازهای مشتریان ایرانی برای محصولات اوپل خواهد داشت.
این نخستین باری است که پس از سالها خودروهای اوپل به بازار ایران بازمیگردند و به نظر میرسد عرضه این محصولات با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شود. خودروهای اوپل وارداتی با توجه به مشخصات فنی مناسب و کیفیت ساخت اروپایی، پتانسیل بالایی برای موفقیت در بازار ایران دارند و میتوانند گزینهای جذاب برای متقاضیان خودروهای وارداتی در کشور باشند.
سلمان خان
۲۰ آبان ۱۴۰۳اینا که پنج شیش تا بیشتر نیستن😩
نانو
۲۰ آبان ۱۴۰۳اپل کورسا فقط زمان 1376تا 1380ماشین دلبر اون موقع رکاب طلا همش خاطره شد اون موقع حقوق یه کارگر یا یه کارمند حول حوش 50هزارتومن بود قیمت ماشین 4میلیون با اینکه ماشین بچه پولدار بودولی بچه پولدار اون موقع بامرامتر بودن هرکدومشون چهار رفیق بدون ماشینو سوار میکردن میبردن پاتوق اونموقع ابمیوه توچال بعدش هم دور دور جردن یادش بخیر
سلمان خان
۲۲ آبان ۱۴۰۳صفا بوده پس
اوسا
۲۰ آبان ۱۴۰۳الان این ماشین ۳ سیلندر را به قیمت لندکروز در دبی به ما خواهند فروخت
هراکلیوس
۲۰ آبان ۱۴۰۳اپل سال 2008تا2017چندتا ماشین وارد ایران کرد که استقبال نشد فکر 20تا نبود
Kiarash
۲۰ آبان ۱۴۰۳با اوپل همیشه حال کردم و جزو برند های قدیمی آلمانی هم به حساب میاد
ولی از لحاظ قیمت مهمه که بعید میدونم قیمت مناسبی داشته باشه قطعا همینطوره
۲۰ آبان ۱۴۰۳موتورش سه سیلندره؟
Boss 429
۲۰ آبان ۱۴۰۳بله ۳ سیلندر ۱.۲ لیتر توربو
۲۱ آبان ۱۴۰۳پس به درد دالگه وارد کننده میخوره که یه ماشین به این خوبی رو با این موتور که از موتور پراید ضعیف تره وارد کرده
بهروز
۲۰ آبان ۱۴۰۳عزیزان اوپلی دیگه وجود نداره. اوپل یک بج شده و شما درواقع پژو میخرید.
hosen
۲۰ آبان ۱۴۰۳قدرتش از 206 تیپ پنجم کمتره!😂
Boss 429
۲۰ آبان ۱۴۰۳یک سیلندر و حجم کمتر داره . گرچه توربوئه
دوما همه چیز در خروجی موتور خلاصه نمیشه
hosen
۲۱ آبان ۱۴۰۳حرف شما درست ولی شما قیمت رو هم درنظر بگیر این همه پول بدی مشخصات فنی در حد 206
علی منصوری
۲۱ آبان ۱۴۰۳ی زمانی عاشق امگا بودم ، یعنی اون زمان هرکیم امگا نمیتونست برونه، تجربه داشتن کورسا داشتم و خاطرات قشنگی باهاش داشتم، اولین ماشینی بود ک یواشکی پیچوندم از خونه…البته ک با قیمتی میان ک چیزی جز حسرت برا جوونای تاپ مملکتم نمیاره
امیر
۲۱ آبان ۱۴۰۳من خودم یه آسترا ۹۴ عروسک دارم بهترین ماشینه اما من ماشین های اپل رو بعد از سال ۲۰۱۷ دیگه قبول ندارم چون همشون پژو هست و اصالت آلمانی رو دیگه نداره و در واقع ۲۰۱۷ به بعداشون با یه چینی هیچ فرقی نمیکنه، اصلا جنرال موتورز چی کار داره به فرانسه؟