افایکس به عنوان خودرویی آیندهنگرانه، ایمن، سریع و مستحکم با برآورده کردن نیازهای مصرفکنندگان و انعطاف پذیری بالا، در پنج قاره جهان به فروش رفته و به گزینهای جذاب برای خریداران تبدیل شده است.
در مسیر جهانی شدن خودروهای مشهور، عوامل بسیاری در طراحی خودرو، قدرت پیشرانه، سازگاری با آبوهوای گوناگون، ارائه امکانات مناسب با شرایط محیطی و … دخیل هستند. افایکس پریمیوم یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار بازار ایران است که از زمان عرضه در سال ۱۴۰۱، به انتخابی مطمئن، نوآورانه و پیشرفته برای مصرفکنندگان بازار خودرو تبدیل شده است.
افایکس علاوه بر عرضه در ایران، در کشورهای بسیاری از پنج قاره جهان هم به فروش رفته است. یکی از این دلایل برجسته، موفقیت این کراساوور نوآورانه در تستهای ایمنی اروپا، استرالیا و آسیا است که خیال مصرفکنندگان را راحت میسازد و با برآورده کردن اولویت نخست مشتریان، امکانات بسیار و شتاب و سرعت چشمگیری را به عرضه میگذارد.
اسپانیا، استرالیا، ترکیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، اندونزی و قزاقستان از جمله کشورهایی هستند که مصرفکنندگان با علاقه و اشتیاق از افایکس استقبال کردهاند و این خودرو توانسته جایگاهی را برای خود به دست آورد. این عرضه جهانی برای مصرفکنندگان ایرانی هم به موضوعی ارزشمند تبدیل شده و قابلیتهای این کراساوور را به نمایش میگذارد.
اسپانیا: اسپانیا یکی از بازارهای رقابتی اتحادیه اروپا است که مصرفکنندگان به محصولات متنوعی دسترسی دارند اما این کراساوور با ترکیب طراحی و کارایی مورد توجه قرار گرفته است. صرفهجویی افایکس در مصرف سوخت و فناوری نوآورانه این خودرو برای مصرفکنندگان این کشور به خوبی سازگاری دارد و افایکس را به گزینهای محبوب تبدیل کرده است.
استرالیا: استرالیاییها از جمله مصرفکنندگانی هستند که ایمنی را در اولویت انتخابهای خود قرار میدهند. عملکرد پنج ستاره افایکس در تست و بررسی موسسه ANCAP، این خودرو را بسیار مستحکم و قابل اعتماد جلوه داده و توانسته به عنوان محصولی جدید در بازار استرالیا پیشرفت کند. قدرت و شتاب افایکس در مسیرهای مختلف و سفرهای شهری، افایکس را به علایق مصرفکنندگان این کشور نزدیک کرده است.
ترکیه: به عنوان کشوری در حال رشد که مصرفکنندگان عمدتا به خودروهای مقرون به صرفه و پر از امکانات علاقهمند هستند، افایکس به خوبی در ترکیه رشد کرده است. قیمت رقابتی، طراحی جوان پسند و ویژگیهای پیشرفته تکنولوژیکی این خودرو را به رقیبی قوی در بازار خودروی ترکیه تبدیل کرده است.
آفریقای جنوبی: در یکی از قدرتمندترین اقتصادهای آفریقا که مراوده و ارتباط بسیار نزدیکی با اروپا و آمریکای شمالی دارد، افایکس با تعادل در زمینه طراحی و کارایی مورد استقبال قرار گرفته است. مصرفکنندگان آفریقای جنوبی معمولا داوم و طول عمر محصولات را مورد توجه قرار میدهند و افایکس با عبور از استانداردهای مدنظر مصرفکنندگان، جایگاه خود را در این کشور پیدا کرده است.
مکزیک: به عنوان یکی از پرجمعیتترین کشورهای جهان که ارتباط نزدیکی هم با بازار آمریکا دارد، افایکس با فرهنگ مصرفکنندگان مکزیکی تطبیق پیدا کرده است. با توجه به امکانات جذاب، ویژگیهای آیندهنگرانه و قدرت و شتاب عالی افایکس، این خودرو میان مصرفکنندگان نسبتا جوانتر جایگاه خوبی دارد.
اندونزی: در بازار اندونزی افایکس با قابلیتهای چندمنظوره خود شناخته میشود و مصرفکنندگان خودروهایی را طلب میکنند که زیبایی، کارایی و تکنولوژی را کنار هم داشته باشد. بر همین اساس افایکس در این کشور رو به توسعه توانسته با قابلیتهای متفاوت خود فروش بسیار خوبی را تجربه نماید.
قزاقستان: هر کشوری متناسب با شرایط محیطی و آبوهوایی خود نیازمند خودروهایی با همان وضعیت است. عملکرد افایکس در موقعیتهای گوناگون همان چیزی است که مصرفکنندگان نیاز دارند؛ خودرویی با توانمندی بالا، ویژگیهای محکم و ساختار مستحکم. با توجه به این موضوع، افایکس جزو انتخابهای محبوب مصرفکنندگان در این کشور است.
افایکس به درستی نمونه خودرویی است که توانسته از مرزها عبور نمایید و در بازارهای گوناگون قابلیتهای خود را به نمایش بگذارد. در شهرهای اسپانیا، طبیعت استرالیا، خیابانهای شلوغ مکزیک و آبوهوای خشن روسیه این خودرو به گزینهای جذاب برای مصرفکنندگان تبدیل شده است. افایکس با انعطافپذیری بالا در فضاهای گوناگون، استفاده از نوآوری و درک نیازهای مشتریان، با حضور روزافزون خود در سرتاسر جهان، به گزینهای جهانی و قابل اطمینان تبدیل شده است.
Sara
۲۵ مهر ۱۴۰۳ماشینی که لاستیکاش با بدنش هماهنگ نیست و در یک راستا نیست و فرورفتگی داره و یکی از المان های مهم زیبایی ماشین رو نداره چطوری در 5 قاره عملکرد خوبی داشته
A.R.A.S.H
۲۵ مهر ۱۴۰۳توی عکس این شکلی افتاده
من از نزدیک دیدنش چرخ هاش درسته
Sara
۲۵ مهر ۱۴۰۳بعید میدونم دوست عزیز
یا از نزدیک ندیدیش
یا دقت نکردی
یا متعصبی
چرخاش حداقل 3 تا 5 سانت داخل هست
amirkhanzadeh
۲۵ مهر ۱۴۰۳دقیقا
همون متعصبه
Avan
۲۵ مهر ۱۴۰۳مننظورت از این که چرخهاش داخله چیه؟!
Sara
۲۵ مهر ۱۴۰۳یکی از المان های طراحی خودرو که تو زیبایی خیلی تاثیر گذار هست اینه که بدنه خورو با چرخ ها در یک راستا باشن
مثلا 206 رو ببینید بصورت نرمال بدنه و چرخ در یک راستا هستند
ولی 207 چرخ ها یک سانت داخل بدنه هستند و اکسل خودرو کوچکتر از عرض خودرو هست
بخاطر همین 207 فابریک یکم گنگه و با لاستیک پهن 215 بسیار زیباتر میشه
مزدا
۲۶ مهر ۱۴۰۳نویسنده مقاله حتما یه تست الکل بده!!
این روزها موفقیت جور دیگ معنی میشه !!
به لطف واردات هر چند اندک خودرو فروش مونتاژی های دوهزاری کم شده
رو آوردن به اقساطی و پول خرج کردن برا رسانه ها برای تبلیغ
گاس فرینگ
۲۶ مهر ۱۴۰۳آره پهنای کمی هم داره لاستیک هاش از عقب میبینیش انگار چرخ پراید بستن روش
علی جردن
۲۵ مهر ۱۴۰۳ایران تو این مورد شانس اورده از محصولات عالی چینی محروم نمونده
A.R.A.S.H
۲۵ مهر ۱۴۰۳دقیقا
Sara
۲۵ مهر ۱۴۰۳چرا لاستیکاش داخله؟
هنوز نتونستن با بنده هماهنگش کنن ؟
شایع
۲۵ مهر ۱۴۰۳محبوبیت و کیفیت اتفاقی نیست
ممد ژانگولر
۲۵ مهر ۱۴۰۳معشوقه جهانی در پنج قاره که میگن یعنی همین ماشین❤️🪡 .شعار همه راضی از چسب رازی که میگن خوراک این ماشینه.
PARSA
۲۵ مهر ۱۴۰۳ایران رو ۵ تا قاره حساب کردی؟
A.R.A.S.H
۲۵ مهر ۱۴۰۳مگه ایران چه مشکلی داره؟
به این خوبی
کورش
۲۵ مهر ۱۴۰۳هچ دووشواری نداره ،شما یکنفر به من نشان بده
علی منصوری
۲۵ مهر ۱۴۰۳امکانات و طراحی خوب ، البته از نظر بعضی دوستان همه چینیا آشغالن و تمام مقاله ها در مورد پیشرفتشون دروغه و دستهای خون آلودی پشت پردس برای بزرگ شمردن ماشینهای چینی، و صد البته بدون تجربه رانندگی و داشتن ی ماشین چینی بدون هیچ دلیل میتونی هیت بدی،
علیرضا
۲۵ مهر ۱۴۰۳داخل بودن لاستیک به اندازه ۳ تا ۵ سانتی متر از اصول آیرودینامیک هست
درسته مردم ما دوست دارن لاستیک با بدنه در یک راستا باشه یا از گلگیر بزنه بیرون ولی برای طراحی یک خودرو اکونومی که اصول آیرودینامیک در طراحیش حرف اول رو میزنه بهترین حالت همینه
ضمن اینکه داخل بودن لاستیک به اندازه مناسب باعث میشه سنگ و گل به سمت بدنه خودرو پرتاب نشه
محمد
۲۵ مهر ۱۴۰۳تو آسیا که به فروش رفته.
تو انگلیس و روسیه که تو اروپا هستند هم به فروش خوبی دست پیدا کرده
تو استرالیا که تو اقیانوسیه به حساب میاد هم به فروش رفته.
تو برزیل که تو آمریکای جنوبی هست.
و همچنین نیجریه و آفریقای جنوبی نیز به فروش رفته.
اینجوری حساب کنی میشه ۵ قاره.
amirboss
۲۵ مهر ۱۴۰۳اینکه چرخ ماشین داخل بدنه یا بیرون بدنه باشه یا ارتفاع ماشین بالاتر از حد معمول باشه بیشتر بنا به درخواست کشورهای مصرف کننده هست.
به طور مثال خودروهایی که داخل ایران ساخته میشه ارتفاع بالایی داره که به خاطر مسائلی مانند سرعت گیر و شرایط بد آسفالت هست.
داخل رفتن لاستیک به اندازه چند سانت هیچ ایراد فنی نداره و با زوایای صحیح چرخ مثل زاویه کمبر حل میشه.
محسن مصطفی نژاد
۲۵ مهر ۱۴۰۳چرا شرکت چری لوگو و آرمش و البته اسم ماشیناش کپی دقیقی از اینفینیتی شده؟