نامهای شناخته شده و پیشگام در عرصه خودروسازی، از روشهای مختلفی برای بها دادن به تجربه مشتریان و لحاظ کردن خواست آنها در ارائه محصولات خود استفاده میکنند. یکی از این شیوهها برای آشنایی بهتر با نقطه نظرات مشتریان، ایجاد بستری است که مشتری بتواند پیش از اقدام به خرید، تجربهای از سواری با خودرو داشته باشد. برای نامهای پیشرو در صنعت خودروی جهان بسیار حائز اهمیت است که علاقهمندان بتوانند فضای داخلی محصول را از نزدیک لمس کنند، آپشنهایی که در کاتالوگ دیدهاند را شخصا امتحان کنند، شتاب خودرو، توان ترمزها، هندلینگ و جنبههای ایمنی را تجربه کنند و عملکرد خودروی مورد نظر را با آسودگی خاطر، تحت فشار و شرایط مختلف، محک بزنند.
از اعداد نوشته شده در لیست مشخصات محصول، تا نقطهای که مشتری بتواند شتاب خیرهکننده را زیر پای خود حس کند، فضای متفاوتی حاکم است و فونیکس هم در همین راستا فرصت دیگری را برای تجربه مشتریان از تست درایو خودرو رقم زد. در کنار امکان تست خودرو، ایجاد فضایی که ضمن جلوههای بصری مرتبط، بتواند اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار دهد و رفاه حداکثری را برایشان فراهم کند تا حدی که خاطرشان از سرگرمی کودکان همراه نیز آسوده باشد، رویکردیست که فونیکس برای معرفی تکنولوژی جدید خود در مسیر آن گام برداشت.
پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی، پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ میزبان مشتریان بالقوه فونیکس و علاقهمندان به تکنولوژیهای سازگار با محیط زیست بود که اشتیاق خود را برای حضور در این برنامه در واکنش به فراخوان اخیر این برند، اعلام کرده بودند. فونیکس بهعنوان برند پیشرو در صنعت خودرو، رویدادی ترتیب داد و تکنولوژی نوآورانه پلاگین هیبرید (PHEV) خود را برای علاقهمندان به نمایش گذاشت. این رویداد که طراحی نوینی از عناصر دوستدار محیط را شامل میشد، با استقبال کمنظیری از سوی مدعوین همراه بود.
رویداد تست درایو فونیکس که برای ارائه یک تجربه همه جانبه از این تکنولوژی در نظر گرفته شده بود، با فرصت کشف ویژگیهای منحصر به فرد تیگو ۸ پرو e آغاز شد. جلسات کارگاه آموزشی که هر ساعت برای گروههای جدیدی از افراد برگزار میشد، بستری برای آشنایی عمیقتر با فناوری پیچیده خودرو بود و به تاثیر آن بر محیط زیست و رفع دغدغهها پیرامون باتری و شارژ آن میپرداخت.
امکان بهرهمندی از تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) بخش هیجانانگیز دیگری از این رویداد بود. وجود تجربیات تعاملی، به بازدیدکنندگان امکان میدهد تا درک جامعتری از ویژگیهای پیشرفته خودرو داشته باشند. نکته قابل توجه برای شرکتکننده برنامه هم طراحی رویداد با عناصر دوستدار طبیعت نظیر مزرعه بادی و سلولهای خورشیدی شبیهسازی شده بود که از تعهدات زیستمحیطی «جریان سبز فونیکس» حکایت داشت.
این رویداد که برای شرکت کنندگان در هر سنی مورد توجه قرار گرفت و فضایی ویژه را نیز برای بازی و نقاشی کودکان در نظر گرفته بود و از اهمیت پرورش کنجکاوی و علاقه به طبیعت از طریق این فعالیتهای خلاقانه حکایت داشت.
کاهش مصرف بنزین (۵/۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر)، کمک به بهبود وضعیت هوا، شتاب خیره کننده (۶/۷ ثانیه) و قدرت فوقالعاده (۳۲۴ اسب بخار و گشتاور ۵۱۰ نیوتن متر)، از مهمترین ویژگیهای تیگو ۸ پرو e پلاس بود که شگفتی حاضران را در پی داشت. فناوری PHEV به دلیل امکان پیمایش ۷۵ کیلومتر با نیروی الکتریکی خالص و پیمایش مسافت ۱۰۰۰ کیلومتری در حالت ترکیبی با بنزین و شارژ کامل، مورد تحسین قرار گرفت.
در مراسم تست درایو، مشتریان همچنین فرصت ویژهای برای برقراری ارتباط مستقیم با مدیران ارشد داشتند. این جلسه تعاملی به آنها اجازه داد تا ابهامات خود را منتقل و نقطه نظراتی که داشتند را بیان کنند. این اقدام که راستای شفافسازی هر چه بیشتر و ارائه بازخوردهای ارزشمند مشتریان بود، جلوهای از جایگاه رضایت مشتری برای فونیکس را به نمایش گذاشت.
در پایان رویداد تستدرایو فونیکس، به رسم یادبود و بهعنوان نمادی از قدردانی برای حضور ارزشمند شرکتکنندگان، هدایایی به ایشان اهدا شد.
رویداد فونیکس برای تستدرایو تیگو ۸ پرو e پلاس، نه تنها بستری برای نمایش یک مدل پیشرفته از تکنولوژی PHEV بود، بلکه تعهد فونیکس به نوآوری سازگار با محیط زیست و مشتریمداری این برند را نشان داد. این رویداد، بستری بود تا شرکتکنندگان، بیش از پیش برای استقبال از آیندهای که در آن گامهای بشر، بیش از پیش با آگاهی محیطی همگام ایت، مشتاق باشند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد «جریان سبز فونیکس»، تیگو ۸ پرو e پلاس و جزئیات مربوط به رونمایی آن، میتوانید به وب سایت Fownix.com مراجعه نمایید.
cyrus-az
۱۴ تیر ۱۴۰۲چه استقبال پرشوری
علیرضا
۱۴ تیر ۱۴۰۲اگر واقعا پولدار باشی یا عشق ماشین داشته باشی انتخاب خوبیه ولی برای کسایی که ادای پولدارهارو درمیارن و افت قیمت براشون مهمه انتخاب این خودرو ریسک بزرگیه
(Saeed(peugeot
۱۴ تیر ۱۴۰۲کاری به خوب و بد این مراسم ندارم …..ولی این کاره مدیران خودرو خیلی خوبه ….
اول اینکه برای مشتریانش ارزش قائل میشه
دوم اینکه ؛ چرا تا قبل از مدیران خودرو این همه خودروسازان کسی به فکر اوردن خودروهای هیبرید نبودن با این وضعیت آلودگی ….برقی زیر ساختش نیست ، هیبرید که میشه آورد …..
چندین ساله داره چینی مباد تو این مملکت ای کاش کنار نسخه بنزینی هیبرید هم آورده بودین لاقل یه ذره نگرش مردم و تغییر میدادین و آشنا شون میکردین که به خاطر خودمون هم شده هیبریدی خرید کنن …..تو سال ۱۴۰۲ که کل دنیا داره برقی میشه ما تازه میخواییم با یه شرکت خصوصی اونم یه خودروی گرون و تو تیراژ خیلی کم مونتاژ کنیم …..محصولات ارزون هم باید سریعا هیبرید شون بیاد
R
۱۴ تیر ۱۴۰۲لگن ۸ پرو پلاگین 😂😂😂
یه تویوتا پریوس پلاگین بیارید با مصرف زیر صدی ۳ و شتاب زیر ۸ همه اینارو له میکنه
قیمتش هم نصف اینه
البته تویوتا با این لگن ها فرقی نمیکنه که
رهگذر
۱۴ تیر ۱۴۰۲حرفت کاملا صحیحه
ولی کشور ما الان توی شرایطیه که هر وسیله نقلیه ای که ۴ تا چرخ داشته باشه قابل احترام و ستایشه
به طوری که پیکان های اوراقی کوچه پس کوچه ها هم باارزش شدن حالا یه ماشین وارد ایران بشه و یه شرکت معروف حتی زیرچشمی یه نگاه هم بهش کرده باشه قیمتش ده برابر میشه چه برسه به اینکه نسخه بازار جهانی و مدل همون سال باشه
بنگاه دار ها خودشونو تیکه پاره میکنن اگر اینجور ماشینی توی ایران بیاد😅