درخشش تکنولوژی در تیگو 8 پرو e پلاس
خودروی تیگو ۸ پرو e پلاس که به عنوان اولین خودروی پلاگین-هیبرید مونتاژی، اخیرا توسط فونیکس رونمایی شده است به ۱۳ مورد از سیستم دستیار هوشمند راننده(ADAS) مجهز است. دستیار هوشمند راننده در این خودرو با بهرهگیری از فناوری های روز و بهبود ایمنی در رانندگی، تجربهای لذت بخشتر را برای سرنشینان فراهم میکند.
ایمنی هوشمند
سیستم FCW (Forward Collision Warning ) به معنای سیستم هشدار برخورد از جلو که در موارد نیاز اضطراری نظیر ترمز ناگهانی خودروی جلویی، در قالب نمایشگر و صوت، هشدار میدهد و راننده را از خطرات احتمالی آگاه میسازد.
سیستم BSD (Blind Spot Detection ) به معنای رادار نقطه کور با استفاده از سنسور رادار، نقطه کور نمای خودرو را به طور پیوسته رصد میکند و از طریق یادآوری از طریق نمایش هشدار در قسمت بیرونی آینههای جانبی، راننده را از حضور خودروها در نقاط کور آگاه میسازد.
سیستم RCTA ( Rear Cross Traffic Alert ) به معنای سیستم هشدار ترافیک جانبی نیز با شناسایی نواحی دوطرفه پشت خودرو، ایمنی رانندگی را بهبود میبخشد و به کاربران امکان تصمیمگیری سریعتر و جلوگیری از شکلگیری حادثه را در حین رانندگی فراهم میآورد.
فناوریهای پیشرفته ایمنی تیگو ۸ پرو e پلاس
AEB (Automatic Braking System) به معنای ترمز اضطراری خودکار، امنیت رانندگان و سرنشینان را بهبود میبخشد. AEB به راننده کمک میکند تا در مواقع لازم و حساس، ترمز اضطراری را به صورت خودکار فعال کرده و از تصادفات احتمالی به شکل هوشمندانهای جلوگیری کند، همچنین در مواقعی که یک عابر پیاده یا وسیله نقلیه ناگهانی شناسایی میشود، امکان واکنش سریعتر از انسان را دارد. این ویژگی در رانندگیهای شهری پرکاربرد است و باعث بهبود و ارتقا سطح رانندگی میشود.
تجربه رانندگی لذت بخشتر
ACC (Adaptive Cruise Assist) سرعت خودرو را به صورت خودکار به نسبت سرعت خودروی جلویی تنظیم میکند. این ویژگی بهصورت هوشمندانه فاصله ایمن بین خودروها را حفظ میکند و ایمنی رانندگان را ارتقاء میدهد.
LDW (Lane departure Warning) به معنای سیستم هشدار خروج از لاین میتواند تجربهای واقعی از رانندگی با دستهای آزاد را فراهم کند و همچنین توانایی کنترل خودرو برای رانندگی مداوم در خط فعلی در حال حرکت کمک میکند. این مورد نه تنها میتواند به طور موثر ایمنی رانندگی را بهبود بخشد، بلکه خستگی رانندگی را نیز کاهش میدهد. چه در رانندگی روزانه و چه در مواجهه با موقعیتهای غیرمنتظره، تیگو ۸پرو e پلاس میتواند تجربه رانندگی ایمن و بدون نگرانی را برای شما فراهم آورد و متعهد به ارائه تکنولوژی پیشرفته به مصرف کنندگان است.
تیگو ۸ پرو e پلاس از به روزترین فناوری جهان برای تحقق هیبرید یکپارچه منحصر به فرد استفاده میکند و با یک بار شارژ کامل باتری و باک پر از بنزین می تواند حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را طی کند. خودروی تیگو ۸ پرو e پلاس قدرت یک SUV هوشمند لوکس رده بالا را از نظر پیکربندی ایمنی، قدرت خودرو، عمر باتری و فناوری نشان میدهد و همچنین تجربه رانندگی لوکستر و راحتتری را برای کاربران فراهم میسازد. تیگو ۸ پرو e پلاس فرصت مناسبی برای ساختن محیطی سبز و امن برای تمام کسانی است که به آینده نگاه متفاوت و ویژه ای دارند.
new reventon
۲۷ مرداد ۱۴۰۲بهترین آپشنش اینه که خریدار به پول الان باید بعد چند سال استفاده یا عدم استفاده از خودرو، 600،700 میلیون پول بده باطری خودرو رو عوض کنه
اینکه این آپشنای چینی ام خیلی سریع خراب میشن و باید تعمیر شن هم یه آپشن دیگس
حمیدرضا زمانیان
۲۸ مرداد ۱۴۰۲دنیا عوض شده
چین همه تکنولوژی ها را بدست آورده
اینقدر به همه بدبین نباشیم و نقاط قوتی که اونها بدست آوردن دلی متاسفانه ما عقب ماندیم را درک و خودمان ازشان یاد گیری نماییم
نه اینکه چون ما نتونستیم بهش برسیم همش بدی انها را بگیم
از راه رفته انها درس بگیریم و صنعتمان را به روز کنیم
Sevlan
۲۹ مرداد ۱۴۰۲هیچوقت نمیشه، نه درسی گرفته میشه و نه هیچ چیز دیگهای، در اینجا همیشه رو یه پاشنه میگرده، اونا تصمیم خودشونو واسه این ملت گرفتن، این ملت هم وقتشه تصمیمشو بگیره!!!
نوید
۳۰ مرداد ۱۴۰۲اون سیستم رانندگی بین خطوطش خیلی خوبه البته اگر خطی تو جاده داشته باشیم
تد
۲۸ مرداد ۱۴۰۲الان کل دنیا همینه چه بخوای چه نخواهی اونی که پول اینو داره مطمئن باش پول باطری برایش پول خورده نه مثل ما که پول نداریم لاستیکا ماشینمون بالانس کنیم
آقای همساده
۲۸ مرداد ۱۴۰۲با اینکه آخرین گزینم برای خرید تو این رنج قیمت ماشین چینیه ولی دیگه داری خیلی زیاده روی میکنی
هوشنگ بایی
۲۷ مرداد ۱۴۰۲بشرطی که این سیستمهای ایمنی وغیره کار کنم
هوشنگ بایی
۲۷ مرداد ۱۴۰۲کارکنه
Khan
۲۸ مرداد ۱۴۰۲عالیه
دانا فهیم
۲۸ مرداد ۱۴۰۲من دارم خیلی عالی و کار درسته