رپورتاژ

تویوتا سنتر؛ کاملترین تعمیرگاه تویوتا و لکسوس در شهر تهران

تعمیرگاه تویوتا سنتر طیف گسترده ای از خدمات تخصصی را برای خودروهای تویوتا و لکسوس ارائه می دهد که از رعایت بالاترین استانداردهای تعیین شده توسط سازندگان اطمینان حاصل می کند.

هنگامی که به دنبال تعمیرگاه تویوتا و لکسوس هستید، مهم است که یک مرکز تخصصی در خدمات این برندهای خاص پیدا کنید. تعمیرگاه تویوتا سنتر با تکنسین های معتبر که در کار بر روی خودروهای تویوتا و لکسوس تخصص دارند. تعمیرگاه برای حفظ کیفیت و عملکرد وسیله نقلیه شما به قطعات اصلی دسترسی دارد.

یک تکنسین ماهر در یک تعمیرگاه تویوتا یک دارایی ضروری است، زیرا آنها دارای تخصص و تجربه لازم برای تشخیص و رسیدگی به مسائل مختلف خودرو هستند. این متخصصان تحت آموزش های تخصصی قرار می گیرند و اغلب دارای گواهینامه هایی هستند که مهارت آنها را در تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه تایید می کند. نقش آنها طیف گسترده ای از مسئولیت ها، از جمله انجام تشخیص دقیق، انجام تعمیرات، و اطمینان از ایمنی و عملکرد کلی وسایل نقلیه را در بر می گیرد. در مجموعه ما بهترین تکنسین ها در بخش های مختلف فعالیت میکنند که به تازگی بخشهای صافکاری PDR و دیتیلینگ تویوتا و لکسوس ارائه میشود.

صافکاری PDR

بخش صافکاری PDR زیر نظر ماهرترین تکنسین های تهران خدمات ارائه میکنند و  تکنسین های ماهر PDR موفق به مهارت، دقت و تجربه بالایی هستند. تکنسین های خبره تحت آموزش های دقیقی قرار گرفته اند تا در هنر تعمیر صافکاری بدون رنگ تسلط پیدا کنند.

مزایای صافکاریPDR  نسب به روش های سنتی :

۱. حفظ رنگ اصلی: PDR اجازه می دهد تا رنگ اصلی خودرو حفظ شود، زیرا این فرآیند نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارد. این به حفظ جذابیت زیبایی و ارزش فروش مجدد خودرو کمک می کند.

۲. مقرون به صرفه بودن: با حذف نیاز به بدنه و رنگ آمیزی گسترده، PDR راه حل مقرون به صرفه تری را برای تعمیر فرورفتگی ها و فرورفتگی های جزئی ارائه می دهد که آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای دارندگان خودرو تبدیل می کند.

۳. کارآیی زمان: فرآیند PDR اغلب سریعتر از روشهای تعمیر سنتی است، که منجر به زمان برگشت سریعتر و حداقل اختلال برای مالک خودرو می شود.

۴. تاثیرات محیطی: از آنجایی که PDR شامل استفاده از رنگ یا مواد شیمیایی خشن نمی شود، این روش به عنوان یک روش تعمیر دوستدار محیط زیست در نظر گرفته می شود که تاثیرات محیطی کلی مرتبط با بدنه و رنگ آمیزی سنتی را کاهش می دهد.

دیتیلینگ

دیتیلینگ تویوتا ولکسوس

دیتیلینگ تویوتا و لکسوس یک فرآیند دقیق و جامع است که هدف آن بازیابی، بهبود و محافظت از زیبایی یک وسیله نقلیه، چه در داخل و چه در خارج است. از اصلاح رنگ گرفته تا نو‌سازی داخلی، جزئیات حرفه‌ای خودرو فراتر از شستشوی سنتی خودرو است و رویکردی جامع برای حفظ و ارتقای ظاهر خودروها ارائه می‌کند.

۱. دیتیلینگ بیرونی:

‏   – شستشو و خشک کردن: تمیز کردن کامل بیرونی خودرو برای از بین بردن کثیفی، کثیفی و آلودگی.

‏   – پاکسازی رنگ: حذف آلاینده ها و آلاینده های جاسازی شده از سطح رنگ.

‏   – تصحیح رنگ: پولیش و صاف کردن برای از بین بردن علائم چرخش، خراش ها و سایر عیوب.

‏   – کاربرد درزگیر یا موم: استفاده از پوشش های محافظ برای افزایش درخشندگی و ایجاد محافظت طولانی مدت.

‏   – تمیز کردن چرخ و لاستیک : تمیز کردن و ترمیم چرخ ها و لاستیک ها برای بازگرداندن ظاهر آنها.

‏۲. دیتیلینگ داخلی:

‏   – جاروبرقی: از بین بردن کثیفی ها، زباله ها و موهای حیوانات خانگی از روی فرش ها، اثاثه یا لوازم داخلی و شکاف ها.

‏   – تمیز کردن با بخار: تمیز کردن عمیق اثاثه یا لوازم داخلی، فرش و سطوح پارچه با استفاده از بخار.

‏   – ترمیم چرم: حالت دهنده و محافظت از سطوح چرمی برای حفظ انعطاف پذیری و جلوگیری از ترک خوردن.

‏   – تمیزکردن سطوح داخلی ماشین : تمیز کردن و تهویه سطوح داخلی مانند داشبورد، پانل درها و کنسول مرکزی.

‏   – از بین بردن بو: از بین بردن بوها از طریق تمیز کردن کامل و استفاده از محصولات خوشبو کننده.

۳. جزئیات محفظه موتور:

‏   – تمیزکردن داخل موتور : تمیز کردن ایمن و چربی زدایی محفظه موتور برای از بین بردن کثیفی و کثیفی.

‏   – محافظ: استفاده از پوشش محافظ برای شیلنگ ها، پلاستیک ها و اجزای لاستیکی برای ظاهری تمیز.

‏۴. خدمات اضافی:

‏   – بازیابی چراغ های جلو: بازیابی چراغ های جلوی ابری یا اکسید شده برای بهبود دید و زیبایی شناسی.

‏   – خدمات شیشه خودرو : تمیز کردن و آب بندی سطوح شیشه ای بیرونی برای افزایش شفافیت و دفع آب.

‏خدمات دیتیلنگ خودرو نه تنها برای بهبود جذابیت بصری وسیله نقلیه بلکه برای محافظت از سطوح آن در برابر عوامل محیطی و سایش طراحی شده است. تکنسین های حرفه ای از محصولات، ابزارها و تکنیک های تخصصی برای دستیابی به نتایج باکیفیت و متناسب با نیازهای خاص هر خودرو استفاده می کنند.

سایر خدمات تویوتا سنتردر مرکز تهران:

– اجراء سرویس های دوره ای(۵۰۰۰ هزار و ۴۰ هزار ) خودروهای برحسب استانداردهای ذکر شده در دفترچه سرویس و نگهداری خودروهای TOYOTA و LEXUS

– خطا یابی تخصصی با دستگاه عیب یاب تویوتا برحسب نقشه های برقی و راهنمای خطا یابی (TOYOTA)

– خطا یابی تخصصی خودروهای هیبرید ( Hybrid ) تویوتا و لکسوس گام به گام برحسب با دفترچه راهنما تعمیراتی شرکت TOYOTA

– سرویس شستشوی انژکتور و دریچه گاز ، سوپاپ ها ، محفظه احتراق(Combustion chamber) و باک با محلول شست و شوی BG بوسیله دستگاه انژکتورشور BG

– بازرسی و تعمیر سیستم جلوبندی وسیستم تعلیق(Suspension) عقب خودرو

– تعمیر تخصصی موتور و گیربکس اتوماتیک برحسب راهنمای تعمیراتی شرکت ( Toyota Motor Corporation)

– خدمات جلوبندی، بالانس و تنظیم فرمان

– انواع خدمات بدنه، نقاشی، صافکاری(PDR)

– انواع خدمات صفرشویی خودرو با مواد نانو

– بازسازی و چک کردن کنترل یونیت ایربگ و کمربندها

– فراهم کردن قطعات یدکی و مصرفی اصلی و لوازم جانبی شرکت TOYOTA

– ارتقای سیستم صوتی و نصب مانیتور بزرگ

– صفرشویی، شیشه دودی، خدمات اسپرت( Car tuning)

تعمیرگاه لکسوس

تعمیرگاه تخصصی تویوتا سنتر

تعمیرگاه تخصصی تویوتا سنتر در روز های کاری هفته از صبح الی ۹ شب آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است.

ادرس ما:

شعبه ۱: سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان فرحزادی، نرسیده به سه راه ایثار، جنب بانک ملت تعمیرگاه تویوتا

شعبه۲:عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره ۱

با مدیریت مهندس کریم پور

۰۹۱۲۹۷۳۴۶۲۶

۰۹۱۲۳۷۷۲۰۵۲

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Dark Knight

    ۲۲ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (577 ديدگاه)

    خداییش تویوتا و لکسوس خرابی ندارن که مالکانشان نیاز به شناخت تعمیرگاه های شهر داشته باشن ! حداکثر خرج یه تویوتا راوفور که ما داشتیم هزینه تعویض روغن و لنتش بود تو ۵ سال استفاده و ۱۴۰ هزار کیلومتر کارکرد هر چند به خاطر طراحی ساده و آپشن های کم واقعا ماشین خسته کننده ای بود

    موافقم 6
    مخالفم 18
    1. GL

      ۲۲ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (5 ديدگاه)

      اون تویوتاهایی که تو ایران ثروتمندان و مرفهان میخرن ، تاکسی های کشورای دیگه حساب میشن و ماشین اقتصادی به حساب میان .

      موافقم 13
      مخالفم 5
    2. Amir

      ۲۲ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (10 ديدگاه)

      خب شما ندیدی من خراب شدن تویوتا ها رو زیاد دیدم مدل های جدید هم بیشتر انواع خرابی هم داشتن در انواع مدل ها خرابی های مختلف تویوتا رو که دیدم حتی زیاد دیدم که یاتاقان زدن
      آخریش لندکروز بود ۶ سیلندر و حتی ۸ سیلندر ش هم دیدم که یاتاقان زده بود جالب اینکه خراب که شده بود طرف پول تعمیرش نداشت ولش کرده بود تو گاراژ همینجور ول مونده

      موافقم 16
      مخالفم 9
      1. فرهنگ

        ۲۵ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        بله درسته ،
        با این بنزینا و روغنا تویوتا داری سخته.

  2. ۲۲ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (5001 ديدگاه)

    😂🤣😂😂🤣😂😂😂🤣😐😂😂😂🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂🤣🤣😂😂🤣😂😂😂🤣🤣🤣😐

    موافقم 2
    مخالفم 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا