سرانجام ایکس ۳۳ کراس به عنوان کراس اور جدید امویام طی مراسمی متفاوت که با استقبال حاضران همراه بود، رسماً رونمایی شد. اما در بخشی از این مراسم، حمید محمدی بهعنوان مدیر واحد توسعه محصول برند امویام تلاش کرد به سؤالی مهم در خصوص این کراس اور مدرن پاسخ دهد؛ اینکه چرا ایکس ۳۳ کراس بهترین انتخاب برای مشتریان است؟ در این مقاله بخشهایی از سخنرانی وی در پاسخ به این سؤال را مرور میکنیم:
چرا خودرو X33 Cross بهترین انتخاب برای مشتریان در نوع خودش هست؟
به سه دلیل:
- طراحی مدرن و خیرهکننده بیرونی و داخلی خودرو
- تجهیزات و آپشنهای متنوع و کاربردی
- تغییر در سبک زندگی با مفهوم Cross life
چراغهای جلو و جلوپنجره
در نمای روبرو جلوپنجره ماتریسی با طراحی هندسی ذوزنقههای معکوس و چراغهای روشنایی روز کوانتومیک در امتداد این جلوپنجره، از جهان موازی و لذت سفر رؤیایی صحبت میکند.
نمای جانبی / رنگهای طبیعی
در نمای جانبی شاهد خطوط نارنجی روی ریل سقفی و بدنه خودرو هستیم. خطوطی که خواستگاه رنگی آن عناصر طبیعی است که نشاندهنده تعهد این خودرو به حفاظت از محیطزیست، با دو موتور یک و یک و نیم لیتری و مصرف سوخت ۶.۱ لیتر در هر صد کیلومتر است. بلوغ در طراحی نمای جانبی با خطوط روی بدنه و رینگهای ۱۷ اینچی آلومینیومی با تیغههای دورنگ به کمال خودش رسیده.
نمای پشت / چراغها
در نمای عقب X33 Cross چراغهای یکپارچه با گرافیک زیبا و متقارن جانمایی شده است که با در نظر گرفتن جزئیات در طراحی، مشابه فلاپهای جلو و عقب، توازن در زبان طراحی را به خوبی حفظ کرده است.
نمای داخلی
در لحظه ورود به کابین، به کارگیری خطوط درهمآمیخته با مفهوم Dragon Skin (پوست اژدها) نظر هر بینندهایی را به خود جلب خواهد کرد. خطوطی که تکرار آن در کنار هارمونی رنگ و دکوراسیون داخلی سعی در حفظ اصول زیباییشناختی و ایجاد احساس آرامش برای سرنشینان دارد.
امکانات و آپشنها
اشتراکگذاری اطلاعات تلفن همراه در صفحهنمایش ۱۰.۲۵ اینچی با وضوح تصویر بالا، ثبت اطلاعات سفر در صفحه جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی و Auto hold و استارت خودرو از راه دور خدماتی هستند که از یک همسفر هوشمند در یک رانندگی ماجراجویانه انتظار دارید، هم چنین امنیت در سفر با سیستم ایمنی ESP و چهار کیسه هوا اعتماد شما را به این همسفر تازهنفس بیشتر خواهد کرد. همچنین شارژر وایرلس دیگر آپشن این خودرو است که از سگمنت قیمتی فراتر میرود.
تغییر در سبک زندگی
فارغ از مباحث فنی و ارتقای تکنولوژی که همواره در رأس اهداف محصولات مدیران خودرو بوده و هست، این شرکت تلاش کرده تا در نسل جدید خودروهای تولیدی خودش از جمله X33 Cross با درک صحیحی از نیازهای کاربران، نگاه ویژهایی به مفهوم “تغییر در سبک زندگی” داشته باشد. و حالا خودرو X33 Cross قصد دارد تا مثل یک پوشش بهروز، که برآمده از خودآگاهی و نیازهای عاطفی هر شخص میباشد، حامی سلیقه و طرز فکر مالک خودش باشد. در این بین بهرهگیری از تجارب مشتریان و ترکیب آن با توابع ریاضی و هندسی، زباناصلی طراحی این خودرو برای ایجاد احساس آرامش در سرنشینان میباشد.
AMANTE
۳ مرداد ۱۴۰۲چون گزینه ی دیگه ای نداریم.
شما رقیب های اروپایی، آمریکایی، ژاپنی و کره ای ایشون رو با اختلاف قیمت نسبت به ایشون بیاری متوجه میشی چرا بهترین انتخاب نیست.
NAVID۰۰۹۸
۳ مرداد ۱۴۰۲مسخره شدن به نظر شما چه معنایی میده ؟!
اوسکول کردن چه معنایی داره ؟!
معنای اوسکول و مسخره شدن ، امروز در ایران یعنی مشتریای که X22 را با قیمتی بیشتر در پاچهاَش به نام X33 فرو کنند 😂👋🏻 !
یعنی این تبلیغات چینیها در ایران و استراتژی شُرَکایه ایرانی اونها ، دود از سر آدم بلند میکنه !
خداوندا ، فکر و مُخ در مشتری ایرانی چگونه تعریف شده که عِدهای چنین جسارتی میکنند که چگونه گوش مشتری را ببرند و جالبه که مشتری و خریدار خوشحال هم هست ، توبه ، توبه ، توبه !
احمد
۳ مرداد ۱۴۰۲یک مشت اسکول با دلیل هایی که نشان حماقت شون هست ماشین های چینی رو با قیمت نجومی با نام ما میبندن عربستان گاو شیرده نیست این ملت ایران هست که هرکه از راه میرسه میدوشه اونم از داخل
همایون
۳ مرداد ۱۴۰۲اروپایی و آمریکایی و کره و ژاپن که سهله جلوی رقبای هموطنش هم شانسی نداره اگه محصولات برندهای درجه یک چینی وارد بشن.آخه موتور یک لیتری توربو رو کجای دلم بزارم؟یا یک و نیم با تکنولوژی عهده قلقه میرزا؟!چری با استفاده از پلتفرم سئات لیون ده تا محصول مختلف راهی ایران کرده تو این سالها.درسته این خودرو ظاهر بهتری از x22 داره و نمای داخلیشم در صورت انتخاب رنگ روشن برای تریم جذاب به نظر میرسه ولی موتورش واقعا کشش مناسب برای سفرهای بین شهری نداره و حتما تو سربالایی ها مالک رو اذیت میکنه و البته هندلینگ این خودرو هم با توجه به اینکه ارتفاعش حتی ازx22 که خودش نسخه قد بلند ۳۱۵ هستش هم بیشتره باعث میشه لنگر زیادی رو تو پیچها داشته باشید یا در هنگام مانورهای ناگهانی اختمال واژگونی بالا بره البته این خودرو واسه حایی که براش طراحی شده یعنی داخل شهر خوبه ولی با توجه به قیمتش نود و هشت درصد مشتریانش ازش انتظار یه کراس اوری رو دارن که بتونن باهاش با خانواده به مسافرت برن.
این خودرو قراره جایگزین x33 قدیمی بشه ولی حقیقت اینه که x33 قبلی با موتور دو لیتری تنفس طبیعی و پلتفرمی که بزرگتر بود و حداقل هم سایز یه کراس اور واقعی بود خیلی انتخاب بهتری بود و حتی پرفروشترین چینی بازار ایرانم بودش.مدیران خودرو با استفاده از نام x33 روی خودرویی که در اصل همون x22 هستش بازم میخداد مشتریانش رو گول بزنه طبق معمول ولی احتمالا ظاهر فریبنده و تبلیغات پرشمارش باعث میشه روزای اول برای خریدش صف بکشن این ملت ساده لوح
میثم
۵ مهر ۱۴۰۳با سلام و احترام خدمت دوست عزیز
من خریدمش کیفتش رو با ماشینهای خارجی مقایسه نمیکنم ولی از ماشینهای ایرانی خیلی بهتره آپشنهاشم از x22 بهتره تو سربالایی هم بخاطر موتور توربو شارژی که داره کم نمیاره حتی خیلی بهتر از ایکس 33 قدیمی هم هست .
درکل در رنج قیمتی که تو این بازار داریم گزینه بدی نیست.
سعی کنیم الکی نظر ندیم .
یاحق
میثم
۵ مهر ۱۴۰۳با سلام و احترام خدمت دوست عزیز
من خریدمش کیفتش رو با ماشینهای خارجی مقایسه نمیکنم ولی از ماشینهای ایرانی خیلی بهتره آپشنهاشم از x22 بهتره تو سربالایی هم بخاطر موتور توربو شارژی که داره کم نمیاره حتی خیلی بهتر از ایکس 33 قدیمی هم هست .
درکل در رنج قیمتی که تو این بازار داریم گزینه بدی نیست.
سعی کنیم الکی نظر ندیم .
یاحق
AMIRHOSSE IN GERMANY
۳ مرداد ۱۴۰۲برای مشتری واقعی به نظرم با 500 میلیون بله خوبه …………….اما با 1 میلیارد خیررررر……….
F22RAPTOR
۳ مرداد ۱۴۰۲چون برند معتبر در رقابت نیست
یوسف
۳ مرداد ۱۴۰۲چون مجبورن
Enzo Ferrari 2008
۳ مرداد ۱۴۰۲چون یک زباله است
(Saeed(peugeot
۳ مرداد ۱۴۰۲اصلا هم این طور نیست ….همون…
X22 پرو هست که فقط فیس لیفت شده ؛ ری را ایران خودرو بیاد به همه اینا سره
بهرام
۳ مرداد ۱۴۰۲امیدی به طرفداران ماشین فرانسوی نیست.
Behnood
۳ مرداد ۱۴۰۲بگم کلارکسون بباد؟؟
اسلام
۳ آذر ۱۴۰۲از ایران خودرو حلبی نگو که ….
parhamiof
۳ مرداد ۱۴۰۲اگه با قیمت 200 میلیون عرضه بشه بهترین انتخاب تو کل دنیاس اصلا
ولی نه با قیمت یه سی کلاس
محمد
۴ مرداد ۱۴۰۲با ۴۰۰۰ دلار بهت فرغون هم نمیدن😕
FOTOX
۳ مرداد ۱۴۰۲سر تا سر مقاله بازی با کلمات بود که هر چقدر هم اب و تاب داشته باشه ارزشی به این ماشین اضافه نمیکنه این هم همانند بقیه چینی ها اسباب بازی هست و چه از لحاظ فنی چه ظاهری در حد رقابت با رقبای گردن کلفت تر نداره
مجتبی .
۳ مرداد ۱۴۰۲چون اینجا جزیره ایست جدا افتاده ازدنیا
R/T
۳ مرداد ۱۴۰۲آخه کجا طراحیش خیره کننده است واقعا یه چی میزنن
کلی ام به طراحی افتخار میکنن
Mbslrmc
۳ مرداد ۱۴۰۲😂😂😂😂😂😂😂
*ALI*
۳ مرداد ۱۴۰۲به نظرم من قیافه و ظاهر و طراحی قشنگش کافیه کهمشتری تقریبا جذبش بشه طرح چراغاش خدایی قشنگه و من قیافه امروزیش رو دوست دارم
Hamid
۳ مرداد ۱۴۰۲سلام. پلت فرم اش قدیمی است. صرفا یک فیس لیفت عمیق البته با تغییرات بسیار مثبت در داخل خودرو محسوب میشه. به نظرم با توجه به پلت فرم یک دهه قبل این خودرو و کابین هاج بگ گونه آن، ارزش این همه مانور ندارد. به هر حال بهتر از محصولات ایران خودرو و سایپاست. حداقل نمای داخلی جذاب، موتور و گیربکس به روزی دارد.
Mm
۳ مرداد ۱۴۰۲مدیران خودرو همونایی هستند که دهه ۷۰ به صنعت خودرو با خودرو ملی گند زدند
arashk
۳ مرداد ۱۴۰۲خوبه اینا فقط مونتاژ کاران هستن. خودتون که تولید نکردید انقدر تعریف میکنید.سر مهندس طراحش هم آنقدر ادعا نداره. مدل فیس لیفت رو با اسم جدید میفروشید!!! مثل دوستان دولتیتون.
فرزاد
۳ مرداد ۱۴۰۲چرا خودرو X33 Cross بهترین انتخاب برای مشتریان در نوع خودش هست؟
به سه دلیل:
طراحی مدرن و خیرهکننده بیرونی و داخلی خودرو
تجهیزات و آپشنهای متنوع و کاربردی
تغییر در سبک زندگی با مفهوم Cross life
یعنی با توجه به سه دلیلش میشه گفت تنها دلیل هنوزم وجود دوتا غول مهربون صنعت خودروسازی مثلاً داخلی بهمراه محصولات مدرن و تکنولوژیکشون هست
-کاربر
۴ مرداد ۱۴۰۲به نظرم با قیمت ۱۵۰ الی ۲۰۰ تومن واقعا میارزه.در غیر این صورت=آشغال
نمیدونم این سیاست کثیف کی قراره تموم شه.این ارابه مرگا رو با قیمت نجومی باید بخریم.تو امارات و دبی که کلا ۵۰ سال تمدن بیشتر ندارن الان مردم صف بستن دارن لنکروز میخرن ما اینجا پولمون به این اشغالم نمیرسه…
محمد
۴ مرداد ۱۴۰۲میشه نظر ندی!
آدم میخواد از ایران فرار کنه بره مریخ!