رپورتاژ

صاحب‌نظران حوزه خودرو، تحت تاثیر عملکرد تیگو 8 پرو e پلاس

در صنعت خودروی جهان، محصولات به طور پیوسته در حال تکامل هستند و پیشرفت‌های هیجان‌انگیز، مرزهای آنچه در ذهن خود به‌عنوان  حد نهاییِ ممکن بودن متصور هستیم را جابجا می‌کند. در ایران هم برند فونیکس که مدتی‌ست از گام‌های عملی خود برای توسعه محصولات دوستدار محیط زیست پرده برداشته، حالا بیش از هر چیز به خاطر «جریان سبز فونیکس» یعنی تمرکز و سرمایه‌گذاری ویژه برای جایگزینی موتورهای احتراق داخلی، با موتورهای مبتنی بر الکتریسیته، بر سر زبان‌ها افتاده است. در آستانه تحولی بزرگ در صنعت خودرو کشور و رسیدن به موعد رونمایی از تیگو ۸ پرو e پلاس به‌عنوان محصول پیشگام در جریان سبز فونیکس، برخی از اصحاب رسانه‌های مطرح خودرو که فرصتی برای رانندگی با این خودرو یافتند، نقطه نظرات خود درباره این محصول را منعکس کردند. تیگو ۸ پرو e پلاس، وسیله نقلیه‌ای مبتنی بر تکنولوژی پلاگین هیبرید (PHEV) با قابلیت‌های استثنایی است که به طور یکپارچه عملکرد هیجان انگیز را با جلوه‌های آرامش ترکیب می‌کند.

کارشناسانی که رانندگی با این خودرو را تجربه کردند، بازخوردهایی ارائه دادند که با توجه به اطلاعات اولیه و مشخصات منتشر شده از محصول، اتفاقی دور از ذهن نبوده است. محتوای این مطلب، قصد دارد چکیده‌ای از این دیدگاه‌های ارزشمند را ارائه دهد. در طول فرآیند تست خودرو، تیگو ۸ پرو e پلاس در شرایط مختلف و تحت فشارهای سنگین مورد ارزیابی قرار گرفته و آنچه در ادامه می‌خوانید، چیکده‌ای از نکات کلیدی است که در مورد برتری‌های این خودرو، اظهار گردید:

  1. شتاب خیره‌کننده: وجود موتورهای الکتریکی در کنار موتور بنزینی این خودرو، موجب می‌شود گشتاور حاصل از فشردن پدال گاز، به طور آنی به چرخ‌های این خودرو انتقال یابد. سرنشینان خودرو به محض شروع به حرکت، موجی از قدرت را احساس می‌کنند که آن‌ها را به صندلی می‌چسباند. شتاب منحصر به فرد ۷.۶ ثانیه که برای این خودرو ثبت شده، رانندگی هیجان‌انگیزی را تضمین می‌کند که گواهی بر تعهد فونیکس نسبت به برتری در ابعاد مهندسی محصول است.
  2. هندلینگ فوق‌العاده: عملکرد خودرو در سر پیچ‌ها چه با سرعت بالا و چه بعد از ترمزگیری، یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت در بررسی‌های تخصصی است. در عمده خودروها آنچه موقع ترمزگیری در سر پیچ‌ها اتفاق می‌افتد، بیش‌فرمانی یا در اصطلاح، در رفتنِ انتهای خودرو است که چنین وضعیتی برای تیگو ۸ پرو e پلاس دیده نمی‌شود. این خودرو چابکی و واکنش‌پذیری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند و به راننده امکان می‌دهد تا در چالش‌برانگیزترین شرایط مسیر هم با اطمینان حرکت کند. هندلینگ عالی، محصول فرمان پاسخگو، سیستم تعلیق مولتی‌لینک و سیستم پایداری پیشرفته است که پیچ‌های تند را از یک چالش به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کند. کارشناسان خودرو، هندلینگ بی‌نقص تیگو ۸ پرو e پلاس را ستوده‌اند، چرا که امکان مانور بی درد سر را برای راننده فراهم می‌کند.
  3. سیستم ترمز مطمئن: در کنار شتاب خیره کننده، باید مهارکننده قابل اعتمادی هم برای خودرو در نظر گرفته شده باشد تا ضمن تجربه هیجان، بتوان با آسودگی خاطر مسیرها را طی نمود. ایمنی همیشه در اولویت قرار دارد و تیگو ۸ پرو e پلاس با داشتن ترمزهای قدرتمند، قدرت توقف سریع و دقیق را حتی در شرایط اضطراری تضمین می‌کند. چه در هنگام مواجهه غیرمنتظره با موانع و چه نیاز به توقف ناگهانی به دلایل دیگر، سیستم ایمنی تیگو ۸ پرو e پلاس، اقدامات ایمنی پیشرفته ای را ارائه می دهد که باعث می شود در طول سفر احساس اعتماد به نفس را برای راننده به ارمغان می‌آورد و ایمنی سفر را در اولویت قرار می‌دهد. سیستم ترمز این خودرو از موارد اساسی بود که به دلیل واکنش سریع و کنترل دقیق آن، مورد تحسین کارشناسان قرار گرفت.
  4. کابین آرام: بهره‌گیری از موتورهای برقی، به‌ویژه در هنگام شروع به حرکت یا با سرعت‌های کم، در کنار عایق صوتی پیشرفته و تلاش‌های مهندسی، فضایی آرام را درون کابین خودرو فراهم کرده که برای ما با عادت به سر و صدای موتورهای احتراق داخلی، می‌تواند تجربه‌ای شگفت‌انگیز باشد. چه در یک سفر جاده ای طولانی و چه در خیابان های شلوغ شهر، تیگو ۸ پرو، فرار به خوشبختی از دنیای پر همهمه‌ی بیرون را تضمین می کند و به یک پیله آرام شبیه است.


تیگو ۸ پرو e پلاس، نمادی از اوج نوآوری خودرو است و از آنجا که به لحاظ عملکرد، فراتر از انتظارات می‌رود، معیار جدیدی برای شاسی بلندهای دوستدار طبیعت خواهد بود. نکته قابل توجه درباره تیگو ۸ پرو e پلاس این است که عضو جدید خانواده فونیکس، علاوه بر تمام آپشن‌های هوشمند تیگو ۸ پرو مکس، در حالت بهینه تنها ۱.۵۵ لیتر بنزین را در صد کیلومتر مصرف می‌کند، با اتکای محض به موتورهای برقی می‌تواند ۷۵ کیلومتر و با شارژ کامل باتری و یک باک پر، نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی کند. این خودرو با شتاب شگفت‌انگیز، هندلینگ دقیق، ترمزهای قدرتمند و کابین آرام خود، کارشناسان رسانه خودرو را تحت تاثیر قرار داد و شاهکاری است که عملکرد و راحتی آن انتظارات مشتریان را از خودروهایی با سوخت پاک را بازتعریف خواهد کرد. حالا مجالی برای آن رسیده تا از دوستدارن محیط زیست، علاقه‌مندان به تکنولوژی و آن‌ها که مصرف سوخت برایشان اهمیت دارد را برای استقبال از این محصول دعوت کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۴ رای

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. GMA

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (856 ديدگاه)

    بله قطعا تمام این سخنان حق بود و حتی یک کلمه کذب در این مطلب دیده نمی‌شد
    «تیگو ۸ پرو e پلاس، نمادی از اوج نوآوری خودرو است و از آنجا که به لحاظ عملکرد، فراتر از انتظارات می‌رود، معیار جدیدی برای شاسی بلندهای دوستدار طبیعت خواهد بود»
    با این اوصاف پادشاه جدید SUV ها شد و رنجروور به زیر کشیده شد.
    اوج نوآوری خودرو هم یادتون باشه اینه نه S کلاس

    ماشین خوب و منحصر به فرد (تو ایران) میخواید عرضه کنید اوکی، دیگه افسانه سرایی و تلاوت شعر نیاز نداره!!!
    با این تعریفات فقط موجب شادی و خنده و تمسخر خودتون میشید بنظرم

    فقط کاش از این صاحب نظران و کارشناسان برتر جهانی که این نظرات را ارائه دادند هم نام میبردید

    موافقم 212
    مخالفم 15
    1. Sevlan

      ۶ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (9 ديدگاه)

      تو شهر کورها تک چشم هم پادشاهه، اینهمه لاف و گزاف و قلمبه سرایی دیگه اوج تملق شرکت و مونتاژ کار وطنی برای بازارگرمی میرسونه، موجبات تفریحمون شدین دمتون گرم!!!

      موافقم 118
      مخالفم 6
    2. John

      ۶ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      تو مسابقه ای که اسب ها حق شرکت نداشته باشن، هر خری برنده میشه
      قابل تعمیم به هرچیزی تو این مملکت!

      موافقم 136
      مخالفم 3
    3. Matin

      ۶ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (22 ديدگاه)

      واحد ریپورتاژ با این مقاله حق زندگی رو از خودش گرفت

      موافقم 48
      مخالفم 2
    4. Dariush saadat

      ۶ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (182 ديدگاه)

      منظورش در ایرانه سریع فاز گرفتی آقای دانا

      موافقم 3
      مخالفم 33
    5. همایون

      ۷ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (865 ديدگاه)

      فکر کنم اینجور مژالب به عنوان تبلیغ قرار داده میشه تو سایت یعنی کلا مطلب رو خود شرکت مینویسه و فکر نکنم نظر کارشناسای پدال هم همین باشه خودرو تک دف پلاگین هیبرید واقعا چیزی جدیدی تو بازار جهانی نیست

      موافقم 25
  2. امیر

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (680 ديدگاه)

    تو رو خدا ببین کارمون به کجا کشیده شده که تحت تاثیر اسباب بازی چینی قرار می‌گیریم !!! ، اگه واردات خودرو های هیبریدی از برند هایی مثل تویوتا ، هیوندا ، کیا ، نیسان و … آزاد بود ، مطمئن باشید هیچوقت تحت تاثیر این شتر گاو پلنگ قرار نمی گرفتید !! چون اون‌ موقع در برابر این غول ها اصلا چیزی برای گفتن نداشت !!

    موافقم 120
    مخالفم 10
  3. Mehdi

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    این الان تبلیغات شرکتی بود یا مقاله بررسی یه ماشین اروپایی با یه تیتر اشتباه پست شده بود؟

    موافقم 87
    مخالفم 4
  4. حسین

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به هر جهت وقتی وارد می کنی باید بفروشی….تو بررسی هم مطابق سفارش میگن بنویسید عالی.بی نطیر..سوپر من…….اخه تو این مملکت که شکر خدا دزدها حاکمن ملت یا باید سوار پراید اشغال بشن یا چینی فیک……البته این ملت همینشم زیادشونه….حالا حالاها جا داره بهشون فرو کنن

    موافقم 52
    مخالفم 2
  5. مدیریت بازرگانی صنعتی وفنی مهندسی

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    موتور برقی درایرانی که برق واسه مخلوط کردن شیرموزنداریم بدرد نمیخورد پایه های برقی رادر شهرها برپا کنید . درعین حالی که عربستان وامارات متحده ازبرق هسته ایی بهره میبرند هیبریدی خوب است
    برای قالب کردن این مدل اتومبیل چاره ایی دیگر بیندیشید که مردم همه واسه خودشون یه پا کارشناسان دربرلبر کارشناسان شما قربان لااقل مارو مسخره نکنید .

    موافقم 32
    مخالفم 6
  6. MC20

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2345 ديدگاه)

    با احترام به همه همکارای عزیز خودم در هر گوشه ای از عالم نویسندگی که هستند و همه عزیزان از اصحاب رسانه ، اما و اما و اما : «قلم به دست بودن یا قلم به مزد بودن ، مسئله این است» 🤑🤑🤑

    موافقم 53
    مخالفم 1
  7. مجتبی .

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1217 ديدگاه)

    شرکتهای معتبر شتاب در حد ۴و۵ ثانیه روبرا ماشیناشون بد میدونن ونسخه پرفورمنس بیرون میدن این طوری از شتاب هفت ونیم تعریف کرده فکر کردیم ام۵ رو محو کرده. به قول دوستان میخواین تعریف کنین حرفی نیست تبلیغه دیگه بگین ولی لطفا….شعر نسرایید. اینو بدین دست بک راننده تا قبل گرم شدن موتور چپش کنه باهندلینگ فوق ماوراییش.

    موافقم 63
    مخالفم 4
  8. ARMAN سابق

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (491 ديدگاه)

    مردم بیچاره چقدر راحت گول این گنده نمایی های این افراد دزد رو میخورن.

    موافقم 36
    مخالفم 1
  9. اج

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    گزینه دوام خودرو در دراز مدت را هیچگاه چینی ها نمیتوانند کپی کنند نه اینکه نتوانند بلکه دیگه از لحاظ قیمتی قابل رقابت نخواهد بود

    موافقم 25
    مخالفم 2
  10. فرید

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (533 ديدگاه)

    پدال جان پول میگیری اینا رو بگی؟
    صاحب نظرم خوب اومدی Lol

    موافقم 33
    مخالفم 1
  11. مهدی

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بله ریپورتاژ آگهی خوبی بود

    موافقم 20
    مخالفم 1
  12. Mr Tiger

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (37 ديدگاه)

    دوستان خیلی تند نرید و نقد نکنید… به هر حال زندگی هزینه داره و این سایت برای تبلیغات و اسپانسر نیاز داره به همچین پستایی… حداقل ۱۰ تا وبلاگ نویس داره این سایت… ولی در کل این ماشین هم حداقل ۶۰ درصد کیفیت ماشین اروپایی رو داره و قطعا و بدون شک از محصولات رنو و پژو با ۷۵ خر بی بخار و کیفیت پایین که انگار از ضایعات درست شدن بهتره… من بین چینی خوب و فرانسوی چینی برمیدارم… جیلی بی وای دی دانگ فنگ چانگان

    موافقم 13
    مخالفم 37
    1. MC20

      ۶ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2345 ديدگاه)

      آقا ببره ، توی این سگمنت ، کدوم ماشین فرانسوی مدل 2022 ، 75 به قول تو ، خر بی بخار قدرت داره ؟ بگو ما هم بدونیم !!!! در ضمن ، شما هر وقت تونستی و پولت رسید ، ماشین فرانسوی 2022 نخر … بگذار برای ما بدبخت بیچاره ها ماشین تولید کنند … تو برو از بین شاهکارهای صنعت خودروسازی چین ، یکی و دست چین کن و یک ابر ماشین بخر 🤪🤪🤪

      موافقم 27
      مخالفم 4
      1. Mr Tiger

        ۶ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (37 ديدگاه)

        رنو کلو پژو ۲۰۸ و چندین و چند مدل ماشین فرانسوی همه زیر ۱۰۰ اسب قدرت دارن

        موافقم 6
        مخالفم 14
        1. MC20

          ۶ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2345 ديدگاه)

          آقا ببره ، معنای کلمه سگمنت رو میدونی ؟ الان این تیگو ۸ پرو e پلاس با 1770 کیلوگرم وزن ، در سگمنت پژو 208 و رنو کلیو هست ؟ ( احتمالا منظورت کلیو بوده ) 🧐🤪🤒🤢🤦‍♂️

          موافقم 20
          مخالفم 1
        2. Mr tiger

          ۶ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (37 ديدگاه)

          بحث سگمنت نیست بحث قیمته…با ۲۰ هزار دلار کدومو برمیداری؟ در ضمن من الان دیدم کلیو رو کلو نوشتم… نمیخواد غلط املایی بگیری

          موافقم 2
          مخالفم 3
        3. MC20

          ۶ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2345 ديدگاه)

          🤪

  13. یوسف

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (736 ديدگاه)

    آره خوب چاخان که کنتور نمیندازه، به صاحب نظران حوزه خودرو باشه که چری رو در جایگاه ایزد و پدر جد خودروسازی قرار میدن. البته تقصیر شما نیست شهر شلوغه و قورباغه ها دارن هفت تیر میکشن.

    موافقم 29
    مخالفم 3
  14. هوشنگ

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    تحت تاثیرههههههه

    موافقم 14
  15. Arshia m3csl

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1210 ديدگاه)

    منتقدی که بگه بگه تیگو پرو ای پر شتاب یعتی هیچی از ماشین نمیدونه😂😂😂😂😂 این آقای منتقد مطمئنن تاحالا پورشه کاین اس یا پانامرا توربو یا بنز sl500 یا پورشه ۷۱۷ رو امتحان نکرده ببینه پر شتاب یعنی چی وگرنه همین فولکس واگن تیگوان و لکسوس nx از تیگو ۸ پرو e سریع ترن فوقش از سانتافه و سورنتو قوی تر باشه این تیگو ۸ پرو e اگه هم قیمت بی ام و سری ۳ مدل ۲۰۱۶ هم باشه یا مرسدس بنز cls مدل ۲۰۰۸ که واقعا پول دادن براش حماقته

    موافقم 19
    مخالفم 6
  16. هوشنگ بایی

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (66 ديدگاه)

    خلاصه چرخ پدال هم باید یه جوری بچرخه!،،،

    موافقم 25
    مخالفم 1
  17. حسن

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2176 ديدگاه)

    مزایده :
    نویسنده ی متن سخنرانی برای کاندیداهای مجلس
    شعار و جیغ و هورا و حتی گریه ی شنوندگان سخنرانیه کاندیدا صد در صد تضمینی
    انتخاب با رای بالا صد در صد تضمینی
    قیمت شروع مزایده :یک درصد از منافع نماینده طی 4 سال نمایندگی مجلس

    موافقم 15
    مخالفم 1
  18. حسن

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2176 ديدگاه)

    سلام ویژه ی ما را به صاحب نظران حوزه خودرو برسون.

    موافقم 17
  19. یوسف

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1076 ديدگاه)

    واقعا رنجرور رو به زیر کشید…..
    قابل توجه پدال….. رنجرور 2006 من که با تیگو 17سال اختلاف تولید داره. شتابش حدود ۷ ثانیه است….. فیلمش رو هم توی آپارات می ذارم درصورت لزوم…..
    بعد تیگو……. الله اکبر….

    موافقم 9
    مخالفم 2
    1. RIO

      ۶ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (293 ديدگاه)

      رنجرور شما پرچمش بالاست🇬🇧🇬🇧

  20. 🔷️Shahrukh🔷️

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کاملا درست و منطقیه🙄

  21. 18:45

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (711 ديدگاه)

    یه لحظه تعریف و تمجید از ب ام و X5 هیبریدی اومد تو ذهنم!! 🙉😂😂
    ولی در کل مدل عادی این ماشین یه تنه بیشتر شاسی بلندهای چینی رو حقیقتا مغلوب کرده و محصولی ماورایی بین چینی های این چند سال اخیره. قطعا نمونه هیبرید هم خیلی بهتر هستش و شکی نیست…
    فقط مشکل بسیار بزرگ اینجاست که چرا موقعی که هیچ زیرساختی تو کشور واسه جایگاه های شارژ ساخته نشده این محصولات وارد میشه!! مکانیک کاربلدم که شده آرزو، قطعات یدکی چینی های معمولی که بزور یافت میشد وای بحال محصول هیبرید!! ولی در کل محصول شاخصی میشه فقط خدا کنه بازم قیمتش الکی بالانره و مردم بتونن ماشین خوب سوار شن…

    موافقم 3
    مخالفم 2
  22. مهدی

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    🤣🤣🤣🤣🤣
    البته نگارنده خودفروخته این مقاله چند روز پیش در وصف ایکس۳۳پرو هم جامه ها دریدندواشعاری تلاوت نمودند که گویی با مرسدس حی کلاس روبرو هستیم…سبک جدید زندگی🤣🤣🤣… حالا ایکس۳۳پرو روی پلفرم خوش چپ ایکس۲۲ فیس لیف شده🤣🤣🤣.
    البته فکر کنم باید گریه کنیم نه که بخندیم.

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. Mr Tiger

      ۶ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (37 ديدگاه)

      دوست عزیز ویزی از تبلیغات شنیدی تا حالا؟ بعدشم چرا با محصولات آلمانی و انگلیسی و آمریکایی و ژاپنی مقایسه میکنی؟ با محصولات هم قیمت خودش مقایسه کن… البته نه با قیمت ایران… قیمت جهانی… در ضمن من طرفدار بی ام و هستم نگین چینی دوستم… ولی بین چینی خوب و فرانسوی قطعا چینی برمیذارم

      موافقم 4
      مخالفم 10
  23. Dariush saadat

    ۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (182 ديدگاه)

    یه مشکلی هست موتورهای برقی تعمیرکارش تو ایران هست؟ میگن سیستم پیچیده ای داره . لوازمش . باتری تو سایتها نوشته خیلی گرونه
    بعد این همه گشتاور و قدرت برای ماشین دیفرانسیل جلو زیاد نیست؟ برای یه ماشین شهری
    این ماشین باید دو دیفرانسیل باشه
    ولی بجای این باید تیگو ۹ و تیگو ۹ هیبرید و میاوردن البته دو دیفرانسیل خوب میشد

  24. Alireza

    ۷ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (199 ديدگاه)

    وقتی بهترین ماشینی که کارشناسا سوارش شدن یه دنا اتومات بوده و تا حالا یه اسکالید از نزدیک ندیدن بایدم به یه چینی ۳۰۰ اسبی بگن شاهکار مهندسی

    موافقم 10
  25. فرهاد

    ۷ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (680 ديدگاه)

    عمر مفید این ماشین چینیا جدید حداکثر ۵۰ – ۶۰ هزار کیلومتر باشه !! یعنی بعد از این کارکرد انقدر خرج روی دست صاحباشون میزارن که بنده خدا ها آرزو میکنن کاش هیچوقت نمی‌رفتند سمتش !! پر نمایندگی های مدیران خودرو از الان شده پر تیگو ۸ یا تیگو ۷ ها نو که هنوز یک هفته از صفر بودنشون نگذشته ، خراب شدن 🤣🤣😂 ، در کل دوستان : منی که الان بیش تر از ۱۰ سال تو کار خرید و فروش ماشین هستم ، به شما پیشنهاد میکنم که در حال حاضر اصلا فکر خرید ماشین چینی رو نکنید ( نمیدونم شاید در آینده با کیفیت و قابل اطمینان بشن ، ولی در حال حاضر به درد لای جرز دیوار هم نمیخورن ) اولش خوبه ولی بعد از یه مدتی ( که در بال اشاره کردم ) بد جوری اذیتتون میکنه

    موافقم 2
    مخالفم 3
  26. شهروز بهارلویی

    ۷ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این کارشناس بنده خدا احتمالا از پشت پیکان مدل ۴۷ یهو اومده سوار این ماشین شده گناهی نداره که!!!؟؟ راهکار جدید واسه جلوگیری از افت قیمت آشغالهای چینی که مجبوریم بدون حق انتخاب!!!!!! انتخاب کنیم!!!!!!!!!

  27. saeed

    ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    وقتی (صاحب‌نظران حوزه خودرو) تحت تاثیر شیشه مقاله می نویسند…

  28. رضا موتوری

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با توجه به این مطالبی که نوشتید وتبلیغات و بانظر به اینکه در کشور ایران همه انتخاب ما دست شما سوداگران خودرو وغیر هست و دیگر اقلام هست و قبل از نظر خواهی از مصرف کننده ها همه چیز را درست نوشتید و در کشوری که پراید پر فروشترین خودرو ماست تمام مطلب رو درست ادا کردید ممنون 😔😔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا