گسترش جایگاههای ویژه پارک پرچمدار فونیکس
موضوع خلق تجربه ای منحصر به فرد برای مشتریان امروزه دغدغه مهمی برای برندهای مطرح است اینکه چگونه میتوان خدماتی را در اختیار خریداران قرار داد تا رضایت مضاعفی از خرید خود داشته باشند. در این میان محصولاتی که به عنوان محصولات پریمیوم یا پرچم دار یک برند شناخته میشوند معمولا سطح ویژه و بالاتری از خدمات را شامل میشوند نکته قابل توجه درباره اقداماتی که برندهای مختلف در راستای خلق تجربه ای متفاوت برای مشتریان انجام میدهند این است که چنین اقداماتی از جانب برندهای بومی ما همچنان تازگی دارد.
برند فونیکس که با روح لاکچری در صنعت خودروی ایران ظهور کرد، اقدامات نوآورانه را همواره در دستور کار خود داشته است. تیگو ۸ پرو به عنوان نخستین محصول برند فونیکس معرفی شد و ضمن بهره مندی از عناصر لوکس اولین خودرویی لقب گرفت که رادارهای همیار راننده موسوم به ADAS را به بازار خودرو ایران آورد. با گذشت یک سال از رونمایی این محصول، فونیکس نسبت به معرفی نسخه ای ارتقا یافته از این خودرو اقدام کرد که از موتور ۲ لیتری TGDI و تکنولوژی دو دیفرانسیل هوشمند (AWD) برخوردار است و برای پیمودن آفرودهای سبک انتخابی ایده آل به نظر میرسد. همچنین در راستای تامین اهداف زیست محیطی در بازار خودرو کشور چندی پیش از نسخه پلاگین هیبرید این خودرو به نام تیگو ۸ پرو e پلاس رونمایی شد.
پروژه تخصیص جایگاه ویژه به عنوان پارکینگ مالکان تیگو ۸ پرو پیش از نوروز امسال در مجتمع تجاری کوروش آغاز شد و در سال جدید با مجتمع تجاری ارگ تجریش ادامه یافت. در همین مسیر مراکز دیگری نظیر شمیران سنتر روشا و گالریا، جدیدترین نقاطی هستند که جایگاه پارکینگ ویژه را در اختیار مالکان تیگو ۸ پرو، تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ پرو e پلاس قرار میدهند. طبعا در ادامه این مسیر، برنامههای دیگری نیز با هدف افزایش هر چه بیشتر رضایت مشتریان در راه خواهد بود.
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۱۹ مرداد ۱۴۰۲آخه ابن دیگه چه صیغه ایه
محمد
۱۹ مرداد ۱۴۰۲پدال ما بلعخره نفهمیدیم شما کدوم طرفی هستی.یروز تیتر میزنی ماشین چینی فلان و مزخرف و اینطوری و اونطوری و دوزار نمی ارزه.یروز دیگه میای تعریف و تمجید میکنی و میگی برای هزینه های سرپا نگه داشتن سایت مجبوریم این کارها رو انجام بدیم. ما هم نگفتیم سرپا نگه داشتن سایت و فعالیتش رایگان و بدون هزینست.فقط چیزی که خیلی عجیبه برام خین رفتارهای دوگانه شماست.یا این وری باشید یا اونوری.
AMANTE
۱۹ مرداد ۱۴۰۲سایتی که بخواد جانب دارانه باشه بدرد نمیخوره. مثلا خود شما از یک برند خودرویی خوشتون میاد و سایت خودرویی میزنید و به نویسنده های سایت میگید ۹۰ درصد پست ها از اون برند باشه.
خوب به عنوان یک مخاطب از اون سایت خسته میشید و میرید سراغ سایت های دیگه که مطالب روز و مختلف بیشتری داره.
X
۱۹ مرداد ۱۴۰۲دوست عزیز اگر راضی به تبلیغ نیستید شماره کارت آقای عقیلی رو بگیرید هزینه های سایت رو شما کاربر برند پسند بدید😉
شاهین
۱۹ مرداد ۱۴۰۲سلام
اگه دقت کرده باشین این مطالب در قسمت آگهی و رپورتاژ منتشر میشن و کاملا این موضوع مشخص هست. تامین هزینه های سایت و افراد شاغل در اون قطعا نیازمند جذب آگهی خواهد بود. نظرات شخصی ما با آگهی ها ربطی به همدیگه ندارن و من شاید به فلان برند و خودرو انتقاد داشته باشم اما نمیتونم مدیریت مجموعه رو مجبور کنم آگهی منتشر نکنن. این روال تو همه جای دنیا و همه سایت ها وجود داره.
محمد
۱۹ مرداد ۱۴۰۲یه خواهش دیگه ازتون دارم.انقدر نظرات من حقیر رو پاک نکنید.کامنت هایی که به گروه خاصی از خودرو دوستان یا شخص خاصی که واقعا بهتشون توهین میشه رو خیلی راحت تایید میکنید ولی ۷۰ درصد کامنت های من رو حذف میکنید.ادعایی ندارم ولی نزدیک به ۱۰ ساله همراه شما هستم.قدر مخاطبینتون رو بدونید یا مستقیم و بی پرده بگید بریم و خوشحالتون کنیم.
naval
۱۹ مرداد ۱۴۰۲رند فونیکس که با “”روح لاکچری”” در صنعت خودروی ایران ظهور کرد، اقدامات نوآورانه را همواره در دستور کار خود داشته است. تیگو ۸ پرو به عنوان نخستین محصول برند فونیکس معرفی شد و ضمن بهره مندی از عناصر لوکس اولین خودرویی لقب گرفت
😂😂😂😂😂😂😂😂
M
۱۹ مرداد ۱۴۰۲اگه کسی جیبش یا پولش واسش اهمیت داره سراغ ماشین های چینی نره. چون بعد خرید تازه میفهمی چقدر اشتباه کردی . افت قیمت شدید و نبود یا گرانی قطعات و خدمات ضعیف گریبانت رو میگیره.
اگه همه ما با هم باشیم و این اشغال ها رو نخریم ، میتونیم بهترین برند های ماشین رو با قیمت خوب سوار شیم، اما وقتی بنجل میخریم، بنجل سوار هم میمونیم
Gtc فقط ایرانی به سفارش پایتون
۱۹ مرداد ۱۴۰۲دوست عزیز من خودم چینی سوارم چری تیکو ۷ پرو اگر بخوای قطعاتش از بیرون نمایندگی تهیه کنی خیلی کمیاب هست ولی خود مدیران خودرو بیشتر قطعات رو هم داره ولی بالای ۳۰ درصد باید سفارش بدن بعد در حال حاضر قیمت ماشین من یک میلیارد و هشتصد هست میتونم برم آلفا رومئو بگیرم که قطعاتش پیدا نمیشه! یا بریم کره ای اهد تیرکمان شاه با کارکرد بالا یا برم خودرو های ژاپنی که با توجه به عمرشون سخت هست مگر اینکه یک موقع (قدیم سال ۱۴۰۱(:(: )چری تیگو ۷ پرو قیمتش شد دو میلیارد و پونصد کلی انتخاب تو دل ببرو از کره ای تا ژاپنی بود ولی الان به احتمال زیاد اگر کسی حوصله نگهداری زیاد نداره و بیشتر از ۲ سال میخواد نگهش داره چینی ها بهترن ولی اگر حوصله داره بره لکسوس is 2008 بگیره یخورده بهش برسه گودزیلا میشه و بگم من در این کامنت قصد اینکه بگم چینی خوبه یا نه منظورم اصلا نیست فقط یک بررسی کوتاه از موقعیتی که من توش قرار گرفته بودم
علی جردن
۱۹ مرداد ۱۴۰۲لذت سواری و هندلینگ آلفارومئو ایتالیا که زیر نظر کمپانی فراری و مازراتی ساخته شده رو با تیگو و هایما یکی ندون!؟
امثال شماها کاری کردین بهمون بگن لندکروز با ۲۰۶ هیچ فرقی نداره
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۱۹ مرداد ۱۴۰۲علی جردن عزیز به نظرت ماشینی که قطعات نیست باید چیکار کنم؟ حقوق من متوسطه بالا هم نیست بعد چرا حرف میزاری دهن من؟ من مگه گفتم لذت رانندگی با تیگو یکیه؟ بعد از کسی که رانا رو برترین ماشین میدونه انتضاری نیست فراری کلاسیک رو با ۲۰۲۳ مقایسه میکنه؟ و منطق فیلم لامبورگینی مردی پشت افسانه رو بازگو میکنه و اونو درست میدونه ؟ بعد من لذت رانندگی رو تا سن ۲۵ سالگی کشیدم ولی از اینجا به بعد اوضاع فرق داره بعد فکر میکنم یک فکری به امثال خودت هم بکنی بد نیست
علی جردن
۱۹ مرداد ۱۴۰۲مگه لاکچری بازی تو ایران ممنوع نیست؟
مگه بخاطر همین جلوی واردات پورشه و مازراتی حتی بصورت گذرموقت ممنوع کردین که لوکسوری مموع است
اگر لاکچری هامون از چین باشن ایراد نداره !؟!؟
فردا مشروبات الکی چینی رو هم آزاد می کنن!؟!؟
morteza
۱۹ مرداد ۱۴۰۲خون خودتو کثیف نکن.پوست اینا کلفت تر از این حرفاست.
علی
۲۰ مرداد ۱۴۰۲یه کراس اور 20 هزار دلاری تو کل عالم اقتصادی حساب میشه. البته در ایران به کرولا هم میگن لوکس!!!!!
RIO
۱۹ مرداد ۱۴۰۲چری تیگو ۸ لوکس🤣🤣